Moet je zorgen dat je de laatste post hebt hèquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag ook nooit een topic openen hequ opent altijd
zie·ken (onov.ww.)quote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat noem jij zieken?Zieken is als iemand anders er last van heeft. Mensen constant lopen irriteren, achtervolgen met smerige opmerkingen, dat is zieken. Dit is baggeren, ja. Voor gevorderden. En een keertje, midden in de nacht, wie heeft daar nou helemaal last van?
Bovendien bestaat een 48-uurs subforumban helemaal niet. Hebben ze daar een week? Of 48 uur volle bak zeg maar?
en qu maakt m heeee;l vaak vol met opzetquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmjah.. iets met 'diegene die 'm vol maakt opent de nieuwe'
de vorige had Galcierquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag ook nooit een topic openen hequ opent altijd
nee, postzegels verzamelen is normaalquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie·ken (onov.ww.)
1 [inf.] opzettelijk de stemming bederven => zeuren
en ja dan vind ik dat kinderachtige gedrag daar onder vallen
ik zou zeggen zoek een normale hobbie
ga postzegels verzamelen ipv lastig doen
hoe kansloos
Oh jij bent ook vrienden aan het maken indahquote:
Huiliequote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en qu maakt m heeee;l vaak vol met opzet
daar kijk ik niet eens naar, boeit me niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en qu maakt m heeee;l vaak vol met opzet
Ga kinderen opvoeden kutwijfquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie·ken (onov.ww.)
1 [inf.] opzettelijk de stemming bederven => zeuren
en ja dan vind ik dat kinderachtige gedrag daar onder vallen
ik zou zeggen zoek een normale hobbie
ga postzegels verzamelen ipv lastig doen
hoe kansloos
goh iets wat jou ouders blijkbaar niet hebben gedaan majaquote:
quote:
lief doenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kijk ik niet eens naar, boeit me niet.
ja, ik wil het topic niet dood laten bloedenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij bent ook vrienden aan het maken indah
oh fuckquote:Op zondag 28 mei 2006 14:49 schreef es70 het volgende:
Zit overigens een fout in de TT.
verleden tijd van Lounge is Loundequote:Op zondag 28 mei 2006 14:49 schreef es70 het volgende:
Zit overigens een fout in de TT.
Any timequote:
Dit is nog heilig, Fles en liefie_ gaan ook wel lekkerquote:
Oh... tja... Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verleden tijd van Lounge is Lounde![]()
Niet helemaal hoorquote:
Mwoa, er valt weleens een woordquote:Op zondag 28 mei 2006 14:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit is nog heilig, Fles en liefie_ gaan ook wel lekker.
veel makkelijker iigquote:Op zondag 28 mei 2006 14:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij denkt dat het opstellen ervan WEL leuk is ofzo?![]()
ja dat krijg je idd als je iemands mening niet kunt respecteren en dan woorden als kutwijf laat vallenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, er valt weleens een woord
Was 't wel weer eigenlijk wat mij betreft
het nakijken dat duurt pas een eeuwquote:Op zondag 28 mei 2006 14:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij denkt dat het opstellen ervan WEL leuk is ofzo?![]()
Je ziet dat je ook nog geen examens hebt opgesteldquote:
klik klik?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa![]()
Klik klik klik
0 0 0
Wat duurt daar nu precies echt lang aan?![]()
Ik heb anders minstens drie complete Excel-examens van JOU opgesteldquote:Op zondag 28 mei 2006 14:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je ziet dat je ook nog geen examens hebt opgesteld![]()
Ik zeg, het was alweer geweest wat mij betreft. Maar ga rustig nog ff door met trappen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat krijg je idd als je iemands mening niet kunt respecteren en dan woorden als kutwijf laat vallen
knus in de strafbank?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
nummertjes posten in MEN mag niet...
Die zijn nog makkelijker te verbeteren vind ikquote:Op zondag 28 mei 2006 15:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
klik klik?
owja informatica
ik moet met de hand
en open vragen en zo
Maar je weet toch dat ik dat heel lief vind enzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders minstens drie complete Excel-examens van JOU opgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |