kan Pat dat niet doen dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar het herinnerde me eraan dat ik ook nog iets moest spuiten, en daar heb ik geen zin in.
ja, die spant de kroonquote:Op zondag 28 mei 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het allerergst is nog de zogenaamde mens-erger-je-niet-homo
Is al niet meer nodig, ik zie net dat de regen kennelijk wel heel zuur is geweest, het ziet er niet meer uitquote:
wat hebben die er nou weer mee te maken?quote:
je hebt het al wel gespoten ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 14:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Is al niet meer nodig, ik zie net dat de regen kennelijk wel heel zuur is geweest, het ziet er niet meer uit.
beide een 48-uurs ban in MEN gekregen omdat ze een topic 636 posts gavenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat hebben die er nou weer mee te maken?
Ik had het al gespotenquote:
Verander hier niets aan het woord #3quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
beide een 48-uurs ban in MEN gekregen omdat ze een topic 636 posts gaven
whehe..quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
was het weer zo laat? mongolencrew ookquote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
oi, doe je goed liefiequote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
whoei de ouders beginnen tegen mij te zeuren ipv tegen elkaar
ik had ook stil in mn hoekje moeten blijven maja
één of ander bagger subforumquote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
wat is men?
of mensen moeten gewoon leren om zich te gedragen en niet meteen als er een mogelijkheid is om te zieken deze aangrijpenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was het weer zo laat? mongolencrew ookniet de fouten in dat kut-replique repareren, maar de mensen die de fouten aan het licht brengen, straffen. Zwakkelingen
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Verander hier niets aan het woord #3
die dus
Debielquote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
wat is men?
kom je hierheen dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
whoei de ouders beginnen tegen mij te zeuren ipv tegen elkaar
ik had ook stil in mn hoekje moeten blijven maja
volgens mij ook de enige keer dat die 999 posts per pagina van Arcee van pas komtquote:
Maar nu kan het dus de vuilnisbak inquote:
dat noem jij zieken?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of mensen moeten gewoon leren om zich te gedragen en niet meteen als er een mogelijkheid is om te zieken deze aangrijpen
hmz, das minder danquote:
ik mis nog wel een gedegen sluitpost, compleet met argumentatiequote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij ook de enige keer dat die 999 posts per pagina van Arcee van pas komt
jah..quote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij ook de enige keer dat die 999 posts per pagina van Arcee van pas komt
nah, volgens mij was het topic gewoon volquote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik mis nog wel een gedegen sluitpost, compleet met argumentatie
Ja, nu ben ik verdrietigquote:
48 uur MENquote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat noem jij zieken?Zieken is als iemand anders er last van heeft. Mensen constant lopen irriteren, achtervolgen met smerige opmerkingen, dat is zieken. Dit is baggeren, ja. Voor gevorderden. En een keertje, midden in de nacht, wie heeft daar nou helemaal last van?
Bovendien bestaat een 48-uurs subforumban helemaal niet. Hebben ze daar een week? Of 48 uur volle bak zeg maar?
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, volgens mij was het topic gewoon vol![]()
het had vast nog voller gekund jaquote:
Martelaren!quote:
martelaarquote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Martelaren!
Gestraft voor het beter willen maken van fok!
ohneequote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Martelaren!
Gestraft voor het beter willen maken van fok!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Arcee en Dolle_hond vonden het leuk om 636 keer in één topic hetzelfde te posten. Week MEN van een afstandje bekijken.
Nog verdrietigerquote:
en dat houd dus ook een week OO inquote:
huhquote:
quote:
dan kan je nog maar 1 post plaatsenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal eens vragen aan Jump offie weer open mag dan. Ik wilde er nog in reageren eigenlijk.
Ik ben zo verdrietig dat één kusje niet helpt, oenquote:
Subforum ban en OOquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |