Ik vind Le Connaisseur ook vreselijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Maar ik heb er lekker gegeten.
Oh, en de Connaisseur (spelling?) is me ook bevallen. Behalve het gedeelte dat mijn pa er was flauwgevallen.
Vooral Coco kan ik aanraden. Het is eigenlijk een veredelde lunchroom, met afhaaloptie, maar lekker!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal het proberen te onthouden.
Je bent vergeten er iemand ín te doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef wonderer het volgende:
Zo, een tas is vol en weegt maar 16 kilo...
Volgens mij doe ik iets niet goed.
Oh! Stephen! Stom stom stom!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent vergeten er iemand ín te doen.
Is dat met veel rauwe vis? Qua japansheid?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vooral Coco kan ik aanraden. Het is eigenlijk een veredelde lunchroom, met afhaaloptie, maar lekker!
Neeheequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, met Stephen Fry erin, worden het wel wat kilootjes extra..
ben jij een lurker?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Treeswijckhoeve is ook zo heerlijk goedkoop ook.
In dat genre kan ik dan ook zeker de Luytervelde in Acht aanraden. Heeeeerlijk eten
.
En lunchen tussen zwangere vrouwen in de Mangiare op de Kleine Berg.
fabriekvoedselquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word zeker weer verfoeid als ik zeg dat ik bij de IKEA ook lekker kan eten.
in combinatie met homo's?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, ik zie een combinatie van eten en Eindhoven. Dat interesseert me altijd.
Sinds wanneer speelt geld een rol als het op eten aankomt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Treeswijckhoeve is ook zo heerlijk goedkoop ook.
Ligt eraan op welk vlak.quote:
Mits aanwezig, nooitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt geld een rol als het op eten aankomt?.
Zweedse balletjes!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat niet.quote:
Kom maar terug als je uit de kast bentquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk vlak..
Maar niet op het vlak waarop aanwezigheid in dit topic getoetst wordt. Dus ik zal me weer discreet verwijderen hiero.
Neh, keb proefondervindelijk vast gesteld dat dat gedeelte niet voor me weg gelegd is op iig sexueel vlak.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom maar terug als je uit de kast bent.
Grapje..... met een bodem van waarheid natuurlijk![]()
Hoeft niet. Gewoon leuk doen en nuttige annex grappige posts posten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk vlak..
Maar niet op het vlak waarop aanwezigheid in dit topic getoetst wordt. Dus ik zal me weer discreet verwijderen hiero.
Dat is meer dan de meesten kunnen zeggen. Openminded is goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neh, keb proefondervindelijk vast gesteld dat dat gedeelte niet voor me weg gelegd is op iig sexueel vlak.
Hugh Laurie of Alan Davies?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:14 schreef wonderer het volgende:
*tweede tas inpakt*
Hugh!quote:
Kan jij ook zo bozig worden van mensen die zeggen dat zoiets terecht is?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef error het volgende:
* error is triestig door wat er in Moskou is gebeurd. Ik hoop dat het een verandering tewerkstelt
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef error het volgende:
* error is triestig door wat er in Moskou is gebeurd. Ik hoop dat het een verandering tewerkstelt![]()
We moeten ze boycotten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan jij ook zo bozig worden van mensen die zeggen dat zoiets terecht is?
Ik wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan jij ook zo bozig worden van mensen die zeggen dat zoiets terecht is?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Werkt averechts.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
We moeten ze boycotten.
Ik was er sowieso al niet kapot van.
Laat ze maar lekker daar blijven. Die corrupte zooi.
veel eten bij IKEA is goed voor je, word je groot en sterk van... en ik rijkerquote:
die hebben we al lang niet meer gehoordquote:
voorlichting, educatie e.d.. Dat werkt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoi IKEA-kastHomo.
Hoe istie?
[..]
Negeren.
Of wat stel jij voor?
Originaliteit is m'n specialiteit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die hebben we al lang niet meer gehoord
ik werd net als bleilblei getrokken door een combi van lekker eten en E'hoven
Heb jij nog aanvullingen voor het lijstje in de openingspost?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die hebben we al lang niet meer gehoord
ik werd net als bleilblei getrokken door een combi van lekker eten en E'hoven
hoiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb jij nog aanvullingen voor het lijstje in de openingspost?
ik regelmatig in de Avant-Garde op kosten van ouders en de 2 Heere in Geldrop is wel toepasselijk voor dit topic misschienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb jij nog aanvullingen voor het lijstje in de openingspost?
Ouch. Waar moet het toch heen met de wereldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Betoging homo's in Moskou met geweld afgebroken
Avant-Garde, is dat die van Van Groeninge? In/bij het PSV-stadion?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik regelmatig in de Avant-Garde op kosten van ouders en de 2 Heere in Geldrop is wel toepasselijk voor dit topic misschien
Betere vraag is: in welke staat is de wereld op 'quote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ouch. Waar moet het toch heen met de wereld
Ja, 't is reeds lang kindertjesbedtijdquote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.
maar het heden kun je niet meer veranderen, de toekomst wel. Dus het is wel handig om te weten waar het heengaat.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Betere vraag is: in welke staat is de wereld op '
t heden moment?
Avant-Garde van Groeningen inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Avant-Garde, is dat die van Van Groeninge? In/bij het PSV-stadion?Ik zou daar alleen al om principiële redenen niet heen willen, maar vooruit. Is-ie goed, of alleen maar duur?
Hallo Charquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef wonderer het volgende:
maar het heden kun je niet meer veranderen, de toekomst wel. Dus het is wel handig om te weten waar het heengaat.
Je moet toch weten waarin je wil veranderen en hoe je dat het beste kan doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo Char
je leeft in het hier en nu en als je dat wilt veranderen kun je dat, al is het maar in je eigen beleving door wat opvattingen bij te stellen
Dan ben ik veel te druk met het leeg laten lopen van de banden van alle auto's die de kut-PSV supporters hier bij mij in de straat parkeren. Geen tijd voor uit eten, ik haal dan altijd iets bij de Chinees.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:13 schreef Adelante het volgende:
na een wedstrijdje PSV
Op welke zender dan ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Experimentele trash gabber op de radio'k ben nog jong!
Die heeft toch ook een Michilin ster, al is dat natuurlijk nog geen garantiequote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Avant-Garde, is dat die van Van Groeninge? In/bij het PSV-stadion?Ik zou daar alleen al om principiële redenen niet heen willen, maar vooruit. Is-ie goed, of alleen maar duur?
En ook voor Erik Sweet Dreamsquote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.
Zeg G_Equote:Op zondag 28 mei 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik veel te druk met het leeg laten lopen van de banden van alle auto's die de kut-PSV supporters hier bij mij in de straat parkeren. Geen tijd voor uit eten, ik haal dan altijd iets bij de Chinees..
Welke auto's.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg G_E
Hoe ging dat met de Europa Cup finale
Had je toen banden van Engelse of van Spaanse auto's onderhanden genomen![]()
Is dat ook niet een vereiste voor zo'n Michelin Sterquote:
Heb je lekker met je beamer gekeken?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een köt-tt.
nou deze dusquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik veel te druk met het leeg laten lopen van de banden van alle auto's die de kut-PSV supporters hier bij mij in de straat parkeren.
Zolang ze dat maar weten!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat ook niet een vereiste voor zo'n Michelin Ster
dat er ook goede vegetarische gerechten op de kaart staan,
Neem je me een keertje mee daarnaartoe?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ken wel een restaurants waar mensen-die-normaal-gesproken-niet-vegatarisch-eten "per ongeluk" een vegatarisch gerecht uitkiezen, maar zich dit pas realiseren bij het nagerecht..
Dat wordt dus geen Avant - Garde voor BB_Koning, want ik kom op onderstaande links geen echte vegetarische gerechten tegenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neem je me een keertje mee daarnaartoe?![]()
Let's not and say we did.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neem je me een keertje mee daarnaartoe?![]()
Verdoriequote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen Avant - Garde voor BB_Koning, want ik kom op onderstaande links geen echte vegetarische gerechten tegen![]()
http://www.avant-garde.nl/Pages/cuisine.html
Maar als het dan toch per sé in Eindhoven moet zijn www.karpendonksehoeve.nlquote:
Ja maar dan sta je nu dus voor een onmogelijke keuze, door of Stanley, of Stephen niet mee te nemenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:42 schreef wonderer het volgende:
Shit. Is mijn tas toch nog te vol...
Alles weer uitpakken en beter erin stoppen
Ik geef Stanley wel aan John, is die ook weer blij.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan sta je nu dus voor een onmogelijke keuze, door of Stanley, of Stephen niet mee te nemen
Oh dus zo moeilijk was dit dilemma nietquote:Op zondag 28 mei 2006 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geef Stanley wel aan John, is die ook weer blij.
Neuquote:Op zondag 28 mei 2006 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dus zo moeilijk was dit dilemma niet![]()
dat je je keuze al zo snel kon maken![]()
ik heb hier in mijn kokstijd gewerktquote:Op zondag 28 mei 2006 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als het dan toch per sé in Eindhoven moet zijn www.karpendonksehoeve.nl
wellicht kan Steven je dan hier naar toe nemen daar kan je onderstaande gerechten krijgen
Muffins van livarot geserveerd met kruidensalade en hazelnootdressing ¤ 19,50 / ¤ 10,50 *
Auberginemedaillons gefriteerd in truffel-briochekruim met asperges en aspergeboter ¤ 21,00 / ¤ 12,00 *
Aardappelwafel waartussen gegrilde witte asperges met saus van groene asperges
en specerijen ¤ 21,50 / ¤ 12,00 *
What's upquote:
*ril*quote:Op zondag 28 mei 2006 03:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou, Joep is Mister Gay Netherlands 2006
bijna juni hè? dan krijg je datquote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is echt verdacht lekker weer, de zon breekt af en toe nog eens door. Ik vertrouw het niet.
welk gedeelte daarvan?quote:
Ja, maar die weken van regen enzo horen er niet bij. Het hoort al maandenlang lekker te zijn. Van dat weer dat 's ochtends de zon schijnt maar het nog wel een beetje fris is, dat de dauw op het gras staat, maar dat het dan 's middags lekker opwarmt tot in de avond...quote:
Je vergist je met de maand septemberquote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar die weken van regen enzo horen er niet bij. Het hoort al maandenlang lekker te zijn. Van dat weer dat 's ochtends de zon schijnt maar het nog wel een beetje fris is, dat de dauw op het gras staat, maar dat het dan 's middags lekker opwarmt tot in de avond....
Dat eldt even zo zeer voor fietsen, maar ook dat doe ik niet.quote:
Natuurlijk, daar heb je personeel voor.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat eldt even zo zeer voor fietsen, maar ook dat doe ik niet.
Ik hoop voor je dat ik (eens) ongelijk hebquote:
riksja hier, riksja daar....quote:Op zondag 28 mei 2006 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Natuurlijk, daar heb je personeel voor.
Je bent niet zo van de BDSM?quote:
B/D: Bondage and Disciplinequote:
Zeg poes, je weet er wel veel van he?!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
B/D: Bondage and Discipline
D/S: Dominance and Submission
S/M: Sadism and Masochism
Morgen al hoor. Hoewel ik denk dat ik voor het voorspel al in slaap donderquote:
Ja, maar wikipedia en google zijn mijn beste vriendenquote:
Mááááárrr dat boeit hem niet hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen al hoor. Hoewel ik denk dat ik voor het voorspel al in slaap donder
Aha ja ik weet ook alleen maar door, met en van deze reeks hoe het is om je homo te voelenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar wikipedia en google zijn mijn beste vrienden.
owjaquote:Op zondag 28 mei 2006 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar wikipedia en google zijn mijn beste vrienden.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik hier soms meelees dan denk ik soms echt van; ik hoor hier niet thuis. Ik weet helemaal niet waar jullie het over hebben enzo.
Al die feesten, festivals etc...
Leg uit?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aha ja ik weet ook alleen maar door, met en van deze reeks hoe het is om je homo te voelen![]()
ik denk dat iedereen er bij tijd en wijle hier wel eens last van heeftquote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik hier soms meelees dan denk ik soms echt van; ik hoor hier niet thuis. Ik weet helemaal niet waar jullie het over hebben enzo.
Al die feesten, festivals etc...
Het gaat ook nergens overquote:Op zondag 28 mei 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik heb bijna constant geen idee waarhet over gaat.
Tha_Erik zegt door wikipedia hatseflats te weten wat BDSM isquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tha_Erik zegt door wikipedia hatseflats te weten wat BDSM is
Dus ik zeg jajajaja en ik ken alleen het homogevoel door dit topic
(nadenkertje)
Maargoed, slaat dus nergens op wat ik zei en nu sta ik voor lulTerwijl ik mezelf nooit voor lul zet
Wel jammer dat het het meest waardeloze stuk is dat ik ooit heb geschreven.quote:Taal en stijl in Philicinus’ Esther
De tragedies van Seneca vormen het belangrijkste stilistische voorbeeld voor Philicinus’ Esther. Deze invloed valt in twee delen uiteen. Enerzijds valt het grote aantal letterlijke citaten uit Seneca’s tragedies op. Deze citaten komen voor het leeuwendeel uit diens Troades, Medea en Phaedra. Daarnaast put Philicinus veelvuldig uit de Octavia, een tragedie die onder Seneca’s naam aan ons is overgeleverd, maar waarvan de authenticiteit tegenwoordig vrij algemeen in twijfel wordt getrokken.
Anderzijds worden typische kenmerken van de Romeinse tragedie (die ook voor Philicinus enkel uit Seneca bestond) meermaals overgenomen. Het sterke retorische karakter van de tragedies van Seneca – iets dat zich uit in bijvoorbeeld het veelvuldig voorkomen van stichomythie en een sterke hang naar sententiae – vinden terug in de Esther, zij het in bescheiden mate. Daarnaast valt bij Philicinus een voorkeur voor parataxis boven hypotaxis te bespeuren, een eigenschap die hij met Seneca deelt. Cf:
Adsit piis prosper Deus conatibus.
Hei membra mihi stupent exanguia,
Pedes cupitum nec queunt gradum addere.
Mihi fulcientem porrigat aliquis manum.
Adeste famulae, me gradatim ducite
Ad regis usque basilicam: hic subsistite.
Hei mihi pavor miserae anxius cor perculit,
Gelidus mihi horror ac tremor mentem eripit..
Meis labasco destituta viribus.
Oh sustinete, pedissequae, lapsantem heram.
Bovendien staat Philicinus volledig in de traditie van de poeta doctus, een ideaal dat Hellenistische schrijvers hebben ontwikkeld, en dat Seneca voor het Latijn verder heeft vormgegeven. Denk hier bijvoorbeeld aan de uitweiding van Mardochaeus over de afwisseling der seizoenen aan het begin van de tweede akte, of aan het gebruik van graecismen en termen die vermoedelijk ook voor geleerden uit Philicinus’ tijd moeilijk thuis te brengen waren als summus Brabeutes (p.14) of chameuniis (p.31).
Naast citaten uit Seneca’s tragedies wordt er ook uit andere heidense auteurs geput. Cicero en Vergilius, de meest gelezen schoolauteurs in Philicinus’ tijd, zijn een belangrijke bron. In het geval van Cicero gaat het voornamelijk om citaten uit diens filosofisch proza, citaten uit Vergilius komen voor het grootste gedeelte uit de Aeneis. De komedieschrijvers Terentius, en in mindere mate Plautus, worden soms ook letterlijk geciteerd. Het gaat hier dan vaak om frasen die typisch voor een toneelstuk zijn als silentium date.
Echter, we treffen niet alleen reminiscenties uit de heidense latiniteit aan. Vanzelfsprekend vormt het bijbelboek Ester een grote inspiratiebron. Naast vele letterlijke citaten uit de Vulgaattekst , sluit het stuk nauw aan bij het plot zoals in de Bijbel verteld. Daarnaast gebruikt Philicinus met enige regelmaat bepaalde specifieke liturgische of scholastische formules: Dignare quaeso ... Audi supplicum vota et preces (p.35).
Om een en ander te illustreren een fragment dat in velerlei opzichten kenmerkend is voor Philicinus’ stijl:
AM : Animus tumet mihi, fervet immensum dolor,
Scitis me habere vel tribus opes regibus
Pares, mihi numerosa proles est domi,
Ex marmore pario affabre palatia
Extructa, gemmis undique radiantibus,
Omnibus in his visuntur oris, vitibus
Colles mihi confiti feracibus,
Vireta et horti omnis voluptatis, cavis
Quos unda labens irrigate canalibus.
Taceo diaetas, porticus, triclinia,
Omitto, zetas, valida propugnacula,
Coenacula et praetoria politissima.
Quid persequar villaticos ovium greges?
Quid narrem equorum armenta multiformium?
Ten eerste valt hier onmiddellijk de retorische inkleding van Haman’s opsomming op. Denk hierbij aan de vele assonanties op –is/-ibus (gemmis radiantibus // omnibus oris // vitibus feracibus etc.) en op –a (triclinia, zetas, valida propugnacula, coenacula, praetoria politissima). Dit alles wordt nog eens afgesloten met een praeteritio in de laatste twee regels. Daarnaast betoont Philicinus’ zich hier een poeta doctus door zijn cataloog van mogelijke vertrekken rondom een paleis, inclusief enkele moeilijk thuis te brengen begrippen als zetas.
Tenslotte geeft Philicinus hier ook blijk van een grondige kennis van Seneca’s werk, blijkens een citaat uit diens Phoenissae: De eerste regel van dit fragment vinden we hier namelijk terug als: tumet animus ira, fervet immensum dolor. (Phoen. 352).
dat had ik je gisteren toch ook al gezegd, dat is vandaag alleen even tussendoor, vanavond wordt het nog beter en vanaf morgen weer regen waarna het vanaf vrijdag iets beter wordtquote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is echt verdacht lekker weer, de zon breekt af en toe nog eens door. Ik vertrouw het niet.
Ja, maar ik geloof dingen pas echt als ik ze zelf ziequote:Op zondag 28 mei 2006 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat had ik je gisteren toch ook al gezegd, dat is vandaag alleen even tussendoor, vanavond wordt het nog beter en vanaf morgen weer regen waarna het vanaf vrijdag iets beter wordt
Wat een non-sexy buik...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
even wat background info over Joep de winnaar van Mr GayHij is een goede bekende in de Eindhovense gayscene, met name omdat hij het al jaren niet na kan laten om zonder shirt te dansen, in de danssalon viel dat nog niet zo heel erg op maar hij doet het ook in de kleinere homokroegen ook al staat daar iedereen gewoon met shirt aan, en dan heeft hij vaak ook nog zo'n te lage spijkerbroek aan en is ie ook behoorlijk dronken, erg promiscue is hij ook
maar wel geil dus![]()
Joep in zijn element:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, ze breken sowieso hun eigen regelement.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze volgend jaar nog meer mensen weten te vinden die minder brains hebben dan de kandidaten van dit jaar.
maar goed voor die feesten en festivals geldt eigenlijk het zelfde meedoen en meebeleven en dan zelf een oordeel veel of je het leuk vindquote:Op zondag 28 mei 2006 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dingen pas echt als ik ze zelf zie.
Ik vond het heel even grappig.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef Manias het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
Wel knap als je dat zo kan programmeren enzo.quote:
Ja das waar.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel knap als je dat zo kan programmeren enzo.
Dank je wel en natuurlijk blijf ik posten, zo makkelijk komen jullie niet van me afquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef Andyvie het volgende:
@wonderer: ik weet niet of ik nog post hier voor je weg bent en anders ben ik in staat om het te vergeten, dus ik doe het nu even.
Heel veel succes in de VS en bij je man en een goeie reis! Je blijft toch wel posten?
zo zo...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:31 schreef Cairon het volgende:
Frisofeest... daar ga ik heen in Juni, maar dan doe ik het wel met klasse en stijl, want dan sta ik namelijk op de gastenlijst, en heb ik gratis toegang.
hm, vooral veel werk.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel knap als je dat zo kan programmeren enzo.
Dat is programmeren altijdquote:Op zondag 28 mei 2006 16:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hm, vooral veel werk.
een potlood en een fijnlijner... en dan inscannen en bewerken...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg Cairon, waar teken jij eigenlijk mee, digitaal?
Meestal een weergave van hoe ik me op een bepaald moment voel.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat tekenen jullie dan?
Waarbij?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik kan mij er weinig bij voorstellen.
Hoi poepie! Wat is er?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Eerst ga ik gillen, dan ga ik teruglezen in 1703.
Komt ie dan he:
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Zo, ff teruglezen.
Ja dat snap ik sweety, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Au contraire.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ja, het is ook voor mij persoonlijk.
Mannen (en jongens) zijn stom.quote:
Jezus... wat een eikel.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen (en jongens) zijn stom.
Hele weekend bellen en SMS-en tot diep in de nacht ... en me dan zaterdagavond met een bibbrende stem bekennen dat ie al een tijd een vriend heeft.
Hij heeft hem die dag nog gebeld en gezegd dat het tussen hen niet meer werkt, dat dan weer welquote:
WAT!??quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen (en jongens) zijn stom.
Hele weekend bellen en SMS-en tot diep in de nacht ... en me dan zaterdagavond met een bibbrende stem bekennen dat ie al een tijd een vriend heeft.
Yeah, en dan word jij de rebound-boy...quote:Op zondag 28 mei 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft hem die dag nog gebeld en gezegd dat het tussen hen niet meer werkt, dat dan weer welMaar waar wij 2 nu staan.... dunno. Ach, ik zie het allemaal wel.
Is hij dat misschien ook niet van mij?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, en dan word jij de rebound-boy...
Ang3l, kan best goed gaan hoor.quote:
Daarom zeg ik: lekker platonisch.. alleen neukenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Tja. En ik denk dan: En wat let hem dat ie hetzelfde flikt bij mij (of bij KP in jouw voorbeeld) de volgende keer.
*proest*quote:Op zondag 28 mei 2006 18:15 schreef creno het volgende:
[..]
Ang3l, kan best goed gaan hoor.
KP heeft een vriend, en die was nog getrouwd toen hun wat kregen, het gaat al een hele tijd goed tussen hun, wonen zelfs al min of meer samen. Dus KP is dan ook de rebound-boy.
Ik heb 't nog nooit gelezenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
Vreemdgangers!
moet ik mijn mening over dat uitschot nog eens neerpleuren hier? Iemand behoefte?
met wat voor n tuig ga jij omquote:Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemdgangers....
mannen in het algemeen bedoel je
ik ken geen man die niet op een zeker moment zijn lul voor z'n verstand liet werken
Ik welquote:Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemdgangers....
mannen in het algemeen bedoel je
ik ken geen man die niet op een zeker moment zijn lul voor z'n verstand liet werken
hmmmmquote:
Ik ben z'n eerste. En ik ben er vrij zeker van dat dat waar isquote:Op zondag 28 mei 2006 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hmmmm
ook in het verleden niet, met een ander
ik hoop het voor je
ik gun het je
Is het vreemdgaan dan? We hadd... o wacht.... ik ben degene WAARMEE hij is vreemdgegaanquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
Vreemdgangers!
moet ik mijn mening over dat uitschot nog eens neerpleuren hier? Iemand behoefte?
Maar jij wist het niet. Toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het vreemdgaan dan? We hadd... o wacht.... ik ben degene WAARMEE hij is vreemdgegaan
Dan kon jij er vrij weinig aan doen, lijkt me.quote:
En ze zijn niet eens zó duur .quote:
Vervang "vrij weinig" door "niets" en ik ben het met je eensquote:Op zondag 28 mei 2006 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kon jij er vrij weinig aan doen, lijkt me.
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervang "vrij weinig" door "niets" en ik ben het met je eens
Vriendin werkt in de nieuwe adidas storequote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ach, als jij ze graag wil hebben, moet je er wat voor over hebbenZijn ze wel in Nederland verkrijgbaar?
Dat is inderdaad te doen ja. Maak je wel even een foto als ze aan je voetjes zitten?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendin werkt in de nieuwe adidas store
En ze zijn 90e maar er gaat dus nog 30% vanaf![]()
mannen zijn jagers zooölogisch gezienquote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervang "vrij weinig" door "niets" en ik ben het met je eens
Heteromannen moeten zich niet zo aanstellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mannen zijn jagers zooölogisch gezien
en vrouwen prooidieren
vandaar dat heteromannen homo's eng vinden dan voelen zich bejaagd of erger nog prooi
Als ik ze hebquote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te doen ja. Maak je wel even een foto als ze aan je voetjes zitten?
Ik heb dit weekend met 6 hetero-mannen variërend van 18 tot 35 in 1 Centerparcs huisje gezeten. De vragen die dan op je afkomen als enige homoquote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heteromannen moeten zich niet zo aanstellen.
Ja, dat lijkt me ook wel een vereistequote:
zoals?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend met 6 hetero-mannen variërend van 18 tot 35 in 1 Centerparcs huisje gezeten. De vragen die dan op je afkomen als enige homo
Ja, vragen mogen ze best hebben, maar doen alsof elke homo ze gaan aanranden is gewoon absurd.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend met 6 hetero-mannen variërend van 18 tot 35 in 1 Centerparcs huisje gezeten. De vragen die dan op je afkomen als enige homo
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel een vereiste
Ik zat met het inpakken ook, "Dat hoef ik niet mee, ik koop wel een nieuwe"
Brad gaat echt zoveel geld uitgeven volgende week
Fulltime shoppen in die "malls"quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel een vereiste
Ik zat met het inpakken ook, "Dat hoef ik niet mee, ik koop wel een nieuwe"
Brad gaat echt zoveel geld uitgeven volgende week
Eng niet, maar het idee dat ik nooit meer in mijn eigen bed zal slapen is wel... raar. Ik moet om 15:15 het vliegtuig hebben, maar ik ben er al drie uur van te voren.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Straks je laatste nachtje..eng?
Hoelaat ga je morgen richting S'hol..ik moet erlangs en zal symbolisch zwaaien hoor
Er zit er eentje een kilometer verderopquote:
Ik kom rond 12.46 langsrijdenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eng niet, maar het idee dat ik nooit meer in mijn eigen bed zal slapen is wel... raar. Ik moet om 15:15 het vliegtuig hebben, maar ik ben er al drie uur van te voren.
Precies op tijd.quote:
quote:
Ik zal terugzwaaienquote:
quote:
Klinkt bekend, mijn moeder grijpt elke gelegenheid aan om de barbecue naar buiten te rollenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ben ik toch een Hollander
het is eind mei, droog
dus we gaan barbecueen
je moeder?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt bekend, mijn moeder grijpt elke gelegenheid aan om de barbecue naar buiten te rollen.
Mijn vader kan je niet vertrouwen met iets waat ook maar in de verste verte met koken te maken heeftquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je moeder?
meestal is dat toch een mannending
Kom zeg, als homo moet je toch weten dat vooroordelen nooit kloppenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je moeder?
meestal is dat toch een mannending
Maar sommige vooroordelen wel. Tenminste, bij mij danquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom zeg, als homo moet je toch weten dat vooroordelen nooit kloppen
Vertel!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar sommige vooroordelen wel. Tenminste, bij mij dan.
De televisieprogramma's die ik volg(de) worden over het algeneem bestempeld als "vrouwenseries".quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
zwart of rauw
wat nou medium rare
keuze:
Zwart of rauw
dat bevestigd toch juist wat er over homo's wordt gedachtquote:Op zondag 28 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De televisieprogramma's die ik volg(de) worden over het algeneem bestempeld als "vrouwenseries".
En dat is een vooroordeel? Hm. Okee dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De televisieprogramma's die ik volg(de) worden over het algeneem bestempeld als "vrouwenseries".
Ja, daar ging het toch om? Wonderer zei dat je als homo wel moest weten dat de vooroordelen niet kloppen, en toen zei ik dat er een aantal wel klopten (in mijn geval).quote:Op zondag 28 mei 2006 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat bevestigd toch juist wat er over homo's wordt gedacht
Ja, nou, dat zeggen mensen in mijn omgeving, en ik ken geen heterojongens met dezelfde televisie interesses als ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat is een vooroordeel? Hm. Okee dan.
Ik zit nog vol van mijn eigen avondeten.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan heb je altijd van die zeikerds die zeggen dat zwart kankerverwekkend is
onzin daar wordt norrit ook van gemaakt
niet zeiken en anders ga je maar thuis eten
Erik hamburger?
en die zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, dat zeggen mensen in mijn omgeving, en ik ken geen heterojongens met dezelfde televisie interesses als ik.
Narniaquote:Op zondag 28 mei 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Afgezien van de Narnia omnibus en het verzamelde werk van Douglas Adams heb ik trouwens wel alle boeken in de tas kunnen krijgen
Ze kijken toch allemaal graag naar voetballers voetbal?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, nou, dat zeggen mensen in mijn omgeving, en ik ken geen heterojongens met dezelfde televisie interesses als ik.
Ja, maar ik niet. Behalve het eind, als de shirtjes uitgaanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze kijken toch allemaal graag naar voetballers voetbal?
heet je echt erik?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van mijn eigen avondeten.
Maar tegenwoordig is alles kankerverwekkend..
Ja, ik heet echt Erik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heet je echt erik?
en als je op het PC eckart zit dan kun je nooit ver weg wonen dus ik breng het je met alle plezier
wees maar niet bang doe ik ook niet ongevraagdquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heet echt Erik.
En je hoeft niet langs te komen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wees maar niet bang doe ik ook niet ongevraagd
TheaterMaMa is niet nieuw maar oud.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig maar.
Ja, ik ben nogal schichtig als het op ontmoeten van nieuwe mensen aankomt.
och menneke toch ik doe nog geen vlieg kwaad, ik ben heel hartelijk en vriendelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ja, ik ben nogal schichtig als het op ontmoeten van nieuwe mensen aankomt.
Dat geloof ik maar al te graag. Maar toch vind ik dat soort dingen eng. Zo ben ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och menneke toch ik doe nog geen vlieg kwaad, ik ben heel hartelijk en vriendelijk
Vooral als mensen dan gaan zeggen dat ze je echt niets zullen doen enzo..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geloof ik maar al te graag. Maar toch vind ik dat soort dingen eng. Zo ben ik.
imdb -> release datesquote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil naar The King.
Maar waar zie ik wanneer zo'n film dan uitkomt?
Nee, op 't Eckartquote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
zit je op het Eckhart college Erik?!
ik wil Eating Out zienquote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil naar The King.
Maar waar zie ik wanneer zo'n film dan uitkomt?
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de "liefhebbers":
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Je watte? Eh, ik snap het niet helemaal?quote:
Moet dat niet meester zijn?quote:
Oh, je bent er dus helemaal niet (*phew*)quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Cairon het volgende:
ik zou bijna daar stage hebben gelopen
Ja, maar dat is dus niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Cairon het volgende:
en dan had je heel braaf meneer Cairon moeten zeggen als je me zag lopen in de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |