Ik kom rond 12.46 langsrijdenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eng niet, maar het idee dat ik nooit meer in mijn eigen bed zal slapen is wel... raar. Ik moet om 15:15 het vliegtuig hebben, maar ik ben er al drie uur van te voren.
Precies op tijd.quote:
quote:
Ik zal terugzwaaienquote:
quote:
Klinkt bekend, mijn moeder grijpt elke gelegenheid aan om de barbecue naar buiten te rollenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ben ik toch een Hollander
het is eind mei, droog
dus we gaan barbecueen
je moeder?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt bekend, mijn moeder grijpt elke gelegenheid aan om de barbecue naar buiten te rollen.
Mijn vader kan je niet vertrouwen met iets waat ook maar in de verste verte met koken te maken heeftquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je moeder?
meestal is dat toch een mannending
Kom zeg, als homo moet je toch weten dat vooroordelen nooit kloppenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je moeder?
meestal is dat toch een mannending
Maar sommige vooroordelen wel. Tenminste, bij mij danquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom zeg, als homo moet je toch weten dat vooroordelen nooit kloppen
Vertel!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar sommige vooroordelen wel. Tenminste, bij mij dan.
De televisieprogramma's die ik volg(de) worden over het algeneem bestempeld als "vrouwenseries".quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
zwart of rauw
wat nou medium rare
keuze:
Zwart of rauw
dat bevestigd toch juist wat er over homo's wordt gedachtquote:Op zondag 28 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De televisieprogramma's die ik volg(de) worden over het algeneem bestempeld als "vrouwenseries".
En dat is een vooroordeel? Hm. Okee dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De televisieprogramma's die ik volg(de) worden over het algeneem bestempeld als "vrouwenseries".
Ja, daar ging het toch om? Wonderer zei dat je als homo wel moest weten dat de vooroordelen niet kloppen, en toen zei ik dat er een aantal wel klopten (in mijn geval).quote:Op zondag 28 mei 2006 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat bevestigd toch juist wat er over homo's wordt gedacht
Ja, nou, dat zeggen mensen in mijn omgeving, en ik ken geen heterojongens met dezelfde televisie interesses als ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat is een vooroordeel? Hm. Okee dan.
Ik zit nog vol van mijn eigen avondeten.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan heb je altijd van die zeikerds die zeggen dat zwart kankerverwekkend is
onzin daar wordt norrit ook van gemaakt
niet zeiken en anders ga je maar thuis eten
Erik hamburger?
en die zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, dat zeggen mensen in mijn omgeving, en ik ken geen heterojongens met dezelfde televisie interesses als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |