Yeah, en dan word jij de rebound-boy...quote:Op zondag 28 mei 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft hem die dag nog gebeld en gezegd dat het tussen hen niet meer werkt, dat dan weer welMaar waar wij 2 nu staan.... dunno. Ach, ik zie het allemaal wel.
Is hij dat misschien ook niet van mij?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, en dan word jij de rebound-boy...
Ang3l, kan best goed gaan hoor.quote:
Daarom zeg ik: lekker platonisch.. alleen neukenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Tja. En ik denk dan: En wat let hem dat ie hetzelfde flikt bij mij (of bij KP in jouw voorbeeld) de volgende keer.
*proest*quote:Op zondag 28 mei 2006 18:15 schreef creno het volgende:
[..]
Ang3l, kan best goed gaan hoor.
KP heeft een vriend, en die was nog getrouwd toen hun wat kregen, het gaat al een hele tijd goed tussen hun, wonen zelfs al min of meer samen. Dus KP is dan ook de rebound-boy.
Ik heb 't nog nooit gelezenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
Vreemdgangers!
moet ik mijn mening over dat uitschot nog eens neerpleuren hier? Iemand behoefte?
met wat voor n tuig ga jij omquote:Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemdgangers....
mannen in het algemeen bedoel je
ik ken geen man die niet op een zeker moment zijn lul voor z'n verstand liet werken
Ik welquote:Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemdgangers....
mannen in het algemeen bedoel je
ik ken geen man die niet op een zeker moment zijn lul voor z'n verstand liet werken
hmmmmquote:
Ik ben z'n eerste. En ik ben er vrij zeker van dat dat waar isquote:Op zondag 28 mei 2006 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hmmmm
ook in het verleden niet, met een ander
ik hoop het voor je
ik gun het je
Is het vreemdgaan dan? We hadd... o wacht.... ik ben degene WAARMEE hij is vreemdgegaanquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
Vreemdgangers!
moet ik mijn mening over dat uitschot nog eens neerpleuren hier? Iemand behoefte?
Maar jij wist het niet. Toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het vreemdgaan dan? We hadd... o wacht.... ik ben degene WAARMEE hij is vreemdgegaan
Dan kon jij er vrij weinig aan doen, lijkt me.quote:
En ze zijn niet eens zó duur .quote:
Vervang "vrij weinig" door "niets" en ik ben het met je eensquote:Op zondag 28 mei 2006 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan kon jij er vrij weinig aan doen, lijkt me.
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervang "vrij weinig" door "niets" en ik ben het met je eens
Vriendin werkt in de nieuwe adidas storequote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef wonderer het volgende:
Ach, als jij ze graag wil hebben, moet je er wat voor over hebbenZijn ze wel in Nederland verkrijgbaar?
Dat is inderdaad te doen ja. Maak je wel even een foto als ze aan je voetjes zitten?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendin werkt in de nieuwe adidas store
En ze zijn 90e maar er gaat dus nog 30% vanaf![]()
mannen zijn jagers zooölogisch gezienquote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervang "vrij weinig" door "niets" en ik ben het met je eens
Heteromannen moeten zich niet zo aanstellen.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mannen zijn jagers zooölogisch gezien
en vrouwen prooidieren
vandaar dat heteromannen homo's eng vinden dan voelen zich bejaagd of erger nog prooi
Als ik ze hebquote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te doen ja. Maak je wel even een foto als ze aan je voetjes zitten?
Ik heb dit weekend met 6 hetero-mannen variërend van 18 tot 35 in 1 Centerparcs huisje gezeten. De vragen die dan op je afkomen als enige homoquote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heteromannen moeten zich niet zo aanstellen.
Ja, dat lijkt me ook wel een vereistequote:
zoals?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend met 6 hetero-mannen variërend van 18 tot 35 in 1 Centerparcs huisje gezeten. De vragen die dan op je afkomen als enige homo
Ja, vragen mogen ze best hebben, maar doen alsof elke homo ze gaan aanranden is gewoon absurd.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend met 6 hetero-mannen variërend van 18 tot 35 in 1 Centerparcs huisje gezeten. De vragen die dan op je afkomen als enige homo
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel een vereiste
Ik zat met het inpakken ook, "Dat hoef ik niet mee, ik koop wel een nieuwe"
Brad gaat echt zoveel geld uitgeven volgende week
Fulltime shoppen in die "malls"quote:Op zondag 28 mei 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel een vereiste
Ik zat met het inpakken ook, "Dat hoef ik niet mee, ik koop wel een nieuwe"
Brad gaat echt zoveel geld uitgeven volgende week
Eng niet, maar het idee dat ik nooit meer in mijn eigen bed zal slapen is wel... raar. Ik moet om 15:15 het vliegtuig hebben, maar ik ben er al drie uur van te voren.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Straks je laatste nachtje..eng?
Hoelaat ga je morgen richting S'hol..ik moet erlangs en zal symbolisch zwaaien hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |