Ach, ze breken sowieso hun eigen regelement.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze volgend jaar nog meer mensen weten te vinden die minder brains hebben dan de kandidaten van dit jaar.
maar goed voor die feesten en festivals geldt eigenlijk het zelfde meedoen en meebeleven en dan zelf een oordeel veel of je het leuk vindquote:Op zondag 28 mei 2006 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dingen pas echt als ik ze zelf zie.
Ik vond het heel even grappig.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef Manias het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
Wel knap als je dat zo kan programmeren enzo.quote:
Ja das waar.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel knap als je dat zo kan programmeren enzo.
Dank je wel en natuurlijk blijf ik posten, zo makkelijk komen jullie niet van me afquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef Andyvie het volgende:
@wonderer: ik weet niet of ik nog post hier voor je weg bent en anders ben ik in staat om het te vergeten, dus ik doe het nu even.
Heel veel succes in de VS en bij je man en een goeie reis! Je blijft toch wel posten?
zo zo...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:31 schreef Cairon het volgende:
Frisofeest... daar ga ik heen in Juni, maar dan doe ik het wel met klasse en stijl, want dan sta ik namelijk op de gastenlijst, en heb ik gratis toegang.
hm, vooral veel werk.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel knap als je dat zo kan programmeren enzo.
Dat is programmeren altijdquote:Op zondag 28 mei 2006 16:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hm, vooral veel werk.
een potlood en een fijnlijner... en dan inscannen en bewerken...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg Cairon, waar teken jij eigenlijk mee, digitaal?
Meestal een weergave van hoe ik me op een bepaald moment voel.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat tekenen jullie dan?
Waarbij?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik kan mij er weinig bij voorstellen.
Hoi poepie! Wat is er?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Eerst ga ik gillen, dan ga ik teruglezen in 1703.
Komt ie dan he:
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Zo, ff teruglezen.
Ja dat snap ik sweety, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Au contraire.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ja, het is ook voor mij persoonlijk.
Mannen (en jongens) zijn stom.quote:
Jezus... wat een eikel.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen (en jongens) zijn stom.
Hele weekend bellen en SMS-en tot diep in de nacht ... en me dan zaterdagavond met een bibbrende stem bekennen dat ie al een tijd een vriend heeft.
Hij heeft hem die dag nog gebeld en gezegd dat het tussen hen niet meer werkt, dat dan weer welquote:
WAT!??quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen (en jongens) zijn stom.
Hele weekend bellen en SMS-en tot diep in de nacht ... en me dan zaterdagavond met een bibbrende stem bekennen dat ie al een tijd een vriend heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |