voorlichting, educatie e.d.. Dat werkt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoi IKEA-kastHomo.
Hoe istie?
[..]
Negeren.
Of wat stel jij voor?
Originaliteit is m'n specialiteit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die hebben we al lang niet meer gehoord
ik werd net als bleilblei getrokken door een combi van lekker eten en E'hoven
Heb jij nog aanvullingen voor het lijstje in de openingspost?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
die hebben we al lang niet meer gehoord
ik werd net als bleilblei getrokken door een combi van lekker eten en E'hoven
hoiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb jij nog aanvullingen voor het lijstje in de openingspost?
ik regelmatig in de Avant-Garde op kosten van ouders en de 2 Heere in Geldrop is wel toepasselijk voor dit topic misschienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb jij nog aanvullingen voor het lijstje in de openingspost?
Ouch. Waar moet het toch heen met de wereldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Betoging homo's in Moskou met geweld afgebroken
Avant-Garde, is dat die van Van Groeninge? In/bij het PSV-stadion?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik regelmatig in de Avant-Garde op kosten van ouders en de 2 Heere in Geldrop is wel toepasselijk voor dit topic misschien
Betere vraag is: in welke staat is de wereld op 'quote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ouch. Waar moet het toch heen met de wereld
Ja, 't is reeds lang kindertjesbedtijdquote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.
maar het heden kun je niet meer veranderen, de toekomst wel. Dus het is wel handig om te weten waar het heengaat.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Betere vraag is: in welke staat is de wereld op '
t heden moment?
Avant-Garde van Groeningen inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Avant-Garde, is dat die van Van Groeninge? In/bij het PSV-stadion?Ik zou daar alleen al om principiële redenen niet heen willen, maar vooruit. Is-ie goed, of alleen maar duur?
Hallo Charquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef wonderer het volgende:
maar het heden kun je niet meer veranderen, de toekomst wel. Dus het is wel handig om te weten waar het heengaat.
Je moet toch weten waarin je wil veranderen en hoe je dat het beste kan doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo Char
je leeft in het hier en nu en als je dat wilt veranderen kun je dat, al is het maar in je eigen beleving door wat opvattingen bij te stellen
Dan ben ik veel te druk met het leeg laten lopen van de banden van alle auto's die de kut-PSV supporters hier bij mij in de straat parkeren. Geen tijd voor uit eten, ik haal dan altijd iets bij de Chinees.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:13 schreef Adelante het volgende:
na een wedstrijdje PSV
Op welke zender dan ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Experimentele trash gabber op de radio'k ben nog jong!
Die heeft toch ook een Michilin ster, al is dat natuurlijk nog geen garantiequote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Avant-Garde, is dat die van Van Groeninge? In/bij het PSV-stadion?Ik zou daar alleen al om principiële redenen niet heen willen, maar vooruit. Is-ie goed, of alleen maar duur?
En ook voor Erik Sweet Dreamsquote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook.
Zeg G_Equote:Op zondag 28 mei 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik veel te druk met het leeg laten lopen van de banden van alle auto's die de kut-PSV supporters hier bij mij in de straat parkeren. Geen tijd voor uit eten, ik haal dan altijd iets bij de Chinees..
Welke auto's.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg G_E
Hoe ging dat met de Europa Cup finale
Had je toen banden van Engelse of van Spaanse auto's onderhanden genomen![]()
Is dat ook niet een vereiste voor zo'n Michelin Sterquote:
Heb je lekker met je beamer gekeken?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een köt-tt.
nou deze dusquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik veel te druk met het leeg laten lopen van de banden van alle auto's die de kut-PSV supporters hier bij mij in de straat parkeren.
Zolang ze dat maar weten!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat ook niet een vereiste voor zo'n Michelin Ster
dat er ook goede vegetarische gerechten op de kaart staan,
Neem je me een keertje mee daarnaartoe?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ken wel een restaurants waar mensen-die-normaal-gesproken-niet-vegatarisch-eten "per ongeluk" een vegatarisch gerecht uitkiezen, maar zich dit pas realiseren bij het nagerecht..
Dat wordt dus geen Avant - Garde voor BB_Koning, want ik kom op onderstaande links geen echte vegetarische gerechten tegenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neem je me een keertje mee daarnaartoe?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |