Narniaquote:Op zondag 28 mei 2006 20:17 schreef wonderer het volgende:
Afgezien van de Narnia omnibus en het verzamelde werk van Douglas Adams heb ik trouwens wel alle boeken in de tas kunnen krijgen
Ze kijken toch allemaal graag naar voetballers voetbal?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, nou, dat zeggen mensen in mijn omgeving, en ik ken geen heterojongens met dezelfde televisie interesses als ik.
Ja, maar ik niet. Behalve het eind, als de shirtjes uitgaanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze kijken toch allemaal graag naar voetballers voetbal?
heet je echt erik?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van mijn eigen avondeten.
Maar tegenwoordig is alles kankerverwekkend..
Ja, ik heet echt Erik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heet je echt erik?
en als je op het PC eckart zit dan kun je nooit ver weg wonen dus ik breng het je met alle plezier
wees maar niet bang doe ik ook niet ongevraagdquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heet echt Erik.
En je hoeft niet langs te komen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wees maar niet bang doe ik ook niet ongevraagd
TheaterMaMa is niet nieuw maar oud.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig maar.
Ja, ik ben nogal schichtig als het op ontmoeten van nieuwe mensen aankomt.
och menneke toch ik doe nog geen vlieg kwaad, ik ben heel hartelijk en vriendelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ja, ik ben nogal schichtig als het op ontmoeten van nieuwe mensen aankomt.
Dat geloof ik maar al te graag. Maar toch vind ik dat soort dingen eng. Zo ben ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och menneke toch ik doe nog geen vlieg kwaad, ik ben heel hartelijk en vriendelijk
Vooral als mensen dan gaan zeggen dat ze je echt niets zullen doen enzo..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geloof ik maar al te graag. Maar toch vind ik dat soort dingen eng. Zo ben ik.
imdb -> release datesquote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil naar The King.
Maar waar zie ik wanneer zo'n film dan uitkomt?
Nee, op 't Eckartquote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
zit je op het Eckhart college Erik?!
ik wil Eating Out zienquote:Op zondag 28 mei 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil naar The King.
Maar waar zie ik wanneer zo'n film dan uitkomt?
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de "liefhebbers":
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Je watte? Eh, ik snap het niet helemaal?quote:
Moet dat niet meester zijn?quote:
Oh, je bent er dus helemaal niet (*phew*)quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Cairon het volgende:
ik zou bijna daar stage hebben gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |