het grappige is, dat het staat aangegeven als brains en looks en da tik van mauricio gehoord heb dat er helaas nog helemaal niks aan de brains is gedaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er zijn altijd aandachtgeile mensen die vinden dat het helemaal hun ding is.
Vroeger... toen deed iedereen aparte dingenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik tekende als kleuter altijd enorme middeleeuwse slachtpartijen, in detail
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is UNK?
quote:Iedere 4e zaterdag van de maand is club 8 gastheer voor de UNK, HET underground feest voor gays, queers en coolio's.
Hihihi Davejemeefjekeefjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Dave het volgende:
Hey. Waxxiepaxxie
. Hoe is ie? Ik ben al weer weg hoor, dus post gerust door.
.
Ik had graag Las Vegas willen kijken, maar dat moet ik maar opnemen, aangezien de normale tv van mijn ouders te maken is....quote:
zet een livestream op naar www.xfm.nl kom je alvast in de stemming en kan je op tijstip X alsnog zorgen dat je alles op HD krijgquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:52 schreef Andyvie het volgende:
Leuk dat voetbal op de zaterdagavond
Zijn er nog mensen hier om mij een beetje te vermaken met een leuk gesprek?
Geen koptelefoonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een livestream op naar www.xfm.nl kom je alvast in de stemming en kan je op tijstip X alsnog zorgen dat je alles op HD krijg![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik speel ook een instrument, en teken soms ook.
Dan krijg ik ruzie met mijn oudersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
try your pc speaker
it's better then nothing at all![]()
Nu haartjes doenquote:
ja want zulks kan tuurlijk niet op fluisterniveau geluisterd wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mijn ouders
@BB: ik kijk dus mooi niet!
De onstoere klarinetquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, voetbal kijken is te hetero, maar jeugd-wk kijken is wel erg gay pedo![]()
Voetbal is voetbal, dus dat kijk ik ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, voetbal kijken is te hetero, maar jeugd-wk kijken is wel erg gay![]()
Volgens mij gaat het om het WK tot 21 dat door BB_Koning bekeken wordt en waar hij een paar leuke latino's heeft zien ronddartelen.quote:
Dan zie jij natuurlijk ook met angst en beven de komende oranje lawine naderenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal, dus dat kijk ik ook niet
Eerst bij het stokpaardje, kwam de muts na het drinken melden dat de schnitzel, de sate en de varkenshaas op was. Dan hou je dus steak en spareribs over, en een paar visgerechten. Toen zijn we maar naar het Debuut gegaan, dat wel meer keus had maar ook iets hoger richtte, met allerlei interessante gerechten, weinig groente en veel geld enzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik jaloers is.
Waar ga je uit eten? McDonalds uit eten, of restaurant uit eten?
Ik vind die combinaties altijd zo... pretentieus. Ik had als voorgerecht een haringtartaartje met rode biet. Rot even op, doe lekker met uitjes of zoquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind die combinaties altijd zo... pretentieus. Ik had als voorgerecht een haringtartaartje met rode biet. Rot even op, doe lekker met uitjes of zoEn gewoon een steak met pepersaus in plaats van iets liflafferigs.
En die limoenschil hadden ze ook wel uit mijn cheesecake mogen laten.
Maar toch was het lekker. Ook omdat ik om half twee een uitsmijter had gehad en daarna niks meer, maar toch...
Heb je ook een kookboek of iets dergelijks meegenomen met Hollansche pot zodat je b.v. rondom Sinterklaastijd speculaas kan gaan bakken. Of is je hang naar Hollandsche kneuterigheid niet zo groot en ga je deze tradities wellicht niet in ere houden
Dan moet je naar Rotterdam toequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik houd van restauranten waar je gewoon een grote lap vlees krijgt, die goed is klaargemaakt. Beter dan een superkleine portie met allerhande sausjes en dingetjes. Een erwtje erbij als groente en dan heel artistiek de saus overheen is gedrapeerd.
Lekker eten, goede porties.
Nou, een kilo is dan wel weer erg veelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je naar Rotterdam toe
daar is een bistro achtig iets dat hamburgers en T Bone steaks van meer dan een kilo serveert
Als je wilt kan ik maandag of zo wel even navraag doen bij m'n collega. Maar misschien zijn er wel andere Fokkers die daar al eens gegeten hebben
Ik heb wel het recept voor kroketten. Maar ik neem in oktober wel wat speculaas en pepernoten meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
Heb je ook een kookboek of iets dergelijks meegenomen met Hollansche pot zodat je b.v. rondom Sinterklaastijd speculaas kan gaan bakken. Of is je hang naar Hollandsche kneuterigheid niet zo groot en ga je deze tradities wellicht niet in ere houden
Sig: Waarom zit jij verdomme mijn signature te lezen? Heb ik wat van je lelijke kop aan ofzo?!!quote:
Welke vind je goed?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, een kilo is dan wel weer erg veel. En in Eindhoven heb je ook goede restaurants, en Rotterdam trekt me ook voor geen meter.
Ja, daar vraag je me eigenlijk toch wat. Want ik ga niet vaak uit eten en toen ik dat getypt had dacht ik vrijwel meteen... welke dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |