Ik ook en heb het zelfs serieus overwogen, maar 10 euro is teveel voor het kijken naar een stapel botten.quote:
Ik ben net op de gastenlijst gezetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook en heb het zelfs serieus overwogen, maar 10 euro is teveel voor het kijken naar een stapel botten.
Ik speel ook een instrument, en teken soms ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
een muziekinstrument bespelen, tekenen, is er iets wat je niet kunt....![]()
![]()
(soms ben ik lief)
Het loopt zeker niet? Ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) kreeg 'spontaan' een korting van 5 euro.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben net op de gastenlijst gezet![]()
Ich habe keine ahnung.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het loopt zeker niet? Ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) kreeg 'spontaan'een korting van 5 euro.
En ik heb er al helemaal geen verstand van.quote:
Er zijn altijd aandachtgeile mensen die vinden dat het helemaal hun ding is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
Straks is er gewoon niemand.
het grappige is, dat het staat aangegeven als brains en looks en da tik van mauricio gehoord heb dat er helaas nog helemaal niks aan de brains is gedaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er zijn altijd aandachtgeile mensen die vinden dat het helemaal hun ding is.
Vroeger... toen deed iedereen aparte dingenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik tekende als kleuter altijd enorme middeleeuwse slachtpartijen, in detail
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is UNK?
quote:Iedere 4e zaterdag van de maand is club 8 gastheer voor de UNK, HET underground feest voor gays, queers en coolio's.
Hihihi Davejemeefjekeefjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Dave het volgende:
Hey. Waxxiepaxxie
. Hoe is ie? Ik ben al weer weg hoor, dus post gerust door.
.
Ik had graag Las Vegas willen kijken, maar dat moet ik maar opnemen, aangezien de normale tv van mijn ouders te maken is....quote:
zet een livestream op naar www.xfm.nl kom je alvast in de stemming en kan je op tijstip X alsnog zorgen dat je alles op HD krijgquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:52 schreef Andyvie het volgende:
Leuk dat voetbal op de zaterdagavond
Zijn er nog mensen hier om mij een beetje te vermaken met een leuk gesprek?
Geen koptelefoonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een livestream op naar www.xfm.nl kom je alvast in de stemming en kan je op tijstip X alsnog zorgen dat je alles op HD krijg![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik speel ook een instrument, en teken soms ook.
Dan krijg ik ruzie met mijn oudersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
try your pc speaker
it's better then nothing at all![]()
Nu haartjes doenquote:
ja want zulks kan tuurlijk niet op fluisterniveau geluisterd wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mijn ouders
@BB: ik kijk dus mooi niet!
De onstoere klarinetquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, voetbal kijken is te hetero, maar jeugd-wk kijken is wel erg gay pedo![]()
Voetbal is voetbal, dus dat kijk ik ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, voetbal kijken is te hetero, maar jeugd-wk kijken is wel erg gay![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |