quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga misschien naar Mr Gay vanavond
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze zijn allemaal best wel lelijk.
"When beauty and brains combine"![]()
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga misschien naar Mr Gay vanavond
Ik moet iets met mn avond.quote:
Little Angel vertelde mij dit:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leedvermaak avondje moet vast leuk zijn
Mooistequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Little Angel vertelde mij dit:
LELIJK?? nee met sown afgerachte kop als jy en die rat op je hoofd moet je blij zijn whahahah enm alsk so lelijk was satk niet bij de 9 mooieste van nederland,,srry jonge..soiets noeme ze jaloezie
Ik ook en heb het zelfs serieus overwogen, maar 10 euro is teveel voor het kijken naar een stapel botten.quote:
Ik ben net op de gastenlijst gezetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook en heb het zelfs serieus overwogen, maar 10 euro is teveel voor het kijken naar een stapel botten.
Ik speel ook een instrument, en teken soms ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
een muziekinstrument bespelen, tekenen, is er iets wat je niet kunt....![]()
![]()
(soms ben ik lief)
Het loopt zeker niet? Ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) kreeg 'spontaan' een korting van 5 euro.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben net op de gastenlijst gezet![]()
Ich habe keine ahnung.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het loopt zeker niet? Ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) kreeg 'spontaan'een korting van 5 euro.
En ik heb er al helemaal geen verstand van.quote:
Er zijn altijd aandachtgeile mensen die vinden dat het helemaal hun ding is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
Straks is er gewoon niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |