het grappige is, dat het staat aangegeven als brains en looks en da tik van mauricio gehoord heb dat er helaas nog helemaal niks aan de brains is gedaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er zijn altijd aandachtgeile mensen die vinden dat het helemaal hun ding is.
Vroeger... toen deed iedereen aparte dingenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heh, ik tekende als kleuter altijd enorme middeleeuwse slachtpartijen, in detail
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is UNK?
quote:Iedere 4e zaterdag van de maand is club 8 gastheer voor de UNK, HET underground feest voor gays, queers en coolio's.
Hihihi Davejemeefjekeefjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Dave het volgende:
Hey. Waxxiepaxxie
. Hoe is ie? Ik ben al weer weg hoor, dus post gerust door.
.
Ik had graag Las Vegas willen kijken, maar dat moet ik maar opnemen, aangezien de normale tv van mijn ouders te maken is....quote:
zet een livestream op naar www.xfm.nl kom je alvast in de stemming en kan je op tijstip X alsnog zorgen dat je alles op HD krijgquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:52 schreef Andyvie het volgende:
Leuk dat voetbal op de zaterdagavond
Zijn er nog mensen hier om mij een beetje te vermaken met een leuk gesprek?
Geen koptelefoonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een livestream op naar www.xfm.nl kom je alvast in de stemming en kan je op tijstip X alsnog zorgen dat je alles op HD krijg![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik speel ook een instrument, en teken soms ook.
Dan krijg ik ruzie met mijn oudersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
try your pc speaker
it's better then nothing at all![]()
Nu haartjes doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |