Uh, of ik heb dan wat verkeerd gedaan of je hebt een rekenfoutje gemaakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:46 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, iets van 9 euro erbij de afgelopen week.
Wie is Mieke?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef Lyrebird het volgende:
Hoe is de stand, Mieke?
De veranderingen tov vorige week kloppen niet. Foutje in Excel. De totalen kloppen overigens wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uh, of ik heb dan wat verkeerd gedaan of je hebt een rekenfoutje gemaakt.
Ah, ik zie het. Ik heb de verschillen van vorige week getoond. Ik heb dus een foutje gemaakt, hij heeft wel meer dan 9 euro winst.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De veranderingen tov vorige week kloppen niet. Foutje in Excel. De totalen kloppen overigens wel.
Dat is zeker mogelijk, het schiet er alleen vaak bij in of ik heb er op het moment zelf niet altijd zin in. Qua tijd maakt het, zoals je al zegt, idd niks uit. Als de nood erg hoog is kan je desnoods ook zelf uitrekenen hoeveel je zal hebben: inleg op partij * (1+(huidige zetels - zetels bij inleg)*0,05)quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Even een vraagje. Is het niet mogelijk dat de laatste stand van zaken vlak na de uitslag bekend wordt gemaakt, ipv op de laatste dag zoals nu gewoon is? Ik neem aan dat het uiteindelijk dezelfde tijd in beslag zal nemen, of je het nou op de laatste dag of op een van de dagen na de uitslag plaatst.
Sorry. Eerlijk van je dat je het toegeeft. De stand voor jou is nu:quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:25 schreef One_of_the_few het volgende:
EWK.
Ik had een aantal verplaatsingen gedaan naar de pvda en d66. Volgens mij heb je die niet meegenomen in je nieuwe score. Ik heb er namelijk ineens veel bij, terwijl dat volgens mij niet zou moeten.
Wat de precieze winst/verlies is weet ik niet, maar mijn veranderingen waren ongunstig. Lijkt me wel zo eerlijk om het even aan te passen. anders lijkt het alsof ik 2 mogenlijkheden heb gehad.
1 2 3 4 5 6 7 8 | CDA 24.09 31 28.91 CDA 31.27 28 42.21 PvdA 49.00 49 41.65 ChristenUnie 29.00 4 31.90 D66 29.42 3 29.42 ------ 174.09 |
ze zetten de peiling dus op een lager pitje, nu de grote vakanties aankomenquote:Ter wille van de actualiteit is de Politieke Barometer sinds deze week een online onderzoek, waarbij de gegevens geijkt worden op telefonisch onderzoek. De Politieke Barometer heeft vanaf nu betrekking op de situatie van de afgelopen dagen (woensdag tot en met vrijdag). Tot vorige week baseerden we de Politieke Barometer op een voortschrijdend tweewekelijks gemiddelde.
Zeker een vreemde peiling. De Tweede Kamer zou volgens die verandering ineens een zetel meer hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Lyrebird het volgende:
Hmmm, zou ik m'n laatste inzet nog veranderen?
Vreemde peiling:
CDA -1
PvdA -1
VVD +2
LPF +1
CU -1
Wilders +1
D66 -1quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zeker een vreemde peiling. De Tweede Kamer zou volgens die verandering ineens een zetel meer hebben.
Weet ik niet .. ik heb toen niet gekeken..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
D66 -1
D66 heeft ook een zetel minder. Hebben ze dat sinds de laatste keer veranderd, of heb ik er naast gekeken?
Beetje voorbarige reactie van Witteman vooraf: 'grote veranderingen in de barometer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:45 schreef zakjapannertje het volgende:
de afgelopen weken samengevat in een plaatje
[afbeelding]
Hoezo? De PvdA raakt nu al week in week uit zetels kwijt in die barometer. Als dat al geen verschuivingen meer zijn...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Beetje voorbarige reactie van Witteman vooraf: 'grote veranderingen in de barometer.
Uhh, misschien vindt je het persoonlijk jammer dat de PvdA een deel van de winst kwijt is, maar denk wel eerst ff na...
scheelt veel werk lijkt me!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef hace_x het volgende:
De volkskrant had als eerste die politieke aandelenmarkt in 2003, wat wel leuk was om te volgen. Vanaf 2004 draaien wij precies zo'n systeem maar dan voor het voorspellen van de uitslag van het EK2004 en nu de WK2006.
Is er behoefte aan zoiets maar dan voor de politieke barometer? Met een paar aanpassingen moet ik het kunnen realiseren..
Klopt. Dat van de VK hebben we nagemaakt ten behoeve van de WK. Werkt ook met vraag en aanbod. Het grootste verschil met wat hier in deze draad lijstjes wordt bijgehouden is wel, dat je aandelen aan -elkaar- moet verkopen, in plaats van aan een soort van 'bank' die gegarandeerd de koerswaarde van de peiling per aandeel uit gaat keren...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
scheelt veel werk lijkt me!
die van de VK werkte anders. Dat was gewoon een echte aandelenmarkt van vraag en aanbod.
Vreemde situatie ja. Maar er is geen andere mogelijkheid dan accepteren dat vrijwel iedereen geen kans had om veranderingen te maken en dus gewoon de peiling te gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef the_disheaver het volgende:
peling is er al, die gister bekend is gedaan. Gewoon die gebruiken? (k NSS!)
Er was wel genoeg tijd. Alleen was niet iedereen echt met de peiling bezig denk ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vreemde situatie ja. Maar er is geen andere mogelijkheid dan accepteren dat vrijwel iedereen geen kans had om veranderingen te maken en dus gewoon de peiling te gebruiken.
Doorgaans is iedereen er op de vrijdag mee bezig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Er was wel genoeg tijd. Alleen was niet iedereen echt met de peiling bezig denk ik
BNR.nlquote:ANP - 30 juni 2006 23:06 printversie
Kleine verschuivingen in peiling na val kabinet
DEN HAAG (ANP) - De val van het kabinet heeft niet tot grote verschuivingen geleid in de Politieke Barometer van bureau Interview NSS en het tv-programma NOVA. D66 krijgt een zetel meer dan bij de peiling van vlak voor de val en de VVD levert er ten opzichte van de peiling van donderdag twee in.
Als er nu verkiezingen gehouden zouden worden, zou D66 volgens de Politieke Barometer uitkomen op vier zetels. Dat zijn er twee minder dan de partij nu heeft, maar een meer dan bij de peiling van een dag eerder, gehouden vlak voordat D66 aankondigde de steun aan het kabinet op te zeggen.
De VVD staat vrijdag op 29 zetels. Een dag eerder waren dat er nog 31, terwijl de liberalen bij de Kamerverkiezingen in 2003 uitkwamen op 28 zetels.
PvdA
De PvdA zou vrijdag 44 zetels halen, twee meer dan nu en eveneens twee meer dan vlak voor de val. Het CDA blijft in de peiling staan op 38 zetels. Dat zijn er evenveel als een dag eerder en zes minder dan bij de Kamerverkiezingen van 2003.
De SP zou net als donderdag zeventien zetels halen. In 2003 kreeg zij er negen. GroenLinks zou uitkomen op tien zetels, twee meer dan zij nu heeft en eentje minder dan donderdag. De SGP blijft staan op twee zetels en de CU (nu drie) zou er vrijdag vijf krijgen, een meer dan donderdag. Wilders zou een zetel krijgen en de LPF die in 2003 nog acht zetels behaalde, zou er geen een overhouden.
deze is van voor de val van het kabinet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:31 schreef zakjapannertje het volgende:
ik hoorde op de radio een uur geleden blijkbaar nog een andere peiling waar ik nog doorkreeg dat D66 1 zetel won tov vorige week en PvdA op 44 zetels stond, is deze van na de kabinetsval? politiekebarometer.nl is nu niet bereikbaar lijkt het, dus kan niet zien hoe het zit...
Nee, blijkbaar niet. Het staat nu op politiekebarometer.nlquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
deze is van voor de val van het kabinet.
De stand zoals weergegeven in de laatste tabellen is gebaseert op die peiling. Ik verwacht vrijdag ook weer gewoon een nieuwe peiling.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:25 schreef the_disheaver het volgende:
ARGHHHH
gekke Interview NSS toch ook...
is er ook nog een peiling voor de 30ste naar buiten gebracht.
pvda +2
vvd -2
gl -1
d66 +1
cu +1
wilders -1
Die ook maar gewoon doorvoeren?
ik neem aan dat voor vrijdag wel weer een normale peiling is...
dat klopt helaas niet... ik heb 50 van D66 (2) naar GL verplaatst. Kon dat inderdaad beter niet doen... maar is niet verwerktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:48 schreef Sidekick het volgende:
Opmerkelijk, van iedereen die nu wordt bijgehouden heeft niemand deze week verlies geleden.
Hmm, inderdaad. Ik had jouw post over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:09 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
dat klopt helaas niet... ik heb 50 van D66 (2) naar GL verplaatst. Kon dat inderdaad beter niet doen... maar is niet verwerkt
oneindig. Na 4 weken wordt je alleen niet meer op de lijst gezet. Mag je zelf kijken hoeveel je waarop had.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoeveel periodes mag je verder zonder te wisselen?
http://www.nu.nl/news/779(...)inst_in_peiling.htmlquote:PvdA en VVD op winst in peiling
Uitgegeven: 14 juli 2006 16:37
DEN HAAG - De PvdA zou 47 zetels krijgen als de Nederlandse bevolking vrijdag zijn stem voor de verkiezingen voor de Tweede Kamer had uitgebracht. Dat zijn vijf zetels meer dan de partij nu heeft. Dat blijkt vrijdag uit een peiling van televisie-programma Nova en onderzoeksbureau Interview NSS.
In de peiling vorige week stond de PvdA op 45 zetels. Deze week gaf partijleider Wouter Bos het startsein voor de verkiezingscampagne van de PvdA.
De VVD boekt ook winst en staat op 32 zetels, vier meer dan de liberalen bij de vorige verkiezingen in 2003 haalden. De ChristenUnie verdubbelt het aantal zetels van drie naar zes. Dat is eenzelfde aantal als in de peiling van vorige week.
CDA
Het CDA staat in de peiling op 36 zetels, acht minder dan het huidige aantal zetels in de Tweede Kamer en drie minder vergeleken met de steekproef vorige week. De SP stijgt van de huidige negen zetels, naar veertien. Vorige week waren het er nog vijftien. GroenLinks verliest een zetel, van acht in 2003 naar zeven.
D66 scoorde bij de verkiezingen in 2003 zes zetels, nu zijn dat er volgens de peiling vier, evenveel als vorige week. De SGP blijft staan op twee zetels. De LPF zou volgens de peiling uit de Kamer verdwijnen. Geert Wilders en zijn Partij voor de Vrijheid zouden uitkomen op twee zetels. De Partij voor de Dieren behaalt volgens de peiling geen enkele zetel.
Dat doen ze steeds vaker die smiechten. Voortaan moeten we maar op donderdag het spel spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:28 schreef zakjapannertje het volgende:
peiling is al bekend
[..]
http://www.nu.nl/news/779(...)inst_in_peiling.html
Maar de VVD wintquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kabinet Bos komt eraan![]()
LPF verdwijnt, Wilders 2 zetels...Rechts verliest dus netto 7 zetels![]()
Dan komt nova toch wel met een extra peilingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat doen ze steeds vaker die smiechten. Voortaan moeten we maar op donderdag het spel spelen.
[..]
Maar de VVD wint![]()
100 maal liever de VVD op winst als de LPF of Wilders, met de VVD valt tenministe een land nog te besturen op adequate wijze.quote:
Van die 46.24 gingen er nog 2% transactiekosten vanaf.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wel een foutje: 46.24 + 1.38 is niet gelijk aan 46,70 (Wilders)...
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Van die 46.24 gingen er nog 2% transactiekosten vanaf.
vanavond weer ergens een update
Mja, veel aandacht gekregen tijdens de lijsttrekkersverkiezing, en nu dat wegvalt zakt ook de interesse weer. Natuurlijk speelt het ook mee dat Verdonk wrs meer kiezers had kunnen trekken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:09 schreef Lyrebird het volgende:
De VVD doet het geweldig...
Wat een stel klunzen daar. Misschien moet ik eens met ze gaan praten. Word ik de Karl Rove van de Nederlandse politiek. Zijn hier actieve VVD leden aanwezig?
De peilingen van de laatste weken lijken nogal op willekeurige fluctuaties. Ik kan geen echte aanwijsbare reden bedenken voor de verschuivingen in de laatste weken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mja, veel aandacht gekregen tijdens de lijsttrekkersverkiezing, en nu dat wegvalt zakt ook de interesse weer. Natuurlijk speelt het ook mee dat Verdonk wrs meer kiezers had kunnen trekken.
Als je gaat speculeren over de laatste peiling: het recente Midden-Oosten conflict wellicht... De partij die veruit het meest achter Israel ging staan verliest twee zetels. De partij met de meeste kritiek op Israel wint er twee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De peilingen van de laatste weken lijken nogal op willekeurige fluctuaties. Ik kan geen echte aanwijsbare reden bedenken voor de verschuivingen in de laatste weken.
Zit wat in. Laffe Hollanders, die vanuit hun veilige Nederland Israel veroordelen. Het is zo gemakkelijk lullen, als je niet omringd wordt door landen die je het liefst van de kaart zouden willen vegen. Maareh, daar hebben we andere draden voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je gaat speculeren over de laatste peiling: het recente Midden-Oosten conflict wellicht... De partij die veruit het meest achter Israel ging staan verliest twee zetels. De partij met de meeste kritiek op Israel wint er twee.
Even nagezocht: zakjap stond al bij de tweede week op een gedeeld eerste plek. De week daarna viel hij terug naar plaats 2, maar vanaf de vierde week sinds het begin van het spel heeft hij 47 weken achtereen de leidende positie in handen gehad. Alleen JanMichiel, parabola en nu Lyrebird zijn de enigen die naast zakjap aan de kop hebben gestaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Door het enorme verlies van zakjapannertje hebben we voor het eerst sinds maanden een nieuwe nummer 1: Lyrebird.
Duidelijk te vroeg gepiekt dus... Zakjapannertje is de Wouter Bos van Fok!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Even nagezocht: zakjap stond al bij de tweede week op een gedeeld eerste plek. De week daarna viel hij terug naar plaats 2, maar vanaf de vierde week sinds het begin van het spel heeft hij 47 weken achtereen de leidende positie in handen gehad. Alleen JanMichiel, parabola en nu Lyrebird zijn de enigen die naast zakjap aan de kop hebben gestaan.
Vooralsnog staat Bos nog wel bovenaan, en ook al wat weekjes meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Duidelijk te vroeg gepiekt dus... Zakjapannertje is de Wouter Bos van Fok!![]()
Volgens teletekst is wel een uitzending. Ik heb geen idee waarom het nu al bekend is gemaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef Sidekick het volgende:
Is er geen Nova uitzending vanavond soms?
Deze week is het *plotseling* nieuws, vorige week was het *plotseling* nieuws. Wat is daar frappant aan? Waarom is de vergelijking met twee weken geleden zo belangrijk voor je bij alleen de PvdA, terwijl geen enkele partij met twee weken geleden wordt vergeleken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:02 schreef Lyrebird het volgende:
Vreemd. De PvdA wint twee zetels en plotseling is dat nieuws. Het AD pakt uit met PvdA wint twee zetels in de peiling. Vergelijk dit eens met vorige week, toen het CDA twee zetels won: PvdA en CDA steeds dichter bij elkaar. Frappant is ook dat de PvdA terug is bij af, vergeleken met vorige week, toen ze twee zetels verloren. Maar daar horen we het AD niet over.
Dat is wel vaker zo. Journalisten vinden het blijkbaar interessanter als de PvdA in een peiling stijgt tenopzichte dan de vorige dan bijvoorbeeld het CDA.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:02 schreef Lyrebird het volgende:
Vreemd. De PvdA wint twee zetels en plotseling is dat nieuws. Het AD pakt uit met PvdA wint twee zetels in de peiling. Vergelijk dit eens met vorige week, toen het CDA twee zetels won: PvdA en CDA steeds dichter bij elkaar. Frappant is ook dat de PvdA terug is bij af, vergeleken met vorige week, toen ze twee zetels verloren. Maar daar horen we het AD niet over.
Misschien was ik niet duidelijk genoeg. Als je naar het stukje in het AD kijkt, dan wordt er uitgepakt met een foto van een lachende Wouter Bos, pontificaal in het midden van de pagina. Boven het stuk prijkt de titel: "PvdA wint 2 zetels in de peiling", terwijl vorige week niet gekopt wordt met "CDA wint 2 zetels in de peiling", of analoog aan vandaag "PvdA verliest 2 zetels in de peiling". Er zat toen geen foto bij met een huilende Wouter Bos of een jubelende JP Balkenende. In plaats van absolute getallen gebruikte het AD dan "PvdA en CDA steeds dichter bij elkaar". Objectief?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze week is het *plotseling* nieuws, vorige week was het *plotseling* nieuws. Wat is daar frappant aan? Waarom is de vergelijking met twee weken geleden zo belangrijk voor je bij alleen de PvdA, terwijl geen enkele partij met twee weken geleden wordt vergeleken?
Misschien wel omdat door diverse nieuwsbronnen de peiling al eerder bekend worden gemaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Volgens teletekst is wel een uitzending. Ik heb geen idee waarom het nu al bekend is gemaakt.
Mja, zolang de peiling nog niet bekend is, mag er worden ingezet.quote:De donderdag deadline zoals eerder genoemd lijkt me steeds meer een optie worden.
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:01 schreef One_of_the_few het volgende:
woow, dacht ik 11e te staan. Blijkt dat alles door elkaar staat![]()
Schuld van EWK.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:37 schreef du_ke het volgende:
Hoi SK, kan mijn score er ook weer in? Sta nu wel bij de stijgers en dalers en de totalen maar heb geen flauw benul meer wat m'n inleg is.
Da's vroeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef zakjapannertje het volgende:
de stijgers deze week:
ChristenUnie +1
PvdA +1
de dalers zijn:
SP -1
D66 -1
idd., hoorde het op het ANP-nieuws van 16.00u alquote:
quote:
quote:Ten slotte blijft Eén NL van Marco Pastors met een half procent van de stemmen onder de kiesdeler.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 11 september 2006 03:17 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb een fout gemaakt bij mijn laatste opgave.
Ik schreef: 36.2 (PvdA) * 0.98 -> 25.5 CDA
Dit moet zijn: 36.2 (PvdA) * 0.98 -> 35.5 CDA
Geef je nu - GRATIS - op, en ik ontvang 1000 virtuele dollars: http://en.trendio.com/ref.php?id=7351quote:On Trendio.com, you can bet on the popularity of politicians, sporting teams or events, ideas, stars, natural catastrophies, etc., in fact on any word that makes the headlines. The words are rated according to the number of times they appear in 3000 anglophone media web sites from around the world. Buy the words you believe in, sell the others!
Ik mis nog steeds die 10 euro's.quote:
Je kan het laten staan.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik ga voor 4 maanden naar ecuador. Ik heb geen tijd om het daar bij te houden. Kan ik alles ''vastzetten'' of laten staan ofzo?
Of ik begin gewoon opnieuw na de tijd..
Hmm, ik dacht dat ik het er toch bij had gezet. Vanavond maar even kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds die 10 euro's.![]()
Ik denk het.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:27 schreef Monolith het volgende:
Zo, dat zag ik even niet aankomen.![]()
Zou het voortdurend hameren op een tweestrijd tussen de PvdA en het CDA in de media de oorzaak zijn voor het verlies van de VVD in de afgelopen twee weken ten koste van het CDA?
quote:De volgende peiling wordt 6-10-2006 om 22:30 uur gepubliceerd.
Handelen met voorkennis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Lyrebird het volgende:
Omdat de "officiele peiling" nog niet gepubliceerd is (volgens mij worden we hier genaaid waar we bij staan), neem ik mijn eerdere verschuiving terug.
Dus 12.21*0.98 (CDA) ->11.97 VVD komt bij deze te vervallen.
50 SP -> 49 PvdA
You bet!quote:
Waarom vaag? CDA en PvdA zuigen alle stemmers naar zich toe. Ik begrijp dat wel. Veel mensen stemmen nou eenmaal strategisch...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef the_disheaver het volgende:
vaag:
cda +3
pvda +4
vvd -2
sp -2
gl -1
d66 -1
1nl -1
Ja, elke vrijdag rond 20.30u op NOS-Teletekst pagina 377quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef the_disheaver het volgende:
ow... dubbel...
was ie al om 21h beschikbaar
http://img.photobucket.com/albums/v173/Yeeter/Overzicht41.jpgquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke partijen heb ik nu als aandeel? Ik snap er echt niks meer van.
Ja maar het lijkt wel of de partij die ik wegdoe niet uit het overzicht weggaatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://img.photobucket.com/albums/v173/Yeeter/Overzicht41.jpg
Photobucket verkleint helaas het plaatje automatisch, maar volgens mij is het nog wel te lezen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |