Uh, of ik heb dan wat verkeerd gedaan of je hebt een rekenfoutje gemaakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:46 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, iets van 9 euro erbij de afgelopen week.
Wie is Mieke?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef Lyrebird het volgende:
Hoe is de stand, Mieke?
De veranderingen tov vorige week kloppen niet. Foutje in Excel. De totalen kloppen overigens wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uh, of ik heb dan wat verkeerd gedaan of je hebt een rekenfoutje gemaakt.
Ah, ik zie het. Ik heb de verschillen van vorige week getoond. Ik heb dus een foutje gemaakt, hij heeft wel meer dan 9 euro winst.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De veranderingen tov vorige week kloppen niet. Foutje in Excel. De totalen kloppen overigens wel.
Dat is zeker mogelijk, het schiet er alleen vaak bij in of ik heb er op het moment zelf niet altijd zin in. Qua tijd maakt het, zoals je al zegt, idd niks uit. Als de nood erg hoog is kan je desnoods ook zelf uitrekenen hoeveel je zal hebben: inleg op partij * (1+(huidige zetels - zetels bij inleg)*0,05)quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Even een vraagje. Is het niet mogelijk dat de laatste stand van zaken vlak na de uitslag bekend wordt gemaakt, ipv op de laatste dag zoals nu gewoon is? Ik neem aan dat het uiteindelijk dezelfde tijd in beslag zal nemen, of je het nou op de laatste dag of op een van de dagen na de uitslag plaatst.
Sorry. Eerlijk van je dat je het toegeeft. De stand voor jou is nu:quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:25 schreef One_of_the_few het volgende:
EWK.
Ik had een aantal verplaatsingen gedaan naar de pvda en d66. Volgens mij heb je die niet meegenomen in je nieuwe score. Ik heb er namelijk ineens veel bij, terwijl dat volgens mij niet zou moeten.
Wat de precieze winst/verlies is weet ik niet, maar mijn veranderingen waren ongunstig. Lijkt me wel zo eerlijk om het even aan te passen. anders lijkt het alsof ik 2 mogenlijkheden heb gehad.
1 2 3 4 5 6 7 8 | CDA 24.09 31 28.91 CDA 31.27 28 42.21 PvdA 49.00 49 41.65 ChristenUnie 29.00 4 31.90 D66 29.42 3 29.42 ------ 174.09 |
ze zetten de peiling dus op een lager pitje, nu de grote vakanties aankomenquote:Ter wille van de actualiteit is de Politieke Barometer sinds deze week een online onderzoek, waarbij de gegevens geijkt worden op telefonisch onderzoek. De Politieke Barometer heeft vanaf nu betrekking op de situatie van de afgelopen dagen (woensdag tot en met vrijdag). Tot vorige week baseerden we de Politieke Barometer op een voortschrijdend tweewekelijks gemiddelde.
Zeker een vreemde peiling. De Tweede Kamer zou volgens die verandering ineens een zetel meer hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Lyrebird het volgende:
Hmmm, zou ik m'n laatste inzet nog veranderen?
Vreemde peiling:
CDA -1
PvdA -1
VVD +2
LPF +1
CU -1
Wilders +1
D66 -1quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zeker een vreemde peiling. De Tweede Kamer zou volgens die verandering ineens een zetel meer hebben.
Weet ik niet .. ik heb toen niet gekeken..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
D66 -1
D66 heeft ook een zetel minder. Hebben ze dat sinds de laatste keer veranderd, of heb ik er naast gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |