Veel 24-fans vinden Prison Break cool, misschien zou het andersom ook wel waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt omdat 24 keitof is!
Serieus, 5 seizoenen om de zomerstop te overbruggen. Give it a try.
Ik had geen uitroeptekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef Miguel het volgende:
LOL @ Merkie voor de TT, volgens mij hadden we echt in dezelfde milliseconde gepost
Over Sjek Bauer die de wereld redt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe TT, Merkje![]()
Waarover gaat seizoen 5 van vierentwintig dan?
Zou ik wel beginnen bij seizoen 1. En elk seizoen van 24 heeft tenminste closure. Niet dat dat het wachten op een nieuw seizoen versoepelt, maar goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ach so..misschien toch maar een keer downloaden![]()
Hmm, misschien leer je het ooit nog welquote:
Omdat hij in de bak zit en z'n advocate ergens in Blackfoot, Montanaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:27 schreef Bellator het volgende:
Waarom hebben we niks meer van LJ gehoord eigenlijk?
Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Omdat hij in de bak zit en z'n advocate ergens in Blackfoot, Montana![]()
Hello Terencequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Omdat hij in de bak zit en z'n advocate ergens in Blackfoot, Montana![]()
Ik heb gisteravond dus ook zitten kijken. inderdaad erg grappig om alles weer terug te zien steeds van die O ja momentenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 05:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zat vanavond op RTL 7 te kijken, toch wel erg grappig om de afleveringen nu nog een keer te zien, er vallen me ineens veel meer details op die ik de eerste keer nog miste. Maar ja, ze moeten daar nog wel even en t zal in de zomer wel stoppen, zoals het een echte Nederlandse zender betaamt...
Yep, ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:31 schreef Lief-visje het volgende:
Charles Westmoreland is dood niet die Tweener
dussss?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:51 schreef Crazykill het volgende:
Serie is tijdelijk gestopt en nog lullen/spammen jullie een topic vol![]()
(
)
Geeft niets, word wel vaker genegeerdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef Miguel het volgende:
Haha, om eerlijk te zijn was die link helemaal niet voor jou, maar voor iedereen. Het NL topic heeft namelijk een nieuwe banner en een nieuwe hoofdrolspeler gekregen.![]()
Ik had je post niet eens gelezen![]()
Logisch nadenken is denk niet jouw sterkste punt. 1 tip: titel 2e seizoen: 'The Manhunt'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Yep, ben nog niet helemaal wakker![]()
Maar goed, niet dat die Tweener niet doodgaat, want die is kansloos.
Maarre, hoe moet het nou verder gaan met PB?
Ik bedoel, ze zullen wel niet opgepakt worden, maar aan de andere kant ziet de vlucht er vrij wanhopig uit nu de plane weg is......
Ik zie eigenlijk weinig hoop.....
Huh,quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Logisch nadenken is denk niet jouw sterkste punt. 1 tip: titel 2e seizoen: 'The Manhunt'
Nog 5 afleveringenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:51 schreef Mip1988 het volgende:
ik zou bijna jaloers zijn als je dat nog moet gaan kijken
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:01 schreef Miguel het volgende:
Prison Break NL #6 [Escape is just the beginning]
Ik kon het niet latenMooie nieuwe banner voor onze NL-kijkers
![]()
Waarom komt jouw underscript terecht bij Jack Bauer en niet bij Michael Scofield???quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:51 schreef Mip1988 het volgende:
ik zou bijna jaloers zijn als je dat nog moet gaan kijken
Hier ziet ze er een stuk beter uit dan in de hele serie eigenlijk....quote:
Idd. Volgens mij heeft ie best wel humor zo te zien. Vind trouwens dat ie het acteren soms een beetje overdrijft, wordt het echt een stereotype.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef biggetje het volgende:
[..]
Wat een geweldig hoofd heeft die man toch![]()
Ben ik niet met je eens; ik vind dat hij zijn rol echt fan-tas-tisch neerzet. Wat jij zegt, heb ik juist bij 'tweener'quote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij heeft ie best wel humor zo te zien. Vind trouwens dat ie het acteren soms een beetje overdrijft, wordt het echt een stereotype.
Met een goed stereotype is niets mis hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij heeft ie best wel humor zo te zien. Vind trouwens dat ie het acteren soms een beetje overdrijft, wordt het echt een stereotype.
Ben ik niet met je eens; ik vind dat hij zijn rol echt fan-tas-tisch neerzet. Wat jij zegt, heb ik juist bij scofieldquote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hebbie pics?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:47 schreef Eppie_NL het volgende:
las ergens....dat er verschil is tussen het vliegtuig op 39:06 en 39:29 in aflevering 22. Wie ziet het verschil nog meer? ik zie het niet
Op Fox.com staat een filmpje online met de stunt-coordinator van pb. Hij heeft het over de stunts enzo..en hij vertelt onder meer dat er 2 vliegtuigen bij het geheel betrokken warenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:47 schreef Eppie_NL het volgende:
las ergens....dat er verschil is tussen het vliegtuig op 39:06 en 39:29 in aflevering 22. Wie ziet het verschil nog meer? ik zie het niet
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]STERF. STERF EEN PIJNLIJKE DOOD. IK HOOP DAT JE STERFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyf toch een end op met je spoilers![]()
Volgens mij omdat hij Theodore Bagwell heet...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
T-Bag, heet hij nou zo vanwege de sexueele handeling genaamd "Tea-bagging" ??
Euhm, je hebt gewoon letterlijk mijn reactie overgenomenquote:Op maandag 29 mei 2006 07:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens; ik vind dat hij zijn rol echt fan-tas-tisch neerzet. Wat jij zegt, heb ik juist bij scofield![]()
O, dat kan ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij Theodore Bagwell heet...
Dat was mijn visie..zomaar trip jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
STERF. STERF EEN PIJNLIJKE DOOD. IK HOOP DAT JE STERFT.
Tyf toch een end op met je spoilers
Dit is toch een doodwens?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
neen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Voorspelling voor volgend seizoen: Die broer komt vrij, maar Michael moet weer terug de bak in om z'n neefje te redden.
Hier is dus al over gediscuseerd?quote:
ik ben even vergeten waarom LJ in de cel moest, maar het is ZEER onwaarschijnllijk dat michael weer terug gaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:08 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Hier is dus al over gediscuseerd?
Ja, sorry hoor, ik ga geen 16 topics doorlezen
idd. ik heb het ook gelezenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
LJ is z'n neefje? Die moest de gevangenis in voor de moord op z'n moeder en stiefpa.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ik ben even vergeten waarom LJ in de cel moest, maar het is ZEER onwaarschijnllijk dat michael weer terug gaat.
Waar hadden we het dan overquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
idd. ik heb het ook gelezenniet dat het zo erg is, komt toch pas over half jaar maar goed, dit is Prison Break topic niet Prison Break Season 2
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waar hadden we het dan over..Over die vliegtuigen toch? Waar wil je het dan over hebben
![]()
En dat waren geen spoilers,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]Ach...weet je nou nog niet dat sommige mensen op dit forum al heel snel gaan huilen om dit soort dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Achteraf wel ja. Maar dan hadden ze Vanilla Ice niet moeten wegsturen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef greatgonzo het volgende:
volgens mij hadden ze meer kans gehad als ze met z'n allen in die paardentrailer waren geklommen
'The Fugitive, ten-fold' is er al gezegdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef greatgonzo het volgende:
ook afgekeken, ben benieuwd wat s2 wordt... een remake van the fugitive the series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:58 schreef Waltero het volgende:
GIGANTISCHE SPOILER VOOR SEIZOEN 2!!!!!!MonicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....teveel Friends gekeken, zagbie
![]()
hi
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:58 schreef Waltero het volgende:
GIGANTISCHE SPOILER VOOR SEIZOEN 2!!!!!!Dat zou me een partij fanta zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck you Jane Austen!
Veronica.. nja lijkt op elkaar.. eindigt ok op nicaquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Monica...teveel Friends gekeken, zagbie
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:10 schreef Waltero het volgende:
[..]
Veronica.. nja lijkt op elkaar.. eindigt ok op nica
nou, al zet je m stil op 40.44, dat Even-Apeldoorn-Bellen-shot zeg maar, dan zie je links in beeld ook nog een vliegtuiggie staanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Op Fox.com staat een filmpje online met de stunt-coordinator van pb. Hij heeft het over de stunts enzo..en hij vertelt onder meer dat er 2 vliegtuigen bij het geheel betrokken waren![]()
Zoals ik eerder zei...de 2de ligt achter dat heuveltje![]()
![]()
Nou, heb het net nog even nagekeken maar die mis ik dan evenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef kalinho het volgende:
[..]
nou, al zet je m stil op 40.44, dat Even-Apeldoorn-Bellen-shot zeg maar, dan zie je links in beeld ook nog een vliegtuiggie staan
Pas op met wat je zegt, voordat je het weet vinden mensen het een spoiler en krijg een doodwens naar je kop geslingerdquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef kalinho het volgende:
[..]
nou, al zet je m stil op 40.44, dat Even-Apeldoorn-Bellen-shot zeg maar, dan zie je links in beeld ook nog een vliegtuiggie staan
T-bag kan sowieso niet meer meequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Als niet iedereen in dat vliegtuig past, dan vraag ik me af wie er afvalt. Ik denk T-Bag en Sucre.
En dan wordt het racen naar het geld
Shit, je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
T-bag kan sowieso niet meer mee..hij zit tussen wal en schip. Als hij Scofield en Co. wilt bereiken moet hij eerst langs de politie, mission impossible dus
![]()
er is een verschil tussen iets dat je ziet in een aflevering, dan iets wat je leest op een site van een interview met fox over een 2e vliegtuig. hond.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, voordat je het weet vinden mensen het een spoiler en krijg een doodwens naar je kop geslingerd...
Maar je hebt gelijk, je ziet ook een paar lichtjes branden aan de linkerkant![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef biggetje het volgende:
Trouwens, dat stukje waarin je nog kort de redenen ziet waarom zij in de gevangenis zitten met 'Teardrop' van Massive Attack eronder is echt zeer mooi![]()
Dat liedje is ook de themesong vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Bucko het volgende:
[..]
helemaal mee eensDie staat momenteel in mijn mp3 playlist boven ferry corsten met prison brak theme
![]()
Die staat ook op m'n todo lijstjequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat liedje is ook de themesong vanHouse
. Alleen daarom al moeten jullie dat eens zien
.
Ik dacht gewoon 22 wederom?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef Merkie het volgende:
22 + 24 = 46 afleveringen (1e seizoen 22, tweede 24).
jeetje moeilijke vraag ! even overna denken hoor :-)quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
wat is jullie top 3 beste acteurs/rollen van prison break?
haywire vergetenquote:
De laatste...hij had die fiets afgepakt van een meisje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Sannelie het volgende:
huh ik heb echt alles gezien maar niet dat ie op een fiets zat? In welke aflevering was dat dan??
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Sannelie het volgende:
huh ik heb echt alles gezien maar niet dat ie op een fiets zat? In welke aflevering was dat dan??
Ik vind T-Bag ook 'de shit'. En ik ben een vrouw...val ik nu op pedo's?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:47 schreef tonks het volgende:
Omdat je zelf ook pedo bent denk ik
nee, 22 was de season final, beetje nu zo wel algemeen bekend!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Scarface_ het volgende:
Is er geen 23?
klopt, en volgens mij had hij ook een keer een rol in CSIquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:55 schreef FortunaHome het volgende:
Die Haywire heeft ook een paar afleveringen van 24 (eerste seizoen) geacteerd toch?
Als een van die bewakers van kim en terry??
Ook als dikke malloot, of al normaal persoon?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
klopt, en volgens mij had hij ook een keer een rol in CSI![]()
Als seizoen 2 afgelopen is, lijkt mijquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:45 schreef One_conundrum het volgende:
Gister 21 22 gezien keeeeeeeeeeenker wat spannend! vooral 21, met die ontsnapping uit de ziekenboeg.
nog een keer de vraag. Wanneer begint seizoen 3
www.tvrage.com is er ook nog... vind ik persoonlijk beter, niet zoveel onzinnige shit als bij tv.comquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:22 schreef Gi1337 het volgende:
Mensen, leer een keer kijken op http://www.tv.com. Hier staat alle informatie over alle series... Episode guides, recaps, datums reviews van alle afleveringen... Scheelt zo veel vragen...
whaha sinds wanneer speelt hij in het nederlands elftal ?!quote:
Sinds hij wordt opgeroepen en de winnende scoort in de poulfasequote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
whaha sinds wanneer speelt hij in het nederlands elftal ?!![]()
Érg matige soep trouwens.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
whaha sinds wanneer speelt hij in het nederlands elftal ?!![]()
Ik vind het leuk gedaan ! is weer eens wat anders dan je eigen naam of een naam van een bekende voetballerquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb hem vandaag opgehaald bij de actie-sport..
47, valt meequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Aan een serie als Lost ga ik voorlopig helemaal niet beginnen. Dat kost me weeeeer veel te veel vrije tijd want daar zijn er inmiddels al 48+ van.![]()
Seizoen 1 is al bijna weer binnen.quote:
Mensen die haast hebben of in paniek zijn denken niet altijd goed na als de mensen die rustig achter hun tvtje zitten en afleveringen meerdere keren kunnen kijken. Tuurlijk is het niet slim van de bewakers. Maar het hoeft niet persee een blunder te zijn. Op zich ook wel realistisch... (al zou ik em ook dichtschuiven want ik raak nooit in paniekquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Seizoen 1 is al bijna weer binnen.![]()
Wat ik nu ga zeggen zal wel al meerdere malen hier zijn gezegd. Bij de laatste aflevering 22 wanneer ze lang en breed zijn ontsnapt gaan de bewakers naar Scofield zijn cel. En ze zien het toilet los zitten en het gat in de muur. DAMN roepen ze dan. Maar ik kan me heel goed herinneren dat ze het wctje terug tegen de muur duwde. Dat lijkt mij ook niets meer dan logisch gezien het feit dat er 100den inmates iedere keer voorbij komen. Dan valt het meteen op dat er een gat in de muur zit en waren er meer inmates ingekropen om te ontsnappen.
Iemand anders die dit ook is opgevallen en er zijn visie over wil geven? Ik weet dat er meerdere foutjes in series altijd zitten maar dit vind ik nogal een blunder.![]()
Ja maar ik kan me herinneren dat ze hem dichtschuiven wanneer ze vertrekken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Mensen die haast hebben of in paniek zijn denken niet altijd goed na als de mensen die rustig achter hun tvtje zitten en afleveringen meerdere keren kunnen kijken. Tuurlijk is het niet slim van de bewakers. Maar het hoeft niet persee een blunder te zijn. Op zich ook wel realistisch... (al zou ik em ook dichtschuiven want ik raak nooit in paniek)
Dat is 4 uur per dag!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:44 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een mooie serie. Heb het in 4 dagen gekeken vond het aan stuk door geweldig.
Kan nou al niet wachten op September.
Heb je een link om Teardrop te downloaden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef biggetje het volgende:
*zucht* Ik ga vanavond maar weer eens de laatste twee afleveringen kijken denk ik...![]()
Ik krijg er geen genoeg van!
Trouwens, dat stukje waarin je nog kort de redenen ziet waarom zij in de gevangenis zitten met 'Teardrop' van Massive Attack eronder is echt zeer mooi![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:52 schreef magnifor het volgende:
Ik heb het nog niet helemaal beluisterd, maar kwam toevallig een stukje tegen waar gezongen werd? Maar ik heb een dvd en daar hoorde ik ruis tijdens het kijken. MIsschien dat de encoder dat gezang eruit geknipt heeft?
Nederlands leest toch wat makkelijker.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:
i doubt it. mijn dvd set heeft gelukkig wel ondertiteling![]()
( maar engelse ondertiteling is ook niet zo erg toch?)
Ik heb 't in 2 dagen uitgekekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:44 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een mooie serie. Heb het in 4 dagen gekeken vond het aan stuk door geweldig.
Kan nou al niet wachten op September.
ja, maar geheel gemaakt van beelden van seizoen 1 en totaal niet interessant. Het productie werk voor seizoen twee is ondertussen begonnen als het goed is, maar ik verwacht geen teasers gedurende de zomer. Pas weer wanneer het nieuwe seizoen van start gaat eind augustus/begin september...quote:Op zondag 11 juni 2006 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Is er eigenlijk al een teaser of iets van seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigloos...
MIsschien lekt er wel iets uit ofzo.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
ja, maar geheel gemaakt van beelden van seizoen 1 en totaal niet interessant. Het productie werk voor seizoen twee is ondertussen begonnen als het goed is, maar ik verwacht geen teasers gedurende de zomer. Pas weer wanneer het nieuwe seizoen van start gaat eind augustus/begin september...
Ja daar dacht ik dus gisteren ook aan. Stel er zou iets uitlekken dan zou je direct al genoeg weten dat hoop ik dus niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef magnifor het volgende:
[..]
MIsschien lekt er wel iets uit ofzo.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Belthazor het volgende:
Ik heb sinds donderdag alle eps gezien die na de ep van donderdag kwamen, damn wat spannend,iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net alles gezien. TE SPANNEND.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Belthazor het volgende:
Ik heb sinds donderdag alle eps gezien die na de ep van donderdag kwamen, damn wat spannend,Watskebeurt,..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigloos...
Hale is toch zeker dood?quote:Agents Kellerman & Hale Dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Denk het wel aangezien hij ze echt wil hebbenquote:
Nog niet bekend... ze had alleen een overdosis.quote:
Aka: Pulp Fiction =]quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Nog niet bekend... ze had alleen een overdosis.
Ik ken een film dat een vrouw een overdosis neemt, en dan doet zo'n man in een pak met een spuit in haar hart en dan komt er adrenaline in haar lichaam.
Alles is nog mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
*SPOILER INTERVIEUW SEIZOEN 2*
Ik durfde toch niet verder te lezen toen er werd gezegd : WARNING.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil toch niet dat ik straks niet meer in spannning zit![]()
interview met een U, ga GTST kijken manquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
*SPOILER INTERVIEUW SEIZOEN 2*![]()
tekst...
Sodemieter op, bosaapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
interview met een U, ga GTST kijken man![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:Hier ben ik dan wel weer blij om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, het is een interview héquote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
nou maar zien of de spoiler ook daadwerkelijk klopt
Zal wel gewoon een nieuwe subtitel zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:56 schreef SunChaser het volgende:
Een nieuwe naam dus voor het tweede seizoen. Ben benieuwd wat.
Prison Run?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Er moeten nog veel meer filmpjes van hem zijn. Echt leuke reclame !quote:Op maandag 19 juni 2006 15:18 schreef YoshiBignose het volgende:
abruzzi: http://www.youtube.com/watch?v=xCIF6JF1O5U
en meer http://www.youtube.com/results?search=volkswagen+pimp&search_type=search_videos
belachelijk![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:44 schreef Symer het volgende:
[..]Ja dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen! We moeten echt nog te lang wachten...I love this city
ah thanx..!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef juules het volgende:
[afbeelding] -----> rechtsbovenin de hoek?
ik had nog een ander plaatje maar dat kan ik niet meer vinden![]()
thanx... hij is nog niet af hoor, moet nog ff kijken wat ik extra wil doen.!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:32 schreef juules het volgende:
ooh ja naja, hij is inderdaad niet helemaal goed te zien op dat plaatje, maar het is ook echt niet te vinden... Je wallaper ziet er goed uit trouwens!
bronquote:Op woensdag 21 juni 2006 schreef The Futon Critic het volgende:
Monday, August 21
8:00-9:00 PM PRISON BREAK (Season Premiere)
9:00-10:00 PM VANISHED (Series Premiere)
joooooooaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
De premiere datum van seizoen 2 is bekend
... alleen zit ik op die dag nog een week op KretaDus als ik dan thuis kom heb ik gelijk 2 afleveringen om te kijken
D:
DD:D;dD Dd;d:D:D
!!!1!!!!!!1!!!1111!!1
[..]
bron
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:21 schreef Promoth het volgende:
super!!!! kan ook niet wachten tot augustus!!!
Welke tijdzone moet je hebben? Wordt de serie voor het eerst in Canada uitgezonden? Ik dacht aan de vs? Kun je beter New York niet nemen ofoz aangezien New York ook in EDT ligt en volgens mij de serie in de vs uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef Miguel het volgende:Countdown toegevoegd aan de OP txtfile
Season Premiere on the 21st of August 2006 @ 8pm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Linkje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb al een paar setfoto's gezien![]()
Crappie, staat hij al in het Madame Tussaudquote:Op zondag 25 juni 2006 10:02 schreef Lief-visje het volgende:
Er komt een nieuw gezicht in PB
William Fichtner
[afbeelding]
William Fichtner will play FBI agent Alexander Mahone, who is assigned to track escapees - and proves to be just as smart and savvy as Michael Scofield!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:02 schreef magnifor het volgende:
edit: ik zie dat New York en Toronto in de zelfde tijdzone zitten natuurlijk. Dus je hoeft het volgens mij niet te veranderen. Sorry, heb niet echt verstand van tijdzones enzo.
Aah, hij is het dus. Wel een goeie acteur, hoewel hij af en toe heel zeurderig kan overkomenquote:Op zondag 25 juni 2006 10:02 schreef Lief-visje het volgende:
Er komt een nieuw gezicht in PB
William Fichtner
[afbeelding]
William Fichtner will play FBI agent Alexander Mahone, who is assigned to track escapees - and proves to be just as smart and savvy as Michael Scofield!
Sok! alles kids, gozertquote:Op zondag 25 juni 2006 15:10 schreef s0k het volgende:
[..]
Aah, hij is het dus. Wel een goeie acteur, hoewel hij af en toe heel zeurderig kan overkomen
Hehe, ja gaat wel. Nogal brak van gister, maar voor de rest gaat het goed.quote:
quote:Michael tells Sucre that Lincoln, or as the other inmates call him, “Linc the Sink” (because he’ll come at you with everything but the kitchen sink), is his brother.
Je moet ook niet teveel appelsap drinken hé...dat slaat in als een bombaquote:Op zondag 25 juni 2006 15:14 schreef s0k het volgende:
[..]
Hehe, ja gaat wel. Nogal brak van gister, maar voor de rest gaat het goed.
Wel klote, om te moeten wachten tot 21 augustusDe datum knal ik iig wel zo in mn telefoon
Ja ik was net nog aan het kijken geweldig met die helmquote:Op zondag 25 juni 2006 16:13 schreef Freeling het volgende:
haywire wordt ontdekt omdat hij de lamp van z'n gejatte fietsje vergeet uit te zetten, en omdat de kaarten tussen de spaken hem veraden
Ouders vermoordquote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef _SnoepHond het volgende:
Waarom zat Haywire eigenlijk in de gevangenis?
Nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef mr.marcus het volgende:
als ik het goed begrijp wordt season 2 een soort uitgebreide "The Fugitive" ?
Da's altijd handig ja, 3 posts voor het einde van een topic.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:29 schreef mr.marcus het volgende:
tvp'tje dan maar tot 21-8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |