Heb je een link om Teardrop te downloaden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef biggetje het volgende:
*zucht* Ik ga vanavond maar weer eens de laatste twee afleveringen kijken denk ik...![]()
Ik krijg er geen genoeg van!
Trouwens, dat stukje waarin je nog kort de redenen ziet waarom zij in de gevangenis zitten met 'Teardrop' van Massive Attack eronder is echt zeer mooi![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:52 schreef magnifor het volgende:
Ik heb het nog niet helemaal beluisterd, maar kwam toevallig een stukje tegen waar gezongen werd? Maar ik heb een dvd en daar hoorde ik ruis tijdens het kijken. MIsschien dat de encoder dat gezang eruit geknipt heeft?
Nederlands leest toch wat makkelijker.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:
i doubt it. mijn dvd set heeft gelukkig wel ondertiteling![]()
( maar engelse ondertiteling is ook niet zo erg toch?)
Ik heb 't in 2 dagen uitgekekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:44 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een mooie serie. Heb het in 4 dagen gekeken vond het aan stuk door geweldig.
Kan nou al niet wachten op September.
ja, maar geheel gemaakt van beelden van seizoen 1 en totaal niet interessant. Het productie werk voor seizoen twee is ondertussen begonnen als het goed is, maar ik verwacht geen teasers gedurende de zomer. Pas weer wanneer het nieuwe seizoen van start gaat eind augustus/begin september...quote:Op zondag 11 juni 2006 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Is er eigenlijk al een teaser of iets van seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigloos...
MIsschien lekt er wel iets uit ofzo.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
ja, maar geheel gemaakt van beelden van seizoen 1 en totaal niet interessant. Het productie werk voor seizoen twee is ondertussen begonnen als het goed is, maar ik verwacht geen teasers gedurende de zomer. Pas weer wanneer het nieuwe seizoen van start gaat eind augustus/begin september...
Ja daar dacht ik dus gisteren ook aan. Stel er zou iets uitlekken dan zou je direct al genoeg weten dat hoop ik dus niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef magnifor het volgende:
[..]
MIsschien lekt er wel iets uit ofzo.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Belthazor het volgende:
Ik heb sinds donderdag alle eps gezien die na de ep van donderdag kwamen, damn wat spannend,iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net alles gezien. TE SPANNEND.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:39 schreef Belthazor het volgende:
Ik heb sinds donderdag alle eps gezien die na de ep van donderdag kwamen, damn wat spannend,Watskebeurt,..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigloos...
Hale is toch zeker dood?quote:Agents Kellerman & Hale Dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |