www.tvrage.com is er ook nog... vind ik persoonlijk beter, niet zoveel onzinnige shit als bij tv.comquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:22 schreef Gi1337 het volgende:
Mensen, leer een keer kijken op http://www.tv.com. Hier staat alle informatie over alle series... Episode guides, recaps, datums reviews van alle afleveringen... Scheelt zo veel vragen...
whaha sinds wanneer speelt hij in het nederlands elftal ?!quote:
Sinds hij wordt opgeroepen en de winnende scoort in de poulfasequote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
whaha sinds wanneer speelt hij in het nederlands elftal ?!![]()
Érg matige soep trouwens.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
whaha sinds wanneer speelt hij in het nederlands elftal ?!![]()
Ik vind het leuk gedaan ! is weer eens wat anders dan je eigen naam of een naam van een bekende voetballerquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Heb hem vandaag opgehaald bij de actie-sport..
47, valt meequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Aan een serie als Lost ga ik voorlopig helemaal niet beginnen. Dat kost me weeeeer veel te veel vrije tijd want daar zijn er inmiddels al 48+ van.![]()
Seizoen 1 is al bijna weer binnen.quote:
Mensen die haast hebben of in paniek zijn denken niet altijd goed na als de mensen die rustig achter hun tvtje zitten en afleveringen meerdere keren kunnen kijken. Tuurlijk is het niet slim van de bewakers. Maar het hoeft niet persee een blunder te zijn. Op zich ook wel realistisch... (al zou ik em ook dichtschuiven want ik raak nooit in paniekquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Seizoen 1 is al bijna weer binnen.![]()
Wat ik nu ga zeggen zal wel al meerdere malen hier zijn gezegd. Bij de laatste aflevering 22 wanneer ze lang en breed zijn ontsnapt gaan de bewakers naar Scofield zijn cel. En ze zien het toilet los zitten en het gat in de muur. DAMN roepen ze dan. Maar ik kan me heel goed herinneren dat ze het wctje terug tegen de muur duwde. Dat lijkt mij ook niets meer dan logisch gezien het feit dat er 100den inmates iedere keer voorbij komen. Dan valt het meteen op dat er een gat in de muur zit en waren er meer inmates ingekropen om te ontsnappen.
Iemand anders die dit ook is opgevallen en er zijn visie over wil geven? Ik weet dat er meerdere foutjes in series altijd zitten maar dit vind ik nogal een blunder.![]()
Ja maar ik kan me herinneren dat ze hem dichtschuiven wanneer ze vertrekken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Mensen die haast hebben of in paniek zijn denken niet altijd goed na als de mensen die rustig achter hun tvtje zitten en afleveringen meerdere keren kunnen kijken. Tuurlijk is het niet slim van de bewakers. Maar het hoeft niet persee een blunder te zijn. Op zich ook wel realistisch... (al zou ik em ook dichtschuiven want ik raak nooit in paniek)
Dat is 4 uur per dag!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:44 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat een mooie serie. Heb het in 4 dagen gekeken vond het aan stuk door geweldig.
Kan nou al niet wachten op September.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |