Geeft niets, word wel vaker genegeerdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef Miguel het volgende:
Haha, om eerlijk te zijn was die link helemaal niet voor jou, maar voor iedereen. Het NL topic heeft namelijk een nieuwe banner en een nieuwe hoofdrolspeler gekregen.![]()
Ik had je post niet eens gelezen![]()
Logisch nadenken is denk niet jouw sterkste punt. 1 tip: titel 2e seizoen: 'The Manhunt'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Yep, ben nog niet helemaal wakker![]()
Maar goed, niet dat die Tweener niet doodgaat, want die is kansloos.
Maarre, hoe moet het nou verder gaan met PB?
Ik bedoel, ze zullen wel niet opgepakt worden, maar aan de andere kant ziet de vlucht er vrij wanhopig uit nu de plane weg is......
Ik zie eigenlijk weinig hoop.....
Huh,quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Logisch nadenken is denk niet jouw sterkste punt. 1 tip: titel 2e seizoen: 'The Manhunt'
Nog 5 afleveringenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:51 schreef Mip1988 het volgende:
ik zou bijna jaloers zijn als je dat nog moet gaan kijken
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:01 schreef Miguel het volgende:
Prison Break NL #6 [Escape is just the beginning]
Ik kon het niet latenMooie nieuwe banner voor onze NL-kijkers
![]()
Waarom komt jouw underscript terecht bij Jack Bauer en niet bij Michael Scofield???quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:51 schreef Mip1988 het volgende:
ik zou bijna jaloers zijn als je dat nog moet gaan kijken
Hier ziet ze er een stuk beter uit dan in de hele serie eigenlijk....quote:
Idd. Volgens mij heeft ie best wel humor zo te zien. Vind trouwens dat ie het acteren soms een beetje overdrijft, wordt het echt een stereotype.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef biggetje het volgende:
[..]
Wat een geweldig hoofd heeft die man toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |