wiequote:FBI agent Alexander "Buck" Mahone
Nieuw personage, die ingeschakeld word om bij te assisteren bij de opsporing van de ontsnapten.quote:
misschien neemt ze een voorbeeld aan scollfield en ontsnapt ze ook aan de dood.............quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de dokter dood is
Die 18 betekent niet dat hier over de 18e aflevering gesproken wordt, maar dat er al 17 topics volgeluld zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef Pulsy het volgende:
OMG spoilers hierzoik zit pas in de helft van de serie ... had ik vast ook niet op een topic over #18 moeten klikken
Niet dat het uitmaakt, want Pulsy komt hier voorlopig niet meer terugquote:Op maandag 26 juni 2006 17:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Die 18 betekent niet dat hier over de 18e aflevering gesproken wordt, maar dat er al 17 topics volgeluld zijn.
Waarschijnlijk niet nee, maar het staat wat beter dan "tvp"quote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, want Pulsy komt hier voorlopig niet meer terug![]()
Alsof die auto's ze achtervolgenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:18 schreef Paxlie het volgende:
Vraag me echt af inderdaad hoe zie tientallen auto's gaan verliezen met hun achtervolging
Lees het topic eensquote:Op maandag 26 juni 2006 19:22 schreef dabadbass het volgende:
hoe ver zijn ze in E18?
ik heb ze alle 21 gezien dus weet niet waar ik over mag praten in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |