Crappie, staat hij al in het Madame Tussaudquote:Op zondag 25 juni 2006 10:02 schreef Lief-visje het volgende:
Er komt een nieuw gezicht in PB
William Fichtner
[afbeelding]
William Fichtner will play FBI agent Alexander Mahone, who is assigned to track escapees - and proves to be just as smart and savvy as Michael Scofield!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:02 schreef magnifor het volgende:
edit: ik zie dat New York en Toronto in de zelfde tijdzone zitten natuurlijk. Dus je hoeft het volgens mij niet te veranderen. Sorry, heb niet echt verstand van tijdzones enzo.
Aah, hij is het dus. Wel een goeie acteur, hoewel hij af en toe heel zeurderig kan overkomenquote:Op zondag 25 juni 2006 10:02 schreef Lief-visje het volgende:
Er komt een nieuw gezicht in PB
William Fichtner
[afbeelding]
William Fichtner will play FBI agent Alexander Mahone, who is assigned to track escapees - and proves to be just as smart and savvy as Michael Scofield!
Sok! alles kids, gozertquote:Op zondag 25 juni 2006 15:10 schreef s0k het volgende:
[..]
Aah, hij is het dus. Wel een goeie acteur, hoewel hij af en toe heel zeurderig kan overkomen
Hehe, ja gaat wel. Nogal brak van gister, maar voor de rest gaat het goed.quote:
quote:Michael tells Sucre that Lincoln, or as the other inmates call him, “Linc the Sink” (because he’ll come at you with everything but the kitchen sink), is his brother.
Je moet ook niet teveel appelsap drinken hé...dat slaat in als een bombaquote:Op zondag 25 juni 2006 15:14 schreef s0k het volgende:
[..]
Hehe, ja gaat wel. Nogal brak van gister, maar voor de rest gaat het goed.
Wel klote, om te moeten wachten tot 21 augustusDe datum knal ik iig wel zo in mn telefoon
Ja ik was net nog aan het kijken geweldig met die helmquote:Op zondag 25 juni 2006 16:13 schreef Freeling het volgende:
haywire wordt ontdekt omdat hij de lamp van z'n gejatte fietsje vergeet uit te zetten, en omdat de kaarten tussen de spaken hem veraden
Ouders vermoordquote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef _SnoepHond het volgende:
Waarom zat Haywire eigenlijk in de gevangenis?
Nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef mr.marcus het volgende:
als ik het goed begrijp wordt season 2 een soort uitgebreide "The Fugitive" ?
Da's altijd handig ja, 3 posts voor het einde van een topic.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:29 schreef mr.marcus het volgende:
tvp'tje dan maar tot 21-8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |