nou, al zet je m stil op 40.44, dat Even-Apeldoorn-Bellen-shot zeg maar, dan zie je links in beeld ook nog een vliegtuiggie staanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Op Fox.com staat een filmpje online met de stunt-coordinator van pb. Hij heeft het over de stunts enzo..en hij vertelt onder meer dat er 2 vliegtuigen bij het geheel betrokken waren![]()
Zoals ik eerder zei...de 2de ligt achter dat heuveltje![]()
![]()
Nou, heb het net nog even nagekeken maar die mis ik dan evenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef kalinho het volgende:
[..]
nou, al zet je m stil op 40.44, dat Even-Apeldoorn-Bellen-shot zeg maar, dan zie je links in beeld ook nog een vliegtuiggie staan
Pas op met wat je zegt, voordat je het weet vinden mensen het een spoiler en krijg een doodwens naar je kop geslingerdquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef kalinho het volgende:
[..]
nou, al zet je m stil op 40.44, dat Even-Apeldoorn-Bellen-shot zeg maar, dan zie je links in beeld ook nog een vliegtuiggie staan
T-bag kan sowieso niet meer meequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Als niet iedereen in dat vliegtuig past, dan vraag ik me af wie er afvalt. Ik denk T-Bag en Sucre.
En dan wordt het racen naar het geld
Shit, je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
T-bag kan sowieso niet meer mee..hij zit tussen wal en schip. Als hij Scofield en Co. wilt bereiken moet hij eerst langs de politie, mission impossible dus
![]()
er is een verschil tussen iets dat je ziet in een aflevering, dan iets wat je leest op een site van een interview met fox over een 2e vliegtuig. hond.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, voordat je het weet vinden mensen het een spoiler en krijg een doodwens naar je kop geslingerd...
Maar je hebt gelijk, je ziet ook een paar lichtjes branden aan de linkerkant![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef biggetje het volgende:
Trouwens, dat stukje waarin je nog kort de redenen ziet waarom zij in de gevangenis zitten met 'Teardrop' van Massive Attack eronder is echt zeer mooi![]()
Dat liedje is ook de themesong vanquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Bucko het volgende:
[..]
helemaal mee eensDie staat momenteel in mijn mp3 playlist boven ferry corsten met prison brak theme
![]()
Die staat ook op m'n todo lijstjequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat liedje is ook de themesong vanHouse
. Alleen daarom al moeten jullie dat eens zien
.
Ik dacht gewoon 22 wederom?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef Merkie het volgende:
22 + 24 = 46 afleveringen (1e seizoen 22, tweede 24).
jeetje moeilijke vraag ! even overna denken hoor :-)quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
wat is jullie top 3 beste acteurs/rollen van prison break?
haywire vergetenquote:
De laatste...hij had die fiets afgepakt van een meisje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Sannelie het volgende:
huh ik heb echt alles gezien maar niet dat ie op een fiets zat? In welke aflevering was dat dan??
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Sannelie het volgende:
huh ik heb echt alles gezien maar niet dat ie op een fiets zat? In welke aflevering was dat dan??
Ik vind T-Bag ook 'de shit'. En ik ben een vrouw...val ik nu op pedo's?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:47 schreef tonks het volgende:
Omdat je zelf ook pedo bent denk ik
nee, 22 was de season final, beetje nu zo wel algemeen bekend!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:34 schreef Scarface_ het volgende:
Is er geen 23?
klopt, en volgens mij had hij ook een keer een rol in CSIquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:55 schreef FortunaHome het volgende:
Die Haywire heeft ook een paar afleveringen van 24 (eerste seizoen) geacteerd toch?
Als een van die bewakers van kim en terry??
Ook als dikke malloot, of al normaal persoon?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
klopt, en volgens mij had hij ook een keer een rol in CSI![]()
Als seizoen 2 afgelopen is, lijkt mijquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:45 schreef One_conundrum het volgende:
Gister 21 22 gezien keeeeeeeeeeenker wat spannend! vooral 21, met die ontsnapping uit de ziekenboeg.
nog een keer de vraag. Wanneer begint seizoen 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |