John Doe ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:34 schreef mcDavid het volgende:
J. D. te S.
Heb je 't haar al verteldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef Chinless het volgende:
Mijn vriendin
Eensch!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Eensch!
Ik was vroeger stiekem (al werd het minder stiekem toen mn kamer volhing met posters..) verliefd op Sarah Michelle Gellar.
Een lotgenote (quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:01 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik ookAl was ik het dan zonder de posters (maar met veel plaatjes op mijn computer
)
Yep, af en toe kijk ik nog even op http://www.smgfan.com/index1.htm om nieuwtjes bij te houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Een lotgenoot! Ik had zelfs een plakboek met interviews enzo!
Je gaat naar Pinkpop?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:25 schreef ch0c0 het volgende:
MJK. Ik ga hem eindelijk in levenden lijve zien!.
Ergens is het moment dat je niet weet of het goed gaat in je pogingen ook leuker dan het antwoord zelf.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef nozem het volgende:
Wat is liefde toch mooi. Vooral onbeantwoorde liefde. De puurheid.
daar zit eigenlijk best wel een kern van waarheid in jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:51 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ergens is het moment dat je niet weet of het goed gaat in je pogingen ook leuker dan het antwoord zelf.
Zoals iemand hier op FOK! al zei "The chase is better than the catch"
*rekentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:22 schreef Davidian- het volgende:
Mn collega, ze is alleen 4 jaar jonger dan ik
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Henk.
rrrrrrrrrrr! weet je wat het is! ik ben zo geil, ik kan wel een cavia neuken, maar dat gekriebel bij mijn zak kan ik nie hebbe!quote:
Daarvoor heb je haarloze cavia'squote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef P-azz het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrr! weet je wat het is! ik ben zo geil, ik kan wel een cavia neuken, maar dat gekriebel bij mijn zak kan ik nie hebbe!![]()
handig! Je weet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarvoor heb je haarloze cavia's![]()
[afbeelding]
Achossie, een Tsjernobylcavia.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarvoor heb je haarloze cavia's![]()
[afbeelding]
hoe heet ze heb er gewerkt bij die uitbuiters van Orange!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
op die meid van de orange shop in Arnhem
Pfew wat een leuke meid
ik zal ff checke in personeel file van vorig jaar, ff kijke of ze er toen al werkte!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:20 schreef Vitalogy het volgende:
oh uhm ja
Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ah joh kijken we een paar anime samen en dan kennen we elkaar toch weer een stuk beter![]()
A cowardly love is all about looking for mistakesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!![]()
ik op het gehele vrouwelijke deel van de vereniging (uiteraard wel 12+)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:21 schreef Developersrus het volgende:
Het hele hockeyelftal.
Nozemboefje, wil jij mijn liefde onbeantwoorden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef nozem het volgende:
Wat is liefde toch mooi. Vooral onbeantwoorde liefde. De puurheid.
Jack Bauerquote:
Jack Bauer? Nee, hoor (Callum Keith Renniequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Jack Bauer![]()
OT: iemand héél die heelclose met me is![]()
Wannabee Jack, dat zie je meteenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Jack Bauer? Nee, hoor (Callum Keith Rennie)
Inderdaad, das best iemand om alles voor te doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef powerpeewee het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
lekkere vent. Daar doe ik alles voor![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef purplerose het volgende:
Ik ben stiekum al jaaaaren vlieft op Eddie Vedder van Pearl Jam![]()
Vindt die man gewoon WOEST erotisch![]()
Z'n zang geeft me kippevel van ontroering en hitsigheid![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
sorrie ik liet me even gaan
Verslagen door een nicht met puntoren. Arme Q.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verslagen door een nicht met puntoren. Arme Q.
Hij antwoordt niet. Ik beschouw dat als een ´ja´. Kan ik heerlijk puur gaan huilen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Nozemboefje, wil jij mijn liefde onbeantwoorden?
Ik wil ook graag zoiets puurs...![]()
Ja maar dat heeft iedereen, dus da's niet stiekem.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Helemaal niemand.
Beetje op mezelf hooguit.
Dat heeft zeker niet iedereen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft iedereen, dus da's niet stiekem.
Mijn laatste liefde ook. Nog nooit een meisje met zo'n lekker kontje gezien.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
vertel ik niet, maar 't ziet er iig wel goed uit in een strakke spijkerbroek
Zie post boven jouwe.. Daarom kon ik me er ook heel goed in vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:35 schreef jewelsophie het volgende:
Op een goeie vriend
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zie post boven jouwe.. Daarom kon ik me er ook heel goed in vinden
Een topic is na 300 reacties vol, waarna er automatisch een slotje op komt. Je kunt gewoon een 2e deel openen als je wilt. (of verder gaan in dit topic: Verliefd op een goeie vriend... want die zit nog niet vol)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?
Trouwens, ik kreeg een slotje op mijn topic... hoe komt dat?
Wat ik eraan ga doen? Niks. Sluimerende gevoelens houden, de tijd doden met meisjes die wel leuk, maar niet speciaal zijn. Klinkt heel vernederend en asociaal, maar dat is wel de waarheid. Ik weet hoe zij over mij denkt, ik weet hoe ze mij ziet, en ik weet ook hoe het zit tussen haar en haar vriend. Ik ben niet iemand die doelbewust dat kapot gaat maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?
Trouwens, ik kreeg een slotje op mijn topic... hoe komt dat?
Dat begrijp ik heel goed, zou dat ook niet doen... Maar, kun je dat zomaar opgeven? Zonder ervoor te vechten? Of heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Wat ik eraan ga doen? Niks. Sluimerende gevoelens houden, de tijd doden met meisjes die wel leuk, maar niet speciaal zijn. Klinkt heel vernederend en asociaal, maar dat is wel de waarheid. Ik weet hoe zij over mij denkt, ik weet hoe ze mij ziet, en ik weet ook hoe het zit tussen haar en haar vriend. Ik ben niet iemand die doelbewust dat kapot gaat maken.
Kleine anekdote dan. In mijn eerste jaar in Leiden (inmiddels zo'n 4 jaar terug) kwam ik haar tegen, het klikte meteen erg goed. We hebben toen een hele vriendschappelijke relatie opgebouwd, waar ik natuurlijk meer uit verwachtte. Dat 'meer' kwam uiteindelijk bijna zover: je kent waarschijnlijk ook wel die momenten dat je naar huis wordt gebracht (---> in jouw geval uiteraardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed, zou dat ook niet doen... Maar, kun je dat zomaar opgeven? Zonder ervoor te vechten? Of heb je dat al gedaan?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Kleine anekdote dan. In mijn eerste jaar in Leiden (inmiddels zo'n 4 jaar terug) kwam ik haar tegen, het klikte meteen erg goed. We hebben toen een hele vriendschappelijke relatie opgebouwd, waar ik natuurlijk meer uit verwachtte. Dat 'meer' kwam uiteindelijk bijna zover: je kent waarschijnlijk ook wel die momenten dat je naar huis wordt gebracht (---> in jouw geval uiteraard) en dan uren (letterlijk! -- we waren om 00.00 vertrokken en ik was dan om 04.30 pas thuis) voor haar deur of op een bruggetje stonden te praten. Echt te bizar voor woorden, en ook over allerlei onderwerpen. Ik ben toen één keer echt bij haar gaan eten dat er echt dingen hadden kunnen gebeuren, al zag ik dat later pas in.
Ze kreeg toen een vriendje, ik ging actief roeien en zij wat meer studie dus we verloren elkaar een klein beetje uit het oog. Het ging uiteindelijk uit met het vriendje (na een jaar ofzo) en toen kwam ze gelijk weer terug naar de roeivereniging (en ook naar mij). Sindsdien heel veel contact gehouden, elkaar blijven zien (samen eten, strand etc.) en altijd blijft er (in ieder geval van mijn kant) een boel spanning staan. Kleine opmerkingen die zij maakt, die ik maak, kleine gebaren. Er is iets, misschien niet tastbaar, en ook al heeft ze een klein jaar geleden nog gezegd "Ik denk dat het goed is geweest dat we toen niks hebben gedaan" (ze weet van mij inmiddels hoe ik toen dacht en wat ik van haar vond), blijft het op de een of andere manier aanwezig.
Dus wacht ik.
Jamaar, ze heeft uiteindelijk nooit gezegd dat ze je niet wil he... Hoe denk je dat ik zou reageren moest die jongen beginnen over de kus die we hebben gehad... Ik zeg hem zeker dat we dat beter niet meer doen!
Waarom heb je het verkloot?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef Rhanna het volgende:
Mijn ex vriendin. Ookal heb ik het ontzettend verkloot. En wil ze me totaal niet meer. Ik wil haar nog wel. En de vlinders blijven. Alles doet me aan haar denken, liedjes, films, plaatsen waar ik met haar geweest ben.
Ik heb ook nooit aan haar verteld dat ik haar nu nog steeds ontzettend leuk vind. Of ik dat ooit doe weet ik ook niet. Maar om een vriendschap daarvoor te riskeren? Dat is precies hetzelfde schuitje als waar jij momenteel in zit. Alleen heb jij meer positieve tekens dan ik.quote:
En het valt niet meer goed te maken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:18 schreef Rhanna het volgende:
Onzekerheid. COming out gelul.
Heb je nog contact met haar? Heeft ze ooit ook iets voor jouw gevoeld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Rhanna het volgende:
Ik denk het niet nee.
Maar ze gaat niet weg uit mijn hoofd. Ik heb het idee dat ze mijn ware was en ik het verpest heb zeg maar.
Natuurlijk niet, het is een illusie om vriendschap te accepteren als 'substitute' voor liefde. Desondanks (denk ik) dat je het toch moet proberen. Ze is nu niet in Nederland, dus praten kan nog nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:24 schreef jewelsophie het volgende:
Kan je het nog? Liefde vragen, en vriendschap krijgen??? Ik denk dit nog wel effe vol te houden, maar lang zal het niet meer duren hoor.
Ik heb afgelopen zaterdag weer voor het eerst met haar gepraat, we hebben een jaar geen contact gehad. Ik denk dat ze wel wat voor me gevoeld heeft, maar dat ik het verpest heb. En al zou ze me terug willen, haar familie is het daar nooit mee eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:24 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Heb je nog contact met haar? Heeft ze ooit ook iets voor jouw gevoeld?
Idem...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:22 schreef Dizzee het volgende:
ik ben nooit verliefd
Das toch al een enorme stap in de goeie richting lijkt het mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:47 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag weer voor het eerst met haar gepraat, we hebben een jaar geen contact gehad. Ik denk dat ze wel wat voor me gevoeld heeft, maar dat ik het verpest heb. En al zou ze me terug willen, haar familie is het daar nooit mee eens.
Maar je denkt wel erover te gaan praten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is een illusie om vriendschap te accepteren als 'substitute' voor liefde. Desondanks (denk ik) dat je het toch moet proberen. Ze is nu niet in Nederland, dus praten kan nog niet
Vast, maar wanneer is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Maar je denkt wel erover te gaan praten?
Wanneer komt ze terug naar Nederland?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vast, maar wanneer is nog maar de vraag.
Ik zag het, ja, heb ik dat gezegdquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het, ja, heb ik dat gezegd
Geniaal![]()
Ben je nog verliefd, trouwens, of zakt het alweer af![]()
![]()
Vrij snel alweer. Ze heeft ongeveer een half jaar in Frankrijk gezeten. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Wanneer komt ze terug naar Nederland?
Godver Viv, niet editten! Ben je nou zwanger?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jah, in het aller-eerste "Henk" topic
En wederom ja; nog zeer verliefd. Maar *edit* laat maar ff zitten
Al afgesproken om iets samen te doen, om wat bij te praten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vrij snel alweer. Ze heeft ongeveer een half jaar in Frankrijk gezeten. Ben benieuwd!
Nee, nog niet. Maar ik bel dan ook niet elke dag naar Frankrijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Al afgesproken om iets samen te doen, om wat bij te praten?
Gelukkig maarquote:
Nee, het is uit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Toen ik je naam in MyAT zag staan dacht ik, oooh god die is vast verliefd op zijn PowerBookje![]()
Maar het valt mee![]()
Maar ik ben WEL je favo Fok!er, toch?quote:
Durfde ik dat ook maar te vragen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef BlauwBlaatje het volgende:
Ben een beetje verliefd op een meisje dat ik een maand geleden tegen kwam. 't Klikte behoorlijk goed, maar ze kwam net uit een relatie en had die week geen zin in een date. Deze week weer de stoute schoenen aan getrokken en nu zei ze ja....
Het ergste wat er kan gebeuren, is dat ze nee zegt. Wat ze automatisch heeft gedaan als je niks vraagt. Een win-win situatie.quote:
Ja baggetaliseer dat maar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:16 schreef Avani het volgende:
Het ergste wat er kan gebeuren, is dat ze nee zegt.
Alto, what the hellquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja baggetaliseer dat maar.Je zult er overigens van op kijken wat voor type ze is
een beetje een alto (wijde broeken enzo).
Mja... het klinkt als een "makkelijker gezegd dan gedaan"... Ik heb op een bepaald punt gewoon gedacht "Als ik niets doe, dan zit ik de hele tijd met 'r in m'n kop... als ik wel wat doe ik 't ergste dat ze nee zegt en dat ik 'r uit m'n kop kan halen..."quote:
zeer zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Maar ik ben WEL je favo Fok!er, toch?![]()
ik val ook niet op blondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
* Geartsjuh bij aansluit
En dan val ik niet eens op blond..
niet zo minachtend. Dat zijn altijd de leukste topicsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef Ereshkigal het volgende:oh jee krijgen we nu weer een topic als "ben verliefd op me beste vriend wat moet ik doen
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:53 schreef Ereshkigal het volgende:
ja maar het onderwerp is helemaal niet leuk !
en helemaal niet als je er zelf de klos van ben
en ja ik kan het weten... been there...bla bla
Alexquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik val ook niet op blond
maar Nick (Myles Pollard) is wel heel
Moet je ff 'Serendipity' kijken. Jij hebt vast ook zo'n zwarte handschoen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Op Elise. Al 15 jaar.
Zal haar maar uit mijn hoofd zetten, ga binnenkort trouwen (en niet met haar)
Goftedomme, je had het belóófd!quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, al misschien wel een paar jaar op dezelfde vrouw
Dat valt nou ook wel weer meequote:
Bel er op!quote:Op zondag 4 juni 2006 02:39 schreef Fokkedup het volgende:
Mn exmaja is verrot
Zij is zwaar depressief geworden nadat het uit ging, ik zit er mee maar we spreken elkaar nooit meer (heb het via horen-zeggen)....
Neem contact met haar op.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:39 schreef Fokkedup het volgende:
Mn exmaja is verrot
Zij is zwaar depressief geworden nadat het uit ging, ik zit er mee maar we spreken elkaar nooit meer (heb het via horen-zeggen)....
Je houdt jezelf voor de gek. Kap daarmee.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:57 schreef Fokkedup het volgende:
nee want eigenlijk is ze een kuthoer maar echte liefde gaat niet over
quote:Op zondag 4 juni 2006 03:23 schreef Fokkedup het volgende:
Heb zojuist even wat geflikt waardoor ik binnenkort of zwaar gezeik heb (= wat jij zegt) of wat ga ondernementhnx
Herkenbaar, heel herkenbaar....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Liefde is gewoon kut.Ze weten precies hoe ze je kunnen kwetsen.
Niet dat hij zij ook maar iets doorheeft, we leven in twee verschillende werelden langs elkaar.Ik krijg gewoon geen hoogte van hem haar.. waarom vind ik hem haar dan toch zo leuk!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef jewelsophie het volgende:
Zalig toch... Dromen van de persoon waar je eigenlijk bij wil zijn... Die kussen voelen goed aan, zelf al is het maar een droom... toch is het fantastisch
Ik denk dat een hoop mensen het toch niet met je eens zijn... Zeker als je weet dat de ander jou niet ziet staan lijkt het mij behoorlijk frustrerend om over die persoon te dromen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef jewelsophie het volgende:
Zalig toch... Dromen van de persoon waar je eigenlijk bij wil zijn... Die kussen voelen goed aan, zelf al is het maar een droom... toch is het fantastisch
inderdaad, helemaal niets leuks anquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen het toch niet met je eens zijn... Zeker als je weet dat de ander jou niet ziet staan lijkt het mij behoorlijk frustrerend om over die persoon te dromen...![]()
Ik weet er alles van hoor, alleen is mijn situatie nu ietsje andersquote:
Euh dat wist ik nog niet!!! Vertel je mij niks meer tegenwoordig?!?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef CyclingGirl het volgende:
George Clooney...... als ik hem al voor mij zie dan smelt ik...
lekker handig weer, Faithyquote:
Sufsokje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker handig weer, Faithy
echt iets voor jou, sufsokje
ja, kan er ook niets aan doen.. was 't ook liever niet..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker handig weer, Faithy
echt iets voor jou, sufsokje
Je werkt niet heel er ongeluk bij mij? Na het zien van je fotoboek zou het in dat geval behoorlijk wederzijds kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |