ik val ook niet op blondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
* Geartsjuh bij aansluit
En dan val ik niet eens op blond..
niet zo minachtend. Dat zijn altijd de leukste topicsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef Ereshkigal het volgende:oh jee krijgen we nu weer een topic als "ben verliefd op me beste vriend wat moet ik doen
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:53 schreef Ereshkigal het volgende:
ja maar het onderwerp is helemaal niet leuk !
en helemaal niet als je er zelf de klos van ben
en ja ik kan het weten... been there...bla bla
Alexquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik val ook niet op blond
maar Nick (Myles Pollard) is wel heel
Moet je ff 'Serendipity' kijken. Jij hebt vast ook zo'n zwarte handschoen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Op Elise. Al 15 jaar.
Zal haar maar uit mijn hoofd zetten, ga binnenkort trouwen (en niet met haar)
Goftedomme, je had het belóófd!quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, al misschien wel een paar jaar op dezelfde vrouw
Dat valt nou ook wel weer meequote:
Bel er op!quote:Op zondag 4 juni 2006 02:39 schreef Fokkedup het volgende:
Mn exmaja is verrot
Zij is zwaar depressief geworden nadat het uit ging, ik zit er mee maar we spreken elkaar nooit meer (heb het via horen-zeggen)....
Neem contact met haar op.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:39 schreef Fokkedup het volgende:
Mn exmaja is verrot
Zij is zwaar depressief geworden nadat het uit ging, ik zit er mee maar we spreken elkaar nooit meer (heb het via horen-zeggen)....
Je houdt jezelf voor de gek. Kap daarmee.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:57 schreef Fokkedup het volgende:
nee want eigenlijk is ze een kuthoer maar echte liefde gaat niet over
quote:Op zondag 4 juni 2006 03:23 schreef Fokkedup het volgende:
Heb zojuist even wat geflikt waardoor ik binnenkort of zwaar gezeik heb (= wat jij zegt) of wat ga ondernementhnx
Herkenbaar, heel herkenbaar....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Liefde is gewoon kut.Ze weten precies hoe ze je kunnen kwetsen.
Niet dat hij zij ook maar iets doorheeft, we leven in twee verschillende werelden langs elkaar.Ik krijg gewoon geen hoogte van hem haar.. waarom vind ik hem haar dan toch zo leuk!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef jewelsophie het volgende:
Zalig toch... Dromen van de persoon waar je eigenlijk bij wil zijn... Die kussen voelen goed aan, zelf al is het maar een droom... toch is het fantastisch
Ik denk dat een hoop mensen het toch niet met je eens zijn... Zeker als je weet dat de ander jou niet ziet staan lijkt het mij behoorlijk frustrerend om over die persoon te dromen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef jewelsophie het volgende:
Zalig toch... Dromen van de persoon waar je eigenlijk bij wil zijn... Die kussen voelen goed aan, zelf al is het maar een droom... toch is het fantastisch
inderdaad, helemaal niets leuks anquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen het toch niet met je eens zijn... Zeker als je weet dat de ander jou niet ziet staan lijkt het mij behoorlijk frustrerend om over die persoon te dromen...![]()
Ik weet er alles van hoor, alleen is mijn situatie nu ietsje andersquote:
Euh dat wist ik nog niet!!! Vertel je mij niks meer tegenwoordig?!?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef CyclingGirl het volgende:
George Clooney...... als ik hem al voor mij zie dan smelt ik...
lekker handig weer, Faithyquote:
Sufsokje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker handig weer, Faithy
echt iets voor jou, sufsokje
ja, kan er ook niets aan doen.. was 't ook liever niet..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker handig weer, Faithy
echt iets voor jou, sufsokje
Je werkt niet heel er ongeluk bij mij? Na het zien van je fotoboek zou het in dat geval behoorlijk wederzijds kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |