Natuurlijk niet, het is een illusie om vriendschap te accepteren als 'substitute' voor liefde. Desondanks (denk ik) dat je het toch moet proberen. Ze is nu niet in Nederland, dus praten kan nog nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:24 schreef jewelsophie het volgende:
Kan je het nog? Liefde vragen, en vriendschap krijgen??? Ik denk dit nog wel effe vol te houden, maar lang zal het niet meer duren hoor.
Ik heb afgelopen zaterdag weer voor het eerst met haar gepraat, we hebben een jaar geen contact gehad. Ik denk dat ze wel wat voor me gevoeld heeft, maar dat ik het verpest heb. En al zou ze me terug willen, haar familie is het daar nooit mee eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:24 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Heb je nog contact met haar? Heeft ze ooit ook iets voor jouw gevoeld?
Idem...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:22 schreef Dizzee het volgende:
ik ben nooit verliefd
Das toch al een enorme stap in de goeie richting lijkt het mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:47 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag weer voor het eerst met haar gepraat, we hebben een jaar geen contact gehad. Ik denk dat ze wel wat voor me gevoeld heeft, maar dat ik het verpest heb. En al zou ze me terug willen, haar familie is het daar nooit mee eens.
Maar je denkt wel erover te gaan praten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is een illusie om vriendschap te accepteren als 'substitute' voor liefde. Desondanks (denk ik) dat je het toch moet proberen. Ze is nu niet in Nederland, dus praten kan nog niet
Vast, maar wanneer is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:04 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Maar je denkt wel erover te gaan praten?
Wanneer komt ze terug naar Nederland?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vast, maar wanneer is nog maar de vraag.
Ik zag het, ja, heb ik dat gezegdquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het, ja, heb ik dat gezegd
Geniaal![]()
Ben je nog verliefd, trouwens, of zakt het alweer af![]()
![]()
Vrij snel alweer. Ze heeft ongeveer een half jaar in Frankrijk gezeten. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Wanneer komt ze terug naar Nederland?
Godver Viv, niet editten! Ben je nou zwanger?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jah, in het aller-eerste "Henk" topic
En wederom ja; nog zeer verliefd. Maar *edit* laat maar ff zitten
Al afgesproken om iets samen te doen, om wat bij te praten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Vrij snel alweer. Ze heeft ongeveer een half jaar in Frankrijk gezeten. Ben benieuwd!
Nee, nog niet. Maar ik bel dan ook niet elke dag naar Frankrijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Al afgesproken om iets samen te doen, om wat bij te praten?
Gelukkig maarquote:
Nee, het is uit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Toen ik je naam in MyAT zag staan dacht ik, oooh god die is vast verliefd op zijn PowerBookje![]()
Maar het valt mee![]()
Maar ik ben WEL je favo Fok!er, toch?quote:
Durfde ik dat ook maar te vragen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef BlauwBlaatje het volgende:
Ben een beetje verliefd op een meisje dat ik een maand geleden tegen kwam. 't Klikte behoorlijk goed, maar ze kwam net uit een relatie en had die week geen zin in een date. Deze week weer de stoute schoenen aan getrokken en nu zei ze ja....
Het ergste wat er kan gebeuren, is dat ze nee zegt. Wat ze automatisch heeft gedaan als je niks vraagt. Een win-win situatie.quote:
Ja baggetaliseer dat maar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:16 schreef Avani het volgende:
Het ergste wat er kan gebeuren, is dat ze nee zegt.
Alto, what the hellquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja baggetaliseer dat maar.Je zult er overigens van op kijken wat voor type ze is
een beetje een alto (wijde broeken enzo).
Mja... het klinkt als een "makkelijker gezegd dan gedaan"... Ik heb op een bepaald punt gewoon gedacht "Als ik niets doe, dan zit ik de hele tijd met 'r in m'n kop... als ik wel wat doe ik 't ergste dat ze nee zegt en dat ik 'r uit m'n kop kan halen..."quote:
zeer zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Maar ik ben WEL je favo Fok!er, toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |