Nee, het is uit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Toen ik je naam in MyAT zag staan dacht ik, oooh god die is vast verliefd op zijn PowerBookje![]()
Maar het valt mee![]()
Maar ik ben WEL je favo Fok!er, toch?quote:
Durfde ik dat ook maar te vragen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef BlauwBlaatje het volgende:
Ben een beetje verliefd op een meisje dat ik een maand geleden tegen kwam. 't Klikte behoorlijk goed, maar ze kwam net uit een relatie en had die week geen zin in een date. Deze week weer de stoute schoenen aan getrokken en nu zei ze ja....
Het ergste wat er kan gebeuren, is dat ze nee zegt. Wat ze automatisch heeft gedaan als je niks vraagt. Een win-win situatie.quote:
Ja baggetaliseer dat maar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:16 schreef Avani het volgende:
Het ergste wat er kan gebeuren, is dat ze nee zegt.
Alto, what the hellquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja baggetaliseer dat maar.Je zult er overigens van op kijken wat voor type ze is
een beetje een alto (wijde broeken enzo).
Mja... het klinkt als een "makkelijker gezegd dan gedaan"... Ik heb op een bepaald punt gewoon gedacht "Als ik niets doe, dan zit ik de hele tijd met 'r in m'n kop... als ik wel wat doe ik 't ergste dat ze nee zegt en dat ik 'r uit m'n kop kan halen..."quote:
zeer zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Maar ik ben WEL je favo Fok!er, toch?![]()
ik val ook niet op blondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
* Geartsjuh bij aansluit
En dan val ik niet eens op blond..
niet zo minachtend. Dat zijn altijd de leukste topicsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef Ereshkigal het volgende:oh jee krijgen we nu weer een topic als "ben verliefd op me beste vriend wat moet ik doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |