quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef purplerose het volgende:
Ik ben stiekum al jaaaaren vlieft op Eddie Vedder van Pearl Jam![]()
Vindt die man gewoon WOEST erotisch![]()
Z'n zang geeft me kippevel van ontroering en hitsigheid![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
sorrie ik liet me even gaan
Verslagen door een nicht met puntoren. Arme Q.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verslagen door een nicht met puntoren. Arme Q.
Hij antwoordt niet. Ik beschouw dat als een ´ja´. Kan ik heerlijk puur gaan huilen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Nozemboefje, wil jij mijn liefde onbeantwoorden?
Ik wil ook graag zoiets puurs...![]()
Ja maar dat heeft iedereen, dus da's niet stiekem.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Helemaal niemand.
Beetje op mezelf hooguit.
Dat heeft zeker niet iedereen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft iedereen, dus da's niet stiekem.
Mijn laatste liefde ook. Nog nooit een meisje met zo'n lekker kontje gezien.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
vertel ik niet, maar 't ziet er iig wel goed uit in een strakke spijkerbroek
Zie post boven jouwe.. Daarom kon ik me er ook heel goed in vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:35 schreef jewelsophie het volgende:
Op een goeie vriend
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zie post boven jouwe.. Daarom kon ik me er ook heel goed in vinden
Een topic is na 300 reacties vol, waarna er automatisch een slotje op komt. Je kunt gewoon een 2e deel openen als je wilt. (of verder gaan in dit topic: Verliefd op een goeie vriend... want die zit nog niet vol)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?
Trouwens, ik kreeg een slotje op mijn topic... hoe komt dat?
Wat ik eraan ga doen? Niks. Sluimerende gevoelens houden, de tijd doden met meisjes die wel leuk, maar niet speciaal zijn. Klinkt heel vernederend en asociaal, maar dat is wel de waarheid. Ik weet hoe zij over mij denkt, ik weet hoe ze mij ziet, en ik weet ook hoe het zit tussen haar en haar vriend. Ik ben niet iemand die doelbewust dat kapot gaat maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje in hetzelfde schuitje, behalve dan dat zij al een vriend heeft... En wat ga jij eraan doen?
Trouwens, ik kreeg een slotje op mijn topic... hoe komt dat?
Dat begrijp ik heel goed, zou dat ook niet doen... Maar, kun je dat zomaar opgeven? Zonder ervoor te vechten? Of heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Wat ik eraan ga doen? Niks. Sluimerende gevoelens houden, de tijd doden met meisjes die wel leuk, maar niet speciaal zijn. Klinkt heel vernederend en asociaal, maar dat is wel de waarheid. Ik weet hoe zij over mij denkt, ik weet hoe ze mij ziet, en ik weet ook hoe het zit tussen haar en haar vriend. Ik ben niet iemand die doelbewust dat kapot gaat maken.
Kleine anekdote dan. In mijn eerste jaar in Leiden (inmiddels zo'n 4 jaar terug) kwam ik haar tegen, het klikte meteen erg goed. We hebben toen een hele vriendschappelijke relatie opgebouwd, waar ik natuurlijk meer uit verwachtte. Dat 'meer' kwam uiteindelijk bijna zover: je kent waarschijnlijk ook wel die momenten dat je naar huis wordt gebracht (---> in jouw geval uiteraardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed, zou dat ook niet doen... Maar, kun je dat zomaar opgeven? Zonder ervoor te vechten? Of heb je dat al gedaan?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Kleine anekdote dan. In mijn eerste jaar in Leiden (inmiddels zo'n 4 jaar terug) kwam ik haar tegen, het klikte meteen erg goed. We hebben toen een hele vriendschappelijke relatie opgebouwd, waar ik natuurlijk meer uit verwachtte. Dat 'meer' kwam uiteindelijk bijna zover: je kent waarschijnlijk ook wel die momenten dat je naar huis wordt gebracht (---> in jouw geval uiteraard) en dan uren (letterlijk! -- we waren om 00.00 vertrokken en ik was dan om 04.30 pas thuis) voor haar deur of op een bruggetje stonden te praten. Echt te bizar voor woorden, en ook over allerlei onderwerpen. Ik ben toen één keer echt bij haar gaan eten dat er echt dingen hadden kunnen gebeuren, al zag ik dat later pas in.
Ze kreeg toen een vriendje, ik ging actief roeien en zij wat meer studie dus we verloren elkaar een klein beetje uit het oog. Het ging uiteindelijk uit met het vriendje (na een jaar ofzo) en toen kwam ze gelijk weer terug naar de roeivereniging (en ook naar mij). Sindsdien heel veel contact gehouden, elkaar blijven zien (samen eten, strand etc.) en altijd blijft er (in ieder geval van mijn kant) een boel spanning staan. Kleine opmerkingen die zij maakt, die ik maak, kleine gebaren. Er is iets, misschien niet tastbaar, en ook al heeft ze een klein jaar geleden nog gezegd "Ik denk dat het goed is geweest dat we toen niks hebben gedaan" (ze weet van mij inmiddels hoe ik toen dacht en wat ik van haar vond), blijft het op de een of andere manier aanwezig.
Dus wacht ik.
Jamaar, ze heeft uiteindelijk nooit gezegd dat ze je niet wil he... Hoe denk je dat ik zou reageren moest die jongen beginnen over de kus die we hebben gehad... Ik zeg hem zeker dat we dat beter niet meer doen!
Waarom heb je het verkloot?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef Rhanna het volgende:
Mijn ex vriendin. Ookal heb ik het ontzettend verkloot. En wil ze me totaal niet meer. Ik wil haar nog wel. En de vlinders blijven. Alles doet me aan haar denken, liedjes, films, plaatsen waar ik met haar geweest ben.
Ik heb ook nooit aan haar verteld dat ik haar nu nog steeds ontzettend leuk vind. Of ik dat ooit doe weet ik ook niet. Maar om een vriendschap daarvoor te riskeren? Dat is precies hetzelfde schuitje als waar jij momenteel in zit. Alleen heb jij meer positieve tekens dan ik.quote:
En het valt niet meer goed te maken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:18 schreef Rhanna het volgende:
Onzekerheid. COming out gelul.
Heb je nog contact met haar? Heeft ze ooit ook iets voor jouw gevoeld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Rhanna het volgende:
Ik denk het niet nee.
Maar ze gaat niet weg uit mijn hoofd. Ik heb het idee dat ze mijn ware was en ik het verpest heb zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |