quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef jewelsophie het volgende:
Zalig toch... Dromen van de persoon waar je eigenlijk bij wil zijn... Die kussen voelen goed aan, zelf al is het maar een droom... toch is het fantastisch
Ik denk dat een hoop mensen het toch niet met je eens zijn... Zeker als je weet dat de ander jou niet ziet staan lijkt het mij behoorlijk frustrerend om over die persoon te dromen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:20 schreef jewelsophie het volgende:
Zalig toch... Dromen van de persoon waar je eigenlijk bij wil zijn... Die kussen voelen goed aan, zelf al is het maar een droom... toch is het fantastisch
inderdaad, helemaal niets leuks anquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:11 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen het toch niet met je eens zijn... Zeker als je weet dat de ander jou niet ziet staan lijkt het mij behoorlijk frustrerend om over die persoon te dromen...![]()
Ik weet er alles van hoor, alleen is mijn situatie nu ietsje andersquote:
Euh dat wist ik nog niet!!! Vertel je mij niks meer tegenwoordig?!?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef CyclingGirl het volgende:
George Clooney...... als ik hem al voor mij zie dan smelt ik...
lekker handig weer, Faithyquote:
Sufsokje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker handig weer, Faithy
echt iets voor jou, sufsokje
ja, kan er ook niets aan doen.. was 't ook liever niet..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef milagro het volgende:
[..]
lekker handig weer, Faithy
echt iets voor jou, sufsokje
Je werkt niet heel er ongeluk bij mij? Na het zien van je fotoboek zou het in dat geval behoorlijk wederzijds kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |