rrrrrrrrrrr! weet je wat het is! ik ben zo geil, ik kan wel een cavia neuken, maar dat gekriebel bij mijn zak kan ik nie hebbe!quote:
Daarvoor heb je haarloze cavia'squote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef P-azz het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrr! weet je wat het is! ik ben zo geil, ik kan wel een cavia neuken, maar dat gekriebel bij mijn zak kan ik nie hebbe!![]()
handig! Je weet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarvoor heb je haarloze cavia's![]()
[afbeelding]
Achossie, een Tsjernobylcavia.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarvoor heb je haarloze cavia's![]()
[afbeelding]
hoe heet ze heb er gewerkt bij die uitbuiters van Orange!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
op die meid van de orange shop in Arnhem
Pfew wat een leuke meid
ik zal ff checke in personeel file van vorig jaar, ff kijke of ze er toen al werkte!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:20 schreef Vitalogy het volgende:
oh uhm ja
Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ah joh kijken we een paar anime samen en dan kennen we elkaar toch weer een stuk beter![]()
A cowardly love is all about looking for mistakesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |