John Doe ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:34 schreef mcDavid het volgende:
J. D. te S.
Heb je 't haar al verteldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef Chinless het volgende:
Mijn vriendin
Eensch!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Eensch!
Ik was vroeger stiekem (al werd het minder stiekem toen mn kamer volhing met posters..) verliefd op Sarah Michelle Gellar.
Een lotgenote (quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:01 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik ookAl was ik het dan zonder de posters (maar met veel plaatjes op mijn computer
)
Yep, af en toe kijk ik nog even op http://www.smgfan.com/index1.htm om nieuwtjes bij te houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Een lotgenoot! Ik had zelfs een plakboek met interviews enzo!
Je gaat naar Pinkpop?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:25 schreef ch0c0 het volgende:
MJK. Ik ga hem eindelijk in levenden lijve zien!.
Ergens is het moment dat je niet weet of het goed gaat in je pogingen ook leuker dan het antwoord zelf.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef nozem het volgende:
Wat is liefde toch mooi. Vooral onbeantwoorde liefde. De puurheid.
daar zit eigenlijk best wel een kern van waarheid in jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:51 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ergens is het moment dat je niet weet of het goed gaat in je pogingen ook leuker dan het antwoord zelf.
Zoals iemand hier op FOK! al zei "The chase is better than the catch"
*rekentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:22 schreef Davidian- het volgende:
Mn collega, ze is alleen 4 jaar jonger dan ik
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Henk.
rrrrrrrrrrr! weet je wat het is! ik ben zo geil, ik kan wel een cavia neuken, maar dat gekriebel bij mijn zak kan ik nie hebbe!quote:
Daarvoor heb je haarloze cavia'squote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef P-azz het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrr! weet je wat het is! ik ben zo geil, ik kan wel een cavia neuken, maar dat gekriebel bij mijn zak kan ik nie hebbe!![]()
handig! Je weet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarvoor heb je haarloze cavia's![]()
[afbeelding]
Achossie, een Tsjernobylcavia.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarvoor heb je haarloze cavia's![]()
[afbeelding]
hoe heet ze heb er gewerkt bij die uitbuiters van Orange!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
op die meid van de orange shop in Arnhem
Pfew wat een leuke meid
ik zal ff checke in personeel file van vorig jaar, ff kijke of ze er toen al werkte!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:20 schreef Vitalogy het volgende:
oh uhm ja
Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ah joh kijken we een paar anime samen en dan kennen we elkaar toch weer een stuk beter![]()
A cowardly love is all about looking for mistakesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd gedacht dat jij een vrouw was!![]()
ik op het gehele vrouwelijke deel van de vereniging (uiteraard wel 12+)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:21 schreef Developersrus het volgende:
Het hele hockeyelftal.
Nozemboefje, wil jij mijn liefde onbeantwoorden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:32 schreef nozem het volgende:
Wat is liefde toch mooi. Vooral onbeantwoorde liefde. De puurheid.
Jack Bauerquote:
Jack Bauer? Nee, hoor (Callum Keith Renniequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:31 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Jack Bauer![]()
OT: iemand héél die heelclose met me is![]()
Wannabee Jack, dat zie je meteenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Jack Bauer? Nee, hoor (Callum Keith Rennie)
Inderdaad, das best iemand om alles voor te doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef powerpeewee het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
lekkere vent. Daar doe ik alles voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |