Het kan niet, want die vrouw van Desmond was in het stadion toen Jack er ook was. Maar toen lag Jack's vrouw nog in het ziekenhuisquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
Ligt eraan, kan je instellen bij een elektromagneet...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef moomoo het volgende:
als een elektromagneet uitstaat gaat ie toch niet lopen afstoten? anders zouden de spullen in de hatch steeds van de magneet wegvliegen elke keer dat men op het knopje drukt.
Dat weet ik niet, waarom zouden ze geen figurant zoeken? Waarom is die ene wel een figurant en die ander niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Verder niets achter zoeken. Ze hadden gewoon geen zin om hier een figurant voor in te huren.![]()
kan niet, toen desmonds vrouw bij dat stadion aankwam, lag Jack's vrouw in het ziekenhuisquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
Dat vond ik het vreemde. De piloot zei al in Se1ep1 dat ze miles off course waren en toen die system failure optrad stortte het vliegtuig neer. Maar ze waren dus al van koers af voordat die button niet ingedrukt werd...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
quote:The Portuguese-speaking men are near the South Pole. While the North Pole tends to collect most of the electrically charged particles flowing around the earth (and would thus make for a perfect spot to monitor the earth's magnetic field and electrical/ionic behavior), this episode takes place during late November (September 22 plus 60-65 days), a time when the Arctic experiences darkness all day. The last scene of this episode, however, starts with an establishing shot of a snowstorm seen by daylight. It is also possible that the Portuguese-speaking men are on a high-altitude location, and/or on the northern hemisphere south of the Arctic Circle.
Ja maar die was op dat moment nog helemaal niet actief...iig niet actiever dan normaal...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef PimD het volgende:
Het kompas van het vliegtuig zal denk ik ook wel reageren op zo'n elektromagneet ?
mond is niet hetzelfde, oren ook niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. Jack's vader ging in een impuls naar Australië, was niet van plan om daar dood te gaan denk ik. Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Het zou ook de enige manier zijn om Desmond ervan te weerhouden de knop in te drukken, zo geobsedeerd was hij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.
Ik denk dat ie morsdood is aangezien er sowieso een gigantische lichtflits was en die quarantine deur helemaal weg werd gesmeten... Da's echt behoorlijk wat energie die daar vrijgekomen is. Tenzij 'Cerberus' Locke en Eko redt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Locke het wel heeft overleeft. Een Lost zonder Locke is geen Lost.![]()
Maar wel een quarantinedeur compleet wegblaast. Daar zijn krachten vrij gekomen die geen mens overleeft. Tenzij dat door de magneet komt, maar dan nog lijkt het me sterk dat ie dat overleeft.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie hier alleen maar dingen over een explosie, maar volgens mij is er helemaal niks geëxplodeerd. Ik denk dat toen Desmond die sleutel omdraaide, er een enorme geluids/schok/ultrasone golf werd gelanceerd, die blijkbaar niet dodelijk is.
Nee, het gaat me niet zozeer om de zijdelingse ontmoetingen. Die zijn voor mijn gevoel grotendeels 'toevallig'. Maar ik heb wel het gevoel dat die specifieke groep mensen naar het eiland is 'gebracht', ook gezien het feit dat the Others alle namen lijken te weten en gericht op bijvoorbeeld Walt afgingen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. [..] Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...
Jammer dat we die niet gezien hebben in de finale. Ben benieuwd hoe de schrijvers dat ding weten te 'verklaren'.quote:
mja idd :Squote:Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef RandomReader het volgende:
Wederom geweldig! Ik hoop dat Penny al d'r cash inzet om het groepje cast-aways te vindenMaar ik vroeg me wel af wat die "Hurley-schreeuwende" vogel nou weer was
![]()
Haha daar dacht ik ook aan!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
Die vogel schreeuwde dus echt geen Hurley hoor, klinkt misschien zo doordat het gekrijs qua klank een beetje overeenkomt met "Hurley".quote:
Of in zijn achterhoofd, hetgeen we in seizoen 3 waarschijnlijk ook te zien krijgen. Die gast stond echt vaag te lullen. Hij keek verrast toen hem gevraagd werd waar Locke en Eko waren. Hij dacht dat ze al terug waren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef mooya het volgende:
ik had 2 dagen geleden al een ander einde bedacht:
- Hurley ging mee met de reddings operatie voor Walt
- Hurley wordt neer geknalt door The Others
- Dan flits je terug naar het gekkenhuis waar Hurley zat en zeggen ze iets van 'Welcome BACK' en dan is de serie afgelopen![]()
Omdat het volgens zijn denkbeeldige vriendje allemaal afgelopen zou zijn als hij dood ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ja dat komt omdat hij dacht eindelijk zijn miezerige leven de rug te hebben gekeerd, maar op een gegeven moment weer het idee kreeg dat hij weinig was opgeschoten (afgezien van het feit dat hij weer kan lopen...). Locke blijft nog steeds mijn favoriete personage, samen met Sawyer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef moomoo het volgende:
[..]
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.
Ja viel mij ook op, mischien denkt ie dat Sayid nog komt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.
En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering![]()
Bij Jimmy Kimmel was Hugh McIntyre te gast, die bij The Hanso Foundation werkt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
er zou toch ook een programma na Lost komen wat er over ging![]()
dat zag ik ook idd, het leek net of ze een geheim teken gaven om aan te vallen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.
En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering![]()
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een kut-finale. Ik zit nu gewoon met zoveel vragen...Is de volgende aflevering alweer volgende week?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?
![]()
Wist je dan al wanneer de volgende uitzending kwam? Zo ja, hoe dan? Dan ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde met die vraag alleen maar duidelijk maken dat ik niet kan wachten tot de volgende aflevering wordt uitgezonden. Alsnog bedankt voor je vriendelijkheid.
Tering idd....quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0502653/
Da's de Jack look-a-like.
Was het niet zo dat een andere oplichter Sawyer's (James') moeder opgelicht had en dat James' ouders op die manier dood zijn gegaan? Volgens mij had z'n vader z'n moeder vermoord ofzo? En heeft James toen niet later de naam Sawyer gebruikt omdat hij zelf een oplichter is geworden? Hij had toen die brief geschreven als kind, kwam Kate toen achter.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:46 schreef Lo3k het volgende:
Hier nog een theorie:
Sawyer was vroeger een oplichter... In een van de eerste episodes van s1 (1x08) probeerde sawyer een rijke familie op te lichten, waarna de man zijn vrouw ombrengt en vervolgens zelfmoord pleegt. Dit zijn de ouders van dat jongetje die Sawyer zogenaamd dat briefje had geschreven. Ik kom er na wat speurwerk dus net achter dat die 2 rijkelui dus Jessica en David heette.
Zou dit dezelfde David zijn als waar Libby mee getrouwd was? Ik kan me voorstellen dat die rijke lui een boot hadden?En Libby zei immers dat haar man was overleden.
Aaaaaaah questions
Later bleek ook de vader van Locke een oplichter te zijn. Die zou dan weer de echte Sawyer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het niet zo dat een andere oplichter Sawyer's (James') moeder opgelicht had en dat James' ouders op die manier dood zijn gegaan? Volgens mij had z'n vader z'n moeder vermoord ofzo? En heeft James toen niet later de naam Sawyer gebruikt omdat hij zelf een oplichter is geworden? Hij had toen die brief geschreven als kind, kwam Kate toen achter.
Jij ook net klaar met kijken? Ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Toffe season finale!!
Ik twijfel of die vrouw van desmond bij het complot hoort of dat ze echt naar hem opzoek is, of hoort alleen haar vader bij het complot.... Moeilijk moeilijk.
En waarom ze hebben ze geen belangstelling meer voor dat kind van Claire?
denk je echt dat Walt de rest in de steek laat? (in tegenstelling tot Michael)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:11 schreef Drifter__ het volgende:
Hopelijk dat die Michael en zijn zoontje oprotten!
De hele dag: my son, my son, WALT WALT !
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:11 schreef Drifter__ het volgende:
http://www.tvrage.com/Lost/episode_list/3quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wist je dan al wanneer de volgende uitzending kwam? Zo ja, hoe dan? Dan ben ik ook weer op de hoogte.
Inderdaad. Alles wat ie gedaan heeft om dat kutjoch terug te krijgen, hopelijk wordt dat bootje opgeblazen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:11 schreef Drifter__ het volgende:
Waarom Shannon en Charlie, eerder toch Sawyer en Locke?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:28 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Six Exclusive Action Figures Coming to Stores This Fall
May 23, 2006
McFarlane Toys will soon give Lost's legions of fans something new to obsess over. A series of Lost action figures is scheduled to be released late fall, 2006, and is destined to populate office cubicles around the country.
McFarlane Toys' Lost Series 1 captures six fan-favorite characters from the series' first season: Jack, Kate, Locke, Hurley, Charlie and Shannon. Each 6-inch Lost figure will have a detailed base and photographic backdrop, capturing an episode-specific moment in the character's story. In addition, each package will include a detailed prop reproduction central to the character's story, enabling fans to "own" a piece of the show's mythology. For example, Kate's figure will be packaged with a reproduction of the toy airplane that plays so prominently into her backstory. More than just action figures, McFarlane's Lost figures will once again raise the bar for fans and for the industry.
We will also be releasing Lost deluxe boxed sets -- re-creating key moments between multiple characters, and small-scale dioramas -- replicating central locations such as the mysterious island and the infamous hatch.
To say that we are VERY excited about this is an understatement.
Neeh johquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:04 schreef Boondock_Saint het volgende:
Shit, WAT VET!!!
En betekend dit nou ook dat we van Michael en Walt af zijn?
Lost, S3, ep 1.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles wat ie gedaan heeft om dat kutjoch terug te krijgen, hopelijk wordt dat bootje opgeblazen.
Tuurlijk is dat hem wel, kijk eens goed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij lijkt er idd erg op. Maar het is hem niet.
Bijna grappigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:26 schreef dfens het volgende:
[..]
Lost, S3, ep 1.
Walt en Michael worden opgepikt door de US Navy. Helaas is dit de gay boat en wordt Michael door 300 zeemannen in zijn reet geneukt. Daarna wordt de boot met Michael erop als target practice gebruikt. Toevallig valt er net een meteoor op. Wat jammer. Walt wordt gehersenspoeld en wordt later president van de USA.
Lost S3 ep2
Michael komt in de HEL.![]()
Tsja, heel erg snel bedacht. Het toont mijn haat voor Michael the Whiney aan. Daar gaat het om.quote:
Ja, dat bleek ook wel uit de reactie van Sawyer: 'Yeah it did, right before it crapped gold'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:25 schreef 7eVeNL het volgende:
Vogel? anyone?
volgens mij is het maar net wat je erin wilt horen, Hurley?
14.gifquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:26 schreef dfens het volgende:
[..]
Lost, S3, ep 1.
Walt en Michael worden opgepikt door de US Navy. Helaas is dit de gay boat en wordt Michael door 300 zeemannen in zijn reet geneukt. Daarna wordt de boot met Michael erop als target practice gebruikt. Toevallig valt er net een meteoor op. Wat jammer. Walt wordt gehersenspoeld en wordt later president van de USA.
Lost S3 ep2
Michael komt in de HEL.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aannemelijk..
Maar vraag blijft dan wel, heeft het wel zin om de hatch op te blazen? Is die hatch er juist niet voor om die anomaly de baas te blijven.. want wat gebeurt er nu? Of dat electromagnetisme werd ergens voor gebruikt maar mocht niet uit de hand lopen omdat het anders direct afgesloten moest worden. Misschien een kettingreactie ofzo..
Edit: met bijbehoordend plaatje, vandaar dat ze dus 'violet' zeiden..
[ Bericht 2% gewijzigd door splendor op 26-05-2006 12:40:03 ]-
Walt en Micheal komen zeker terug! Als je nog eens kijkt naar het einde als Micheal wegvaart maakt hij oogcontact met Jack, vervolgens kijkt Jack naar Kate en geeft haar een bemoedigend knikje. Ik denk dat Jack, Micheal en de rest toen bleek dat Micheal geturned werd weer een nieuw plan hebben bedacht. De 'others' denken dat Micheal voor hun werkte maar gaat ondertussen op zoek naar Sayid, Jin en Sun. De vraag is natuurlijk of Sayid Micheal nog gaat geloven, ik denk dat we dat zullen gaan zien in seizoen 3.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:11 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
denk je echt dat Walt de rest in de steek laat? (in tegenstelling tot Michael)
Wat brabbel jij nou onzicbtare kinderen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef splendor het volgende:
Ik hoop wel dat ze die onzichtbare kinderen nog gaan uitleggen een keer, de others weten wel van hun bestaan af waarschijnlijk maar het is niet one big happy family volgens mij.
Misschien de onzichtbare stemmen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:22 schreef Chen het volgende:
[..]
Wat brabbel jij nou onzicbtare kinderen?
bij lord of the rings had je ook zn huge standbeeldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:27 schreef Chen het volgende:
Wat houdt dat beeld precies in? Zag er een beetje Grieks uit? [afbeelding]
Er ontgaat me even iets AL is Anna Lucia?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:29 schreef splendor het volgende:
In de groep van AL zijn 2 kinderen ontvoerd, een ervan had een teddybeer bij zich. Later zagen jin en micheal geloof ik (was sawyer er ook bij?) een groepje kinderen voorbij komen waarvan er een een teddybeer had.
Verder is zo'n vrouwtje uit de groep van AL ontvoerd door 'onzichtbaren' toen ze op weg waren naar het kamp. En iemand (volgens mij uit de groep van AL) had het ooit over mensen/kinderen die geluidloos waren en je zo konden ontvoeren, vandaar dat AL en co. zo bang waren om de jungle in te gaan.
Volgens mij is dat stuk nooit uitgelegd, of waren dat toch gewoon others die erg stil waren?
Het waren trouwens wel gewoon volwassenen die de groep van AL aanvielen, tenminste die 2 die eko dood heeft geslagen.. maar door wie zijn die kinderen ook alweer ontvoerd?
Vandaar dat ik bedoelde, het zijn volgens mij geen others maar aangezien die geinfiltreerde other (goodwin geloof ik) in het kamp van AL die kinderen heeft laten ontvoeren, heeft hij wel contacten met die andere 'others'.
Vaagheid alom.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:54 schreef splendor het volgende:Waoh, interessant, de verschijnselen klinken iig bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aannemelijk..
Maar vraag blijft dan wel, heeft het wel zin om de hatch op te blazen? Is die hatch er juist niet voor om die anomaly de baas te blijven.. want wat gebeurt er nu? Of dat electromagnetisme werd ergens voor gebruikt maar mocht niet uit de hand lopen omdat het anders direct afgesloten moest worden. Misschien een kettingreactie ofzo..![]()
Maar ik snapte idd ook niet wat die sleutel van Desmond nou moest doen. "I"m going to blow up the dam" maar wat bedoelde hij daarmee?
Of zou al die energie die zich telkens opbouwt ergens opgeslagen worden en is dat die 'dam'? Dat nu hij hem opblaast er zo'n Tesla geval plaatsvindt en dat het daarna helemaal over is?
Yupquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:32 schreef Chen het volgende:
[..]
Er ontgaat me even iets AL is Anna Lucia?
Screens ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef Pilstonnetje het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Desmond een aardige baard had toen hij Kelvin vermoordde, terwijl hij diezelfde dag zich nog had geschoren?
Op net 5 van 00:00 tot 05:00 Couplingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef truStie het volgende:
Pff het TV seizoen is voor mij nu echt over.. vandaag niks meer te zien
Zijn er nog niet wat leuke seris die beginnen / nog bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |