abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:31:00 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38208034
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
Het kan niet, want die vrouw van Desmond was in het stadion toen Jack er ook was. Maar toen lag Jack's vrouw nog in het ziekenhuis .
2000 light years from home
pi_38208092
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef moomoo het volgende:
als een elektromagneet uitstaat gaat ie toch niet lopen afstoten? anders zouden de spullen in de hatch steeds van de magneet wegvliegen elke keer dat men op het knopje drukt.
Ligt eraan, kan je instellen bij een elektromagneet...
pi_38208165
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Verder niets achter zoeken. Ze hadden gewoon geen zin om hier een figurant voor in te huren.
Dat weet ik niet, waarom zouden ze geen figurant zoeken? Waarom is die ene wel een figurant en die ander niet?
[14.gif]
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:35:25 #104
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38208186
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:37:59 #105
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_38208273
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
kan niet, toen desmonds vrouw bij dat stadion aankwam, lag Jack's vrouw in het ziekenhuis
Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:38:09 #106
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38208284
Dat is zeker niet Jack

En die magneet laadt zich op en moet daarna ontladen worden, het is een elektromagneet, geen 'echte' magneet die een tegenovergestelde lading heeft...

Maar als die mensen op de Noordpool die afwijking konden meten toen het vliegtuig neerstortte en het nu ook kunnen meten, dan moet het dus gevolgen hebben die op de hele wereld merkbaar zijn én nu merkbaar blijven...

Wat was die 'dam' die Desmond opblies? En waarom had het zo'n vreemde uitwerking (magnetisme is onzichtbaar, daar hoort geen geluid of licht bij) En wat ik ook vreemd vond is dat de Others er helemaal niet op reageerden, clearly wisten zijn wat het moest betekenen maar toen het voorbij was gingen ze gewoon lekker verder...
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:40:22 #107
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38208366
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
Dat vond ik het vreemde. De piloot zei al in Se1ep1 dat ze miles off course waren en toen die system failure optrad stortte het vliegtuig neer. Maar ze waren dus al van koers af voordat die button niet ingedrukt werd...
Een ongelukkige samenloop van omstandigheden dus want ik maar hier niet uit op dat het vliegtuig van koers raakte dóór die elektromagneet?
pi_38208845
Als die onderzoekers al op een pool zitten, moet het de Zuidpool zijn.

Van Lostpedia.com:
quote:
The Portuguese-speaking men are near the South Pole. While the North Pole tends to collect most of the electrically charged particles flowing around the earth (and would thus make for a perfect spot to monitor the earth's magnetic field and electrical/ionic behavior), this episode takes place during late November (September 22 plus 60-65 days), a time when the Arctic experiences darkness all day. The last scene of this episode, however, starts with an establishing shot of a snowstorm seen by daylight. It is also possible that the Portuguese-speaking men are on a high-altitude location, and/or on the northern hemisphere south of the Arctic Circle.
pi_38208871
Het kompas van het vliegtuig zal denk ik ook wel reageren op zo'n elektromagneet ?
Nee.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:54:56 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38208896
http://www.imdb.com/name/nm0502653/

Da's de Jack look-a-like.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:55:29 #111
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38208911
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef PimD het volgende:
Het kompas van het vliegtuig zal denk ik ook wel reageren op zo'n elektromagneet ?
Ja maar die was op dat moment nog helemaal niet actief...iig niet actiever dan normaal...
pi_38208996
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
mond is niet hetzelfde, oren ook niet.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:02:19 #113
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_38209099
Ik ben benieuwd wat Charlie's beweegredenen nou zijn om niet te zeggen wat er in de hatch gebeurd is. Vond het een beetje raar dat ie dat niet wilde zeggen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:33:42 #114
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_38210192
Ik zie hier alleen maar dingen over een explosie, maar volgens mij is er helemaal niks geëxplodeerd. Ik denk dat toen Desmond die sleutel omdraaide, er een enorme geluids/schok/ultrasone golf werd gelanceerd, die blijkbaar niet dodelijk is.
The Others deden er verder ook helemaal niet raar over, alsof ze wel wisten dat dit een keer zou kunnen gebeuren, maar ze zich er geen zorgen over hoefden te maken. Een schokgolf zou ook kunnen verklaren waarom dat luik wegvloog.

Verder denk ik dat Michael zeker nog terug gaat komen met Walt, maar eerst moeten ze goed met elkaar praten over de krachten die Walt heeft. Henry zei tenslotte al dat "Walt was more than we bargained for".

Ook Sayid heeft weer wat nuttigs gedaan, want nu blijkt dus dat dat hele tent toch een cover-up is, compleet met fake hatch. Zo zie je wel dat The Others erg scherp zijn, want in 2x22 stonden er zelfs mensen op wacht.

Erg tof allemaal dus op dat eiland.

Maar die laatste scène
Ik werd helemaal gek toen ze Penny belden
Klootzakken zijn het, allemaal, die schrijvers! Maar het blijkt dus allemaal meer om Desmond te draaien dan op het eerste oog lijkt. Zou meneer Widmore (die ook Caleb Nichol in The O.C. speelde, wat zich afspeelt in Newport Beach... En waar kwam de 'Elizabeth' vandaan? Jawel, Newport Beach ).

Jezus wat een serie, briljant en gekmakend tegelijk
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:36:49 #115
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38210297
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:45:24 #116
27454 InTrePidIvity
pi_38210584
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. Jack's vader ging in een impuls naar Australië, was niet van plan om daar dood te gaan denk ik. Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...

Met deze twee afleveringen blijkt toch wel dat de schrijvers al een tijdje naar zo'n climax toewerkten (al een heel seizoen), bijvoorbeeld door Locke en z'n licht te combineren met Desmond die een knopje omzet.
pi_38210610
Ik hoop dat Locke het wel heeft overleeft. Een Lost zonder Locke is geen Lost.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:46:22 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38210625
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:49:30 #119
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38210715
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.
Het zou ook de enige manier zijn om Desmond ervan te weerhouden de knop in te drukken, zo geobsedeerd was hij.
pi_38210741
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Locke het wel heeft overleeft. Een Lost zonder Locke is geen Lost.
Ik denk dat ie morsdood is aangezien er sowieso een gigantische lichtflits was en die quarantine deur helemaal weg werd gesmeten... Da's echt behoorlijk wat energie die daar vrijgekomen is. Tenzij 'Cerberus' Locke en Eko redt. Alhoewel Eko dood mag. Locke is wel een interessant personage. Ik wil nog steeds weten hoe in z'n wheelchair terecht gekomen is.
pi_38210799
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie hier alleen maar dingen over een explosie, maar volgens mij is er helemaal niks geëxplodeerd. Ik denk dat toen Desmond die sleutel omdraaide, er een enorme geluids/schok/ultrasone golf werd gelanceerd, die blijkbaar niet dodelijk is.
Maar wel een quarantinedeur compleet wegblaast. Daar zijn krachten vrij gekomen die geen mens overleeft. Tenzij dat door de magneet komt, maar dan nog lijkt het me sterk dat ie dat overleeft.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:52:57 #122
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38210819
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. [..] Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...
Nee, het gaat me niet zozeer om de zijdelingse ontmoetingen. Die zijn voor mijn gevoel grotendeels 'toevallig'. Maar ik heb wel het gevoel dat die specifieke groep mensen naar het eiland is 'gebracht', ook gezien het feit dat the Others alle namen lijken te weten en gericht op bijvoorbeeld Walt afgingen.
Last.fm
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:55:06 #123
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38210890
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:50 schreef Bellator het volgende:
Tenzij 'Cerberus' Locke en Eko redt.
Jammer dat we die niet gezien hebben in de finale. Ben benieuwd hoe de schrijvers dat ding weten te 'verklaren'.
Last.fm
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:21:18 #124
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_38211688
Wederom geweldig! Ik hoop dat Penny al d'r cash inzet om het groepje cast-aways te vinden Maar ik vroeg me wel af wat die "Hurley-schreeuwende" vogel nou weer was
Ik wil een plaatje posten!
pi_38211755
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef RandomReader het volgende:
Wederom geweldig! Ik hoop dat Penny al d'r cash inzet om het groepje cast-aways te vinden Maar ik vroeg me wel af wat die "Hurley-schreeuwende" vogel nou weer was
mja idd :S
  Lieve Belg donderdag 25 mei 2006 @ 21:23:39 #126
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_38211774
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:29:16 #127
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_38211943
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
Haha daar dacht ik ook aan!
Ik wil een plaatje posten!
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:34:12 #128
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_38212088
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

mja idd :S
Die vogel schreeuwde dus echt geen Hurley hoor, klinkt misschien zo doordat het gekrijs qua klank een beetje overeenkomt met "Hurley".
Vloerplint
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:50:13 #129
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38212559
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Of in zijn achterhoofd, hetgeen we in seizoen 3 waarschijnlijk ook te zien krijgen. Die gast stond echt vaag te lullen. Hij keek verrast toen hem gevraagd werd waar Locke en Eko waren. Hij dacht dat ze al terug waren.
pi_38212757
ik had 2 dagen geleden al een ander einde bedacht:

- Hurley ging mee met de reddings operatie voor Walt
- Hurley wordt neer geknalt door The Others
- Dan flits je terug naar het gekkenhuis waar Hurley zat en zeggen ze iets van 'Welcome BACK' en dan is de serie afgelopen

Omdat het volgens zijn denkbeeldige vriendje allemaal afgelopen zou zijn als hij dood ging
pi_38212852
Denk dat die hurley vogel gewoon een inside grap is van de schrijvers, aangezien ze het al eerder in de podcast een vraag van een kijker kregen die vroeg of een vogel hurley ze naam riep, die werd toen de hurley-bird gedoopt. Denk dat dit dus een knipoog daarnaar is
pi_38213777
er zou toch ook een programma na Lost komen wat er over ging
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:37:51 #133
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38214176
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef mooya het volgende:
ik had 2 dagen geleden al een ander einde bedacht:

- Hurley ging mee met de reddings operatie voor Walt
- Hurley wordt neer geknalt door The Others
- Dan flits je terug naar het gekkenhuis waar Hurley zat en zeggen ze iets van 'Welcome BACK' en dan is de serie afgelopen

Omdat het volgens zijn denkbeeldige vriendje allemaal afgelopen zou zijn als hij dood ging
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.
  Lieve Belg donderdag 25 mei 2006 @ 22:40:26 #134
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_38214266
Spoiler voor derde seizoen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:45:21 #135
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38214455
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef moomoo het volgende:

[..]

dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.
Ja dat komt omdat hij dacht eindelijk zijn miezerige leven de rug te hebben gekeerd, maar op een gegeven moment weer het idee kreeg dat hij weinig was opgeschoten (afgezien van het feit dat hij weer kan lopen...). Locke blijft nog steeds mijn favoriete personage, samen met Sawyer.
pi_38214696
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.

En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering

[ Bericht 31% gewijzigd door marsu op 25-05-2006 23:07:35 ]
pi_38215432
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.

En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering
Ja viel mij ook op, mischien denkt ie dat Sayid nog komt.
pi_38215755
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
er zou toch ook een programma na Lost komen wat er over ging
Bij Jimmy Kimmel was Hugh McIntyre te gast, die bij The Hanso Foundation werkt.

Hier staat een clip ervan (Clue #42).
pi_38217241
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:

dat zag ik ook idd, het leek net of ze een geheim teken gaven om aan te vallen.

Dat luik was toch van de boot en niet van The Pearl?
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_38218004
Paar dingen die mij opvielen, en die ik (geloof ik) hier nog niet heb zien langskomen.

Desmond heet Hume van zijn achternaam, naast Locke en Rousseau weer een filosoof, is dit een grap of zit hier echt wat achter??? (btw. David is de voornaam van de echte Hume...toeval? ik denk van wel...)

Henry heeft blijkbaar destijds wel de knop ingedrukt, vreemd aangezien hij Locke beinvloed heeft te denken dat de knop niks doet, waarschijnlijk omdat hij hoopte dat de knop niet ingedrukt zou worden, maar waarom heeft hij zelf dan destijds de teller niet laten aflopen??? Raadsels!!!

Over wie had Henry het toen hij het over 'him' had? Over zichzelf? lijkt me ook vreemd.

Wie is Rousseau nou eigenlijk? Zij zit al 16 jaar op dat eiland op zoek naar haar dochter maar had de others nog nooit gezien en onze losties zijn er pas +/- 60 dagen en hebben meerdere ontmoetingen gehad, hoe kan dit??

Als de plane-crash plaatsvond omdat desmond 'toevallig' de knop niet indrukte, van waar dan al die connecties in het verleden tussen de losties en hoe kennen de others alle namen van de losties? En waarom namen ze Sawyer, Kate en Jack de vorige keer niet mee, maar hebben ze nu een hele omslachtige methode bedacht om ze nu in handen te krijgen? Is er iets gebeurt in de tussentijd?

Allemaal vragen, zoals het hoort bij Lost, zullen we ooit de antwoorden krijgen?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:31:50 #141
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38218522
Ik mag hopen van wel, ik kan me nog zo goed herinneren dat John Doe afliep met een gigantische cliffhanger en dat er een aantal maanden later verkondigd werd dat ondanks het feit dat ze nog nooit zo'n trouwe schare fans hadden verworven, de kijkcijfers toch te laag waren voor een tweede seizoen
pi_38218532
Wat een kut-finale. Ik zit nu gewoon met zoveel vragen... Is de volgende aflevering alweer volgende week?
pi_38218647
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een kut-finale. Ik zit nu gewoon met zoveel vragen... Is de volgende aflevering alweer volgende week?
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2006 00:37:51 ]
pi_38218891
quote:

Ik wilde met die vraag alleen maar duidelijk maken dat ik niet kan wachten tot de volgende aflevering wordt uitgezonden. Alsnog bedankt voor je vriendelijkheid.
pi_38219491
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik wilde met die vraag alleen maar duidelijk maken dat ik niet kan wachten tot de volgende aflevering wordt uitgezonden. Alsnog bedankt voor je vriendelijkheid.
Wist je dan al wanneer de volgende uitzending kwam? Zo ja, hoe dan? Dan ben ik ook weer op de hoogte.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 01:25:08 #146
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_38220305
Hier nog een theorie:

Sawyer was vroeger een oplichter... In een van de eerste episodes van s1 (1x08) probeerde sawyer een rijke familie op te lichten, waarna de man zijn vrouw ombrengt en vervolgens zelfmoord pleegt. Dit zijn de ouders van dat jongetje die Sawyer zogenaamd dat briefje had geschreven. Ik kom er na wat speurwerk dus net achter dat die 2 rijkelui dus Jessica en David heette.

Zou dit dezelfde David zijn als waar Libby mee getrouwd was? Ik kan me voorstellen dat die rijke lui een boot hadden? En Libby zei immers dat haar man was overleden.

Aaaaaaah questions
pi_38220451
Promo SE3 ?
pi_38220466
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0502653/

Da's de Jack look-a-like.
Tering idd....
[14.gif]
pi_38220606
Shit, WAT VET!!!

En betekend dit nou ook dat we van Michael en Walt af zijn?
Fuck you Jane Austen!
pi_38220762
Hopelijk dat die Michael en zijn zoontje oprotten!
De hele dag: my son, my son, WALT WALT !
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:14:44 #152
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_38220824
Ik begon de serie wat minder interessant te vinden na de nogal matige Hurley-aflevering en Michael's wel erg drastische zoon-complex-actie, maar ep 24 heeft me er toch wel weer ingetrokken. Ik hoop in ieder geval dat Abrams terugkomt voor seizoen drie, en dat er dan weer een iets duidelijkere lijn inkomt. Die mistte ik een beetje in dit seizoen, waardoor het wat teveel aanvoelde als een tweede acte.

Ik ben wel weer benieuwd in ieder geval. .
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 03:24:13 #153
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_38221752
Enorm gave seizoensafsluiter zeg, wow!! Ok, nog steeds weinig duidelijkheden natuurlijk, maar het was echt 1,5 uur onwijs genieten gewoon En Eko en Locke dood?

Met dat witte licht en dat geluid dacht ik serieus even dat er gewoon wéér een vliegtuig neer zou storten, met nieuwe mensen dus... maar het enige dat er neerstortte was het luik van de hatch...
Seriously!?
pi_38221858
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:46 schreef Lo3k het volgende:
Hier nog een theorie:

Sawyer was vroeger een oplichter... In een van de eerste episodes van s1 (1x08) probeerde sawyer een rijke familie op te lichten, waarna de man zijn vrouw ombrengt en vervolgens zelfmoord pleegt. Dit zijn de ouders van dat jongetje die Sawyer zogenaamd dat briefje had geschreven. Ik kom er na wat speurwerk dus net achter dat die 2 rijkelui dus Jessica en David heette.

Zou dit dezelfde David zijn als waar Libby mee getrouwd was? Ik kan me voorstellen dat die rijke lui een boot hadden? En Libby zei immers dat haar man was overleden.

Aaaaaaah questions
Was het niet zo dat een andere oplichter Sawyer's (James') moeder opgelicht had en dat James' ouders op die manier dood zijn gegaan? Volgens mij had z'n vader z'n moeder vermoord ofzo? En heeft James toen niet later de naam Sawyer gebruikt omdat hij zelf een oplichter is geworden? Hij had toen die brief geschreven als kind, kwam Kate toen achter.
pi_38222015
Mooie finale zeg.

Eigenlijk hoop ik nu dat Penny met een dik SWAT team aan komt zetten op dat eiland en al die holbewoners neermaait
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  vrijdag 26 mei 2006 @ 03:45:39 #156
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38222046
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was het niet zo dat een andere oplichter Sawyer's (James') moeder opgelicht had en dat James' ouders op die manier dood zijn gegaan? Volgens mij had z'n vader z'n moeder vermoord ofzo? En heeft James toen niet later de naam Sawyer gebruikt omdat hij zelf een oplichter is geworden? Hij had toen die brief geschreven als kind, kwam Kate toen achter.
Later bleek ook de vader van Locke een oplichter te zijn. Die zou dan weer de echte Sawyer kunnen zijn.
pi_38222311
Toffe season finale!!
Ik twijfel of die vrouw van desmond bij het complot hoort of dat ze echt naar hem opzoek is, of hoort alleen haar vader bij het complot.... Moeilijk moeilijk.
En waarom ze hebben ze geen belangstelling meer voor dat kind van Claire?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 04:24:00 #158
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_38222326
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 04:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Toffe season finale!!
Ik twijfel of die vrouw van desmond bij het complot hoort of dat ze echt naar hem opzoek is, of hoort alleen haar vader bij het complot.... Moeilijk moeilijk.
En waarom ze hebben ze geen belangstelling meer voor dat kind van Claire?
Jij ook net klaar met kijken? Ik ook

Ge-wel-dige season finale, maar ach, september is het zo, gewoon niet aan lost denken
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_38222457
weet iemand wanneer seizoen 3 begint ?
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 07:10:00 #160
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_38222649
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 05:22 schreef Gladys het volgende:
weet iemand wanneer seizoen 3 begint ?
september
  vrijdag 26 mei 2006 @ 07:11:29 #161
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_38222653
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:11 schreef Drifter__ het volgende:
denk je echt dat Walt de rest in de steek laat? (in tegenstelling tot Michael)
pi_38222869
quote:
pi_38222875
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 07:10 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

september
  vrijdag 26 mei 2006 @ 08:58:21 #164
27454 InTrePidIvity
pi_38223208
Zou er in S3 weer een vliegtuig neerstorten, nu er weer zo'n elektromagnetische storing is voorgekomen? Ik denk dat er weer een paar survivors bijkomen
pi_38223429
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wist je dan al wanneer de volgende uitzending kwam? Zo ja, hoe dan? Dan ben ik ook weer op de hoogte.
http://www.tvrage.com/Lost/episode_list/3
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 mei 2006 @ 09:28:42 #166
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_38223456

Six Exclusive Action Figures Coming to Stores This Fall
May 23, 2006

McFarlane Toys will soon give Lost's legions of fans something new to obsess over. A series of Lost action figures is scheduled to be released late fall, 2006, and is destined to populate office cubicles around the country.

McFarlane Toys' Lost Series 1 captures six fan-favorite characters from the series' first season: Jack, Kate, Locke, Hurley, Charlie and Shannon. Each 6-inch Lost figure will have a detailed base and photographic backdrop, capturing an episode-specific moment in the character's story. In addition, each package will include a detailed prop reproduction central to the character's story, enabling fans to "own" a piece of the show's mythology. For example, Kate's figure will be packaged with a reproduction of the toy airplane that plays so prominently into her backstory. More than just action figures, McFarlane's Lost figures will once again raise the bar for fans and for the industry.

We will also be releasing Lost deluxe boxed sets -- re-creating key moments between multiple characters, and small-scale dioramas -- replicating central locations such as the mysterious island and the infamous hatch.

To say that we are VERY excited about this is an understatement.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 26 mei 2006 @ 09:47:53 #167
104079 BobbyB
Swiftie
pi_38223691
quote:
Inderdaad. Alles wat ie gedaan heeft om dat kutjoch terug te krijgen, hopelijk wordt dat bootje opgeblazen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_38224323
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:28 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]

Six Exclusive Action Figures Coming to Stores This Fall
May 23, 2006

McFarlane Toys will soon give Lost's legions of fans something new to obsess over. A series of Lost action figures is scheduled to be released late fall, 2006, and is destined to populate office cubicles around the country.

McFarlane Toys' Lost Series 1 captures six fan-favorite characters from the series' first season: Jack, Kate, Locke, Hurley, Charlie and Shannon. Each 6-inch Lost figure will have a detailed base and photographic backdrop, capturing an episode-specific moment in the character's story. In addition, each package will include a detailed prop reproduction central to the character's story, enabling fans to "own" a piece of the show's mythology. For example, Kate's figure will be packaged with a reproduction of the toy airplane that plays so prominently into her backstory. More than just action figures, McFarlane's Lost figures will once again raise the bar for fans and for the industry.

We will also be releasing Lost deluxe boxed sets -- re-creating key moments between multiple characters, and small-scale dioramas -- replicating central locations such as the mysterious island and the infamous hatch.

To say that we are VERY excited about this is an understatement.
Waarom Shannon en Charlie, eerder toch Sawyer en Locke?
[14.gif]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 mei 2006 @ 10:34:02 #169
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_38224412
Locke zit er ook bij hoor. Charlie is in seizoen 1 ook vrij prominent aanwezig, maar die keuze voor Shannon ipv Sawyer snap ik ook niet echt. Maar Sawyer komt vast wel aan bod bij een volgende reeks figuren.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_38225234
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:04 schreef Boondock_Saint het volgende:
Shit, WAT VET!!!

En betekend dit nou ook dat we van Michael en Walt af zijn?
Neeh joh
[14.gif]
pi_38225482
Ik hoop dat Desmond terugkomt.Brother!
pi_38225538
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad. Alles wat ie gedaan heeft om dat kutjoch terug te krijgen, hopelijk wordt dat bootje opgeblazen.
Lost, S3, ep 1.
Walt en Michael worden opgepikt door de US Navy. Helaas is dit de gay boat en wordt Michael door 300 zeemannen in zijn reet geneukt. Daarna wordt de boot met Michael erop als target practice gebruikt. Toevallig valt er net een meteoor op. Wat jammer. Walt wordt gehersenspoeld en wordt later president van de USA.

Lost S3 ep2

Michael komt in de HEL.
pi_38225571
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Hij lijkt er idd erg op. Maar het is hem niet.
Tuurlijk is dat hem wel, kijk eens goed.
pi_38225644
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:26 schreef dfens het volgende:

[..]

Lost, S3, ep 1.
Walt en Michael worden opgepikt door de US Navy. Helaas is dit de gay boat en wordt Michael door 300 zeemannen in zijn reet geneukt. Daarna wordt de boot met Michael erop als target practice gebruikt. Toevallig valt er net een meteoor op. Wat jammer. Walt wordt gehersenspoeld en wordt later president van de USA.

Lost S3 ep2

Michael komt in de HEL.
Bijna grappig
[14.gif]
pi_38225703
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef Chen het volgende:

[..]

Bijna grappig
Tsja, heel erg snel bedacht. Het toont mijn haat voor Michael the Whiney aan. Daar gaat het om.
pi_38225835
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:25 schreef 7eVeNL het volgende:
Vogel? anyone?
volgens mij is het maar net wat je erin wilt horen, Hurley?
Ja, dat bleek ook wel uit de reactie van Sawyer: 'Yeah it did, right before it crapped gold'
pi_38226030
Helaas net pas de afleveringen kunnen bekijken maar wat waren ze vet!

Alleen over die lichtflits, wat voor soort explosieven moet je wel niet gebruiken om dat voor elkaar te krijgen? Naar mijn weten komt dat alleen voor bij een nucleaire explosie maar dan zou ik persoonlijk niet in dat mooie witte licht blijven kijken als 'other' zijnde.
Overigens aan henry's gezicht te zien wist hij wel ongeveer wat er te gebeuren stond toen hij dat licht zag want hij wachtte netjes tot het over was en verrektte geen spier.

Ik denk trouwens dat henry dan wel de baas mag zijn van het hele clubje others maar ondanks dat ze veel weten hebben ze niet de touwtjes in handen. De vraag is dan alleen of er nog meer mensen zijn die wel alles controleren (henry zei dat ze het voor the good cause deden), of dat het een uit de handen gelopen experiment is die ze nu toch enigzins (met walts krachten onder andere) onder controle proberen te houden.

Ik hoop wel dat ze die onzichtbare kinderen nog gaan uitleggen een keer, de others weten wel van hun bestaan af waarschijnlijk maar het is niet one big happy family volgens mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door splendor op 26-05-2006 12:08:49 ]
-
pi_38226138
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:26 schreef dfens het volgende:

[..]

Lost, S3, ep 1.

Lost S3 ep2

Michael komt in de HEL.
14.gif

Wie zouden de others zijn? Dat die tenten en kleding fake waren was me twee ep's geleden al wel duidelijk, maar wat ze wél zijn Ik gok op Dharma-wetenschappers, of zouden ze eerder gecrashed zijn. Coole gast trouwens die Henry
pi_38226355
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aannemelijk..
Maar vraag blijft dan wel, heeft het wel zin om de hatch op te blazen? Is die hatch er juist niet voor om die anomaly de baas te blijven.. want wat gebeurt er nu? Of dat electromagnetisme werd ergens voor gebruikt maar mocht niet uit de hand lopen omdat het anders direct afgesloten moest worden. Misschien een kettingreactie ofzo..

Edit: met bijbehoordend plaatje, vandaar dat ze dus 'violet' zeiden..

[ Bericht 2% gewijzigd door splendor op 26-05-2006 12:40:03 ]
-
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:00:16 #180
1484 kastanova
Ah mên..
pi_38226542
Mwah, zo bijzonder vond ik de finale nog niet eens... Geen schokkende onthullingen iig.
I was an atheist until I realized I was God
pi_38227052
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 07:11 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

denk je echt dat Walt de rest in de steek laat? (in tegenstelling tot Michael)
Walt en Micheal komen zeker terug! Als je nog eens kijkt naar het einde als Micheal wegvaart maakt hij oogcontact met Jack, vervolgens kijkt Jack naar Kate en geeft haar een bemoedigend knikje. Ik denk dat Jack, Micheal en de rest toen bleek dat Micheal geturned werd weer een nieuw plan hebben bedacht. De 'others' denken dat Micheal voor hun werkte maar gaat ondertussen op zoek naar Sayid, Jin en Sun. De vraag is natuurlijk of Sayid Micheal nog gaat geloven, ik denk dat we dat zullen gaan zien in seizoen 3.
pi_38227226
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef splendor het volgende:

Ik hoop wel dat ze die onzichtbare kinderen nog gaan uitleggen een keer, de others weten wel van hun bestaan af waarschijnlijk maar het is niet one big happy family volgens mij.
Wat brabbel jij nou onzicbtare kinderen?
[14.gif]
pi_38227248
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:22 schreef Chen het volgende:

[..]

Wat brabbel jij nou onzicbtare kinderen?
Misschien de onzichtbare stemmen?
pi_38227254
Die vrouw die de vriendin van Desmond speelt zit ook in CSI New York. Het blijft een leuk sexy accent wat die vrouw heeft.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_38227280
Ja explain (die onzichtbare kinderen)
pi_38227394
Wat houdt dat beeld precies in? Zag er een beetje Grieks uit?
[14.gif]
pi_38227439
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:27 schreef Chen het volgende:
Wat houdt dat beeld precies in? Zag er een beetje Grieks uit? [afbeelding]
bij lord of the rings had je ook zn huge standbeeld
pi_38227465
In de groep van AL zijn 2 kinderen ontvoerd, een ervan had een teddybeer bij zich. Later zagen jin en micheal geloof ik (was sawyer er ook bij?) een groepje kinderen voorbij komen waarvan er een een teddybeer had.
Verder is zo'n vrouwtje uit de groep van AL ontvoerd door 'onzichtbaren' toen ze op weg waren naar het kamp. En iemand (volgens mij uit de groep van AL) had het ooit over mensen/kinderen die geluidloos waren en je zo konden ontvoeren, vandaar dat AL en co. zo bang waren om de jungle in te gaan.

Volgens mij is dat stuk nooit uitgelegd, of waren dat toch gewoon others die erg stil waren?
Het waren trouwens wel gewoon volwassenen die de groep van AL aanvielen, tenminste die 2 die eko dood heeft geslagen.. maar door wie zijn die kinderen ook alweer ontvoerd?
Vandaar dat ik bedoelde, het zijn volgens mij geen others maar aangezien die geinfiltreerde other (goodwin geloof ik) in het kamp van AL die kinderen heeft laten ontvoeren, heeft hij wel contacten met die andere 'others'.

Vaagheid alom.
-
pi_38227558
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:29 schreef splendor het volgende:
In de groep van AL zijn 2 kinderen ontvoerd, een ervan had een teddybeer bij zich. Later zagen jin en micheal geloof ik (was sawyer er ook bij?) een groepje kinderen voorbij komen waarvan er een een teddybeer had.
Verder is zo'n vrouwtje uit de groep van AL ontvoerd door 'onzichtbaren' toen ze op weg waren naar het kamp. En iemand (volgens mij uit de groep van AL) had het ooit over mensen/kinderen die geluidloos waren en je zo konden ontvoeren, vandaar dat AL en co. zo bang waren om de jungle in te gaan.

Volgens mij is dat stuk nooit uitgelegd, of waren dat toch gewoon others die erg stil waren?
Het waren trouwens wel gewoon volwassenen die de groep van AL aanvielen, tenminste die 2 die eko dood heeft geslagen.. maar door wie zijn die kinderen ook alweer ontvoerd?
Vandaar dat ik bedoelde, het zijn volgens mij geen others maar aangezien die geinfiltreerde other (goodwin geloof ik) in het kamp van AL die kinderen heeft laten ontvoeren, heeft hij wel contacten met die andere 'others'.

Vaagheid alom.
Er ontgaat me even iets AL is Anna Lucia?
[14.gif]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:33:16 #190
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38227576
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:54 schreef splendor het volgende:
SPOILER
Aannemelijk..
Maar vraag blijft dan wel, heeft het wel zin om de hatch op te blazen? Is die hatch er juist niet voor om die anomaly de baas te blijven.. want wat gebeurt er nu? Of dat electromagnetisme werd ergens voor gebruikt maar mocht niet uit de hand lopen omdat het anders direct afgesloten moest worden. Misschien een kettingreactie ofzo..
Waoh, interessant, de verschijnselen klinken iig bekend

Maar ik snapte idd ook niet wat die sleutel van Desmond nou moest doen. "I"m going to blow up the dam" maar wat bedoelde hij daarmee?
Of zou al die energie die zich telkens opbouwt ergens opgeslagen worden en is dat die 'dam'? Dat nu hij hem opblaast er zo'n Tesla geval plaatsvindt en dat het daarna helemaal over is?
pi_38227664
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:32 schreef Chen het volgende:

[..]

Er ontgaat me even iets AL is Anna Lucia?
Yup
-
pi_38227947
Even voor de duidelijkheid Ben toch benieuwd van dat beeld Zal wel van de allereerste bewoners van het eiland zijn ofso.
[14.gif]
pi_38228043
Die mensen die hun volgden in de jungle en waarvan ze er 1-tje neerschoten hadden een japans uiterlijk. Bovendien waren dat geen others. Zij hadden niet zulke vodden aan, gewone normale kleding.

Hoe kan het daarnaast dan die elektromagneet wel sterk genoeg is om een vliegtuig te laten crashen, maar dat er niets gebeurde met alle metalen op het eiland, zoals de wapens die the others beed hadden en de boot waar walt inzat. Die was ook van metaal.

Daarnaast zat die boot waar Walt inzat vol bloed. Tenminste de wanden waren rood gekleurd, alsof iemand daar gevochten had. Was is daarin wel niet allemaal gebeurd?

Ik had het idee dat ik een hele aflevering gemist had toen Lock zei dat hij een andere hatch geweest was. Heb ik nu iets gemist of is dit de eerste aflevering waarin ze beelden laten zien waarbij Jack op een video is te zien?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_38228077
Mogelijk Atlantis, of nog waarschijnlijker Lemuria. Beide zijn mythologische eilanden (Atlantis is wat onwaarschijnlijk gezien locatie) waarop bewoners zouden leven met hoog ontwikkelde beschavingen. Lemuria is een legende die vooral in Zuid Amerika en in Zuid India bekend is. De bijzondere eigenschappen van het eiland zouden natuurlijk de hoge ontwikkeling kunnen verklaren: genezende werking bijvoorbeeld. Ik denk dat dit best zou kunnen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:50:40 #195
139417 Pilstonnetje
Steve Holt!
pi_38228120
Is het iemand opgevallen dat Desmond een aardige baard had toen hij Kelvin vermoordde, terwijl hij diezelfde dag zich nog had geschoren?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:51:06 #196
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_38228136
LOST

Ik heb dit topic maar niet echt gelezen want ik moet de laatste 2 uitgekomen nog kijken ik heb ze net gebrand en kijk ze dus vanavond op de bank zin in !

LOSTTTTT
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_38228225
Hihi maar je hebt al wel de plaatjes gezien
[14.gif]
pi_38228248
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef Pilstonnetje het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Desmond een aardige baard had toen hij Kelvin vermoordde, terwijl hij diezelfde dag zich nog had geschoren?
Screens ?
[14.gif]
pi_38228443
Pff het TV seizoen is voor mij nu echt over.. vandaag niks meer te zien

Zijn er nog niet wat leuke seris die beginnen / nog bezig zijn
pi_38228478
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef truStie het volgende:
Pff het TV seizoen is voor mij nu echt over.. vandaag niks meer te zien

Zijn er nog niet wat leuke seris die beginnen / nog bezig zijn
Op net 5 van 00:00 tot 05:00 Coupling
[14.gif]