nee, misschien moet ik een ander merk dan isohunt gebruiken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ontvangt jouw schotel het niet dan![]()
Zoiets dacht ik ook, maar ik wist die naam niet meer van die gast van Hurley.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:25 schreef JMurc het volgende:
Waar ik niemand over hoor is dat Libby de boot van haar overleden man "David" aan Desmond gaf. Die denkbeeldige vriend van Hurley in het gekkenhuis heet toch "Dave" en Libby zat daar ook. Dave = David???
Euh nee, je bent gewoon blindquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik een ander merk dan isohunt gebruiken?
Inderdaad. Op elke internet 'satelliet'zender hoef je maar Lost in te tikken of de nieuwste aflevering komt in veelvoud op je scherm tevoorschijn. Snap niet hoe je Lost niet kan vinden.quote:
dit viel mij ook op iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:41 schreef Chen het volgende:
Man op de noordpool Jack?
Ten tweede, op het einde de mannen op de noord/zuid pool, ik denk dat die man die belde gespeeld word door Jack of iniedergeval de acteur die Jack speelt! Is dat ook iemand opgevallen?
In Irak heette die gast Joe Inman, in de hatch heet ie Kelvin/Calvin... Vraag is dus of ie zichzelf een andere naam heeft gegeven, of hij gewoon Joe Kelvin Inman heet, of het broers zijn, kloons etc etc.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:35 schreef JMurc het volgende:
Was het jullie ook opgevallen dat die Calvin die bij Desmond in The Hatch zat Sayid gevangen had genomen in Irak?
jullie hebben gelijk, ik zocht op "lost 23" en dan vindt die domme tuner niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Op elke internet 'satelliet'zender hoef je maar Lost in te tikken of de nieuwste aflevering komt in veelvoud op je scherm tevoorschijn. Snap niet hoe je Lost niet kan vinden.
ehhh, libby is geen otherquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:48 schreef Frenkel het volgende:
Dude, ik zit nu al uit te kijken naar seizoen 3, niet normaal..!!
Maar toen ik Libby zag was het eerste dat in me op kwam, dat is op een of andere manier ook een 'other' ..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:41 schreef Chen het volgende:
Libby, Dave en Desmond
Om allereerst te beginnen met de Libby en Desmon flashback.
Libby ,genaamd Elizabeth, heeft het over haar man David. We hebben Libby ook gezien in het gekkehuis waar Hurley ook te vinden was, en hoe heette Hurley's onzichtbare vriend. Inderdaad Dave (David).
[edit] Toen ik dit verhaal typte zag ik niet dat jullie het al hadden opgemerkt![/edit]
Man op de noordpool Jack?
Ten tweede, op het einde de mannen op de noord/zuid pool, ik denk dat die man die belde gespeeld word door Jack of iniedergeval de acteur die Jack speelt! Is dat ook iemand opgevallen?
Schuine stand van de aarde toch maar weet ik niet zeker?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:05 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vraag me nu ineens af:
Waarom zijn er alleen maar tropen op het zuidelijk halfrond?
Nee de reden daarvoor is omdat het niet waar is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:08 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Schuine stand van de aarde toch maar weet ik niet zeker?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:52 schreef Chen het volgende:
[..]
Heeft iemand even daar een screenshot van + eentje van Jack om te vergelijken?
Ja, dat vroeg ik me ook direct af. Heel vaag! Ik ben alleen bang dat ze dat niet meer gaan uitdiepenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef s0k het volgende:
Vraagt niemand zich nou af waarom die computer perse met de hand om de 108 minuten moet worden ingetikt. Dat kan toch ook geautomatiseerd zijn
Verder niets achter zoeken. Ze hadden gewoon geen zin om hier een figurant voor in te huren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
Hij lijkt er idd erg op. Maar het is hem niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |