Het kan niet, want die vrouw van Desmond was in het stadion toen Jack er ook was. Maar toen lag Jack's vrouw nog in het ziekenhuisquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
Ligt eraan, kan je instellen bij een elektromagneet...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef moomoo het volgende:
als een elektromagneet uitstaat gaat ie toch niet lopen afstoten? anders zouden de spullen in de hatch steeds van de magneet wegvliegen elke keer dat men op het knopje drukt.
Dat weet ik niet, waarom zouden ze geen figurant zoeken? Waarom is die ene wel een figurant en die ander niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Verder niets achter zoeken. Ze hadden gewoon geen zin om hier een figurant voor in te huren.![]()
kan niet, toen desmonds vrouw bij dat stadion aankwam, lag Jack's vrouw in het ziekenhuisquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
Dat vond ik het vreemde. De piloot zei al in Se1ep1 dat ze miles off course waren en toen die system failure optrad stortte het vliegtuig neer. Maar ze waren dus al van koers af voordat die button niet ingedrukt werd...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
quote:The Portuguese-speaking men are near the South Pole. While the North Pole tends to collect most of the electrically charged particles flowing around the earth (and would thus make for a perfect spot to monitor the earth's magnetic field and electrical/ionic behavior), this episode takes place during late November (September 22 plus 60-65 days), a time when the Arctic experiences darkness all day. The last scene of this episode, however, starts with an establishing shot of a snowstorm seen by daylight. It is also possible that the Portuguese-speaking men are on a high-altitude location, and/or on the northern hemisphere south of the Arctic Circle.
Ja maar die was op dat moment nog helemaal niet actief...iig niet actiever dan normaal...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef PimD het volgende:
Het kompas van het vliegtuig zal denk ik ook wel reageren op zo'n elektromagneet ?
mond is niet hetzelfde, oren ook niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. Jack's vader ging in een impuls naar Australië, was niet van plan om daar dood te gaan denk ik. Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Het zou ook de enige manier zijn om Desmond ervan te weerhouden de knop in te drukken, zo geobsedeerd was hij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.
Ik denk dat ie morsdood is aangezien er sowieso een gigantische lichtflits was en die quarantine deur helemaal weg werd gesmeten... Da's echt behoorlijk wat energie die daar vrijgekomen is. Tenzij 'Cerberus' Locke en Eko redt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Locke het wel heeft overleeft. Een Lost zonder Locke is geen Lost.![]()
Maar wel een quarantinedeur compleet wegblaast. Daar zijn krachten vrij gekomen die geen mens overleeft. Tenzij dat door de magneet komt, maar dan nog lijkt het me sterk dat ie dat overleeft.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie hier alleen maar dingen over een explosie, maar volgens mij is er helemaal niks geëxplodeerd. Ik denk dat toen Desmond die sleutel omdraaide, er een enorme geluids/schok/ultrasone golf werd gelanceerd, die blijkbaar niet dodelijk is.
Nee, het gaat me niet zozeer om de zijdelingse ontmoetingen. Die zijn voor mijn gevoel grotendeels 'toevallig'. Maar ik heb wel het gevoel dat die specifieke groep mensen naar het eiland is 'gebracht', ook gezien het feit dat the Others alle namen lijken te weten en gericht op bijvoorbeeld Walt afgingen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. [..] Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...
Jammer dat we die niet gezien hebben in de finale. Ben benieuwd hoe de schrijvers dat ding weten te 'verklaren'.quote:
mja idd :Squote:Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef RandomReader het volgende:
Wederom geweldig! Ik hoop dat Penny al d'r cash inzet om het groepje cast-aways te vindenMaar ik vroeg me wel af wat die "Hurley-schreeuwende" vogel nou weer was
![]()
Haha daar dacht ik ook aan!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
Die vogel schreeuwde dus echt geen Hurley hoor, klinkt misschien zo doordat het gekrijs qua klank een beetje overeenkomt met "Hurley".quote:
Of in zijn achterhoofd, hetgeen we in seizoen 3 waarschijnlijk ook te zien krijgen. Die gast stond echt vaag te lullen. Hij keek verrast toen hem gevraagd werd waar Locke en Eko waren. Hij dacht dat ze al terug waren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef mooya het volgende:
ik had 2 dagen geleden al een ander einde bedacht:
- Hurley ging mee met de reddings operatie voor Walt
- Hurley wordt neer geknalt door The Others
- Dan flits je terug naar het gekkenhuis waar Hurley zat en zeggen ze iets van 'Welcome BACK' en dan is de serie afgelopen![]()
Omdat het volgens zijn denkbeeldige vriendje allemaal afgelopen zou zijn als hij dood ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ja dat komt omdat hij dacht eindelijk zijn miezerige leven de rug te hebben gekeerd, maar op een gegeven moment weer het idee kreeg dat hij weinig was opgeschoten (afgezien van het feit dat hij weer kan lopen...). Locke blijft nog steeds mijn favoriete personage, samen met Sawyer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef moomoo het volgende:
[..]
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.
Ja viel mij ook op, mischien denkt ie dat Sayid nog komt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.
En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering![]()
Bij Jimmy Kimmel was Hugh McIntyre te gast, die bij The Hanso Foundation werkt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
er zou toch ook een programma na Lost komen wat er over ging![]()
dat zag ik ook idd, het leek net of ze een geheim teken gaven om aan te vallen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.
En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering![]()
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een kut-finale. Ik zit nu gewoon met zoveel vragen...Is de volgende aflevering alweer volgende week?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?
![]()
Wist je dan al wanneer de volgende uitzending kwam? Zo ja, hoe dan? Dan ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde met die vraag alleen maar duidelijk maken dat ik niet kan wachten tot de volgende aflevering wordt uitgezonden. Alsnog bedankt voor je vriendelijkheid.
Tering idd....quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0502653/
Da's de Jack look-a-like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |