abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:31:00 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38208034
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
Het kan niet, want die vrouw van Desmond was in het stadion toen Jack er ook was. Maar toen lag Jack's vrouw nog in het ziekenhuis .
2000 light years from home
pi_38208092
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef moomoo het volgende:
als een elektromagneet uitstaat gaat ie toch niet lopen afstoten? anders zouden de spullen in de hatch steeds van de magneet wegvliegen elke keer dat men op het knopje drukt.
Ligt eraan, kan je instellen bij een elektromagneet...
pi_38208165
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Verder niets achter zoeken. Ze hadden gewoon geen zin om hier een figurant voor in te huren.
Dat weet ik niet, waarom zouden ze geen figurant zoeken? Waarom is die ene wel een figurant en die ander niet?
[14.gif]
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:35:25 #104
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38208186
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:37:59 #105
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_38208273
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die vrouw van Desmond nou ook de vrouw van Jack? Ze leek er wel op in mijn herinnering. Ik herken er iig ergens van.
kan niet, toen desmonds vrouw bij dat stadion aankwam, lag Jack's vrouw in het ziekenhuis
Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:38:09 #106
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38208284
Dat is zeker niet Jack

En die magneet laadt zich op en moet daarna ontladen worden, het is een elektromagneet, geen 'echte' magneet die een tegenovergestelde lading heeft...

Maar als die mensen op de Noordpool die afwijking konden meten toen het vliegtuig neerstortte en het nu ook kunnen meten, dan moet het dus gevolgen hebben die op de hele wereld merkbaar zijn én nu merkbaar blijven...

Wat was die 'dam' die Desmond opblies? En waarom had het zo'n vreemde uitwerking (magnetisme is onzichtbaar, daar hoort geen geluid of licht bij) En wat ik ook vreemd vond is dat de Others er helemaal niet op reageerden, clearly wisten zijn wat het moest betekenen maar toen het voorbij was gingen ze gewoon lekker verder...
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:40:22 #107
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38208366
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Wat we trouwens wel kunnen concluderen is dat het vliegtuig geheel toevallig is aangetrokken door de magneet. Of is Desmond expres weggelokt van de hatch met als gevolg de system failure?
Dat vond ik het vreemde. De piloot zei al in Se1ep1 dat ze miles off course waren en toen die system failure optrad stortte het vliegtuig neer. Maar ze waren dus al van koers af voordat die button niet ingedrukt werd...
Een ongelukkige samenloop van omstandigheden dus want ik maar hier niet uit op dat het vliegtuig van koers raakte dóór die elektromagneet?
pi_38208845
Als die onderzoekers al op een pool zitten, moet het de Zuidpool zijn.

Van Lostpedia.com:
quote:
The Portuguese-speaking men are near the South Pole. While the North Pole tends to collect most of the electrically charged particles flowing around the earth (and would thus make for a perfect spot to monitor the earth's magnetic field and electrical/ionic behavior), this episode takes place during late November (September 22 plus 60-65 days), a time when the Arctic experiences darkness all day. The last scene of this episode, however, starts with an establishing shot of a snowstorm seen by daylight. It is also possible that the Portuguese-speaking men are on a high-altitude location, and/or on the northern hemisphere south of the Arctic Circle.
pi_38208871
Het kompas van het vliegtuig zal denk ik ook wel reageren op zo'n elektromagneet ?
Nee.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:54:56 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38208896
http://www.imdb.com/name/nm0502653/

Da's de Jack look-a-like.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:55:29 #111
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38208911
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:53 schreef PimD het volgende:
Het kompas van het vliegtuig zal denk ik ook wel reageren op zo'n elektromagneet ?
Ja maar die was op dat moment nog helemaal niet actief...iig niet actiever dan normaal...
pi_38208996
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Kon zo gauw geen lichtere close-up vinden.
mond is niet hetzelfde, oren ook niet.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:02:19 #113
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_38209099
Ik ben benieuwd wat Charlie's beweegredenen nou zijn om niet te zeggen wat er in de hatch gebeurd is. Vond het een beetje raar dat ie dat niet wilde zeggen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:33:42 #114
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_38210192
Ik zie hier alleen maar dingen over een explosie, maar volgens mij is er helemaal niks geëxplodeerd. Ik denk dat toen Desmond die sleutel omdraaide, er een enorme geluids/schok/ultrasone golf werd gelanceerd, die blijkbaar niet dodelijk is.
The Others deden er verder ook helemaal niet raar over, alsof ze wel wisten dat dit een keer zou kunnen gebeuren, maar ze zich er geen zorgen over hoefden te maken. Een schokgolf zou ook kunnen verklaren waarom dat luik wegvloog.

Verder denk ik dat Michael zeker nog terug gaat komen met Walt, maar eerst moeten ze goed met elkaar praten over de krachten die Walt heeft. Henry zei tenslotte al dat "Walt was more than we bargained for".

Ook Sayid heeft weer wat nuttigs gedaan, want nu blijkt dus dat dat hele tent toch een cover-up is, compleet met fake hatch. Zo zie je wel dat The Others erg scherp zijn, want in 2x22 stonden er zelfs mensen op wacht.

Erg tof allemaal dus op dat eiland.

Maar die laatste scène
Ik werd helemaal gek toen ze Penny belden
Klootzakken zijn het, allemaal, die schrijvers! Maar het blijkt dus allemaal meer om Desmond te draaien dan op het eerste oog lijkt. Zou meneer Widmore (die ook Caleb Nichol in The O.C. speelde, wat zich afspeelt in Newport Beach... En waar kwam de 'Elizabeth' vandaan? Jawel, Newport Beach ).

Jezus wat een serie, briljant en gekmakend tegelijk
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:36:49 #115
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38210297
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Trancelocator het volgende:
Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:45:24 #116
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_38210584
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Daar zit ik ook een beetje mee. De crash kan bijna geen toeval zijn, de overlevenden lijken namelijk één voor één uitgekozen.
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. Jack's vader ging in een impuls naar Australië, was niet van plan om daar dood te gaan denk ik. Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...

Met deze twee afleveringen blijkt toch wel dat de schrijvers al een tijdje naar zo'n climax toewerkten (al een heel seizoen), bijvoorbeeld door Locke en z'n licht te combineren met Desmond die een knopje omzet.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_38210610
Ik hoop dat Locke het wel heeft overleeft. Een Lost zonder Locke is geen Lost.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:46:22 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38210625
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:49:30 #119
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38210715
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Die scheur zou Kelvin echt wel gezien hebben, ik denk dat hij Desmond naar buiten heeft gelokt om die countdown af te laten lopen.
Het zou ook de enige manier zijn om Desmond ervan te weerhouden de knop in te drukken, zo geobsedeerd was hij.
pi_38210741
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef Skwish het volgende:
Ik hoop dat Locke het wel heeft overleeft. Een Lost zonder Locke is geen Lost.
Ik denk dat ie morsdood is aangezien er sowieso een gigantische lichtflits was en die quarantine deur helemaal weg werd gesmeten... Da's echt behoorlijk wat energie die daar vrijgekomen is. Tenzij 'Cerberus' Locke en Eko redt. Alhoewel Eko dood mag. Locke is wel een interessant personage. Ik wil nog steeds weten hoe in z'n wheelchair terecht gekomen is.
pi_38210799
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie hier alleen maar dingen over een explosie, maar volgens mij is er helemaal niks geëxplodeerd. Ik denk dat toen Desmond die sleutel omdraaide, er een enorme geluids/schok/ultrasone golf werd gelanceerd, die blijkbaar niet dodelijk is.
Maar wel een quarantinedeur compleet wegblaast. Daar zijn krachten vrij gekomen die geen mens overleeft. Tenzij dat door de magneet komt, maar dan nog lijkt het me sterk dat ie dat overleeft.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:52:57 #122
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38210819
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind toch dat er wel grenzen zijn aan de waarschijnlijkheid van het verhaal dat iedereen elkaar zou moeten kennen of (onbewust) ontmoet heeft. [..] Veel van die ontmoetingen zijn heel erg zijdelings en het lijkt me heel erg sterk als het al die jaren al een complot van The Hanso Foundation is...
Nee, het gaat me niet zozeer om de zijdelingse ontmoetingen. Die zijn voor mijn gevoel grotendeels 'toevallig'. Maar ik heb wel het gevoel dat die specifieke groep mensen naar het eiland is 'gebracht', ook gezien het feit dat the Others alle namen lijken te weten en gericht op bijvoorbeeld Walt afgingen.
Last.fm
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:55:06 #123
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38210890
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:50 schreef Bellator het volgende:
Tenzij 'Cerberus' Locke en Eko redt.
Jammer dat we die niet gezien hebben in de finale. Ben benieuwd hoe de schrijvers dat ding weten te 'verklaren'.
Last.fm
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:21:18 #124
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_38211688
Wederom geweldig! Ik hoop dat Penny al d'r cash inzet om het groepje cast-aways te vinden Maar ik vroeg me wel af wat die "Hurley-schreeuwende" vogel nou weer was
Ik wil een plaatje posten!
pi_38211755
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef RandomReader het volgende:
Wederom geweldig! Ik hoop dat Penny al d'r cash inzet om het groepje cast-aways te vinden Maar ik vroeg me wel af wat die "Hurley-schreeuwende" vogel nou weer was
mja idd :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')