abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38225835
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:25 schreef 7eVeNL het volgende:
Vogel? anyone?
volgens mij is het maar net wat je erin wilt horen, Hurley?
Ja, dat bleek ook wel uit de reactie van Sawyer: 'Yeah it did, right before it crapped gold'
pi_38226030
Helaas net pas de afleveringen kunnen bekijken maar wat waren ze vet!

Alleen over die lichtflits, wat voor soort explosieven moet je wel niet gebruiken om dat voor elkaar te krijgen? Naar mijn weten komt dat alleen voor bij een nucleaire explosie maar dan zou ik persoonlijk niet in dat mooie witte licht blijven kijken als 'other' zijnde.
Overigens aan henry's gezicht te zien wist hij wel ongeveer wat er te gebeuren stond toen hij dat licht zag want hij wachtte netjes tot het over was en verrektte geen spier.

Ik denk trouwens dat henry dan wel de baas mag zijn van het hele clubje others maar ondanks dat ze veel weten hebben ze niet de touwtjes in handen. De vraag is dan alleen of er nog meer mensen zijn die wel alles controleren (henry zei dat ze het voor the good cause deden), of dat het een uit de handen gelopen experiment is die ze nu toch enigzins (met walts krachten onder andere) onder controle proberen te houden.

Ik hoop wel dat ze die onzichtbare kinderen nog gaan uitleggen een keer, de others weten wel van hun bestaan af waarschijnlijk maar het is niet one big happy family volgens mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door splendor op 26-05-2006 12:08:49 ]
-
pi_38226138
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:26 schreef dfens het volgende:

[..]

Lost, S3, ep 1.
Walt en Michael worden opgepikt door de US Navy. Helaas is dit de gay boat en wordt Michael door 300 zeemannen in zijn reet geneukt. Daarna wordt de boot met Michael erop als target practice gebruikt. Toevallig valt er net een meteoor op. Wat jammer. Walt wordt gehersenspoeld en wordt later president van de USA.

Lost S3 ep2

Michael komt in de HEL.
14.gif

Wie zouden de others zijn? Dat die tenten en kleding fake waren was me twee ep's geleden al wel duidelijk, maar wat ze wél zijn Ik gok op Dharma-wetenschappers, of zouden ze eerder gecrashed zijn. Coole gast trouwens die Henry
pi_38226355
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aannemelijk..
Maar vraag blijft dan wel, heeft het wel zin om de hatch op te blazen? Is die hatch er juist niet voor om die anomaly de baas te blijven.. want wat gebeurt er nu? Of dat electromagnetisme werd ergens voor gebruikt maar mocht niet uit de hand lopen omdat het anders direct afgesloten moest worden. Misschien een kettingreactie ofzo..

Edit: met bijbehoordend plaatje, vandaar dat ze dus 'violet' zeiden..

[ Bericht 2% gewijzigd door splendor op 26-05-2006 12:40:03 ]
-
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:00:16 #180
1484 kastanova
Ah mên..
pi_38226542
Mwah, zo bijzonder vond ik de finale nog niet eens... Geen schokkende onthullingen iig.
I was an atheist until I realized I was God
pi_38227052
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 07:11 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

denk je echt dat Walt de rest in de steek laat? (in tegenstelling tot Michael)
Walt en Micheal komen zeker terug! Als je nog eens kijkt naar het einde als Micheal wegvaart maakt hij oogcontact met Jack, vervolgens kijkt Jack naar Kate en geeft haar een bemoedigend knikje. Ik denk dat Jack, Micheal en de rest toen bleek dat Micheal geturned werd weer een nieuw plan hebben bedacht. De 'others' denken dat Micheal voor hun werkte maar gaat ondertussen op zoek naar Sayid, Jin en Sun. De vraag is natuurlijk of Sayid Micheal nog gaat geloven, ik denk dat we dat zullen gaan zien in seizoen 3.
pi_38227226
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef splendor het volgende:

Ik hoop wel dat ze die onzichtbare kinderen nog gaan uitleggen een keer, de others weten wel van hun bestaan af waarschijnlijk maar het is niet one big happy family volgens mij.
Wat brabbel jij nou onzicbtare kinderen?
[14.gif]
pi_38227248
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:22 schreef Chen het volgende:

[..]

Wat brabbel jij nou onzicbtare kinderen?
Misschien de onzichtbare stemmen?
pi_38227254
Die vrouw die de vriendin van Desmond speelt zit ook in CSI New York. Het blijft een leuk sexy accent wat die vrouw heeft.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_38227280
Ja explain (die onzichtbare kinderen)
pi_38227394
Wat houdt dat beeld precies in? Zag er een beetje Grieks uit?
[14.gif]
pi_38227439
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:27 schreef Chen het volgende:
Wat houdt dat beeld precies in? Zag er een beetje Grieks uit? [afbeelding]
bij lord of the rings had je ook zn huge standbeeld
pi_38227465
In de groep van AL zijn 2 kinderen ontvoerd, een ervan had een teddybeer bij zich. Later zagen jin en micheal geloof ik (was sawyer er ook bij?) een groepje kinderen voorbij komen waarvan er een een teddybeer had.
Verder is zo'n vrouwtje uit de groep van AL ontvoerd door 'onzichtbaren' toen ze op weg waren naar het kamp. En iemand (volgens mij uit de groep van AL) had het ooit over mensen/kinderen die geluidloos waren en je zo konden ontvoeren, vandaar dat AL en co. zo bang waren om de jungle in te gaan.

Volgens mij is dat stuk nooit uitgelegd, of waren dat toch gewoon others die erg stil waren?
Het waren trouwens wel gewoon volwassenen die de groep van AL aanvielen, tenminste die 2 die eko dood heeft geslagen.. maar door wie zijn die kinderen ook alweer ontvoerd?
Vandaar dat ik bedoelde, het zijn volgens mij geen others maar aangezien die geinfiltreerde other (goodwin geloof ik) in het kamp van AL die kinderen heeft laten ontvoeren, heeft hij wel contacten met die andere 'others'.

Vaagheid alom.
-
pi_38227558
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:29 schreef splendor het volgende:
In de groep van AL zijn 2 kinderen ontvoerd, een ervan had een teddybeer bij zich. Later zagen jin en micheal geloof ik (was sawyer er ook bij?) een groepje kinderen voorbij komen waarvan er een een teddybeer had.
Verder is zo'n vrouwtje uit de groep van AL ontvoerd door 'onzichtbaren' toen ze op weg waren naar het kamp. En iemand (volgens mij uit de groep van AL) had het ooit over mensen/kinderen die geluidloos waren en je zo konden ontvoeren, vandaar dat AL en co. zo bang waren om de jungle in te gaan.

Volgens mij is dat stuk nooit uitgelegd, of waren dat toch gewoon others die erg stil waren?
Het waren trouwens wel gewoon volwassenen die de groep van AL aanvielen, tenminste die 2 die eko dood heeft geslagen.. maar door wie zijn die kinderen ook alweer ontvoerd?
Vandaar dat ik bedoelde, het zijn volgens mij geen others maar aangezien die geinfiltreerde other (goodwin geloof ik) in het kamp van AL die kinderen heeft laten ontvoeren, heeft hij wel contacten met die andere 'others'.

Vaagheid alom.
Er ontgaat me even iets AL is Anna Lucia?
[14.gif]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:33:16 #190
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38227576
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:54 schreef splendor het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aannemelijk..
Maar vraag blijft dan wel, heeft het wel zin om de hatch op te blazen? Is die hatch er juist niet voor om die anomaly de baas te blijven.. want wat gebeurt er nu? Of dat electromagnetisme werd ergens voor gebruikt maar mocht niet uit de hand lopen omdat het anders direct afgesloten moest worden. Misschien een kettingreactie ofzo..
Waoh, interessant, de verschijnselen klinken iig bekend

Maar ik snapte idd ook niet wat die sleutel van Desmond nou moest doen. "I"m going to blow up the dam" maar wat bedoelde hij daarmee?
Of zou al die energie die zich telkens opbouwt ergens opgeslagen worden en is dat die 'dam'? Dat nu hij hem opblaast er zo'n Tesla geval plaatsvindt en dat het daarna helemaal over is?
pi_38227664
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:32 schreef Chen het volgende:

[..]

Er ontgaat me even iets AL is Anna Lucia?
Yup
-
pi_38227947
Even voor de duidelijkheid Ben toch benieuwd van dat beeld Zal wel van de allereerste bewoners van het eiland zijn ofso.
[14.gif]
pi_38228043
Die mensen die hun volgden in de jungle en waarvan ze er 1-tje neerschoten hadden een japans uiterlijk. Bovendien waren dat geen others. Zij hadden niet zulke vodden aan, gewone normale kleding.

Hoe kan het daarnaast dan die elektromagneet wel sterk genoeg is om een vliegtuig te laten crashen, maar dat er niets gebeurde met alle metalen op het eiland, zoals de wapens die the others beed hadden en de boot waar walt inzat. Die was ook van metaal.

Daarnaast zat die boot waar Walt inzat vol bloed. Tenminste de wanden waren rood gekleurd, alsof iemand daar gevochten had. Was is daarin wel niet allemaal gebeurd?

Ik had het idee dat ik een hele aflevering gemist had toen Lock zei dat hij een andere hatch geweest was. Heb ik nu iets gemist of is dit de eerste aflevering waarin ze beelden laten zien waarbij Jack op een video is te zien?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_38228077
Mogelijk Atlantis, of nog waarschijnlijker Lemuria. Beide zijn mythologische eilanden (Atlantis is wat onwaarschijnlijk gezien locatie) waarop bewoners zouden leven met hoog ontwikkelde beschavingen. Lemuria is een legende die vooral in Zuid Amerika en in Zuid India bekend is. De bijzondere eigenschappen van het eiland zouden natuurlijk de hoge ontwikkeling kunnen verklaren: genezende werking bijvoorbeeld. Ik denk dat dit best zou kunnen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:50:40 #195
139417 Pilstonnetje
Steve Holt!
pi_38228120
Is het iemand opgevallen dat Desmond een aardige baard had toen hij Kelvin vermoordde, terwijl hij diezelfde dag zich nog had geschoren?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:51:06 #196
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_38228136
LOST

Ik heb dit topic maar niet echt gelezen want ik moet de laatste 2 uitgekomen nog kijken ik heb ze net gebrand en kijk ze dus vanavond op de bank zin in !

LOSTTTTT
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_38228225
Hihi maar je hebt al wel de plaatjes gezien
[14.gif]
pi_38228248
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef Pilstonnetje het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Desmond een aardige baard had toen hij Kelvin vermoordde, terwijl hij diezelfde dag zich nog had geschoren?
Screens ?
[14.gif]
pi_38228443
Pff het TV seizoen is voor mij nu echt over.. vandaag niks meer te zien

Zijn er nog niet wat leuke seris die beginnen / nog bezig zijn
pi_38228478
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef truStie het volgende:
Pff het TV seizoen is voor mij nu echt over.. vandaag niks meer te zien

Zijn er nog niet wat leuke seris die beginnen / nog bezig zijn
Op net 5 van 00:00 tot 05:00 Coupling
[14.gif]