Haha daar dacht ik ook aan!quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
Die vogel schreeuwde dus echt geen Hurley hoor, klinkt misschien zo doordat het gekrijs qua klank een beetje overeenkomt met "Hurley".quote:
Of in zijn achterhoofd, hetgeen we in seizoen 3 waarschijnlijk ook te zien krijgen. Die gast stond echt vaag te lullen. Hij keek verrast toen hem gevraagd werd waar Locke en Eko waren. Hij dacht dat ze al terug waren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef mooya het volgende:
ik had 2 dagen geleden al een ander einde bedacht:
- Hurley ging mee met de reddings operatie voor Walt
- Hurley wordt neer geknalt door The Others
- Dan flits je terug naar het gekkenhuis waar Hurley zat en zeggen ze iets van 'Welcome BACK' en dan is de serie afgelopen![]()
Omdat het volgens zijn denkbeeldige vriendje allemaal afgelopen zou zijn als hij dood ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ja dat komt omdat hij dacht eindelijk zijn miezerige leven de rug te hebben gekeerd, maar op een gegeven moment weer het idee kreeg dat hij weinig was opgeschoten (afgezien van het feit dat hij weer kan lopen...). Locke blijft nog steeds mijn favoriete personage, samen met Sawyer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef moomoo het volgende:
[..]
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.
Ja viel mij ook op, mischien denkt ie dat Sayid nog komt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.
En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering![]()
Bij Jimmy Kimmel was Hugh McIntyre te gast, die bij The Hanso Foundation werkt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
er zou toch ook een programma na Lost komen wat er over ging![]()
dat zag ik ook idd, het leek net of ze een geheim teken gaven om aan te vallen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.
En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering![]()
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een kut-finale. Ik zit nu gewoon met zoveel vragen...Is de volgende aflevering alweer volgende week?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?
![]()
Wist je dan al wanneer de volgende uitzending kwam? Zo ja, hoe dan? Dan ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde met die vraag alleen maar duidelijk maken dat ik niet kan wachten tot de volgende aflevering wordt uitgezonden. Alsnog bedankt voor je vriendelijkheid.
Tering idd....quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0502653/
Da's de Jack look-a-like.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |