abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg donderdag 25 mei 2006 @ 21:23:39 #126
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_38211774
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:29:16 #127
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_38211943
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Zou wel tof geweest zijn als Charlie zo op het strand kwam met een vork in zijn voorhoofd
Haha daar dacht ik ook aan!
Ik wil een plaatje posten!
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:34:12 #128
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_38212088
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

mja idd :S
Die vogel schreeuwde dus echt geen Hurley hoor, klinkt misschien zo doordat het gekrijs qua klank een beetje overeenkomt met "Hurley".
Vloerplint
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:50:13 #129
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38212559
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:23 schreef Jump het volgende:
Of in zijn achterhoofd, hetgeen we in seizoen 3 waarschijnlijk ook te zien krijgen. Die gast stond echt vaag te lullen. Hij keek verrast toen hem gevraagd werd waar Locke en Eko waren. Hij dacht dat ze al terug waren.
pi_38212757
ik had 2 dagen geleden al een ander einde bedacht:

- Hurley ging mee met de reddings operatie voor Walt
- Hurley wordt neer geknalt door The Others
- Dan flits je terug naar het gekkenhuis waar Hurley zat en zeggen ze iets van 'Welcome BACK' en dan is de serie afgelopen

Omdat het volgens zijn denkbeeldige vriendje allemaal afgelopen zou zijn als hij dood ging
pi_38212852
Denk dat die hurley vogel gewoon een inside grap is van de schrijvers, aangezien ze het al eerder in de podcast een vraag van een kijker kregen die vroeg of een vogel hurley ze naam riep, die werd toen de hurley-bird gedoopt. Denk dat dit dus een knipoog daarnaar is
pi_38213777
er zou toch ook een programma na Lost komen wat er over ging
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:37:51 #133
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38214176
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef mooya het volgende:
ik had 2 dagen geleden al een ander einde bedacht:

- Hurley ging mee met de reddings operatie voor Walt
- Hurley wordt neer geknalt door The Others
- Dan flits je terug naar het gekkenhuis waar Hurley zat en zeggen ze iets van 'Welcome BACK' en dan is de serie afgelopen

Omdat het volgens zijn denkbeeldige vriendje allemaal afgelopen zou zijn als hij dood ging
dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.
  Lieve Belg donderdag 25 mei 2006 @ 22:40:26 #134
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_38214266
Spoiler voor derde seizoen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:45:21 #135
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38214455
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:37 schreef moomoo het volgende:

[..]

dan zouden er echt koppen zijn gaan rollen. en ik zou het niet zo erg vinden als locke dood is. in het begin mijn favo personage, maar sinds kort een beetje een lul.
Ja dat komt omdat hij dacht eindelijk zijn miezerige leven de rug te hebben gekeerd, maar op een gegeven moment weer het idee kreeg dat hij weinig was opgeschoten (afgezien van het feit dat hij weer kan lopen...). Locke blijft nog steeds mijn favoriete personage, samen met Sawyer.
pi_38214696
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.

En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering

[ Bericht 31% gewijzigd door marsu op 25-05-2006 23:07:35 ]
pi_38215432
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:
Op t eind toen Micheal al was weggevaren probeerde Jack Kate gerust te stellne oid. Maar hij had wel een verdacht gemene grijns. Maar ik zal er wel te veel achter zoeken.

En in de promo zag je Jack ook nog dat luik van The Pearl openen, meen ik me te herinneren. Niet teruggezien in de aflevering
Ja viel mij ook op, mischien denkt ie dat Sayid nog komt.
pi_38215755
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
er zou toch ook een programma na Lost komen wat er over ging
Bij Jimmy Kimmel was Hugh McIntyre te gast, die bij The Hanso Foundation werkt.

Hier staat een clip ervan (Clue #42).
pi_38217241
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef marsu het volgende:

dat zag ik ook idd, het leek net of ze een geheim teken gaven om aan te vallen.

Dat luik was toch van de boot en niet van The Pearl?
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_38218004
Paar dingen die mij opvielen, en die ik (geloof ik) hier nog niet heb zien langskomen.

Desmond heet Hume van zijn achternaam, naast Locke en Rousseau weer een filosoof, is dit een grap of zit hier echt wat achter??? (btw. David is de voornaam van de echte Hume...toeval? ik denk van wel...)

Henry heeft blijkbaar destijds wel de knop ingedrukt, vreemd aangezien hij Locke beinvloed heeft te denken dat de knop niks doet, waarschijnlijk omdat hij hoopte dat de knop niet ingedrukt zou worden, maar waarom heeft hij zelf dan destijds de teller niet laten aflopen??? Raadsels!!!

Over wie had Henry het toen hij het over 'him' had? Over zichzelf? lijkt me ook vreemd.

Wie is Rousseau nou eigenlijk? Zij zit al 16 jaar op dat eiland op zoek naar haar dochter maar had de others nog nooit gezien en onze losties zijn er pas +/- 60 dagen en hebben meerdere ontmoetingen gehad, hoe kan dit??

Als de plane-crash plaatsvond omdat desmond 'toevallig' de knop niet indrukte, van waar dan al die connecties in het verleden tussen de losties en hoe kennen de others alle namen van de losties? En waarom namen ze Sawyer, Kate en Jack de vorige keer niet mee, maar hebben ze nu een hele omslachtige methode bedacht om ze nu in handen te krijgen? Is er iets gebeurt in de tussentijd?

Allemaal vragen, zoals het hoort bij Lost, zullen we ooit de antwoorden krijgen?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:31:50 #141
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38218522
Ik mag hopen van wel, ik kan me nog zo goed herinneren dat John Doe afliep met een gigantische cliffhanger en dat er een aantal maanden later verkondigd werd dat ondanks het feit dat ze nog nooit zo'n trouwe schare fans hadden verworven, de kijkcijfers toch te laag waren voor een tweede seizoen
pi_38218532
Wat een kut-finale. Ik zit nu gewoon met zoveel vragen... Is de volgende aflevering alweer volgende week?
pi_38218647
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een kut-finale. Ik zit nu gewoon met zoveel vragen... Is de volgende aflevering alweer volgende week?
[Alle TV-series] Wanneer komt de volgende sezioen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2006 00:37:51 ]
pi_38218891
quote:

Ik wilde met die vraag alleen maar duidelijk maken dat ik niet kan wachten tot de volgende aflevering wordt uitgezonden. Alsnog bedankt voor je vriendelijkheid.
pi_38219491
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik wilde met die vraag alleen maar duidelijk maken dat ik niet kan wachten tot de volgende aflevering wordt uitgezonden. Alsnog bedankt voor je vriendelijkheid.
Wist je dan al wanneer de volgende uitzending kwam? Zo ja, hoe dan? Dan ben ik ook weer op de hoogte.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 01:25:08 #146
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_38220305
Hier nog een theorie:

Sawyer was vroeger een oplichter... In een van de eerste episodes van s1 (1x08) probeerde sawyer een rijke familie op te lichten, waarna de man zijn vrouw ombrengt en vervolgens zelfmoord pleegt. Dit zijn de ouders van dat jongetje die Sawyer zogenaamd dat briefje had geschreven. Ik kom er na wat speurwerk dus net achter dat die 2 rijkelui dus Jessica en David heette.

Zou dit dezelfde David zijn als waar Libby mee getrouwd was? Ik kan me voorstellen dat die rijke lui een boot hadden? En Libby zei immers dat haar man was overleden.

Aaaaaaah questions
pi_38220451
Promo SE3 ?
pi_38220466
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0502653/

Da's de Jack look-a-like.
Tering idd....
[14.gif]
pi_38220606
Shit, WAT VET!!!

En betekend dit nou ook dat we van Michael en Walt af zijn?
Fuck you Jane Austen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')