Eh, lijkt me een tijdrovende bezigheid. En waar heb het goed voor dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:03 schreef peaceman het volgende:
Hey GLO, hier al aangemeld? http://www.last.fm/user/Peace_man/
Nee hoor, je hoeft er niks voor te doen, alleen je player op je PC iets anders instellen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh, lijkt me een tijdrovende bezigheid. En waar heb het goed voor dan?
D'oh. Er valt weinig te zoeken als je 't niet weetquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:06 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de band die jullie zoeken en niet weten...![]()
Ik sta er wel bij denk ik maar ik draai zo weinig mp3'squote:Op donderdag 25 mei 2006 00:08 schreef peaceman het volgende:
Nee hoor, je hoeft er niks voor te doen, alleen je player op je PC iets anders instellen.
Nut geen, maar het is wel leuk voor jezelf en anderen om te zien wat je zoal draait en dat verwerkt in lijstjes.
Ik weet trouwens niet eens zeker of het wel een dame isquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:08 schreef ranja het volgende:
Krijg wel een stijve nek van het dame bekijken
Aha. Maar ik gebruik mijn players alleen voor mp3's en streaming audio.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft er niks voor te doen, alleen je player op je PC iets anders instellen.
Lijstjes zijn altijd leuk ja, maar 't zou bij mij dus een heel vertekend beeld opleveren.quote:Nut geen, maar het is wel leuk voor jezelf en anderen om te zien wat je zoal draait en dat verwerkt in lijstjes.
Oiquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:10 schreef peaceman het volgende:
Jullie gaan je zo enorm schamen!
Maar laat ik dan maar een hintje geven: er zit geen dame bij...![]()
Tja. Maar het schaadt natuurlijk ook niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef GLO het volgende:
Lijstjes zijn altijd leuk ja, maar 't zou bij mij dus een heel vertekend beeld opleveren.
Dat TY z'n lodderoog verstopt heeft in de schaduw... ?quote:
quote:
Dat niet natuurlijk, maar het heeft dan wel nog minder nutquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja. Maar het schaadt natuurlijk ook niks
Bedoel je dat jij ook alleen maar mp3's + SA luistert op je pc?quote:
Sterker nog... dit was voorheen audioscrobbler...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk, maar het heeft dan wel nog minder nut
[..]
Bedoel je dat jij ook alleen maar mp3's + SA luistert op je pc?
En is 't net zoiets als dat Audioscrobbler?
Tja. Thom stond er niet echt lekker herkenbaar op hè. En ik heb nooit zo op die andere bandleden gelet...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch wel...
GLO+1
Al vraag ik me af of het niet -100 zou moeten zijn...![]()
![]()
Schamen voor het niet raden van Radfiohead?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:20 schreef peaceman het volgende:
Maar jullie doen erg je best om je niet te schamen he?!
Thom zag er nogal vrouwelijk uit? of bedoelde je daar Johnny mee?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja. Thom stond er niet echt lekker herkenbaar op hè. En ik heb nooit zo op die andere bandleden gelet...
Mijn idee. Maar goed, je hebt dus toch een userpage geopend, misschien doe ik het dan idd ook nog wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef ranja het volgende:
Dat zei ik, ik draai zo weinig mp3's. En waarom zou ik cd's op m'n pc draaien als ik een goeie cd speler heb? En hoe krijg ik lp's in m'n pc?
Wie is Johnny?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef peaceman het volgende:
Thom zag er nogal vrouwelijk uit? of bedoelde je daar Johnny mee?
Tja. Om te bewijzen dat ik echt niks om reputatie geefquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef GLO het volgende:
Mijn idee. Maar goed, je hebt dus toch een userpage geopend, misschien doe ik het dan idd ook nog wel.
Me dunkt. Ik heb toch genoeg blozende smileys gebruiktquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... dit was voorheen audioscrobbler...
Maar jullie doen erg je best om je niet te schamen he?!
da's waar.... Ranja wil het niet echt toegevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Me dunkt. Ik heb toch genoeg blozende smileys gebruikt![]()
quote:A man falls down a mine shaft in South Africa and is so badly injured he has to lose his leg.
"I'm no use now", he said, "Who is going to want a one legged gold digger?"
"ME!" shouted Paul McCartney...................
Hebbes!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:49 schreef ranja het volgende:
Drummer van Def Leppard mist een arm
De bijna-ex van Paul mist een been...
[..]
Zou je misschien een klein tipje van de sluier op kunnen liften?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:22 schreef ranja het volgende:
Hit = top 40 in Nederland
Tussen de 1e en laatste zit bijna 20 jaar. Tussendoor zitten ook nog wat niet-hits (tipparade)
Het enige waar ik iets van kan maken is ICHYH - dat doet me sterk vermoeden dat het Engelstalig is en dat de eerste letter waarschijnlijk voor 'I' staat, misschien 'If', en de Y voor een verbuiging van 'you'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:28 schreef ranja het volgende:
De eerste is uit 1978 en het is een solo man.
Er zit 1 top 10 hit bij.
In dat geval kan ik gaan slapen, want dat kloptquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:37 schreef Asmodian het volgende:
In dat geval gok ik even Chris Rea
Wat zullen we zonder je doen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:38 schreef ranja het volgende:
[..]
In dat geval kan ik gaan slapen, want dat klopt
Asmodian +1
morgen hele dag weg
vrijdag zo goed als hele dag weg
Nee, maar je zou er bijvoorbeeld goed aan doen om er op te letten dat er van 1 nummer 4 uitvoeringen op staan... En dat 1 band 3 nummers op heeft genomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:51 schreef GLO het volgende:
Nou, niet zo moeilijk...
Zit er een titelsong erbij?
Goed, ik geef je nog 1 grote hint: De soundtrack is geproduceerd en gearrangeerd door niemand minder dan T-Bone Burnettquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:58 schreef GLO het volgende:
Ja dat was me al opgevallen, maar ja
Die associeer ik vooral met andere singer/songwriters, zoals Elvis Costello en Joe Henry. Maar die zitten er hier niet bij, zo te zien. En een filmlink zie ik evenminquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goed, ik geef je nog 1 grote hint: De soundtrack is geproduceerd en gearrangeerd door niemand minder dan T-Bone Burnett
Goed, laat ik dan maar nog een stel hints geven (wil immers ook zo naar bedquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Die associeer ik vooral met andere singer/songwriters, zoals Elvis Costello en Joe Henry. Maar die zitten er hier niet bij, zo te zien. En een filmlink zie ik evenmin
Helemaal goed!quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:16 schreef placebeau het volgende:
Oh, brother where art thou
Lama.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:19 schreef GLO het volgende:
Bij de combi bestverkocht en soundtrack moet ik gelijk aan Titanic denken, maar dat is 'm niet. Bedoel je met afglopen decennium de afgelopen tien jaar, of alleen de jaren '90?
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar het voor was, maar dat valt op te zoeken. Het heette 'Down From The Mountain' en had optredens van, onder anderen, Alison Krauss, Gillian Welch, Emmylou Harris, Fairfield Four, The Cox Family, The Whites en John Hartford, net voordat hij stierfquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Lama.
Ik was er nooooit opgekomen. Ik had werkelijk geen flauw idee dat die soundtrack zo goed verkocht is. En wat voor benefiet was dat dan, waar die artiesten aan meededen?
Mijn eerste gok was inderdaad Iron&Wine geweest, maar het pastbij beter lezen nog beter bij John Ritter op wiens album Animal Years zelfs een nummer geheet 'Idaho' staat, als ik me niet compleet vergisquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:26 schreef placebeau het volgende:
Idaho-bred singer/songwriter's V2 Records debut follows in the footsteps of 2003's ***** ******** only in instrumentation. While he retains his literate tongue and expressive voice, there is far less humor on
than on his previous two outings. Producer Brian Deck (Iron & Wine, Modest Mouse) keeps
intimate but transient, like a circus train crawling through a small town on a busy Saturday afternoon. Essentially built around two startlingly affecting diatribes on the war in Iraq,
utilizes the voices of Peter and Paul, as well as Laurel & Hardy, to eke some kind of explanation from both the Administration and the Creator.
Welk album van wie?
Owja, nou je het zegt. Ik geloof zelfs dat ik die cd heb...quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar het voor was, maar dat valt op te zoeken. Het heette 'Down From The Mountain' en had optredens van, onder anderen, Alison Krauss, Gillian Welch, Emmylou Harris, Fairfield Four, The Cox Family, The Whites en John Hartford, net voordat hij stierf
GLO + 2quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:30 schreef GLO het volgende:
Josh Ritter - The Animal Years?
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:44 schreef GLO het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan Asmodian?
Is goed. Welterusten, GLO!quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:57 schreef GLO het volgende:
Nope
Morgen verder, al kom ik pas laat online. Als niemand 'm weet, mag-ie in de parkeergarage
Dat scheelde niet veel!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:00 schreef peaceman het volgende:
ow kut..
Berlinda Carlile - Heaven is a place on earth als 10e dan.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Joost den Draaier?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mountain Goats dan misschien?
Nope. Er zit echter wel een dier in de bandnaam..quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:05 schreef jerver73 het volgende:
dog eat dog?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Goats
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:12 schreef bigshadow het volgende:
Een jonge babyface?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
![]()
Ja, een paar jaar later kreeg Babyface een ouwe kop joh...
biggie+2
Knap!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Keith Urban?
DD +2quote:Keith Urban is in Las Vegas uitgeroepen tot beste countryzanger. De 38-jarige geboren Nieuw-Zeelander kreeg de prijs dinsdag tijdens de uitreiking van de de Country Music Awards. Het is de tweede keer dit jaar dat hij een belangrijke onderscheiding ontvangt. In februari won de verloofde van Nicole Kidman een Grammy voor 'beste optreden door een countryzanger' met het nummer 'You'll think of me'.
Nee, USA.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:04 schreef knars het volgende:
lamb?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:05 schreef dolle_hond het volgende:
moloko?
Nee, wel op die avond geloof ik...quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:09 schreef peaceman het volgende:
Fiery Furnaces?
Nee, dat was volgens mij de avond van de Champions League finale. Daar gaf ik de voorkeur aan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef peaceman het volgende:
Hmm... weet eigenlijk niet of ik die punten wel verdien...lucky gokwerk
Je verwacht trouwens niet met zo'n naam, dat ze er zo uit zouden zien...
Ben jij die avond geweest DD?
Doe jij er dan nu eens eentje waar ik wel van gehoord heb?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:05 schreef GLO het volgende:
Vast weer een band waar-ie zelf ook nog nooit van gehoord had![]()
quote:I see a ship in the harbour
I can and shall obey
But if it wasn't for your misfortunes
I'd be a heavenly person today
Beloofd is beloofd hèquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
New Order - BLue Monday
Wie isquote:Axl Rose enruziën op feest
AMSTERDAM - Axl Rose enhebben in een club in Manhattan ruzie met elkaar gekregen. Het conflict begon toen de zanger van Guns N' Roses het drankje van de vriendin van
opzij schoof. Volgens de 44-jarige Rose sloeg
hem vervolgens enkele malen tegen zijn arm.
De XX-jarigeheeft geen commentaar gegeven op het incident.
Rose had naar eigen zeggen goede bedoelingen toen hij het glas opzij schoof. "Ik verplaatste het, zodat het niet zou vallen", vertelde de rockzanger aan een radiostation in Los Angeles. De reactie vanmaakte veel indruk op Rose. "Het is het vreemdste incident dat me ooit is overkomen."
Rose enwaren met vele andere sterren in de club voor een feest ter ere van de 27e verjaardag van Rosario Dawson. Axl Rose gaf speciaal voor de actrice een kort concert. Het nummer You're Crazy droeg de zanger op aan 'mijn vriend
'.
Ozzy heeft geen vriendin, die heeft een vrouw. (Of jij moet iets weten waarmee je een flinke smak geld kunt verdienen als je bij Prive of Story aanklopt?)quote:
55 is iequote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef GLO het volgende:
Maar wel een oudere man (vanwege XX)?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:22 schreef GLO het volgende:
Sting?
Dan had je de vraag beter andersom kunnen stellenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Meneer op zich heeft niets in Muziek Trivia te zoeken, behalve z'n ruzie met Axl.
Had ik kunnen doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dan had je de vraag beter andersom kunnen stellen![]()
Saturday Looks Good to Mequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:44 schreef peaceman het volgende:
Hey GLO, zal ik een leuk fotootje van Radiohead doen?
![]()
Neuh... toch maar een andere vraag...
[afbeelding]
Wie?
ben wel ff douchen
Bastard...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Saturday Looks Good to Me
ben ook meteen weer weg...
beidenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:52 schreef GLO het volgende:
Laat ik 's een wedervraag stellen knars: meisjes of jongens?
Duidelijker kan bijna niet, denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:32 schreef cafca het volgende:
Ook opgezocht, en ik vond het wel een leuke hint
Nee, maar de eerste letter is correct.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:55 schreef bartrid het volgende:
Girls against boys?
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, als het dan echt moet
Gus Gus
Willie Strokerquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:57 schreef cafca het volgende:
OMG Bartrid, wat heb je met je avatar gedaan?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
We zitten te vaak samen bij Trivia..we krijgen dezelfde cyclus..
DaisyDuke +2quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Saturday Looks Good to Me
ben ook meteen weer weg...
Geweldige naam he? Mijn nick op tweakers is wilhelmstrokerquote:
Nee, eigenlijk iets kouder...quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef peaceman het volgende:
Zelfde schrijver?
Een kleiner probleem voor GLOquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:54 schreef GLO het volgende:
Michael McDonald?
Neuh..maar het zuidelijke tintje heb je wel goed..quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:58 schreef Berkery het volgende:
Al Bano & Romina Power
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:00 schreef Berkery het volgende:
Rene & Renato?
So true...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef GLO het volgende:
Aha. Ja, de cover ken ik idd uiteraard, maar van het origineel heb ik nog nooit gehoordGelukkig maar
Ik zat toen meer in de Duitsers en de Belgen, ben ik bangquote:
Spaan en Vermeegen hebben zich er ooit ook nog eens aan vergrepen, die versie is ook wel leukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef GLO het volgende:
Aha. Ja, de cover ken ik idd uiteraard, maar van het origineel heb ik nog nooit gehoordGelukkig maar - scheelt me weer een blauwe plek op m'n voorhoofd
![]()
Niet de eerste keer dat ik achter het net vis omdat ik zonodig op een andere post zit te reagerenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:11 schreef GLO het volgende:
George Harrison - My Sweet Lord
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:18 schreef GLO het volgende:
The Inner Light?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb ik geweten...was 't niet een nummer dat 'ie later zelf solo bekendmaakte? Give Me Love ofzo?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:38 schreef Litpho het volgende:
All things must pass?
Qua titel denk ik (en hoop ik) wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die is uiteraard helemaal niet bekender dan My Sweet Lord en Got My Mind Set On You
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die is uiteraard helemaal niet bekender dan My Sweet Lord en Got My Mind Set On You
Alleen omdat het album zo heet. Anders zou ook ik eerder voor My Sweet Lord (of desnoods When we was fab) gaan. Waarbij Got my mind set on you uiteraard wegvalt omdat het een cover is.quote:
Dat weet ik wel zeker van niet. Wel zijn bekendste albumtitel, misschien dat je dat bedoelt.quote:
Ja, maar Anderson en Howe zitten in Yes, Bruford heb ik het laatst gezien in King Crimson (maar tourt solo aan de weg) en Wakeman doet het beter in Grumpy Old Men op de BBC dan muzikaalquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anderson, Bruford, Wakeman & Howe?
Weet zelfs niet eens of ze allemaal nog leven
belsen +2quote:
Op het album en de band, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deslaat neem ik aan op het album? Of toch op het gigantische gebrek aan inspiratie voor een vraag
.
Yeah!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:01 schreef peaceman het volgende:
Colin Farrel klopt al niet meer heb ik begrepen...
Maar ze spelen allemaal Dylan in diverse fases van zijn leven.
Nog een puntje graag, dan kan ik beter slapen... wat ik nu ook ga doenquote:
klopt grotendeels, maar nog niet volledig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:48 schreef Route het volgende:
Mods zetten zich af tegen rockers (jaren 50/60 daarergens) en veroorzaakte daarbij de noodzakelijke rellen. Vervoermiddel: scooters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |