So true...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef GLO het volgende:
Aha. Ja, de cover ken ik idd uiteraard, maar van het origineel heb ik nog nooit gehoordGelukkig maar
Ik zat toen meer in de Duitsers en de Belgen, ben ik bangquote:
Spaan en Vermeegen hebben zich er ooit ook nog eens aan vergrepen, die versie is ook wel leukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef GLO het volgende:
Aha. Ja, de cover ken ik idd uiteraard, maar van het origineel heb ik nog nooit gehoordGelukkig maar - scheelt me weer een blauwe plek op m'n voorhoofd
![]()
Niet de eerste keer dat ik achter het net vis omdat ik zonodig op een andere post zit te reagerenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:11 schreef GLO het volgende:
George Harrison - My Sweet Lord
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:18 schreef GLO het volgende:
The Inner Light?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb ik geweten...was 't niet een nummer dat 'ie later zelf solo bekendmaakte? Give Me Love ofzo?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:38 schreef Litpho het volgende:
All things must pass?
Qua titel denk ik (en hoop ik) wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die is uiteraard helemaal niet bekender dan My Sweet Lord en Got My Mind Set On You
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die is uiteraard helemaal niet bekender dan My Sweet Lord en Got My Mind Set On You
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |