Het enige waar ik iets van kan maken is ICHYH - dat doet me sterk vermoeden dat het Engelstalig is en dat de eerste letter waarschijnlijk voor 'I' staat, misschien 'If', en de Y voor een verbuiging van 'you'.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:28 schreef ranja het volgende:
De eerste is uit 1978 en het is een solo man.
Er zit 1 top 10 hit bij.
In dat geval kan ik gaan slapen, want dat kloptquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:37 schreef Asmodian het volgende:
In dat geval gok ik even Chris Rea
Wat zullen we zonder je doen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:38 schreef ranja het volgende:
[..]
In dat geval kan ik gaan slapen, want dat klopt
Asmodian +1
morgen hele dag weg
vrijdag zo goed als hele dag weg
Nee, maar je zou er bijvoorbeeld goed aan doen om er op te letten dat er van 1 nummer 4 uitvoeringen op staan... En dat 1 band 3 nummers op heeft genomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:51 schreef GLO het volgende:
Nou, niet zo moeilijk...
Zit er een titelsong erbij?
Goed, ik geef je nog 1 grote hint: De soundtrack is geproduceerd en gearrangeerd door niemand minder dan T-Bone Burnettquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:58 schreef GLO het volgende:
Ja dat was me al opgevallen, maar ja
Die associeer ik vooral met andere singer/songwriters, zoals Elvis Costello en Joe Henry. Maar die zitten er hier niet bij, zo te zien. En een filmlink zie ik evenminquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goed, ik geef je nog 1 grote hint: De soundtrack is geproduceerd en gearrangeerd door niemand minder dan T-Bone Burnett
Goed, laat ik dan maar nog een stel hints geven (wil immers ook zo naar bedquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Die associeer ik vooral met andere singer/songwriters, zoals Elvis Costello en Joe Henry. Maar die zitten er hier niet bij, zo te zien. En een filmlink zie ik evenmin
Helemaal goed!quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:16 schreef placebeau het volgende:
Oh, brother where art thou
Lama.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:19 schreef GLO het volgende:
Bij de combi bestverkocht en soundtrack moet ik gelijk aan Titanic denken, maar dat is 'm niet. Bedoel je met afglopen decennium de afgelopen tien jaar, of alleen de jaren '90?
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar het voor was, maar dat valt op te zoeken. Het heette 'Down From The Mountain' en had optredens van, onder anderen, Alison Krauss, Gillian Welch, Emmylou Harris, Fairfield Four, The Cox Family, The Whites en John Hartford, net voordat hij stierfquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Lama.
Ik was er nooooit opgekomen. Ik had werkelijk geen flauw idee dat die soundtrack zo goed verkocht is. En wat voor benefiet was dat dan, waar die artiesten aan meededen?
Mijn eerste gok was inderdaad Iron&Wine geweest, maar het pastbij beter lezen nog beter bij John Ritter op wiens album Animal Years zelfs een nummer geheet 'Idaho' staat, als ik me niet compleet vergisquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:26 schreef placebeau het volgende:
Idaho-bred singer/songwriter's V2 Records debut follows in the footsteps of 2003's ***** ******** only in instrumentation. While he retains his literate tongue and expressive voice, there is far less humor on
than on his previous two outings. Producer Brian Deck (Iron & Wine, Modest Mouse) keeps
intimate but transient, like a circus train crawling through a small town on a busy Saturday afternoon. Essentially built around two startlingly affecting diatribes on the war in Iraq,
utilizes the voices of Peter and Paul, as well as Laurel & Hardy, to eke some kind of explanation from both the Administration and the Creator.
Welk album van wie?
Owja, nou je het zegt. Ik geloof zelfs dat ik die cd heb...quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar het voor was, maar dat valt op te zoeken. Het heette 'Down From The Mountain' en had optredens van, onder anderen, Alison Krauss, Gillian Welch, Emmylou Harris, Fairfield Four, The Cox Family, The Whites en John Hartford, net voordat hij stierf
GLO + 2quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:30 schreef GLO het volgende:
Josh Ritter - The Animal Years?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |