Mijn idee. Maar goed, je hebt dus toch een userpage geopend, misschien doe ik het dan idd ook nog wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef ranja het volgende:
Dat zei ik, ik draai zo weinig mp3's. En waarom zou ik cd's op m'n pc draaien als ik een goeie cd speler heb? En hoe krijg ik lp's in m'n pc?
Wie is Johnny?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef peaceman het volgende:
Thom zag er nogal vrouwelijk uit? of bedoelde je daar Johnny mee?
Tja. Om te bewijzen dat ik echt niks om reputatie geefquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:23 schreef GLO het volgende:
Mijn idee. Maar goed, je hebt dus toch een userpage geopend, misschien doe ik het dan idd ook nog wel.
Me dunkt. Ik heb toch genoeg blozende smileys gebruiktquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... dit was voorheen audioscrobbler...
Maar jullie doen erg je best om je niet te schamen he?!
da's waar.... Ranja wil het niet echt toegevenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Me dunkt. Ik heb toch genoeg blozende smileys gebruikt![]()
quote:A man falls down a mine shaft in South Africa and is so badly injured he has to lose his leg.
"I'm no use now", he said, "Who is going to want a one legged gold digger?"
"ME!" shouted Paul McCartney...................
Hebbes!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:49 schreef ranja het volgende:
Drummer van Def Leppard mist een arm
De bijna-ex van Paul mist een been...
[..]
Zou je misschien een klein tipje van de sluier op kunnen liften?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:22 schreef ranja het volgende:
Hit = top 40 in Nederland
Tussen de 1e en laatste zit bijna 20 jaar. Tussendoor zitten ook nog wat niet-hits (tipparade)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |