Nee, dat was volgens mij de avond van de Champions League finale. Daar gaf ik de voorkeur aan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef peaceman het volgende:
Hmm... weet eigenlijk niet of ik die punten wel verdien...lucky gokwerk
Je verwacht trouwens niet met zo'n naam, dat ze er zo uit zouden zien...
Ben jij die avond geweest DD?
Doe jij er dan nu eens eentje waar ik wel van gehoord heb?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:05 schreef GLO het volgende:
Vast weer een band waar-ie zelf ook nog nooit van gehoord had![]()
quote:I see a ship in the harbour
I can and shall obey
But if it wasn't for your misfortunes
I'd be a heavenly person today
Beloofd is beloofd hčquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
New Order - BLue Monday
Wie isquote:Axl Rose enruziėn op feest
AMSTERDAM - Axl Rose enhebben in een club in Manhattan ruzie met elkaar gekregen. Het conflict begon toen de zanger van Guns N' Roses het drankje van de vriendin van
opzij schoof. Volgens de 44-jarige Rose sloeg
hem vervolgens enkele malen tegen zijn arm.
De XX-jarigeheeft geen commentaar gegeven op het incident.
Rose had naar eigen zeggen goede bedoelingen toen hij het glas opzij schoof. "Ik verplaatste het, zodat het niet zou vallen", vertelde de rockzanger aan een radiostation in Los Angeles. De reactie vanmaakte veel indruk op Rose. "Het is het vreemdste incident dat me ooit is overkomen."
Rose enwaren met vele andere sterren in de club voor een feest ter ere van de 27e verjaardag van Rosario Dawson. Axl Rose gaf speciaal voor de actrice een kort concert. Het nummer You're Crazy droeg de zanger op aan 'mijn vriend
'.
Ozzy heeft geen vriendin, die heeft een vrouw. (Of jij moet iets weten waarmee je een flinke smak geld kunt verdienen als je bij Prive of Story aanklopt?)quote:
55 is iequote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef GLO het volgende:
Maar wel een oudere man (vanwege XX)?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:22 schreef GLO het volgende:
Sting?
Dan had je de vraag beter andersom kunnen stellenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Meneer op zich heeft niets in Muziek Trivia te zoeken, behalve z'n ruzie met Axl.
Had ik kunnen doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dan had je de vraag beter andersom kunnen stellen![]()
Saturday Looks Good to Mequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:44 schreef peaceman het volgende:
Hey GLO, zal ik een leuk fotootje van Radiohead doen?
![]()
Neuh... toch maar een andere vraag...
[afbeelding]
Wie?
ben wel ff douchen
Bastard...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Saturday Looks Good to Me
ben ook meteen weer weg...
beidenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:52 schreef GLO het volgende:
Laat ik 's een wedervraag stellen knars: meisjes of jongens?
Duidelijker kan bijna niet, denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:32 schreef cafca het volgende:
Ook opgezocht, en ik vond het wel een leuke hint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |