Ja zeg, wat een klootzak was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Sidekick het volgende:
Eindelijk eens niet een SC-topic van Johan_de_With. Blij dat ie weg is.
Nee, een klootzak.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef gelly het volgende:
Een fiets zeg ik je !
Johan is van zijn Apropos af?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Sidekick het volgende:
Eindelijk eens niet een SC-topic van Johan_de_With. Blij dat ie weg is.
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.quote:Vuilnismannen Amsterdam- West bang voor jeugd
Uit angst voor hangjongeren weigert de reinigingsdienst van Amsterdam-West na 10 uur 's ochtends nog schoon te maken. De medewerkers van de reinigingsdienst voelen zich bedreigd en geïntimideerd door de jongeren.
Waren er ook blagen in Thailand?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.
Het begint met een "M" en het eindigt op "arokkanen".
Sja, als zelfs vuilinsmannen al mietjes zijn geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.
Monidique?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, afstammelingen van de apen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Monidique het volgende:
De joden waren kosmonauten.
Dag, Dr.feet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoi, nieuwe GeïllustreerdeSporten.
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waren er ook blagen in Thailand?
Chewie is al bezig zijn opperkleed te verdienen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Monidique het volgende:
Operation Al Qaeda
Als iemand tijd en zin heeft......
Uh, je kan hier ook gewoon over straat 's avonds. Ligt meer aan jezelf als je hier bang bent, Thailand is een stuk crimineler.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.
In plaats van hangen zongen ze elke avond karaoke bij elkaar thuis. Misschien moeten marokkanen meer karaoke zingen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.
Jah, toen een vriendin haar digitale camera liet liggen en een uur later terugkwam lag hij er nog, onze fietsen hadden nieteens sloten en brommers stonden langs de kant van de weg met de sleutel erin. Dat is idd een stuk crimineler dan in Nederland.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh, je kan hier ook gewoon over straat 's avonds. Ligt meer aan jezelf als je hier bang bent, Thailand is een stuk crimineler.
Shit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Chewie is al bezig zijn opperkleed te verdienen.
Ja, en ander, vooral vrouwelijke thai, hangen in clubs om sextoeristen te plezieren. Nee, erg ok, dat Thailand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
In plaats van hangen zongen ze elke avond karaoke bij elkaar thuis. Misschien moeten marokkanen meer karaoke zingen.
Tot op zekere hoogte is dit waar, maar ik zou het niet als algemene regel poneren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Je kunt je vakantie ervaring niet vergelijken met de dagelijkse situatie hier..
Nee ok, maar op vakantie kijk je sowieso anders om je heen.. Je bent er maar kort, komt vaak alleen op toeristische plaatsen. Als je een Amerikaan die een dag A'dam doet vraagt of ie ook last van hangmarokkanen heeft gehad kijkt ie je denkt ik vol verbazing aan. "What ? A'dam is fukkin great man !"quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is dit waar, maar ik zou het niet als algemene regel poneren.
Vakantie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee ok, maar op vakantie kijk je sowieso anders om je heen.. Je bent er maar kort, komt vaak alleen op toeristische plaatsen. Als je een Amerikaan die een dag A'dam doet vraagt of ie ook last van hangmarokkanen heeft gehad kijkt ie je denkt ik vol verbazing aan. "What ? A'dam is fukkin great man !"
Ja. Tenzij 'ie beroofd is, wat geen zeldzame gebeurtenis is in Amsterdam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee ok, maar op vakantie kijk je sowieso anders om je heen.. Je bent er maar kort, komt vaak alleen op toeristische plaatsen. Als je een Amerikaan die een dag A'dam doet vraagt of ie ook last van hangmarokkanen heeft gehad kijkt ie je denkt ik vol verbazing aan. "What ? A'dam is fukkin great man !"
Twee maanden bij een Thais gezin wonen en een maand rondreizen.quote:
Eerder gezakkenrold, door oost-Europeanen. Punt is dat mensen in den vreemde nou niet bepaald de slechte buurten te zien krijgen. New York is ook geweldig om heen te gaan, als je je aan de adviezen houdt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Tenzij 'ie beroofd is, wat geen zeldzame gebeurtenis is in Amsterdam.
Dan kun je je toch onmogelijk een reëel beeld van Thailand vormen ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Twee maanden bij een Thais gezin wonen en een maand rondreizen.
Niet alle reizen zijn groepsreizen met accomodatie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Punt is dat mensen in den vreemde nou niet bepaald de slechte buurten te zien krijgen.
Wat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zeer voorspelbaar.
Nee, maar het is net als een Thai die hier 2 maanden bij een gezin in blaricum gaat wonen en denkt dat Nederland het land van melk en honing is. Ik neem tenminste aan dat sizzler niet in een achterbuurt van petalja (?) bij een gezin heeft gewoond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet alle reizen zijn groepsreizen met accomodatie.
Met 7 versnellingen he !quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De teksten van gelly. Naja, dat hij een fiets had gekocht, daar had ik niet op gerekend.
Nou, in ieder geval beter dan je "vakantie"-argument. Thailand heeft zeker zijn minpunten en -maak je geen zorgen- ik zou er echt niet willen wonen, al was het maar omdat het ziekenhuis waar een collega-vrijwilliger lag vanwegen voedselvergiftiging huiskatten had en ik allergisch voor die krengen ben. Nee, waar het om gaat is dat de jongeren daar anders met hun vrije tijd omgaan dan in Nederland en ik even vergeten was dat we hier in Nederland een "kleine minderheidsgroep" hebben die er alles aan doen om het negatieve imago dat ze toch al hebben beetje bij beetje te versterken en daarmee hun toekomst zelf om zeep helpen door de samenleving op elke mogelijke manier te terroriseren. Ik zou niet voor durven stellen om de overlast op dezelfde manier als in Thailand aan te pakken omdat de politie daar er ieteens aan zou denken om een gummieknuppel te gebruiken als je ook je pistool leeg kan schieten zonder dat je aangeklaagd wordt maar een ietsepietsie harder optreden van de overheid -wil je weten wat de reactie van mijn thaise gast was toen ik vertelde dat onze Amsterdamse burgemeester thee ging drinken met probleemjongeren?- lijkt me wel wenselijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan kun je je toch onmogelijk een reëel beeld van Thailand vormen ?
Petalja ken ik niet, maar ik zat wel in het armste deel van Thailand. Daar was het vrijwilligerswerk wat ik deed het meest nodig. Ik geloof niet dat ze daar echt buitenwijken hadden. Arm en rijk stond gewoon naast elkaar. Krot - villa- krot - tempel - krot etc.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, maar het is net als een Thai die hier 2 maanden bij een gezin in blaricum gaat wonen en denkt dat Nederland het land van melk en honing is. Ik neem tenminste aan dat sizzler niet in een achterbuurt van petalja (?) bij een gezin heeft gewoond.
Te snel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Nu alweer terug sizzler. Wat gaat de tijd toch snel.
Gisteren was er toevallig een uitzending over. "Undercover in Nederland". Maar dan gingen ze op zoek naar kinderprostituees in Thailand. Ik geloof dat ze die niet gevonden hebben. Wat niet wil zeggen dat het er niet is, maar gelukkig ben ik het nergens tegen gekomen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe zit het in Thailand nou met kinderprostitutie en she males. Is dat nou echt zo erg of vooral in Bankok en valt het best mee?
Kortom is het slechts een kwestie van verkeerde beeldvorming.
Jazeker. Alhoewel dat maar een paar uur per dag was. Soms aan kinderen, soms aan studenten (18-24 jaar) en een paar keer aan monniken. Dat was leuker dan gedacht. Kan het iedereen aanraden want de ervaring was geweldig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heb je er nog les gegeven sizzler of is dat er niet van gekomen?
Ik bedoel juist de wat schimmige wijken in b.v. petalja. Daar ga je als buitenlander niet snel heen, net zoals een Amerikaan hier niet ff een tourtje Bijlmer maakt. Je komt dan eigenlijk alleen in de gebieden die door de (corrupte) politie onder controle worden gehouden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Petalja ken ik niet, maar ik zat wel in het armste deel van Thailand. Daar was het vrijwilligerswerk wat ik deed het meest nodig. Ik geloof niet dat ze daar echt buitenwijken hadden. Arm en rijk stond gewoon naast elkaar. Krot - villa- krot - tempel - krot etc.
Wist je dat er inde 19e eeuw een (wat nu zou heten) Duitse heerser was die allerlei drankjes verbood omdat hij vond dat zijn volk bier moest drinken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wist je dat bier op IJsland verboden is geweest tot 1989?
Dank je.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
Verder natuurlijk een unieke belevenis en hoop dat je het naar je zin hebt gehad.
Wat klinkt dat decadent...quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:55 schreef Autodidact het volgende:
ik heb bij reizen altijd geprobeerd
Het zíjn apen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, afstammelingen van de apen.
Welke is het ook alweer?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:56 schreef gelly het volgende:
Ah, de volgende foute Nederlandse film op Veronica.
Wat heeft een Amerikaan in de Bijlmer te zoeken voor slechtere wijken heb je genoeg keuze in Amerika zelf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:55 schreef Autodidact het volgende:
Retourte Bijlmer lijkt me voor een Amerikaan informatiever dat een een retourtje Madame Toussouds trouwens....ik heb bij reizen altijd geprobeerd de "Bijlmers" van die landen te bezoeken in ieder geval.
Die stad heb ik vermeden. Daar schijnen dus wél kleine jongetjes achter de bar verstopt te zitten.quote:
Alleen al om het foutieve beeld van Nederland te corrigeren lijkt het me nuttig. Drugs, hoeren en molens. Nou ja, 1 vind je iig niet in de Bijlmer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat heeft een Amerikaan in de Bijlmer te zoeken voor slechtere wijken heb je genoeg keuze in Amerika zelf.
Toch zonde dat zo'n mooi land daar om bekend staat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die stad heb ik vermeden. Daar schijnen dus wél kleine jongetjes achter de bar verstopt te zitten.
Wat wel opmerkelijk was: Ik heb een Duits blad gevonden in Thailand met allerlei advertenties waar de beste hoerenbarren in Pattaya zijn! Echt bizar.
Dat beeld is natuurlijk sowieso achterlijk maar ik denk dat een Amerikaan of elke andere niet-Nederlander met enige vorm van verstand ook wel begrijpt dat dat beeld niet met de waarheid strookt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:01 schreef gelly het volgende:
Alleen al om het foutieve beeld van Nederland te corrigeren lijkt het me nuttig. Drugs, hoeren en molens. Nou ja, 1 vind je iig niet in de Bijlmer.
Absoluut. De mensen zijn er zó ontzettend aardig. Eigenlijk verdienen ze betere toeristen....quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Toch zonde dat zo'n mooi land daar om bekend staat.
Ook overeenkomsten zijn net zo leerbaar. Misschien nog veel leerbaarder...quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat heeft een Amerikaan in de Bijlmer te zoeken voor slechtere wijken heb je genoeg keuze in Amerika zelf.
Ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
Toen ik in de VS was viel me dat erg op. Je rijdt zo van een goede buurt in een slechte buurt en slecht is daar echt slecht. Troosteloos en zwaar verpauperd.
Daar schrik je dan wel van omdat het beeld van de VS vaak anders is. Opzich wel goed om ook de andere kant van de medaille te zien.
Het lijkt Gerhard S. welquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:03 schreef sizzler het volgende:
http://www.clubelectricbl(...)go-bar-girls-005.jpg
Duizenden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
Mannen van middelbare leeftijd die alleen naar Thailand reizen. Daar moet je volgens mij voor uit kijken.
Toen ik Tampa Bay was viel mij dat ook op. Van een paar minuten van een zakendistrict in een pauperbuurt waar ik persoonlijk nog niet eens dood gevonden zou willen worden. Maar goed, dat kun je natuurlijk weten. Ook de vele Amerikanen zien die in campers langs de weg wonen was erg confronterend zo niet schokkend.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toen ik in de VS was viel me dat erg op. Je rijdt zo van een goede buurt in een slechte buurt en slecht is daar echt slecht. Troosteloos en zwaar verpauperd.
Daar schrik je dan wel van omdat het beeld van de VS vaak anders is. Opzich wel goed om ook de andere kant van de medaille te zien.
Massa toerisme is al erg maar van dat soort toerisme word je als land toch ook niet echt beter van.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:07 schreef sizzler het volgende:
Duizenden!
In het dorp waar ik zat was het alles behalve toeristisch. Er waren nauwelijks westerlingen en toch zaten er in de twee straten in de buurt drie barren voor westerse mannen om in contact te komen met Thaise meisjes. Er zijn honderden (Duitse) bedrijven die niets anders doen dan visa en papieren regelen voor westerse mannen om hun Thaise vrouwen in importeren.
Ja de bekende trailer parks heb ik ook gezien. Daar zou ik ook niet graag dood gevonden willen worden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Toen ik Tampa Bay was viel mij dat ook op. Van een paar minuten van een zakendistrict in een pauperbuurt waar ik persoonlijk nog niet eens dood gevonden zou willen worden. Maar goed, dat kun je natuurlijk weten. Ook de vele Amerikanen zien die in campers langs de weg wonen was erg confronterend zo niet schokkend.
Wat nu weer?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:45 schreef Apropos het volgende:
Leuk volk, daar in Rusland.
Kan je dan weer gauw oprotten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij ook een Marokkaan bent, Marokkanen zijn racisten en jatten alleen van niet-Marokkanenquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Mutant01 het volgende:
Die argumenten van sizzler ook. Zal ik je eens wat vertellen ik woon in Rotterdam zuid, en heb tot 2 keer toe mijn autoradio op het dak van de auto laten liggen. Er is een hele nacht overheen gegaan en dat ding lag er nogsteeds.
Oh ja, dat was het. Soms zie ik ook Jezus in de wolken, als je dan knippert met je ogen is het een konijn, en dan besef je....dat het gewoon condens is.quote:De Hemelvaart betekent in het christendom de terugkeer van Jezus van Nazareth naar zijn vader in de hemel. Het Lucas-evangelie en de Handelingen van de Apostelen verhalen dat Christus na de verrijzenis meerdere keren verschenen is aan zijn apostel en leerlingen. Na die veertig dagen steeg hij op ten hemel. Veertig dagen na zijn opstanding, terwijl de leerlingen naar boven keken, werd Jezus aan het zicht onttrokken door een wolk, waaruit geconcludeerd werd dat hij ten hemel voer.
Er stond op mn radio-doosje Sony en niet Marokkaan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij ook een Marokkaan bent, Marokkanen zijn racisten en jatten alleen van niet-Marokkanen.
Ze kunnen toch zien wat er aan je spiegeltje hangt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er stond op mn radio-doosje Sony en niet Marokkaan.
Dit is 'm. Iemand interesse?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:00 schreef Autodidact het volgende:
Is 'ie weer.....
Did you know that Pat Robertson can leg-press 2000 pounds! How does he do it?
Where does Pat find the time and energy to host a daily, national TV show, head a world-wide ministry, develop visionary scholars, while traveling the globe as a statesman?
One of Pat's secrets to keeping his energy high and his vitality soaring is his age-defying protein shake. Pat developed a delicious, refreshing shake, filled with energy-producing nutrients.
Er hangt niets aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zien wat er aan je spiegeltje hangt?
http://www.docstrangelove.com/2006/05/21/a-hanging-in-pakistan/quote:"On June 1st of this year the life of a man who has spent half his
life in prison will be extinguished in Pakistan. Mirza Tahir Hussain, a
36-year Pakistani-British dual citizen, will be hanged for the crime of murder. He will be hanged after an Islamic court in Pakistan found him guilty of murdering a taxi driver in 1988. He will be hanged after he was acquitted of all charges by the Pakistani High
Court."
''Skinheads als antilichamen'' en ''vechtpartijen'' met buitenlanders die gewoon neerkomen op lynchpartijen en pogroms.quote:
http://news.yahoo.com/s/n(...)MDdwBHNlYwN5bmNhdA--quote:LOS ANGELES (Reuters) - Folk singer Joan Baez sang "We Shall Overcome" from a tree-top perch in Los Angeles on Wednesday in a bid to save a community garden from demolition.
Baez, 65, who gave voice to civil rights and anti-war campaigners in the 1960s, joined Julia "Butterfly" Hill, an anti-logging activist, in taking up residence in the tree in the 14-acre (5.7-hectare) fruit and vegetable garden in gritty south Los Angeles.
quote:Neuspeuteren
Neuspeuteren is het verwijderen van neusslijm uit de neus met behulp van een vinger. Een wetenschappelijke naam is rhinotillexe, dwangmatig neuspeuteren heet rhinotillexomanie.
Neuspeuteren wordt door mensen en andere primaten bedreven. Neuspeuteren dient ervoor om slijmresten uit de neus te verwijderen. Soms is dit noodzakelijk omdat het verwijderen door snuiven of snuiten niet lukt. Hoewel het een zeer algemene gewoonte betreft, geldt neuspeuteren in onze samenleving als een licht taboe. De gewoonte wordt vooral met kinderen geassocieerd; vaak wordt er een verwijzing naar gemaakt in kinderliteratuur. Het opeten van verwijderd neusslijm, mucofagie genoemd, is een veel zwaarder taboe en wordt algemeen als zeer onfatsoenlijk gezien.
Frequent neuspeuteren kan schade toebrengen aan de neus, in het bijzonder aan de vele haarvaten die binnenin dit orgaan aan de oppervlakte komen. Ook kan het infecties veroorzaken. Veel doktoren raden het dan ook af en adviseren het gebruik van zakdoekjes. Anderen wijzen juist op het feit dat het een natuurlijke gewoonte betreft, en dat het opeten van neusslijm het immuunsysteem van de mens (inzonderheid het jonge kind) versterkt.
Sommigen geloven dit niet.quote:Soms is dit noodzakelijk omdat het verwijderen door snuiven of snuiten niet lukt.
Moralistenquote:Het opeten van verwijderd neusslijm, mucofagie genoemd, is een veel zwaarder taboe en wordt algemeen als zeer onfatsoenlijk gezien.
Jeugdliefdequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:25 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Hij is zelf ook niet moeders mooiste, maar wat is dit voor mormel?.
Hilarischquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er stond op mn radio-doosje Sony en niet Marokkaan.
quote:Today in history
On May 25, 1977, the Chinese government removed a decades-old ban on Shakespeare, a new sign of political liberalization.
zou je daarop ook internet kunnen ontvangen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:01 schreef pberends het volgende:
Komeetinslag op vrijdag 26 mei 2006 (deeltje 2)
Gegroet, Aardbewoners.
We moeten miljarden in systemen pompen die kometen tegen kunnen houden, en als je ertegen bent, ben je vóór de vernietiging van de aarde! Je zal wel anders piepen als er een komeet aan komt denderen, en we kunnen het niet tegenhouden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:01 schreef pberends het volgende:
Komeetinslag op vrijdag 26 mei 2006 (deeltje 2)
Gegroet, Aardbewoners.
Ik zou zeggen, laat iedereen ook eens Plato - the Republic (das goedkoper dan de Nederlandse versie) lezen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef Apropos het volgende:
Ik word echt niet goed van mensen die krijsen dat je ''1984'', ''Animal Farm'' en ''Brave new world'' moet lezen, om daarop Alex Jones aan te prijzen. Blijkbaar lezen zij verder nooit iets.
Dat had je vast ook verwacht. Of niet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Mutant01 het volgende:
Die argumenten van sizzler ook. Zal ik je eens wat vertellen ik woon in Rotterdam zuid, en heb tot 2 keer toe mijn autoradio op het dak van de auto laten liggen. Er is een hele nacht overheen gegaan en dat ding lag er nogsteeds.
Ik heb sinds mijn terugkomst nog geen krant gelezen. Laat staan dat ik ooit een telegraaf opensla.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
En ik wil hierbij ook nog eens melden dat sizzler een typische telegraaf lezer is. "ik lees wat ik wil lezen in een nieuwsbericht", en als marokkanen er niet eens in voorkomen, dan verzin ik het er gewoon bij. Afgezien daarvan ontkend iedereen dat er uberhaupt wat aan de hand is, maar dat quote ik niet want dan ik de marokkanen er niet de schuld van geven.
tot zover mijnop sizzler.
Het is goed om gelezen te hebben, dat zeker, maar mensen die het zo zonder enige scrupules aan hun eigen ''Al CIADA!''-ideologie ondergeschikt maken, zijn weerzinwekkend. Zoiets als Goebbels Holderlin horen voordragen, als we het toch in die hoek zoeken. (Geen aanval op jou hoor, Yildiz, de burgerrechten gaan mij ook aan het hart.)quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat iedereen ook eens Plato - the Republic (das goedkoper dan de Nederlandse versie) lezen.
Vooral voor politici is het wel leuk. 'het bestel' is een leuke opvolger ervan, en redelijk actueel.
[me=sizzler is playing Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
* Mr.X]luistert Marco Borsato - Nooit meer een morgen.[/me]
Monotone, kwetsbare jongens wier optredens doen denken aan schoolonderzoeken moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
* sizzler is playing Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing.
En toen heb jij hem geholpen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:04 schreef sizzler het volgende:
Op het vliegveld van Bangkok stond trouwens een Marokkaanse Nederlander die zijn Nederlandse paspoort vergeten was en alleen een Marokkaans paspoort bij zich had. Maar dan had hij een visum nodig om de EU / Nederland in te komen en dat had hij niet. Oeps.
* pberends is playing Ce Ce Peniston - We Got A Love Thangquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
* sizzler is playing Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing.
Speculatief.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef George-Butters het volgende:
Speculeren is het grootste gevaar van de westerse samenleving.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik de film das Goebbels experiment gemist heb, toen ie hier in het filmhuis draaide.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is goed om gelezen te hebben, dat zeker, maar mensen die het zo zonder enige scrupules aan hun eigen ''Al CIADA!''-ideologie ondergeschikt maken, zijn weerzinwekkend. Zoiets als Goebbels Holderlin horen voordragen, als we het toch in die hoek zoeken. (Geen aanval op jou hoor, Yildiz, de burgerrechten gaan mij ook aan het hart.)
Hij was niet dat je zegt "aanspreekbaar". In Thailand is het onbeefd om openlijk boos en agressief te worden want daar verlies je gezicht mee. Nouja, dat was hem waarschijnlijk even ontgaan.quote:
Die was best goed, al zaten er vreemde hiaten in.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ik de film das Goebbels experiment gemist heb, toen ie hier in het filmhuis draaide.
Ik bedoel: ik had hem willen helpen, maar dan in de zin van hoe een hond "geholpen" wordt.quote:
Ja dat zegt genoeg over je denkwijze.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik had hem willen helpen, maar dan in de zin van hoe een hond "geholpen" wordt.
Wat heeft Rotterdam met Gouda te maken. Ik geef een voorbeeld uit het dagelijks leven in een van de grootste steden van Nederland. In Thailand is het evengoed als hier, "tis maar net waar je zit" en bovendien ook nog eens een kwestie van toeval.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn terugkomst nog geen krant gelezen. Laat staan dat ik ooit een telegraaf opensla.
Ik ben wel twee keer gaan winkelen en uitgeweest in Gouda. Ik zou zeggen: leg je autoradio daar eens op een terrasje, dan probeer ik het nog een keer in Thailand als je denkt dat je voorbeeld aangeeft dat Thailand even veilig is als Roterdam.
Je ziet maar wat je wilt zien en je beschuldigt mij maar met wat je zelf doet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja dat zegt genoeg over je denkwijze.
Dat was bij terugkeer. Je krijgt een visum als je Thailand inkomt, ongeacht wat voor paspoort je hebt, maar als je naar Nederland of de EU gaat (weet niet precies wat het probleem was) heb je blijkbaar een visum van de ambassade nodig. En die had hij niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe kan je je paspoort vergeten zijn? Dat wordt toch al gecheckt bij het inchecken? Of was het bij terugkeer?
Hij had dus zijn NL-paspoort in zijn hotelkamer oid laten liggen? Niet zo handig.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat was bij terugkeer. Je krijgt een visum als je Thailand inkomt, ongeacht wat voor paspoort je hebt, maar als je naar Nederland of de EU gaat (weet niet precies wat het probleem was) heb je blijkbaar een visum van de ambassade nodig. En die had hij niet.
Mja, je kunt investeren wat je wil, maar het grote geld gaat naar de grote jongens, de ING's van deze wereld....quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef George-Butters het volgende:
Speculeren is het grootste gevaar van de westerse samenleving.
Een voorbeeld dat niet echt exemplarisch is voor de grote stad. Terwijl mijn voorbeeld dat wel was. Appels met peren vergelijken dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld uit het dagelijks leven in een van de grootste steden van Nederland.
Als je fietsen zonder slot hebt, auto's open kan laten staan, brommers met lopende motor kan parkeren om even boodschappen te doen, je camera vergeet en hij ligt er nog, open huizen hebt waarbij iedereen die langsloopt je breedbeeldtv zonder moeite mee kan nemen etc. dan heeft dat weinig met "toeval" te maken.quote:In Thailand is het evengoed als hier, "tis maar net waar je zit" en bovendien ook nog eens een kwestie van toeval.
Dat is echt onzin. Als particulier kan je best een leuk centje verdienen op de (Nederlandse) beurs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef Autodidact het volgende:
Mja, je kunt investeren wat je wil, maar het grote geld gaat naar de grote jongens, de ING's van deze wereld....
Ja hoor Sizzler, Thailand is het enigste land ter wereld zonder criminaliteit. Ik zou zeggen blijf daar aub.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:44 schreef sizzler het volgende:
Als je fietsen zonder slot hebt, auto's open kan laten staan, brommers met lopende motor kan parkeren om even boodschappen te doen, je camera vergeet en hij ligt er nog, open huizen hebt waarbij iedereen die langsloopt je breedbeeldtv zonder moeite mee kan nemen etc. dan heeft dat weinig met "toeval" te maken.
Als je genoeg geld hebt wel ja. Anders gaat al je winst op aan portefeuillekosten. En je moet weten wat je "hedge-positie" is om je risico te beperken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Als particulier kan je best een leuk centje verdienen op de (Nederlandse) beurs.
Het geld ligt voor het oprapen mits je weet waar je moet zoeken.
Je moet klein beginnen. Ik ben ook maar een belegger van niets als je het vergelijkt met de grote jongens maar toch heb ik wel aardige winsten gemaakt met bijv. de verkoop van mijn Versatel aandelen aan Tele2.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef sizzler het volgende:
Als je genoeg geld hebt wel ja. Anders gaat al je winst op aan portefeuillekosten. En je moet weten wat je "hedge-positie" is om je risico te beperken.
Goed businessplan schrijvenquote:Over beleggen gesproken: weet iemand hoe ik aan 130 miljoen kan komen. Ik wil een bedrijf overkopen om er 600 miljoen mee te verdienen.
Je bedeelt me weer een mening toe die ik niet heb. Ik zeg alleen dat er verschillen zijn. Vandalisme, grafitti, hangjongeren ... op de een of andere manier hebben ze dat daar niet. De "lagere" criminaliteit is daar veel minder. Maar dat je je autoradio laat liggen en hij wordt niet gestolen zegt natuurlijk niets over de veiligheid van Rotterdam en is al helemaal niet te vergelijken met de situatie in Thailand waar je WEL je fiets zonder slot bij een discotheek kan neerzetten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor Sizzler, Thailand is het enigste land ter wereld zonder criminaliteit. Ik zou zeggen blijf daar aub.
Ja, en vervolgens gebruikt de ABN mijn businessplan om er dat bedrijf mee over te kopen.quote:
Tsja kapitalisme is niet eerlijk en met geld maak je (meer) geld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:58 schreef sizzler het volgende:
Ja, en vervolgens gebruikt de ABN mijn businessplan om er dat bedrijf mee over te kopen.
Hmmm. Ik ken wel iemand met hele rijke ouders. Maar dat is een homo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er zit weinig anders op dan je vriendin dumpen en eentje zoeken met bijzonder rijke ouders.
Hoe slim 1 persoon ook is, over het algemeen zul je niet slimmer zijn dan 1000 experts die evt. beschikken over "speciale" kennisquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Als particulier kan je best een leuk centje verdienen op de (Nederlandse) beurs.
Het geld ligt voor het oprapen mits je weet waar je moet zoeken.
Is je geaardheid miljoenen waard?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ken wel iemand met hele rijke ouders. Maar dat is een homo.![]()
Nee, dan blijf ik wel bij mijn vriendin.
Nah ja net alsof ik uren per dag bezig ben om die shit te regelen. Ik plaats gewoon een order op internet en Robeco doet de rest. Voor de rest kijk ik af en toe naar de koersen en meer doe ik er ook aan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:14 schreef Autodidact het volgende:
Hoe slim 1 persoon ook is, over het algemeen zul je niet slimmer zijn dan 1000 experts die evt. beschikken over "speciale" kennis. Meestal verdienen mensen aan de tijd die ze besteden aan het volgen van hun aandelen en allerlei aankopen plegen, en de transactiekosten, minder dan een minimum uurloon.
M.a.w. de tijd dat je bezig bent die shit te regelen, kun je meestal efficiënter besteden door de post te bezorgen of friet te bakken.
Hell yes!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is je geaardheid miljoenen waard?
Uiteraard, je zult wel gek zijn om eerst voor een ander te kiezen en dan voor jezelf.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ieder mens is in de basis egoïstisch.
quote:Economische groei VS groter
Uitgegeven: 25 mei 2006 14:58
WASHINGTON - De economische groei van de Verenigde Staten heeft in het eerste kwartaal 5,3 procent op jaarbasis bedragen, zo heeft het Amerikaanse mimisterie van Handel donderdag bekendgemaakt in een tweede raming. Het groeipercentage is hoger dan de eerste raming van het ministerie, die 4,8 procent bedroeg.
Het jongste percentage is, ondanks dat het is opgetrokken, lager dan was verwacht. Analisten hadden in doorsnee gerekend op een economische kwartaalgroei van 5,7 procent. Niettemin is de groei de sterkste sinds het derde kwartaal van 2000.
Het ministerie maakt volgende maand de definitieve groei bekend. In de laatste drie maanden van vorig jaar heeft de Amerikaanse economie een groei laten zien van 1,7 procent.
Voorraden
Dat het ministerie de groei in de eerste drie maanden van dit jaar nu hoger heeft ingeschat dan een maand geleden, komt doordat het Amerikaanse bedrijfsleven meer heeft geïnvesteerd in zijn voorraden dan eerder was gedacht. Bovendien viel het handelstekort van de VS wat kleiner uit.
Daar stond tegenover dat de consumenten wat minder hebben besteed aan dienstverlening. Verder zwakten de bedrijfsinvesteringen in uitrusting en software af.
De genen zijn egoïstisch, mensen zijn op zich vrij altruïstische apen hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ieder mens is in de basis egoïstisch.
Ja, met een budgetverhoging tot 450 miljard voor het pentagon alleen al, zo kan ik het ook.quote:
Says who?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
"The selfish gene" .. was dat niet achterhaald?
Tot zover de "bakermat" van democratiequote:It took two hours and a night of a thousand Crest WhiteStrips, a hundred costume-changes and at least a dozen false notes for Fox to declare Taylor Hicks the official winner of "American Idol" last night.
The host, Ryan Seacrest, said 63.4 million votes were cast this season, boasting, "That's more than any president in the history of our country has ever received."
Misschien heeft het er mee te maken dat de meeste mensen niet eens n auto hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bedeelt me weer een mening toe die ik niet heb. Ik zeg alleen dat er verschillen zijn. Vandalisme, grafitti, hangjongeren ... op de een of andere manier hebben ze dat daar niet. De "lagere" criminaliteit is daar veel minder. Maar dat je je autoradio laat liggen en hij wordt niet gestolen zegt natuurlijk niets over de veiligheid van Rotterdam en is al helemaal niet te vergelijken met de situatie in Thailand waar je WEL je fiets zonder slot bij een discotheek kan neerzetten.
Misschien komt het meer door deze moraal:quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je bedeelt me weer een mening toe die ik niet heb. Ik zeg alleen dat er verschillen zijn. Vandalisme, grafitti, hangjongeren ... op de een of andere manier hebben ze dat daar niet. De "lagere" criminaliteit is daar veel minder. Maar dat je je autoradio laat liggen en hij wordt niet gestolen zegt natuurlijk niets over de veiligheid van Rotterdam en is al helemaal niet te vergelijken met de situatie in Thailand waar je WEL je fiets zonder slot bij een discotheek kan neerzetten.
Thai zijn gek, dat ze die fiets laten staan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Uiteraard, je zult wel gek zijn om eerst voor een ander te kiezen en dan voor jezelf.
De meeste mensen hebben brommers. Dat is echt HET vervoermiddel daar. Maar er zijn zat auto's en ook de brommers gingen niet op slot en vaak genoeg zat de sleutel nog gewoon in het contact.quote:
Een anarchistisch shirt, zo te zien. Volgens mij was dat een typisch anarchistisch of punk-gebruik, om ''burgers te pesten.'' En misschien is dat nog zo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef sizzler het volgende:
Stel je trouwens eens voor dat je dit op schiphol tegenkomt: Thailand #10 - Sabai di mai?
Precies wat er van me gevraagd werd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh, wacht ik bedoelde deze: Thailand #10 - Sabai di mai?
ghe..quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:09 schreef sigme het volgende:
()
Welkom terug in je eigen land, Mutant!
http://news.yahoo.com/s/a(...)Z2szazkxBHNlYwN0bQ--quote:HOUSTON - Former Enron Corp. chiefs Kenneth Lay and Jeffrey Skilling were convicted Thursday of conspiracy and securities and wire fraud in one of the biggest business scandals in U.S. history.
quote:...People called me a racist, and for what? For simply saying we ought to be having more babies in this country and that while Hispanics were doing their part, others should be doing more.
If you look at the demographic trends — as I have — you could conclude — as I have — that 50 years from now Europe will be brown and Muslim, and America will be brown and Christian.
I am fine with that America and I have said so many times. I'd rather live with the Christians here than live under Sharia law in Europe.
Of course, I won't be alive then anyway. But I hope you get my point.
The overall point here today is to say people are wrong if they say I am urging white people to have more babies because I am afraid of more brown people and I'm racist. Couldn't be further from the truth.
Not that the truth matters when people want to lie about you for their own personal and vicious motives, which seems to happen a lot lately.
That's My Word.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4897176quote:Sudan laat voorposten VN-vredesmacht toe
Een internationaal team van militaire experts krijgt toegang tot Sudan. De Sudanese regering weigerde de afgelopen tijd visa te verstrekken aan de waarnemers. In een gesprek tussen president Bashir en VN-gezant Lakhdar Brahimi is de kwestie opgelost. De militaire experts moeten de komst voorbereiden van een VN-vredesmacht naar de Sudanese regio Darfur. Op dit moment houdt een troepenmacht van de Afrikaanse Unie daar toezicht op de naleving van een drie weken geleden gesloten vredesakkoord.
Over de komst van VN-troepen woedde woensdag een emotioneel debat in het Sudanese parlement. Voorstanders van de VN-missie werden uitgemaakt voor landverraders en spionnen.
Het conflict tussen pro-regeringsmilities en rebellen in Darfur heeft de afgelopen drie jaar tienduizenden levens geëist. Meer dan twee miljoen mensen leven onder erbarmelijke omstandigheden in vluchtelingenkampen.
quote:
Trouwens, wat hebben die Amerikanen dat ze Hispanics een ras noemen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:57 schreef Autodidact het volgende:
Oh, hey, Fox:
[..]
[afbeelding]
Wat een redenaar. Hij wil gewoon neuken.
Return of the sorry-cultuur. Die man heeft bloed van honderdduizenden aan z'n handen: "sorry"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:21 schreef Pracissor het volgende:
Mooie woorden van Bush, geeft fouten toe, kenmerkt een groot leider!
"Want er kómen andere tijhijden"..Of niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Return of the sorry-cultuur. Die man heeft bloed van honderdduizenden aan z'n handen: "sorry".
(1966, véértig jaar geleden. 't Wil niet echt vlotten met die andere tijden..)quote:Meneer de president, welterusten
Slaap maar lekker in je mooie witte huis
Denk maar niet te veel aan al die verre kusten
Waar uw jongens zitten, eenzaam, ver van thuis
Denk vooral niet aan die zesenveertig doden
Die vergissing laatst met dat bombardement
En vergeet het vierde van die tien geboden
die u als goed christen zeker kent
Denk maar niet aan al die jonge frontsoldaten
Eenzaam stervend in de verre tropennacht
Laat die bleke pacifistenkliek maar praten
Meneer de president, slaap zacht
Droom maar van de overwinning en de zege
Droom maar van uw mooie vredesideaal
Dat nog nooit door bloedig moorden is verkregen
Droom maar dat het u wel lukken zal dit maal
Denk maar niet aan al die mensen die verrekken
Hoeveel vrouwen, hoeveel kinderen zijn vermoord
Droom maar dat u aan het langste eind zult trekken
En geloof van al die tegenstand geen woord
Bajonetten met bloedige gevesten
Houden ver van hier op uw bevel de wacht
Voor de glorie en de eer van het vrije westen
Schrik maar niet te erg wanneer u in uw dromen
Al die schuldeloze slachtoffers ziet staan
Die daarginds bij het gevecht zijn omgekomen
En u vragen hoe lang dit nog zo moet gaan
En u zult toch ook zo langzaamaan wel weten
Dat er mensen zijn die ziek zijn van geweld
Die het bloed en de ellende niet vergeten
En voor wie nog steeds een mensenleven telt
Droom maar niet te veel van al die dode mensen
Droom maar fijn van overwinning en van macht
Denk maar niet aan al die vredeswensen
Kater?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:34 schreef George-Butters het volgende:
ohw
En het maken van fouten kenmerkt Bush.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:21 schreef Pracissor het volgende:
Mooie woorden van Bush, geeft fouten toe, kenmerkt een groot leider!
Hehe. Nee, wel heel wat nepmerken en de nieuwste DVD's voor 1 euro per stuk.quote:
http://www.vnunet.nl/nieuws.jsp?id=1503417quote:Marijnissen start online WK-poule voor goede doel
SP-voorman Jan Marijnissen organiseert op zijn website tijdens het WK voetbal een 'Poule voor het Goede Doel'. De SP stort per deelnemer 1 euro in een pot en de beste voorspellers mogen het uiteindelijke bedrag schenken aan een goed doel naar keuze.
Redactie Computer Idee, Computer Idee, 26 mei 2006
Marijnissen: 'Miljoenen bondscoaches vullen deze dagen poules in met voorspellingen, in de vriendenkring, op het werk, op school of in de sportkantine. Soms kun je er een paar tientjes mee winnen, maar de meeste mensen spelen vooral voor het plezier. Het leek mij mooi om deze lol te combineren met een goed doel. Scoor eens voor een ander, zeg maar."
De goede doelenpot wordt door de SP gevuld aan de hand van het aantal deelnemers. Per deelnemer stort de partij 1 euro in de goede doelenpot, met een maximum van 5.000 euro. De poule staat voor iedereen open. Meteen na iedere wedstrijd worden de uitslagen verwerkt en wordt ook de ranglijst aangepast. Behalve je eigen voorspellingen kun je ook die van je tegenstanders bekijken.
Met Hemelvaart krijg je nu eenmaal familiebezoek.quote:
Gaan ze ook een verbod op alle columns uitvaardigen, veel daarvan zijn ook ontzettend beledigend...quote:Housewitz-maker uit verzetsfamilie
BRIELLE - De Brielse maker van het op internet gewraakte Housewitzfimpje komt uit een verzetsfamilie.
Eén familielid van de 23-jarige economiestudent werd op 8 maart 1945 zelfs gefusilleerd, een wraakactie van de Duitsers na een aanslag op een aantal hoogwaardigheidsbekleders bij de Woeste Hoeve, langs de weg van Apeldoorn naar Arnhem. Andere familieleden zaten gevangen in het Scheveningse Oranjehotel of lieten joden onderduiken.
Des te wranger lijkt het te zijn dat juist Briellenaar Dick T. begin vorig jaar een internetfimpje maakte met daarin tal van verwijzingen naar het Poolse vernietigingskamp Auschwitz. Het filpmje, Housewitz genaamd, maakt reclame voor een fictief technodansfeest dat op 4 mei plaats zou vinden op het terrein van het concentratiekamp.
De video bevat beelden van Nazi’s, concentratiekampgevangenen, opgestapelde lijken, barakken, een gaskamer en het transport van joden in een goederentrein. Boven de poort van het ’festivalterrein’ staat ’Tanzen macht Frei’, optredende dj’s zijn Michel der Heidi en Armin von Bauren.
De Briellenaar veroorzaakte met zijn fimpje een internationale rel, nadat een links naar zijn creatie op de veelbezochte website geenstijl.nl werd geplaatst. De redactie van die site deed dat om T. er niet mee weg te laten komen. Het Meldpunt Disriminatie Internet (MDI) deed echter aangifte tegen T. én geenstijl.
Volgens T. was het filmpje bedoeld als grap. Hij kwalificeert het als ’zeer, zeer zwarte humor’. Het Openbaar Ministerie in Rotterdam ziet er evenwel niet de humor van in en noemt het fimpje walgelijk. Overigens net als T.’s advocaat, R. Baumgardt. Die laatste vindt echter niet dat T. daarom meteen strafbaar is. Per slot van rekening was het niet de bedoeling van de student het fimpje wereldkundig te maken, laat staan dat hij een grote groep joden wilde beledigen.
De rechtbank oordeelde afgelopen woensdag dat T. wel degelijk heeft beledigd. Het is grievend en aanstootgevend voor overlevenden van de Tweede Wereldoorlog en daarmee dus beledigend, oordeelde de politierechter. T. moet daarom een werkstraf van 40 uur uitvoeren. Het OM had 60 uur geëist.
Ik hoop toch oprecht dat er hoger beroep volgt. En dat er uiteindelijk vrijspraak komt. Maar ja, wie ben ik...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaan ze ook een verbod op alle columns uitvaardigen, veel daarvan zijn ook ontzettend beledigend...
En tering, leggings zijn ook walgelijk, gaan we die ook verbieden?
Hij ging niet in hoger beroep zei die, maar hij wil geen aandacht meer natuurlijk na al deze ellende. Dus hij gaat niet in hoger beroep, niet omdat de straf terecht is, maar om de druk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop toch oprecht dat er hoger beroep volgt. En dat er uiteindelijk vrijspraak komt. Maar ja, wie ben ik...
Bush is turning circles on Iraq. Om de paar maanden vliegt Irak van de ene naar de andere kantquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:33 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen RQ.
[..]
"Want er kómen andere tijhijden"..Of niet, natuurlijk.
[..]
(1966, véértig jaar geleden. 't Wil niet echt vlotten met die andere tijden..)
quote:***ENNIS*******************************
*** Iraakse tennissers geëxecuteerd
**De coach van het Iraakse tennisteam
en twee van zijn spelers zijn donderdag
doodgeschoten.Ooggetuigen meldden dat
de drie geëxecuteerd zijn,omdat ze een
korte broek droegen.Dat heeft het
Iraakse olympisch comité bekendgemaakt.
Behalve coach Ahmed Rachid verloren de
spelers Nasser Ali Hatem en Wissam Adel
Odah het leven.Enkele dagen geleden zou
een militante soennitische groep hebben
gewaarschuwd dat het dragen van een
korte broek niet zou worden aanvaard.
Het is niet de eerste keer dat sporters
in Irak het doelwit van acties zijn.Dit
jaar werden leden van het taekwondoteam
ontvoerd en werd voormalig bokskampioen
Jasseb Rahma doodgeschoten.
http://www.trouw.nl/hetni(...)oodzaak_om_te_liegenquote:Ayaan Hirsi Ali / Brieven onderbouwen noodzaak om te liegen
Van onze redactie politiek
Ayaan Hirsi Ali beschikt over brieven van haar Somalische familie die haar beweringen onderbouwen dat ze bij haar asielaanvraag in Nederland wel gedwongen was onjuiste informatie te geven.
Ze was bang dat de man aan wie ze uitgehuwelijkt was, haar op het spoor kon komen. Haar vader had haar vervloekt en verstoten.
Dit heeft ze eerder deze week gemeld aan de New York Times. Een verslaggever van de Amerikaanse krant kreeg inzage in twee brieven, één uit 1992 van haar zuster en één uit 1993 van haar vader.
Haar zuster Haweya waarschuwt Hirsi Ali, die toen net gearriveerd was in een Nederlands asielzoekerskamp, dat haar man in Duitsland op zoek is naar haar. Haar vader coördineert de zoektocht van clanleden die ook gevraagd zijn naar Hirsi Ali uit te kijken. ’Je bent gewaarschuwd’, schrijft haar zuster.
In een brief van haar vader, Hirsi Magan Isse, vervloekt hij zijn dochter, omdat zij van haar man is weggelopen en ongehoorzaam is. Hij wil geen contact meer met haar. ’Ga naar de hel en de duivel is met jou. Mag Allah je straffen voor je misleiding’, besluit hij.
Minister Verdonk moet van de Tweede Kamer binnen zes weken uitsluitsel geven hoe Hirsi Ali haar Nederlanderschap kan behouden dan wel opnieuw kan krijgen. Vorige week maandag 15 mei concludeerde de minister dat Hirsi Ali geacht wordt nooit Nederlandse te zijn geweest, omdat ze bij haar naturalisatie gelogen had over haar naam en leeftijd.
Hirsi Ali verdedigde zich vorige week door te verklaren dat ze een niet helemaal correcte naam en leeftijd had opgegeven – haar echte naam was Ayaan Hirsi Magan – uit angst dat de verre neef aan wie ze was uitgehuwelijkt en haar familie en clan haar zouden vinden. Hirsi denkt dat de brieven haar zullen ontlasten, omdat ze probeerde om veiligheidsredenen haar familie op een dwaalspoor te brengen.
Het voormalige VVD-kamerlid heeft in voorgaande jaren meerdere malen gemeld onjuiste informatie te hebben gegeven over haar identiteit. Maar deze kwestie kwam in een stroomversnelling toen het tv-programma ’Zembla’ enkele weken geleden de zaken op een rij zette.
Minister Verdonk zal vooralsnog eerst alleen naar de juridische mogelijkheden kijken om Hirsi Ali te helpen. Ze wil nog niet ingaan op het verzoek van de Tweede Kamer om alle vergelijkbare gevallen, waarbij mensen hun Nederlanderschap niet kregen of kwijtraakten, te bekijken.
De Tweede Kamer, maar ook minister Bot van buitenlandse zaken, vindt dat in gelijke gevallen mensen gelijk behandeld moeten worden.
Hehe, dat zeg ik ook als ik ergens geen zin in heb...quote:Church officials said there had been no space in the schedule for a spontaneous stop
Ja, schuld van Amerika. Van wie anders, van de beulen soms?quote:
Je moet toch wat als ICT Geek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:54 schreef Autodidact het volgende:
Kleedkamers voor dames voortaan onveilig
Ja, de Amerikanen hebben niks te verantwoorden voor de veiligheidssituatie in Irak. Ben je nog steeds on board, Johan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, schuld van Amerika. Van wie anders, van de beulen soms?
Je hebt ook van die brillen die door synthetische kleding kunnen kijken hèquote:
http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#4897845quote:Wagner volgt Duivesteijn op
Hans Wagner (43) volgt Adri Duivesteijn op als Tweede-Kamerlid voor de PvdA. Duivesteijn vertrok uit de Kamer om wethouder te worden in Almere.
De in Hamburg geboren Wagner is informaticus; hij begon zijn politieke loopbaan bij de sociaal-democratische SPD in Duitsland. Na verhuizing naar Nederland werd hij lid van de PvdA. Sinds begin deze maand was hij gemeenteraadslid in Leidschendam-Voorburg. Wagner was in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen lid van de programmacommissie van de PvdA.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je hebt ook van die brillen die door synthetische kleding kan kijken hè
Deze.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je hebt ook van die brillen die door synthetische kleding kan kijken hè
Deze.
quote:
http://www.fd.nl/ShowKrantArtikel.asp?KrantArtikelId=542320quote:Wijn komt Japan tegemoet
Algemeen tarief winstbelasting blijft net boven 25%
VAN ONZE REDACTEUR
AMSTERDAM - Staatssecretaris Joop Wijn wil het algemene tarief voor de vennootschapsbelasting iets minder verlagen dan hij in april nog van plan was. Dat blijkt uit een wetsvoorstel dat Wijn woensdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd.
De staatssecretaris van Financiën mikt in het voorstel op een tarief van 25,5% in 2007 in plaats van 25%. Daarmee voorkomt hij dat de Japanse fiscus Nederland kwalificeert als een belastingparadijs. Dat zou geleid hebben tot een aanzienlijke fiscale bijheffing voor hier gevestigde Japanse bedrijven. Zij zouden Nederland daarop waarschijnlijk massaal verlaten.
Momenteel staat het algemene tarief voor de vennootschapsbelasting op 29,6%.
Door het tarief minder hard te verlagen dan eind vorige maand aangekondigd, krijgt Wijn extra financiële ruimte. Die gebruikt hij om het midden- en kleinbedrijf tegemoet te komen. In plaats van één mkb-tarief, dat nu op 25% staat, komen er twee: één van 20% en ander van 23,5%. Het eerste tarief geldt voor winsten tot euro 25.000 en het tweede voor winsten van euro 25.000 tot euro 60.000. Voorts trekt Wijn de winstvrijstelling voor mkb-ondernemers in de inkomstenbelasting op van 9% tot 10%.
Uit het wetsvoorstel blijkt bovendien dat Wijn innovatie fiscaal meer wil stimuleren dan hij aanvankelijk voor ogen had. Royalty-inkomsten zullen niet tegen 15%, maar tegen 10% worden belast in een nieuwe, zogeheten octrooibox.
Bedrijven kunnen er verder voor kiezen om hun rente-inkomsten en -kosten fiscaal voortaan af te rekenen tegen 5% in plaats van tegen het algemene tarief.
Het bedrijfsleven heeft positief gereageerd op de aankondigingen van Wijn. 'We zijn blij dat er meer accent komt op het midden- en kleinbedrijf en de kenniseconomie,' aldus een woordvoerder van werkgeversorganisatie VNO-NCW. Positief zijn ook de buitenlandse investeerders. 'Het is een creatief en afgewogen voorstel', oordeelt fiscalist Tom van der Meer namens de Amerikaanse Kamer van Koophandel in Nederland.
Wijns wetsvoorstel is de culminatie van plannen die hij twee jaar geleden heeft ontvouwd om Nederland fiscaal aantrekkelijker te maken voor het internationale bedrijfsleven. Destijds stond het algemene tarief in de vennootschapsbelasting nog op 34,5%.
De geplande tariefsverlaging in 2007 van 29,6% naar 25,5% bekostigt Wijn gedeeltelijk door bepaalde aftrekmogelijkheden voor het bedrijfsleven te beperken. Zoals de staatssecretaris in april liet weten, mogen ondernemers en beleggers voortaan hun onroerend goed niet meer volledig afschrijven. Beleggers mogen afschrijven tot de werkelijke waarde en ondernemers tot 50% daarvan.
Copyright (c) 2006 Het Financieele Dagblad
Tsja. Het zal haar niet baten. Tenminste, niet tegen het feit dat haar Nederlandse staatsburgerschap niet heeft bestaan. Dat is namelijk Hogere logica, waarbij er geen verschoning is. Al heb je honderduizend goede redenen, dan nog maakt dat een ongeindentificeerde geen Nederlands staatsburger. Hooguit kan het reden zijn om alsnog te naturaliseren, per direct of z.s.m.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/hetni(...)oodzaak_om_te_liegen
Ik weet wel zeker dat je het antwoord al weet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Werkt dat nou ook bij de vrouwelijke spelers van WoW, The Sims en Lara Croft?
Wanneer komt je boek met tips uit?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je het antwoord al weet.
Gelukkig ben ik geen dame.. Ik wil best onzichbaar rondhangen in de herenkleedkamerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:54 schreef Autodidact het volgende:
Kleedkamers voor dames voortaan onveilig
Mannen die van auto's houden hebben het over auto's, mannen die van vrouwen houden hebben het over vrouwen, mannen die van boeken houden hebben het over boeken....we zijn flexibel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen dame.. Ik wil best onzichbaar rondhangen in de herenkleedkamer. Waar hébben mannen het nou over als er geen vrouwen in de buurt zijn?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:53 schreef Autodidact het volgende:
Pope misses memorial to Jewish uprising on first day of visit
[..]
.
Dus als ik het goed begrijp staat de Israelische ambassadeur in Polen lang de weg om te zwaaien naar een Duitse meneer die de baas is van een stadstaatje in Italië, en die volgens een niet-joodse religie religieus heel belangrijk is. Internationale politiek gaat me boven de pet.quote:Michael Schudrich, the Chief Rabbi of Warsaw, the Israeli Ambassador and a handful of Jewish dignitaries were left standing as the Pope flashed past with a wave.
Ik speel die spelletjes niet en ik heb niet zo'n hippe bril...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je het antwoord al weet.
Thanks. Ik schrap onzichtbaar bezoek aan groep 1 en 3.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mannen die van auto's houden hebben het over auto's, mannen die van vrouwen houden hebben het over vrouwen, mannen die van boeken houden hebben het over boeken....we zijn flexibel.
Jij moet dan in de voetbalkantine zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanks. Ik schrap onzichtbaar bezoek aan groep 1 en 3.
Ja? Goh. Ik dacht dat die juist meer van auto's hielden dan van vrouwen. Zo zie je maar, alweer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jij moet dan in de voetbalkantine zijn.
Dat is alleen als er vrouwen bij zijn. Snap dat toch.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja? Goh. Ik dacht dat die juist meer van auto's hielden dan van vrouwen.
http://et.tv.yahoo.com/celebrities/14720/quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://www.defamer.com/images/2006/05/oprah-auschwitz.jpg]afbeelding][/url]
Ben je er heus nog nooit geweest?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga morgen naar Den Haag. Zijn er dingen die ik moet zien, of die ik juist niet moet zien?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:42 schreef CHRISBUSSIE het volgende:
[..]
Je vergeet nog een belangrijke....
Politici in Den Haag.
Met hun fraudeleuze handelingen ondermijnen ze het rechtsgevoel bij de gewone burgers.
Kijk maar naar de reactie van die sukkel van D66 Brinkhorst.
De rechter heeft zijn Ministerie op de vingers getikt nav het "stroomgebeuren" in de afgelopen jaren en wat zegt Brinkhorst.
Ja we hebben wat regels overtreden, maar de burger compenseren, dat doen we niet.....
Die hele corrupte kliek van Balkieellende moeten ze zsm achter de tralies flikkeren!
Gefrustreerd typetje.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:59 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/65042#2695672.
En op de Plaats, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:58 schreef Apropos het volgende:
Ik zou op het Lange Voorhout wat gaan drinken, als het weer het toelaat.
Leuke musea / site seeing / historische gebouwen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:58 schreef Apropos het volgende:
Ik zou op het Lange Voorhout wat gaan drinken, als het weer het toelaat.
Het Mauritshuis!quote:
quote:Pole shift theory
A pole shift theory is a hypothesis based on geologic evidence that the physical north and south poles of Earth have not always been at their present-day locations; in other words, the axis of rotation had been "shifted". Pole shift theory is almost always discussed in the context of Earth, but other solar system bodies may have experienced axial reorientation during their existences.
One early popular proponent of a pole shift theory was Charles Hapgood in his books The Earth's Shifting Crust (1958) (which includes a foreword by Albert Einstein) and Path of the Pole (1970). Hapgood speculated that the ice mass at one or both poles over-accumulates which destabilizes the earth's rotational balance, causing slippage of all or much of earth's outer crust around the earth's core, which retains its axial orientation.
This happens either slowly (conservative version) or quickly (radical version). The results of the shift occurring every 12,000 to 20,000 years or so results in dramatic climate changes for most of the earth's surface as areas that were formally equatorial become temperate, and areas that were temperate become either more equatorial or more arctic.
Other theories which are not dependent upon polar ice masses include:
- A high-velocity asteroid or comet which hits Earth at such an angle that the lithosphere moves independent of the mantle
- An unusually magnetic celestial object which passes close enough to Earth to temporarily reorient the magnetic field, which then "drags" the lithosphere about a new axis of rotation. Eventually, the sun's magnetic field again determines the Earth's, after the intruding celestial object "returns" to a location it cannot influence Earth.
These theories are currently not accepted by the scientific community, but debate is ongoing.
Bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het Mauritshuis!
Verder; de Passage, de Gevangenpoort, het Hof van Wouw, Paleis Noordeinde.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:50 schreef pberends het volgende:
Rapper Yes-R wordt live gedist op TMF
HAHA! check die video:
http://www.vkmag.com/media/urmiladisstyesr/
Die keuze is ook onbegrijpelijk, is die gast blind?
Gespeeld dus. Nep. Fake. Niet echt enzo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:50 schreef pberends het volgende:
Rapper Yes-R wordt live gedist op TMF
HAHA! check die video:
http://www.vkmag.com/media/urmiladisstyesr/
Die keuze is ook onbegrijpelijk, is die gast blind?
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=7180quote:MAROKKO:
Fundamentalisten winnen aan invloed in Marokko
Abderrahim El Ouali
CASABLANCA, 25 mei (IPS) - De fundamentalistische Parti de la Justice et du Développement (PJD) zou volgend jaar wel eens de grootste politieke partij in Marokko kunnen worden. Uit een opiniepeiling blijkt dat de partij als er nu verkiezingen werden gehouden, kan rekenen op 47 procent van de stemmen. Marokko is geschrokken van de uitkomst.
Het International Republican Institute, een Amerikaanse organisatie, ondervroeg 1.500 mensen over hun stemgedrag. Bij de vorige verkiezingen eindigde de PJD als derde, maar de partij had zich toen niet in alle kieskringen verkiesbaar gesteld. De PJD wil een regering die zich laat leiden door de islamitische wet, de sjaria. Vanuit die gedachte was de partij in 1999 ook tegen een nationaal plan voor vrouwemancipatie.
Maar niet iedereen ziet een direct gevaar in de opkomst van de PJD. "In Marokko bepaalt de uitslag van de verkiezingen niet altijd hoe een regering eruit komt te zien", zegt Mostafa Bouaziz van het Marokkaans Centrum voor Sociale Studies.
Artikel 24 van de grondwet zegt dat de koning de premier benoemt. En op aanbeveling van de premier benoemt de koning de andere kabinetsleden. De koning hoeft zich daarbij niet te laten leiden door de verkiezingsuitslag.
Het parlement, dat bestaat uit het Huis van Afgevaardigden en het Huis van Raadsleden, kan een motie indienen als die ondertekend is door tenminste een kwart van de leden van het Huis van Afgevaardigden. De motie wordt alleen aangenomen bij absolute meerderheid. De raadsleden kunnen ook moties indienen. Die moeten ondertekend zijn door tenminste een derde van de leden.
De islamisten hebben dus een absolute meerderheid in het parlement nodig, die zullen ze waarschijnlijk volgend jaar niet krijgen. "We krijgen waarschijnlijk een coalitieregering tussen de huidige regeringspartijen en de PJD", zegt Bouaziz.
Een garantie dat de verkiezingen vrij en eerlijk zullen verlopen, is er niet. "In het verleden zijn de verkiezingsuitslagen gemanipuleerd", zegt Bouaziz. "Tegenwoordig worden kiezers omgekocht." Gemarginaliseerde groepen worden op die manier overgehaald om op bepaalde partijen te stemmen. "Maar ze krijgen daar nooit iets voor terug op lange termijn, het gaat altijd om eenmalige verdiensten."
Marokko telt 30 miljoen inwoners. Meer dan 60 procent van de kiezers in Marokko is arm en analfabeet. Die kiezers zijn vaak gemakkelijk te manipuleren, zegt Bouaziz.
Islamisten weten stemmen te trekken onder de armen met hun sociale werk en liefdadigheid. "Als de monarchie de invloed van de islamisten wil beperken, dan moeten er wetten komen die liefdadigheidsinstellingen controleren", zegt Bouaziz.
De islamisten lijken aangemoedigd te worden door de verkiezingswinst van Hamas, tijdens de Palestijnse verkiezingen begin dit jaar. Ze verklaren dat ook zij volgend jaar voor een klinkende overwinning zullen zorgen. Maar als die er komt, dan betekent dat nog niet ongebreidelde macht voor de islamisten. (JS/PD)(EINDE/2006)
"Postbode, mijn post is nat! "quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Lekker weer.
Leven van een postbode gaat niet over rozen.
Tranquillo quilibet gubernator est.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Lekker weer.
Leven van een postbode gaat niet over rozen.
Mensen zijn niet heel netjes vandaag de dag maar dat heb ik gelukkig nog nooit gehoord. Ik zou niet in staan voor de gevolgenquote:
Wat heb je nou weer over douches gezegd?quote:
Nescio quid dicas.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef Apropos het volgende:
Tranquillo quilibet gubernator est.
Tutene? Adque cuius exercitus?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef George-Butters het volgende:
killer post.
Foras gradiamur.quote:
Ik haat het als je dat doet. Waar is de vertaalmasjien?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Apropos het volgende:
.--. .-. --- ... .--. .. -.-. . / - .. -... .. / / / ..- - / --. .- .-.. .-.. .. .- / --..-- / / - ..- / --.- ..- --- --.- ..- . / .. -. / - .-. . ... / .--. .- .-. - . ... / -.. .. ...- .. -.. .- .-. .. ... / ..--.. /
Hehe. MrX toch.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef Apropos het volgende:
http://www.ealasaid.com/quotes/latinsil.html
quote:Als ik de rol in de komedie die leven heet goed heb gespeeld klap dan in uw handen en doe mij uitgeleide van het toneel.
Dat weet ik, maar het was er juist het moment voor.quote:
Die heb je niet nodig, het was nutteloos.quote:Waar is de vertaalmasjien?
Dat is Johan zijn bron.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Autodidact het volgende:
Hehe. MrX toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |