Dit is een typisch gevalletje van ownedquote:Urmila Disst Yes-R
Yes-R is het rappende neefje van de nationale Nederlandse kuffel marokkaan Ali B. Zoals een goede rapper betaamt leeft Yes-R het leven van een echte superster en alles wat daarbij komt kijken. Zo mocht hij op breezerszender TMF bekend maken wie de chick wordt in zijn nieuwe videoclip, alleen de verliezende dame laat zich niet voor lul zetten op televisie.
http://www.vkmag.com/media/urmiladisstyesr/
Ach ze iig wel het lef om hem voor tv voor lul te zetten. Volgens mij was het ook niet duidelijk dat hij er 1 van de 2 zou uitkiezen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef Herald het volgende:
typisch gevalletje van ik kan niet tegen mijn verlies
Geen idee. Lange Frans had er volgens mij op losgeslagen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Palau het volgende:
Hij zocht toch een mommy en niet mommy's? Volgens mij mocht de nummer 2 als verrassing meedoen, want ze riepen 1 iemand uit tot mommy.
Ik vind trouwens dat Yes-R rustig reageert en dat is niet alleen omdat hij verbaasd was.
En terecht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen idee. Lange Frans had er volgens mij op losgeslagen.
Ik dacht eerst ook dat dat de diss was, zo van: OMG ik mag bij een mongool in de clip.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef Toad het volgende:
En die ander die zo overdreven (wellicht sarcastisch) blij reageert....
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:53 schreef T1andonly het volgende:
Nou ik noem het niet dissen
Dat meisje kan niet tegen haar verlies en is nogal verbitterd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |