Dit is een typisch gevalletje van ownedquote:Urmila Disst Yes-R
Yes-R is het rappende neefje van de nationale Nederlandse kuffel marokkaan Ali B. Zoals een goede rapper betaamt leeft Yes-R het leven van een echte superster en alles wat daarbij komt kijken. Zo mocht hij op breezerszender TMF bekend maken wie de chick wordt in zijn nieuwe videoclip, alleen de verliezende dame laat zich niet voor lul zetten op televisie.
http://www.vkmag.com/media/urmiladisstyesr/
Ach ze iig wel het lef om hem voor tv voor lul te zetten. Volgens mij was het ook niet duidelijk dat hij er 1 van de 2 zou uitkiezen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:34 schreef Herald het volgende:
typisch gevalletje van ik kan niet tegen mijn verlies
Geen idee. Lange Frans had er volgens mij op losgeslagen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Palau het volgende:
Hij zocht toch een mommy en niet mommy's? Volgens mij mocht de nummer 2 als verrassing meedoen, want ze riepen 1 iemand uit tot mommy.
Ik vind trouwens dat Yes-R rustig reageert en dat is niet alleen omdat hij verbaasd was.
En terecht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen idee. Lange Frans had er volgens mij op losgeslagen.
Ik dacht eerst ook dat dat de diss was, zo van: OMG ik mag bij een mongool in de clip.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef Toad het volgende:
En die ander die zo overdreven (wellicht sarcastisch) blij reageert....
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:53 schreef T1andonly het volgende:
Nou ik noem het niet dissen
Dat meisje kan niet tegen haar verlies en is nogal verbitterd
volgens mij zegt ze weleens vaker van dat soort dingenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:43 schreef Zjakkie het volgende:
"Jij zegt wat ik moet doen, buikdansen enzo, en dan krijg ik nu te horen dat ik verlies..." Ze weet van tevoren toch wel dat er maar 1tje kan winnen?
Ja het echte leven is hard voor zulke meisjesquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij zegt ze weleens vaker van dat soort dingen
"maar Fahrid, je zei dat je van me hield toen je me gisteren ontmaagde en nu maak je het uit??"
mocro'squote:Op donderdag 25 mei 2006 22:38 schreef XiChico het volgende:
Yes-R staat niet voor lul hoor, in mijn ogen dan. Die "bitch" wel, en ze word waarschijnlijk aangerand door wat mocro's ofzo, en dan is ze zielig. Och gut. [afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef Herald het volgende:
[..]
volgens mij zegt ze weleens vaker van dat soort dingen
"maar Fahrid, je zei dat je van me hield toen je me gisteren ontmaagde en nu maak je het uit??"
Dit is gewoon allemaal geacteerd.. De ene keer moest zij zogenaamd doen dat zij verloren had, en de andere keer moest dat andere meisje dat dus doen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is een typisch gevalletje van owned
Je hoort hem toch ook in de clip zeggen:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit is gewoon allemaal geacteerd.. De ene keer moest zij zogenaamd doen dat zij verloren had, en de andere keer moest dat andere meisje dat dus doen.
Uiteindelijk moet Yes-r kiezen wie het beste acteerde...
Dus niks gedist..
Ik heb toen toevallig gekeken![]()
Neequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef Taurus het volgende:
Ben ik serieus de enige die ziet dat dit nep is?![]()
Zeg dat ook even tegen VK.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit is gewoon allemaal geacteerd.. De ene keer moest zij zogenaamd doen dat zij verloren had, en de andere keer moest dat andere meisje dat dus doen.
Uiteindelijk moet Yes-r kiezen wie het beste acteerde...
Dus niks gedist..
Ik heb toen toevallig gekeken![]()
Rapper Yes-R wordt live gedist op TMFquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef Taurus het volgende:
Ben ik serieus de enige die ziet dat dit nep is?![]()
Ah, hele geruststelling.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Rapper Yes-R wordt live gedist op TMF
het is niet zozeer wat ze zeggen, die meiden, maar hoe, de toon is overduidelijk ingestudeerd, alsof ze het oplezen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef DrDentz het volgende:
het kan nep zijn maar ik weet niet hoe dat soort mensen met elkaar communiceren dus misschien is het wel echt
TIS NEHEPquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:13 schreef Hypnotick het volgende:
Wat een houding zeg ik vind het wel stoer eigelijk een chick met een attitude
![]()
Idd erg triestquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef amornl87 het volgende:
ik vind het wel droog dat die miljuschka dan nog gewoon aan t "chatten" is op dat cammetje. Echt supertriest![]()
Waarom is dat droog of triest?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef amornl87 het volgende:
ik vind het wel droog dat die miljuschka dan nog gewoon aan t "chatten" is op dat cammetje. Echt supertriest![]()
Ja? Dat zal het wel zijn. "eyo, wolla, je werd faaaaking hard gedisst, wolladeziterbolla"quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Sabinee het volgende:
Het was nep.
Ze moesten laten zien wat ze zouden doen als hij tegen ze zou zeggen dat ze gewonnen hadden. Alleen dat meisje ging dus lekker verder en liet zien hoe ze zou doen als ze zou verliezen.
Volgens mij heeft ze door deze "acteerprestatie" zelfs gewonnen?Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
En ja ik kijk TMF
Wow wat goed van je, en je bent nog ook de eerste die door heeft dat het nep isquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Sabinee het volgende:
Het was nep.
Ze moesten laten zien wat ze zouden doen als hij tegen ze zou zeggen dat ze gewonnen hadden. Alleen dat meisje ging dus lekker verder en liet zien hoe ze zou doen als ze zou verliezen.
Volgens mij heeft ze door deze "acteerprestatie" zelfs gewonnen?Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
En ja ik kijk TMF
Sarcasme-mode mag uit hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 18:07 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wow wat goed van je, en je bent nog ook de eerste die door heeft dat het nep is![]()
Heb je cam?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:59 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Sarcasme-mode mag uit hoor
Ik ben niet zwakbegaafd...ik kijk alleen TMF(En NEE dat staat niet gelijk aan elkaar
![]()
)
Idd vond ik ook... maar t blijft leukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]
het is niet zozeer wat ze zeggen, die meiden, maar hoe, de toon is overduidelijk ingestudeerd, alsof ze het oplezen.
Ja, zal ik mn shirtje uittrekken? Heb nog geen sugababesprofiel, maar als je me helpt met maken kan ik daar wel geile foto's van mezelf opzetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |