Ja zeg, wat een klootzak was dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Sidekick het volgende:
Eindelijk eens niet een SC-topic van Johan_de_With. Blij dat ie weg is.
Nee, een klootzak.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef gelly het volgende:
Een fiets zeg ik je !
Johan is van zijn Apropos af?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Sidekick het volgende:
Eindelijk eens niet een SC-topic van Johan_de_With. Blij dat ie weg is.
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.quote:Vuilnismannen Amsterdam- West bang voor jeugd
Uit angst voor hangjongeren weigert de reinigingsdienst van Amsterdam-West na 10 uur 's ochtends nog schoon te maken. De medewerkers van de reinigingsdienst voelen zich bedreigd en geïntimideerd door de jongeren.
Waren er ook blagen in Thailand?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.
Het begint met een "M" en het eindigt op "arokkanen".
Sja, als zelfs vuilinsmannen al mietjes zijn geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het is fjin om weer terug in Nederland te zijn maar ik weet nu weer wat ik zeker NIET aan dit land miste.
Monidique?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, afstammelingen van de apen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Monidique het volgende:
De joden waren kosmonauten.
Dag, Dr.feet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoi, nieuwe GeïllustreerdeSporten.
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waren er ook blagen in Thailand?
Chewie is al bezig zijn opperkleed te verdienen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:55 schreef Monidique het volgende:
Operation Al Qaeda
Als iemand tijd en zin heeft......
Uh, je kan hier ook gewoon over straat 's avonds. Ligt meer aan jezelf als je hier bang bent, Thailand is een stuk crimineler.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.
In plaats van hangen zongen ze elke avond karaoke bij elkaar thuis. Misschien moeten marokkanen meer karaoke zingen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope. 's Avonds kon je gewoon over straat en er waren ZEKER geen hangjongeren.
Jah, toen een vriendin haar digitale camera liet liggen en een uur later terugkwam lag hij er nog, onze fietsen hadden nieteens sloten en brommers stonden langs de kant van de weg met de sleutel erin. Dat is idd een stuk crimineler dan in Nederland.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh, je kan hier ook gewoon over straat 's avonds. Ligt meer aan jezelf als je hier bang bent, Thailand is een stuk crimineler.
Shit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Chewie is al bezig zijn opperkleed te verdienen.
Ja, en ander, vooral vrouwelijke thai, hangen in clubs om sextoeristen te plezieren. Nee, erg ok, dat Thailand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
In plaats van hangen zongen ze elke avond karaoke bij elkaar thuis. Misschien moeten marokkanen meer karaoke zingen.
Tot op zekere hoogte is dit waar, maar ik zou het niet als algemene regel poneren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Je kunt je vakantie ervaring niet vergelijken met de dagelijkse situatie hier..
Nee ok, maar op vakantie kijk je sowieso anders om je heen.. Je bent er maar kort, komt vaak alleen op toeristische plaatsen. Als je een Amerikaan die een dag A'dam doet vraagt of ie ook last van hangmarokkanen heeft gehad kijkt ie je denkt ik vol verbazing aan. "What ? A'dam is fukkin great man !"quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is dit waar, maar ik zou het niet als algemene regel poneren.
Vakantie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee ok, maar op vakantie kijk je sowieso anders om je heen.. Je bent er maar kort, komt vaak alleen op toeristische plaatsen. Als je een Amerikaan die een dag A'dam doet vraagt of ie ook last van hangmarokkanen heeft gehad kijkt ie je denkt ik vol verbazing aan. "What ? A'dam is fukkin great man !"
Ja. Tenzij 'ie beroofd is, wat geen zeldzame gebeurtenis is in Amsterdam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee ok, maar op vakantie kijk je sowieso anders om je heen.. Je bent er maar kort, komt vaak alleen op toeristische plaatsen. Als je een Amerikaan die een dag A'dam doet vraagt of ie ook last van hangmarokkanen heeft gehad kijkt ie je denkt ik vol verbazing aan. "What ? A'dam is fukkin great man !"
Twee maanden bij een Thais gezin wonen en een maand rondreizen.quote:
Eerder gezakkenrold, door oost-Europeanen. Punt is dat mensen in den vreemde nou niet bepaald de slechte buurten te zien krijgen. New York is ook geweldig om heen te gaan, als je je aan de adviezen houdt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Tenzij 'ie beroofd is, wat geen zeldzame gebeurtenis is in Amsterdam.
Dan kun je je toch onmogelijk een reëel beeld van Thailand vormen ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Twee maanden bij een Thais gezin wonen en een maand rondreizen.
Niet alle reizen zijn groepsreizen met accomodatie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Punt is dat mensen in den vreemde nou niet bepaald de slechte buurten te zien krijgen.
Wat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zeer voorspelbaar.
Nee, maar het is net als een Thai die hier 2 maanden bij een gezin in blaricum gaat wonen en denkt dat Nederland het land van melk en honing is. Ik neem tenminste aan dat sizzler niet in een achterbuurt van petalja (?) bij een gezin heeft gewoond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet alle reizen zijn groepsreizen met accomodatie.
Met 7 versnellingen he !quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De teksten van gelly. Naja, dat hij een fiets had gekocht, daar had ik niet op gerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |