quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:38 schreef Asmodian het volgende:
Paul Desmond?
Huzzah!quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Asmodian + 1
Paul Desmond is overigens ook de saxofonist op de bekende Dave Brubeck uitvoering, hij schreef het nummer ook voor zijn kwartet. Geweldig nummer![]()
Kijk daar kun je wat van leren ja. Ik heb jaren lang met IT'ers in 1 huis gewoond, maar ik heb nog steeds de ballen verstand van computers.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Huzzah!![]()
Waanzinnig nummer, echt revolutionair. Heb jaaarenlang met een jazz-saxofonist in huis gewoond, dan leer je dit soort dingen. ff een vraagske bedenken
Dan kies je je huisgenoten toch verkeerd, vriendquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kijk daar kun je wat van leren ja. Ik heb jaren lang met IT'ers in 1 huis gewoond, maar ik heb nog steeds de ballen verstand van computers.
Neenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:47 schreef MaJo het volgende:
Dolly Parton?
Tsja, gelukkig woon ik nu al weer een tijdje alleen, geen last meer van ICT humor. Maar she believes in me, zij gelooft in mij ---> Udo Jurgens? 'tZal wel niet he.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan kies je je huisgenoten toch verkeerd, vriend![]()
ICT humor is inderdaad wel behoorlijk triest, no offense aan de ITers hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig woon ik nu al weer een tijdje alleen, geen last meer van ICT humor. Maar she believes in me, zij gelooft in mij ---> Udo Jurgens? 'tZal wel niet he.
Wie zijnquote:VOORSTELLINGEN CIRCUS RONCALLI ENAFGELAST
Moest eerlijk gezegd ook aan Massive Attack denkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:11 schreef GLO het volgende:
Leuk bedacht, maar nee
quote:MOJO Concerts, Delft, 23 mei 2006
VOORSTELLINGEN CIRCUS RONCALLI ENAFGELAST
Als gevolg van de tegenvallende kaartverkoop zijn de geplande voorstellingen van Circus Roncalli enop 9 en 10 juni in Amsterdam afgelast.
laat weten: "Het is heel jammer dat het zo gelopen is, we hadden het Nederlandse publiek graag laten meegenieten van onze nieuwe show 'Music meets Circus' maar we hopen jullie begrip hiervoor te krijgen. Door de lage verkoop kunnen we niet uit de kosten komen.
Oh God, er staat me inderdaad iets bij van een 'Music meets Circus' ergens op een muzieknieuws-ding. Het is een groep, toch, niet een solo-artiest?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:13 schreef GLO het volgende:
Ik zal nu een gewone smiley gebruiken, maar de gezochte naam blijft dezelfde.
[..]
Kloptquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh God, er staat me inderdaad iets bij van een 'Music meets Circus' ergens op een muzieknieuws-ding. Het is een groep, toch, niet een solo-artiest?
Ik denk dat ik met nog een kleine hint best op het antwoord kan komen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Klopt
En er lopen momenteel 9 topics over ze op Fok...
Oeh! The Kelly Family!quote:
Yeay! Alle acht, negen, tien, hoeveel zijn het er wel niet?quote:
Veel te veel in ieder gevalquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Yeay! Alle acht, negen, tien, hoeveel zijn het er wel niet?
Asmodian +1
Inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:29 schreef GLO het volgende:
Kurt Weill
Dat bedoel ik. Kurt Weill jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:30 schreef Neleos het volgende:
Kut, ik weet het, maar ik heb geen minuten om er op te komen, voordat GLO de vraag leest.
Ik heb een voorraadje vragen (half)klaar staan, maar meestal verzin ik ze ter plekke, al dan niet inhakend op de zojuist opgeloste vraag...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Veel te veel in ieder geval. Dank je voor de uitstekende hint - precies goed
![]()
Nu weer even een vraag bedenken. Ik zou toch eigenlijk een lijstje met vragen moeten opstellen voor het geval dat... Doen jullie dat zo, of gaat het gewoon zo spontaan?
Haak maar in, vind ik primaquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb een voorraadje vragen (half)klaar staan, maar meestal verzin ik ze ter plekke, al dan niet inhakend op de zojuist opgeloste vraag...![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:34 schreef Neleos het volgende:
Meestal heb ik een wel een vraag van te voren bedacht, maar tegen de tijd dat ik iets goed raad ben ik meestal die vraag al weer vergeten.
Ja, dat is wat mij dus ook telkens weer overkomtquote:
OK, here goes:quote:
Gewoon een filetje aanleggen en telkens als je wat te binnen schiet gooi je het daarinquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, dat is wat mij dus ook telkens weer overkomt. Heb het maar 1x weten te onthouden (de Johnny Cash/Gangsta-Rap vraag van gisteren)
David Bowie misschien?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:36 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, here goes:
Welke zanger speelde in 1982 de hoofdrol in de BBC tv-bewerking van Brechts toneelstuk 'Baal'?
Dat is een goed idee. Gewoon een lauw word-bestandje met ideeen voor vragen. Goed idee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Gewoon een filetje aanleggen en telkens als je wat te binnen schiet gooi je het daarin
Er mankeert niets aan je bulbus olfactoriusquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:38 schreef Neleos het volgende:
Dat ruikt naar David Bowie.
Tja, er waren in de vroege jaren 80 niet zoveel zangers die hoofdrollen in films kregen. Nooit van de film gehoord overigens...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Er mankeert niets aan je bulbus olfactorius
Neleos +1
[afbeelding]
Gelukkig dan maar, denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Er mankeert niets aan je bulbus olfactorius
Is ook maar eenmalig uitgezonden, AFAIK. Maar Bowie bracht wel een EP uit met vier liederen uit die productie, die is bekender dan de film zelf (zie de hoes hierboven), hoewel ook redelijk obscuur.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, er waren in de vroege jaren 80 niet zoveel zangers die hoofdrollen in films kregen. Nooit van de film gehoord overigens...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:44 schreef Asmodian het volgende:
Geen flauw idee![]()
Ik denk dat ik trouwens op dit fijne moment toch maar ga slapen. Morgen weer een drukke werkdag. Heren, het was een waar genoegen, en vast tot morgen![]()
Works for me. Kleine moeite, groot plezierquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Gewoon een lauw word-bestandje met ideeen voor vragen. Goed idee.![]()
Die werden ooit vaker gevraagd dan goed voor ze was, vandaar. Net als de andere namen uit de OP. Maar omdat iedereen zch daar al jaren aan houdt, zou je het misschien best weer 's kunnen proberen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:46 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, iets dat ik me afvroeg: Wat is er mis met fotos van Fugazi?
Zat er gisteren aan te denken een Fugazi vraag te stellen, maar herinnerde me een waarschuwing...
Inderdaad, de meeste bands uit de OP ken ik nauwelijks.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Die werden ooit vaker gevraagd dan goed voor ze was, vandaar. Net als de andere namen uit de OP. Maar omdat iedereen zch daar al jaren aan houdt, zou je het misschien best weer 's kunnen proberen...![]()
Dan blijf jij toch lekker langs de kant zittenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:56 schreef peaceman het volgende:
Mijn God... het is bijna 2 uur 's nachts en meneer gaat een dansvraag stellen...![]()
Is dit het dansje van Thriller?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:54 schreef GLO het volgende:
Welke dans?1 x ronddraaien de voeten stevig op en neer bewegen de armen omhoog strekken en heen en weer bewegen uitademen en zithouding aannemen achter elkaar aan lopen
Oh kut, daar moet je natuurlijk niet bij zitten. Die Kabouterdans is een betere gokquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Is dit het dansje van Thriller?
Jaja, hierna ga ik echt slapen, heus
Jij wel hè?quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
No wayIk dacht nog aan de kabouterdans maar toen ik dit dansje nadeed was het opeens heel anders
Ja ik heb het nagedaan
Kabouter Lui is met jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Okay na deze opbiechting ga ik maar eens mijn bed opzoeken![]()
![]()
En dan hopen dat jullie het morgen weer vergeten zijn
![]()
Slaap jij wakkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
Easy Rider
Wel actie hoor deze film. Maar het overgrote deel kun je gewoon op je krent zitten in tegenstelling tot de kabouterdans.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:07 schreef Neleos het volgende:
Dit album. Voor de mensen die moe zijn. Geen gehuppel nodig voordeze soundtrack. Welke film?
Oh sjitquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
Easy Rider
Zelfs slapend kan ik The Holy Modal Rounders - If You Want To Be A Bird herkennen. Die soundtrack is bij mijn vorige huis grijs gedraaid...quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
Easy Rider
Ga je nou medespelers uitschelden...quote:
Dank u, Neleosquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Gij zijt een grote aanwinst
Asmodian + 1
Hoe bedoel je uitschelden? De uil staat voor wijsheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je nou medespelers uitschelden...![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:17 schreef peaceman het volgende:
Arctic Monkeys?
Als ik het kon, MaJo, graag. Maar ik denk niet dat de andere heren daar bijzonder welwillend tegenover zouden kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
En als ik nu zeg dat de band nu bestaat uit Alex, Jamie, Nick en Matthew kan ik daar dan nog een puntje mee scoren?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:18 schreef GLO het volgende:
Hm, laat ik me weer mooi verleiden tot het missen van een inkoppertje
quote:Toch ook wel een uil, die peaceman![]()
Maar feitelijk klopt je vraag niet hequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als ik het kon, MaJo, graag. Maar ik denk niet dat de andere heren daar bijzonder welwillend tegenover zouden kijken![]()
Ho ho, vlak Neleos niet uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:22 schreef peaceman het volgende:
Nou GLO, lijkt erop dat wij het samen moeten klaren hier
Ik ben er ook nog hee!quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:22 schreef peaceman het volgende:
Nou GLO, lijkt erop dat wij het samen moeten klaren hier
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hee!
Een Mogai?
Een Guillemot?
Wie wat waar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hee!
Een Mogwai?
Een Guillemot?
Waarom gaan mensen vrijwillig dingen schoonmaken op 1344 meter hoog?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:21 schreef peaceman het volgende:
Een groep vrijwillige schoonmakers keek vreemd op toen ze vorige week vlakbij de top van Schotlands hoogste berg Mount Ben Nevis (1344 meter) eenaantroffen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen vrijwillig dingen schoonmaken op 1344 meter hoog?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:31 schreef peaceman het volgende:
nee, muziek gerelateerd natuurlijk.... uilskuiken
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:34 schreef GLO het volgende:
Een harp?
Oke. niemand nee, Een Theremin?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:38 schreef peaceman het volgende:
wie zegt dat het een specifiek schots instrument is?
close...quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:42 schreef Neleos het volgende:
Een kerkorgel?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:42 schreef GLO het volgende:
Een piano dan?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:45 schreef Neleos het volgende:
Het heeft vast ook niks met die geheimzinnige zwijgende piano-virtuoos van een jaar geleden te maken.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:58 schreef GLO het volgende:
Je hebt ze in vele soorten en maten. Dit is er ook één:
[afbeelding]
Okequote:Op woensdag 24 mei 2006 03:06 schreef GLO het volgende:
Geen van beiden. Ik laat nog een tekstje achter en dan peer ik 'm.
quote:Theis a musical string instrument, mainly used in folk music. Like many other string instruments, acoustic and electric forms exist. They can be divided into two classes, the fretted ("concert")
's and fretless
's.
In entertainment, theis perhaps most famous for its role in providing the soundtrack of the classic film noir The Third Man. It is also used by multi-instrumentalist Laraaji on the third release of Brian Eno's Ambient series, Ambient 3: Day of Radiance.
Bukgeit is vroeg wakker om de klaarliggende puntjes op te rapenquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:27 schreef bukgeit het volgende:
Een citer.
Iemand kent zijn naam ook nog.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Route het volgende:
Jaaa! Het is Dan Balan van O-zone!!!
Dan mag je een nieuwe vraag stellen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:51 schreef Route het volgende:
ja komop...die gast heet Dan Balan...dat vergeet je toch niet..
Dat is trouwens een stomme gok, je had het specifiek over de versie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:29 schreef Asmodian het volgende:
Joan Baez?
Ik gok het toch ff op Eric Burdonquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is trouwens een stomme gok, je had het specifiek over de versie.
Is het toevallig een lid van The Animals?
M'n andere gokken waren idd Leadbelly, Mississippi John Hurt en Bob Dylan... Hmm...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:34 schreef Route het volgende:
Nee, nee, nee.
Allloquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:36 schreef DaisyDuke het volgende:
'Allo!
Goed, gaan we andere versies af: Josh White?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef Route het volgende:
Nope, allemaal niet
We gaan door met vroege versies van het nummer dan: Dave van Ronk?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:40 schreef Route het volgende:
Ok....grote hint dan: zijn latere werk bestond voornamelijk uit easy jazz
Jaaaah! Heel goed!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
We gaan door met vroege versies van het nummer dan: Dave van Ronk?
Yayquote:
die hebben we vorige week nog gehadquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef Asmodian het volgende:
Goed, Geef mij eens 10 artiesten/bands met familieleden in de naam - aleen complete lijstjes graag
Geen idee, 't is geen tiende topic toch?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay
Ik vind Van Ronk's versie trouwens echt heel anders klinken - maar het kan wel beschouwd worden als een van de eerste 'moderne' versies. Josh White's versie zou mij eerder een inspiratie lijken, maar goed. Waarom 2 punten, trouwens? Not that I'm complaining, but still
![]()
Goed, Geef mij eens 10 artiesten/bands met familieleden in de naam - aleen complete lijstjes graag
Hetzelfde lijstje als vorige week?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef cafca het volgende:
Shakespear's Sister
Swing out Sister
Twisted Sister
Sisters of Mercy
Brotherhood of Men
Doobie Brothers
Everly Brothers
Böhze Onkels
Grandaddy
Vader Abraham
Excuses, Ranja, toen was ik er nog niet. Ik hoop niet dat het nog vaak voor zal komen, kaar kan het helaas niet beloven - ben immers een n00bquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef cafca het volgende:
Shakespear's Sister
Swing out Sister
Twisted Sister
Sisters of Mercy
Brotherhood of Men
Doobie Brothers
Everly Brothers
Böhze Onkels
Grandaddy
Vader Abraham
nieuwe regelquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Route het volgende:
En omdat je zoveel versies wist, krijg je van mij 2 punten! Congrats, man! Congrats!![]()
Ik heb die vraag van vorige week gemist. Deze kwamen zo uit mijn mouw rollen. Maar als Asmodian een andere vraag wil doen, ook prima, hoorquote:
geeft niet, dacht dat je al langer meegingquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:00 schreef Asmodian het volgende:
Excuses, Ranja, toen was ik er nog niet. Ik hoop niet dat het nog vaak voor zal komen, kaar kan het helaas niet beloven - ben immers een n00b![]()
maar zomaar 2 punten geven kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Route het volgende:
En omdat je zoveel versies wist, krijg je van mij 2 punten! Congrats, man! Congrats!![]()
Dank je, dank je. Het is een van de (overigens best veel) nummers waarvan ik alle versies heb geprobeerd te verzamelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Route het volgende:
Bob Dylan nam Dave's versie (opnieuw gearangeerd) over op zn 1e plaat, vandaar dat dat eigenlijk de originele versie is. Iedereen dacht toendertijd dat Dave Bob's versie had gejat, en toen The Animals Bob's versie coverde, dacht iedereen dat Bob hun versie jatte..
Dat neem ik als compliment, dank jequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
geeft niet, dacht dat je al langer meeging
Zal ik dan maar de honneurs waarnemen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:04 schreef Route het volgende:
Ook best...dan krijgt ie er maar 1!
Voortaan zoveel mogelijk versies gokken, dan krijg je dubbele punten..quote:
De band van Conny Mus?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef peaceman het volgende:
Wie of wat is Conamus?
...ik mocht toch zelf bepalen hoeveel punten ik geef...of heb ik dat nou helemaal verkeerd??quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Voortaan zoveel mogelijk versies gokken, dan krijg je dubbele punten..![]()
![]()
In de OP:quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Route het volgende:
[..]
...ik mocht toch zelf bepalen hoeveel punten ik geef...of heb ik dat nou helemaal verkeerd??
Dus nee, in principe geef je maar één punt...quote:Puntentelling![]()
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Heeft iemand punten verdiend, plaats dat dan duidelijk en in bold in een aparte post. Vermeld het liefst ook nog, eventueel met een quote, over welke vraag of welk antwoord dit gaat.
Wordt ondersteunt door de Buma??quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:16 schreef peaceman het volgende:
Cafca en (vooral) Route zitten dichtbij, maar ik mis nog 1 element, wat ik graag benoemd wil zien. Het wordt al wel genoemd, maar ik wil t specifieker horen.
edit: Route.. Lees de OP maar eens
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:16 schreef peaceman het volgende:
Cafca en (vooral) Route zitten dichtbij, maar ik mis nog 1 element, wat ik graag benoemd wil zien. Het wordt al wel genoemd, maar ik wil t specifieker horen.
edit: Route.. Lees de OP maar eens
+die straks overgaat in de BUMA?quote:Instantie die de Nederlandse muziek promoot/ondersteunt. (Pas een artikel over gelezen)
ow...oke...sorry..quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:17 schreef Skanqua het volgende:
[..]
In de OP:
[..]
Dus nee, in principe geef je maar één punt...
Nee, jij bepaalt wie het punt krijgt, niet hoeveel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Route het volgende:
[..]
...ik mocht toch zelf bepalen hoeveel punten ik geef...of heb ik dat nou helemaal verkeerd??
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Conamus, daar is Jerney Kaagman toch voorzitter van
Nee, alleen via een fotoboek kun je persoonlijke messages sturen, maar die zijn wel voor iedereen te lezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een n00b-vraag: het is niet mogelijk om een PM naar 1 van jullie te sturen op Fok, toch?
nee, klopt, maar je kan wel gezellig slowchatten met iemandquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een n00b-vraag: het is niet mogelijk om een PM naar 1 van jullie te sturen op Fok, toch?
is dat reeds gebeurd? Zou goed kunnen, heb er maaaanden geleden iets over gelezen. Had vroeger wel wat contact met ze, maar al lang niet meer...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Route het volgende:
Of dat het nu Buma Cultuur heet??
Ik geef Skanqua het punt en wel hierom:quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef cafca het volgende:
En O/T: volgens mij hebben Route, Asmodian en ik samen het correcte antwoord gegeven...
Wat ik eigenlijk nooit begrepen heb. Wat is precies het probleem dat alle topics zo snel verlopen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik geef Skanqua het punt en wel hierom:
Conamus is de organisatie die zich bezighoudt met ondersteuning, promotie en exportbevordering van Nederlandse muziek.
Dat van de Buma is mij trouwens niet bekend...
Aangezien Skanqua de 1e is die specifiek naar het buitenland verwijst, krijgt hij het punt.
Skanqua +1
Wat betreft de opmerking gisteren inzake de slowchat van MadMaster wil ik ook nog wat zeggen
Ik ben zelf ook zeker niet vies van wat slowchat, maar ik ben het wel met hem eens, dat het soms de spuigaten uitloopt. Zo zijn we in 4 weken al bij topic 1000.... Misschien kunnen we hier allemaal wat op letten (ja, ook ik).
Voornamelijk dat je uren aan het zoeken bent naar de meest recente vraag, en dat je de antwoorden van anderen ook niet zo snel ziet staan, en daardoor komt het voor dat verschillende mensen meerdere keren het foute antwoord geven, enzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit begrepen heb. Wat is precies het probleem dat alle topics zo snel verlopen?![]()
Nee, maar wel een mail als het mail adres in het profiel staatquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Asmodian het volgende:
Dat je sneller aan een nieuw jubileumtopic zit, niet voor niets is de nieuwe uitgesteld tot topic 1000. Buiten dat is het soms lastig om de vraag te ontwaren of de antwoorden in het gebabbel. Maar ik ben zelf niet veel beter hoor. Ik moet er ook op gaan letten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit begrepen heb. Wat is precies het probleem dat alle topics zo snel verlopen?![]()
Hoe raad je het...quote:
Ik begon me al zorgen te maken...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:51 schreef Skanqua het volgende:
The Sheer...
Nou, niemandquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:54 schreef ranja het volgende:
Ik kan uit ervaring melden dat top40 bandjes hier als abscuur beschouwd worden
Niemand weet mijn top 40 vragen meestal
Mja, zo kan je het dan ook weer bekijken..quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:54 schreef ranja het volgende:
Ik kan uit ervaring melden dat top40 bandjes hier als abscuur beschouwd worden
Niemand weet mijn top 40 vragen meestal
Gisteren al geweest....quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Z het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen:Panic! At The Disco Deerhoof The Arctic Monkeys
?
Letterlijk dezelfde vraag, opgezocht?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef Z het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen:Panic! At The Disco Deerhoof The Arctic Monkeys
?
quote:was the alias of Anacortes, WA-based lo-fi psych-pop mastermind
, also known for his work as a member of K Records bands D+ and Old Time Relijun.
Hmm, ik dacht dat hij wel wat bekender zou zijn. Phil Elvrum heet hij, van The Microphonesquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef DaisyDuke het volgende:
D+, daar zaten behalve leden van Beat Happening ook die dude van The Microphones in. Maar hoe die heet....
route+1quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef Route het volgende:
Instant Composers Pool
Niet helemaal geloof ik best, maar er zal toch wat goeds tussen zitten neem ik aan...(weet ik wel zeker)quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:34 schreef Route het volgende:
Ja volgens hemzelf, en nee peaceman, dat reken ik niet helemaal goed.
Zou je vriendelijk kunnen zijn om weg te geven welke goed zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef Route het volgende:
jawel er zit wel wat goeds tussen hoor!!
Ik heb er sowieso nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef Route het volgende:
Instant Composers Pool
Ik ook niet, maar m'n gok zat best nog in de buurt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso nog nooit van gehoordIs het wat?
Ze doen geloof ik ook mee op die Fishtank plaat van The Ex en Sonic Youth. Die ken je vast wel. Zoek het een beetje in die avantgardistische hoek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso nog nooit van gehoordIs het wat?
Vooruit dan....Woody Guthrie, Joan Baez en Hank Williams zijn alle 3 goed..nog 2 te gaan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:43 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Zou je vriendelijk kunnen zijn om weg te geven welke goed zijn?![]()
Daar heten ze dan alleen ICP zonder Orchestra.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze doen geloof ik ook mee op die Fishtank plaat van The Ex en Sonic Youth. Die ken je vast wel. Zoek het een beetje in die avantgardistische hoek.
Dat kan. Zo worden ze ook wel eens genoemd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar heten ze dan alleen ICP zonder Ocherstra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |