Geen idee, 't is geen tiende topic toch?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay
Ik vind Van Ronk's versie trouwens echt heel anders klinken - maar het kan wel beschouwd worden als een van de eerste 'moderne' versies. Josh White's versie zou mij eerder een inspiratie lijken, maar goed. Waarom 2 punten, trouwens? Not that I'm complaining, but still
![]()
Goed, Geef mij eens 10 artiesten/bands met familieleden in de naam - aleen complete lijstjes graag
Hetzelfde lijstje als vorige week?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef cafca het volgende:
Shakespear's Sister
Swing out Sister
Twisted Sister
Sisters of Mercy
Brotherhood of Men
Doobie Brothers
Everly Brothers
Böhze Onkels
Grandaddy
Vader Abraham
Excuses, Ranja, toen was ik er nog niet. Ik hoop niet dat het nog vaak voor zal komen, kaar kan het helaas niet beloven - ben immers een n00bquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:58 schreef cafca het volgende:
Shakespear's Sister
Swing out Sister
Twisted Sister
Sisters of Mercy
Brotherhood of Men
Doobie Brothers
Everly Brothers
Böhze Onkels
Grandaddy
Vader Abraham
nieuwe regelquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Route het volgende:
En omdat je zoveel versies wist, krijg je van mij 2 punten! Congrats, man! Congrats!![]()
Ik heb die vraag van vorige week gemist. Deze kwamen zo uit mijn mouw rollen. Maar als Asmodian een andere vraag wil doen, ook prima, hoorquote:
geeft niet, dacht dat je al langer meegingquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:00 schreef Asmodian het volgende:
Excuses, Ranja, toen was ik er nog niet. Ik hoop niet dat het nog vaak voor zal komen, kaar kan het helaas niet beloven - ben immers een n00b![]()
maar zomaar 2 punten geven kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Route het volgende:
En omdat je zoveel versies wist, krijg je van mij 2 punten! Congrats, man! Congrats!![]()
Dank je, dank je. Het is een van de (overigens best veel) nummers waarvan ik alle versies heb geprobeerd te verzamelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Route het volgende:
Bob Dylan nam Dave's versie (opnieuw gearangeerd) over op zn 1e plaat, vandaar dat dat eigenlijk de originele versie is. Iedereen dacht toendertijd dat Dave Bob's versie had gejat, en toen The Animals Bob's versie coverde, dacht iedereen dat Bob hun versie jatte..
Dat neem ik als compliment, dank jequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
geeft niet, dacht dat je al langer meeging
Zal ik dan maar de honneurs waarnemen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:04 schreef Route het volgende:
Ook best...dan krijgt ie er maar 1!
Voortaan zoveel mogelijk versies gokken, dan krijg je dubbele punten..quote:
De band van Conny Mus?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:08 schreef peaceman het volgende:
Wie of wat is Conamus?
...ik mocht toch zelf bepalen hoeveel punten ik geef...of heb ik dat nou helemaal verkeerd??quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Voortaan zoveel mogelijk versies gokken, dan krijg je dubbele punten..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |