David Bowie misschien?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:36 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, here goes:
Welke zanger speelde in 1982 de hoofdrol in de BBC tv-bewerking van Brechts toneelstuk 'Baal'?
Dat is een goed idee. Gewoon een lauw word-bestandje met ideeen voor vragen. Goed idee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Gewoon een filetje aanleggen en telkens als je wat te binnen schiet gooi je het daarin
Er mankeert niets aan je bulbus olfactoriusquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:38 schreef Neleos het volgende:
Dat ruikt naar David Bowie.
Tja, er waren in de vroege jaren 80 niet zoveel zangers die hoofdrollen in films kregen. Nooit van de film gehoord overigens...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Er mankeert niets aan je bulbus olfactorius
Neleos +1
[afbeelding]
Gelukkig dan maar, denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Er mankeert niets aan je bulbus olfactorius
Is ook maar eenmalig uitgezonden, AFAIK. Maar Bowie bracht wel een EP uit met vier liederen uit die productie, die is bekender dan de film zelf (zie de hoes hierboven), hoewel ook redelijk obscuur.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, er waren in de vroege jaren 80 niet zoveel zangers die hoofdrollen in films kregen. Nooit van de film gehoord overigens...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:44 schreef Asmodian het volgende:
Geen flauw idee![]()
Ik denk dat ik trouwens op dit fijne moment toch maar ga slapen. Morgen weer een drukke werkdag. Heren, het was een waar genoegen, en vast tot morgen![]()
Works for me. Kleine moeite, groot plezierquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Gewoon een lauw word-bestandje met ideeen voor vragen. Goed idee.![]()
Die werden ooit vaker gevraagd dan goed voor ze was, vandaar. Net als de andere namen uit de OP. Maar omdat iedereen zch daar al jaren aan houdt, zou je het misschien best weer 's kunnen proberen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:46 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, iets dat ik me afvroeg: Wat is er mis met fotos van Fugazi?
Zat er gisteren aan te denken een Fugazi vraag te stellen, maar herinnerde me een waarschuwing...
Inderdaad, de meeste bands uit de OP ken ik nauwelijks.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Die werden ooit vaker gevraagd dan goed voor ze was, vandaar. Net als de andere namen uit de OP. Maar omdat iedereen zch daar al jaren aan houdt, zou je het misschien best weer 's kunnen proberen...![]()
Dan blijf jij toch lekker langs de kant zittenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:56 schreef peaceman het volgende:
Mijn God... het is bijna 2 uur 's nachts en meneer gaat een dansvraag stellen...![]()
Is dit het dansje van Thriller?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:54 schreef GLO het volgende:
Welke dans?1 x ronddraaien de voeten stevig op en neer bewegen de armen omhoog strekken en heen en weer bewegen uitademen en zithouding aannemen achter elkaar aan lopen
Oh kut, daar moet je natuurlijk niet bij zitten. Die Kabouterdans is een betere gokquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Is dit het dansje van Thriller?
Jaja, hierna ga ik echt slapen, heus
Jij wel hè?quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
No wayIk dacht nog aan de kabouterdans maar toen ik dit dansje nadeed was het opeens heel anders
Ja ik heb het nagedaan
Kabouter Lui is met jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Okay na deze opbiechting ga ik maar eens mijn bed opzoeken![]()
![]()
En dan hopen dat jullie het morgen weer vergeten zijn
![]()
Slaap jij wakkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
Easy Rider
Wel actie hoor deze film. Maar het overgrote deel kun je gewoon op je krent zitten in tegenstelling tot de kabouterdans.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:07 schreef Neleos het volgende:
Dit album. Voor de mensen die moe zijn. Geen gehuppel nodig voordeze soundtrack. Welke film?
Oh sjitquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
Easy Rider
Zelfs slapend kan ik The Holy Modal Rounders - If You Want To Be A Bird herkennen. Die soundtrack is bij mijn vorige huis grijs gedraaid...quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
Easy Rider
Ga je nou medespelers uitschelden...quote:
Dank u, Neleosquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Gij zijt een grote aanwinst
Asmodian + 1
Hoe bedoel je uitschelden? De uil staat voor wijsheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je nou medespelers uitschelden...![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:17 schreef peaceman het volgende:
Arctic Monkeys?
Als ik het kon, MaJo, graag. Maar ik denk niet dat de andere heren daar bijzonder welwillend tegenover zouden kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
En als ik nu zeg dat de band nu bestaat uit Alex, Jamie, Nick en Matthew kan ik daar dan nog een puntje mee scoren?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:18 schreef GLO het volgende:
Hm, laat ik me weer mooi verleiden tot het missen van een inkoppertje
quote:Toch ook wel een uil, die peaceman![]()
Maar feitelijk klopt je vraag niet hequote:Op woensdag 24 mei 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als ik het kon, MaJo, graag. Maar ik denk niet dat de andere heren daar bijzonder welwillend tegenover zouden kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |