In de OP:quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Route het volgende:
[..]
...ik mocht toch zelf bepalen hoeveel punten ik geef...of heb ik dat nou helemaal verkeerd??
Dus nee, in principe geef je maar één punt...quote:Puntentelling![]()
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Heeft iemand punten verdiend, plaats dat dan duidelijk en in bold in een aparte post. Vermeld het liefst ook nog, eventueel met een quote, over welke vraag of welk antwoord dit gaat.
Wordt ondersteunt door de Buma??quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:16 schreef peaceman het volgende:
Cafca en (vooral) Route zitten dichtbij, maar ik mis nog 1 element, wat ik graag benoemd wil zien. Het wordt al wel genoemd, maar ik wil t specifieker horen.
edit: Route.. Lees de OP maar eens
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:16 schreef peaceman het volgende:
Cafca en (vooral) Route zitten dichtbij, maar ik mis nog 1 element, wat ik graag benoemd wil zien. Het wordt al wel genoemd, maar ik wil t specifieker horen.
edit: Route.. Lees de OP maar eens
+die straks overgaat in de BUMA?quote:Instantie die de Nederlandse muziek promoot/ondersteunt. (Pas een artikel over gelezen)
ow...oke...sorry..quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:17 schreef Skanqua het volgende:
[..]
In de OP:
[..]
Dus nee, in principe geef je maar één punt...
Nee, jij bepaalt wie het punt krijgt, niet hoeveel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:14 schreef Route het volgende:
[..]
...ik mocht toch zelf bepalen hoeveel punten ik geef...of heb ik dat nou helemaal verkeerd??
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Conamus, daar is Jerney Kaagman toch voorzitter van
Nee, alleen via een fotoboek kun je persoonlijke messages sturen, maar die zijn wel voor iedereen te lezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een n00b-vraag: het is niet mogelijk om een PM naar 1 van jullie te sturen op Fok, toch?
nee, klopt, maar je kan wel gezellig slowchatten met iemandquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, een n00b-vraag: het is niet mogelijk om een PM naar 1 van jullie te sturen op Fok, toch?
is dat reeds gebeurd? Zou goed kunnen, heb er maaaanden geleden iets over gelezen. Had vroeger wel wat contact met ze, maar al lang niet meer...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Route het volgende:
Of dat het nu Buma Cultuur heet??
Ik geef Skanqua het punt en wel hierom:quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef cafca het volgende:
En O/T: volgens mij hebben Route, Asmodian en ik samen het correcte antwoord gegeven...
Wat ik eigenlijk nooit begrepen heb. Wat is precies het probleem dat alle topics zo snel verlopen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik geef Skanqua het punt en wel hierom:
Conamus is de organisatie die zich bezighoudt met ondersteuning, promotie en exportbevordering van Nederlandse muziek.
Dat van de Buma is mij trouwens niet bekend...
Aangezien Skanqua de 1e is die specifiek naar het buitenland verwijst, krijgt hij het punt.
Skanqua +1
Wat betreft de opmerking gisteren inzake de slowchat van MadMaster wil ik ook nog wat zeggen
Ik ben zelf ook zeker niet vies van wat slowchat, maar ik ben het wel met hem eens, dat het soms de spuigaten uitloopt. Zo zijn we in 4 weken al bij topic 1000.... Misschien kunnen we hier allemaal wat op letten (ja, ook ik).
Voornamelijk dat je uren aan het zoeken bent naar de meest recente vraag, en dat je de antwoorden van anderen ook niet zo snel ziet staan, en daardoor komt het voor dat verschillende mensen meerdere keren het foute antwoord geven, enzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit begrepen heb. Wat is precies het probleem dat alle topics zo snel verlopen?![]()
Nee, maar wel een mail als het mail adres in het profiel staatquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:20 schreef Asmodian het volgende:
Dat je sneller aan een nieuw jubileumtopic zit, niet voor niets is de nieuwe uitgesteld tot topic 1000. Buiten dat is het soms lastig om de vraag te ontwaren of de antwoorden in het gebabbel. Maar ik ben zelf niet veel beter hoor. Ik moet er ook op gaan letten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk nooit begrepen heb. Wat is precies het probleem dat alle topics zo snel verlopen?![]()
Hoe raad je het...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |