Hmm, ik dacht dat hij wel wat bekender zou zijn. Phil Elvrum heet hij, van The Microphonesquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef DaisyDuke het volgende:
D+, daar zaten behalve leden van Beat Happening ook die dude van The Microphones in. Maar hoe die heet....
route+1quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef Route het volgende:
Instant Composers Pool
Niet helemaal geloof ik best, maar er zal toch wat goeds tussen zitten neem ik aan...(weet ik wel zeker)quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:34 schreef Route het volgende:
Ja volgens hemzelf, en nee peaceman, dat reken ik niet helemaal goed.
Zou je vriendelijk kunnen zijn om weg te geven welke goed zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef Route het volgende:
jawel er zit wel wat goeds tussen hoor!!
Ik heb er sowieso nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef Route het volgende:
Instant Composers Pool
Ik ook niet, maar m'n gok zat best nog in de buurt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso nog nooit van gehoordIs het wat?
Ze doen geloof ik ook mee op die Fishtank plaat van The Ex en Sonic Youth. Die ken je vast wel. Zoek het een beetje in die avantgardistische hoek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso nog nooit van gehoordIs het wat?
Vooruit dan....Woody Guthrie, Joan Baez en Hank Williams zijn alle 3 goed..nog 2 te gaan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:43 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Zou je vriendelijk kunnen zijn om weg te geven welke goed zijn?![]()
Daar heten ze dan alleen ICP zonder Orchestra.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze doen geloof ik ook mee op die Fishtank plaat van The Ex en Sonic Youth. Die ken je vast wel. Zoek het een beetje in die avantgardistische hoek.
Dat kan. Zo worden ze ook wel eens genoemd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar heten ze dan alleen ICP zonder Ocherstra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |