Ach ja mijn vader is er niet blij mee maarja zolang ik hem help posten op MF vind ie het nog verdraagzaamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En je vader kickt je lazy ass niet eens?![]()
Wat heb je hiervoor gedaan?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef hicham het volgende:
Ik heb laatst op NGC een aflevering gezien over the Dutch dikesMag je best wel trots zijn op Nederland hoor, bikkels
Stelletje negatieve mensen zijn Nederlanders gewoon. Pepijn heeft gelijk whatever hij ook gaat posten straks
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja mijn vader is er niet blij mee maarja zolang ik hem help posten op MF vind ie het nog verdraagzaam
Hiervoor Havo en een maandje Bedrijfseconomie gedaan maar dat is zon ontiegelijke pauperstudie waar je doorheenwandelt en dan de rest van je leven cijfertjes kunt zitten ontleden achter een klein kutbureautjeNiks voor mij dus
Nee mijn vader koopt niet overjarigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]Was hij dat van dat ene topic waarin ie het had over schijtweer en zijn nieuwe motor op halen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
HOEREZOOI!!!! nummer vergetenmoet 472 zijn
Lievigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef BazzieK het volgende:
Nee mijn vader koopt niet overjarig![]()
Nee hij heet tata daaro, post niet veel ofzo maar mag em toch iedere dag quotes ed gaan uitleggen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
vondtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als iemand me ooit aardig vondt dan is dat dalijk ook weg![]()
Politie
Lekker boeiend, die titels stellen toch niks voor sinds de 'nieuwe generatie' topics opentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Staat wel zo netjes in m'n posthistory ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker boeiend, die titels stellen toch niks voor sinds de 'nieuwe generatie' topics opent![]()
hehe leuk je vader ook op MFquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee mijn vader koopt niet overjarig![]()
Nee hij heet tata daaro, post niet veel ofzo maar mag em toch iedere dag quotes ed gaan uitleggen
Het houdt me van de straat hequote:
Ging ie met zijn matties een chickie ballen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het houdt me van de straat he![]()
Net trouwens zon nederlandse nep marokkaan tegengekomen tijdens het postbezorgen. Oorbelletjes, bontkraag, wazig tasje om zijn nek....en zijn fiets met roze fietsmandje voorop![]()
![]()
![]()
Wrijf het er anders nog ff inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat was zo een beetje het enige wat je hoefde te doen.![]()
![]()
Het is niet de schuld van het systeem dat er kneuzen in Nederland leven die graag samen willen wonen en tot hun 50'ste motor willen rijden, geen kindjes baren en hun eigen vertaalbedrijfje oprichtenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Nog ff wachten en kijken wat die verdomde en vergrijsde babyboomers gaan doen. Profijtgeneratie![]()
Updates waarvan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hehe leuk je vader ook op MFmaar hij vraagt jou om de updates?
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, boodschap begrepen, topic is op slot, wie ooit nog een MC deel opent krijgt een ban aan zn broek
oh, sorry, verkeerde textquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, boodschap begrepen, topic is op slot, wie ooit nog een MC deel opent krijgt een ban aan zn broek
Denk het niet, zaten geen breezahs in het mandjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ging ie met zijn matties een chickie ballen?![]()
Het is anders wel een beknopte omschrijving van de huidige maatschappelijke problematiekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker boeiend, die titels stellen toch niks voor sinds de 'nieuwe generatie' topics opent![]()
3 minuten, je wordt traag.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
You screwedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef hicham het volgende:
Het is niet de schuld van het systeem dat er kneuzen in Nederland leven die graag samen willen wonen en tot hun 50'ste motor willen rijden, geen kindjes baren en hun eigen vertaalbedrijfje oprichten
Mooi he, techniek ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, sorry, verkeerde text
TT aangepast
Koeienstront staan scheppen in fryslan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja man, ik heb zowaar gewerkt vandaagben moe
oh dat is nu dus nog onder 0?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Mijn respect voor je begint weer iets richting nulpunt te stijgen.
Mja, zoietsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Koeienstront staan scheppen in fryslan?![]()
Dat is wel allemaal goed voor de economiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van het systeem dat er kneuzen in Nederland leven die graag samen willen wonen en tot hun 50'ste motor willen rijden, geen kindjes baren en hun eigen vertaalbedrijfje oprichten
waardering +1quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, sorry, verkeerde text
TT aangepast
het is al zover dat er op MTV al een soort van reclame is met de mededeling dat Nederland eens zijn buren moet respecterenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb laatst op NGC een aflevering gezien over the Dutch dikesMag je best wel trots zijn op Nederland hoor, bikkels
Stelletje negatieve mensen zijn Nederlanders gewoon. Pepijn heeft gelijk whatever hij ook gaat posten straks
![]()
De hekken en strobalen zijn al besteld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef BazzieK het volgende:
Volgende week heb ik nu mijn eerste rijles er op zitten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De hekken en strobalen zijn al besteld.![]()
Jah die heb ik gezien, paar duitsers die geïnterviewd worden nadat heel DL zogenaamd verhuisd is vanwege onze intolerantie ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is al zover dat er op MTV al een soort van reclame is met de mededeling dat Nederland eens zijn buren moet respecterenhoe zouden ze daar nou op gekomen zijn
![]()
ik heb niks tegen Nederland, maar wel tegen veel belasting betalen waarmee uiteindelijk niets zinnigs mee gedaan word![]()
Jij gaat het vast geweldig doen in deze maatschappijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:21 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:38 schreef Faithy het volgende:
'waarmee uiteindelijk niets zinnigs mee gedaan word ' ?![]()
![]()
Dus als we asocialer tegen de duitser gaan doen rotten ze allemaal op?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah die heb ik gezien, paar duitsers die geïnterviewd worden nadat heel DL zogenaamd verhuisd is vanwege onze intolerantie ...
Iets met kam ... Scheren ... etc ...
zo tolerant zijn wij hier toch helemaal niet meer ? al roepen ze van welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah die heb ik gezien, paar duitsers die geïnterviewd worden nadat heel DL zogenaamd verhuisd is vanwege onze intolerantie ...
Iets met kam ... Scheren ... etc ...
Oja, voor de opleiding, waar jij je voor opgegeven hebt en waar je het liever niet over hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oja, voor de opleiding, waar jij je voor opgegeven hebt en waar je het liever niet over hebtKan je "kostenloos" een rijbewijs halen
humm.. dat is minder...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Rijbewijs B
Als je besluit te solliciteren moet je in het bezit zijn van het rijbewijs B, of bereid zijn dit binnen twee jaar in eigen tijd en op eigen kosten te halen.
of A, als motorblauwbloesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Rijbewijs B
Als je besluit te solliciteren moet je in het bezit zijn van het rijbewijs B, of bereid zijn dit binnen twee jaar in eigen tijd en op eigen kosten te halen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Faithy het volgende:
hier zit een klant haar pasgeboren kind voor mn neus borstvoeding te geven
rare lui, die Afrikanen....
ik heb dat ook door Duitsers, Nederlanders en mn zus zien gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Faithy het volgende:
hier zit een klant haar pasgeboren kind voor mn neus borstvoeding te geven
rare lui, die Afrikanen....
Nederland sucktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een nutteloze discussieNederland suckt?? ga dan
scheelt ons weer filerijden
dan kun je elders klagen over alle vanzelfsprekende dingen hier
tuurlijk kunnen dingen beter, maar zo slecht is het hier niet
Mijn tijd komt nog welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tot nu toe heb je nog helemaal niets gepresteerd, en alleen maar geprofiteert, dus aan jou om het tegendeel te bewijzen![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[toekomstvisie=bazziek]
[afbeelding]
[/toekomstvisie]
De zwakke blaastest![]()
Joh, maar denk ook eens aan de toekomst. Het huidige sociale stelsel is over een paar jaar niet te betalen volgens het huidige systeem.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Serieus?quote:
wat jij nutteloos vind kan een ander nog wel belangrijk vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat jij nutteloos vind kan een ander nog wel belangrijk vindenen een van de file veroorzakers ben je zelf
jij moet iedere dag vanuit Arnhem naar Beesd
en dat doe je lekker nutteloos alleen in je brikkie
waarom ga jij niet carpoolen of met het oh zo goed geregelde openbaar vervoer ?
tegen die tijd dat jij beetje lekker gaat verdienen smeer je hem ook als je erachter komt dat je alleen voor die miljoenen lamzakken de staatskas spektquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog welVoor jou is het al bijna te laat
Het enige nuttige wat je tot nu toe hebt gedaan is mijn voorvorkkeerringen vervangen en een concert organiseren
Word liever motorplisiemanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Serieus?![]()
En BazzieK soms ook of heb ik wat gemist?
Overigens, je moet toch eerst een paar jaar als blauw lulletje rondlopen voor je zelfstandig op de motort mag schrijven.. das natuurlijk ook weer een vak appart dus onaantrekkelijk![]()
hij zal straks wel janken als ie erachter komt dat ie mag blijven werken tot ie dood isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, maar denk ook eens aan de toekomst. Het huidige sociale stelsel is over een paar jaar niet te betalen volgens het huidige systeem.*doemdenken
En had ik die sig nou eerder dan jij of ben ik de copy cat
Hij heeft wel een crashcage.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[toekomstvisie=bazziek]
[afbeelding]
[/toekomstvisie]
De zwakke blaastest![]()
Als ik 'm smeer dan doe ik dat om andere redenen, niet omdat ik hier alleen de staatskas zou spekkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tegen die tijd dat jij beetje lekker gaat verdienen smeer je hem ook als je erachter komt dat je alleen voor die miljoenen lamzakken de staatskas spekt![]()
Is de uitspraak over mensen die niets anders konden worden en maar bij de politie zijn gegaan toch waarquote:
sorry, maar ik moet hard werken voor mn rijbewijs...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je ooit je rijbewijs haaltVolgens mij heb ik het nog eerder op dit tempo
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is de uitspraak over mensen die niets anders konden worden en maar bij de politie zijn gegaan toch waar![]()
Ik verdien 80 euro per maand en kan het zelfs betalenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
sorry, maar ik moet hard werken voor mn rijbewijs...![]()
heb geen onuitputtelijke geldbron
als ik dat wel had, had ik m al gehad (aldus mijn instructeur)
Ik ga ook voor All-round niveau 4 en dat is dus minimum VMBO. En Bachelor kan je ook al doen met mijn havo en dat wil ik dus nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:35 schreef Faithy het volgende:
jij wilt arrestenten verzorger worden?
ik ga met mn VWO voor All-round niveau 4, en das toch echt niet enkel Bureauwerk.. das wel als je Politiekundig Bachelor gaat doen
ik heb maandelijkse lasten:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik verdien 80 euro per maand en kan het zelfs betalen![]()
Maarja bij de plisie krijg je ook betaald voor studeren![]()
is een slogan vanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is de uitspraak over mensen die niets anders konden worden en maar bij de politie zijn gegaan toch waar![]()
Bladiebla, dat is maar net waar je voor kiest... er zijn genoeg spannende dingen te verzinnen waar je wel een hoge vooropleiding bij nodig hebt. Met VMBO kom je tegenwoordig ook steeds minder aan de bak bij de wat betere banenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja voor wat ik ga doen heb je VMBO nodig
Maarja daarboven word ik een burealulletje en dan kan ik net zo goed in het bedrijfsleven gaan werken.
Ja en bevalt me goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb maandelijkse lasten:
huur, ziektekosten, water, electriciteit, internet, tv, eten, drinken, benzine... + verzekeringen verder...:')
als ik me niet vergis woon jij nog bij pappie thuis?
Zeg ook niet dat er niks leuks te doen is met een hoge opleiding. Maar niet voor mij bij de politiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bladiebla, dat is maar net waar je voor kiest... er zijn genoeg spannende dingen te verzinnen waar je wel een hoge vooropleiding bij nodig hebt. Met VMBO kom je tegenwoordig ook steeds minder aan de bak bij de wat betere banen(en denk dan niet aan hoe je het op dit moment vind, maar over wanneer je 40+ bent en hoe zeker je van je baan kunt zijn
)
Behalve bij de plisie dan he, daar is iedereen welkom
Kantoorpikkies![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een slogan van![]()
Heb je geen ambitie ? ga dan bij de politie![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
Heb niet echt ambities
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
is een slogan van
Heb je geen ambitie ? ga dan bij de politie![]()
Zat je ook maar een beetjte te stangen, niks mis mee om lekker lang te lessenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:42 schreef Faithy het volgende:
nou ja, mij bevalt het om alle vrijheid te hebben die ik wil, en dat ik dan iets langer over die felbegeerde aanvulling van mn roze papiertje doe.. so be it
ik wil het, ik geniet van elk uur op die fietsen ik kom er wel
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag er zaterdag nog één die van zn motor was geflikkerd op de snelweg
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nederland sucktAlle Hollanders het land uit
Fryslân onafhankelijk
Ohnee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
nou dat hoeft dan ook weer niet he![]()
*aai*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:53 schreef hollander172 het volgende:
Faithy pliesievrouw?Ik wist al dat je van boeien hield maar dat was toch precies andersom?
* hollander172 even in de war is.
En de schulden die anderen bij ons hebben?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:54 schreef worldpimber het volgende:
Nederland heeft $1,645,000,000,000 external debt.![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:54 schreef worldpimber het volgende:
Nederland heeft $1,645,000,000,000 external debt.![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
Aangezien MF down is:
Graag een How To Balhoofdlager vervangen...
Eten!!
Topic heb ik ook gelezen, maar gaat er ff om doemdenkers te creërenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
En de schulden die anderen bij ons hebben?
Standaardvraag: "mag ik mijn (eerste) bekeuring in natura betalen?"quote:
Ding van Nick blijft voorlopig nog zonder enig onderhoud lopen sinds december. Chinees voor 175 euro.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Er is natuurlijk heel veel verschil in kwaliteit. Verder weet ik ook niet wat echt interessant is onder de minibikes.
Een love weekendje?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef Faithy het volgende:
ben weekendje londen geweest..
Als je wil rijden voordat het weer gaat regenen zou ik het niet doen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:18 schreef worldpimber het volgende:
Oh, t wordt droog dus ik pak na een week de motor weer. Is het misschien verstandig een opfriscursus vooraf te nemen?![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook motoragent was?
Hmmm, minus die optie dan hè??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]Men slepe de motor naar de dealer en geeft hem 200 euri
[..]
Ik vreet me nu vol met pannenkoeken met spekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:52 schreef BazzieK het volgende:
Mezelf net even heel gezond half dood gegeten bij de chinees![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar jij zit de hele dag al aan de knakworst![]()
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sportenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik geen gram afval ...
Niks mis met een broodje knakworst met zuurkoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik geen gram afval ...
Same here ... Sporten ben ik klaar mee, veel te vermoeiend ..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sporten
Wil best sporten maar niet van die onzinnige teringzooi als hardlopen of fitness.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Same here ... Sporten ben ik klaar mee, veel te vermoeiend ..
dan ga je beginnen met minder eten (lees, niet te veel) en niet meer snoepen....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook wel wat afvallen maar heb geen idee hoe dat te doen buiten veel sporten
Doe ik al maar lijkt niet te werkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan ga je beginnen met minder eten (lees, niet te veel) en niet meer snoepen....
schijnt best goed te werken...
niet dat ik het zou kunnen ofzo hoor
Ach pas 10 voor 7, nette tijd om op te staanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:45 schreef -XX- het volgende:
Zo laat is het toch nog niet![]()
![]()
Hoe is het hier? Nog mensen gereden vandaag
zal wel niet met dit suck weer!
Kreeg vandaag m'n salarisstrookje met vakantiegeld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En de schulden die anderen bij ons hebben?
-edit-
Er zal toch wel iets tegenover staan?
Jij krijgt geen vakantiegeld ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, vakantiegeld... mooi moment om serieus op zoek te gaan naar wat anders
ben het echt wel zat inmiddels![]()
Lukt het je niet de andere helft in je eentje op te maken dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kreeg vandaag m'n salarisstrookje met vakantiegeld.
De helft van mijn vakantiegeld ........."belastingheffing"daar kunnen de broetjes en OPM twee weken van op de nordschleife rijden, all inclusive
![]()
Wij helpen welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lukt het je niet de andere helft in je eentje op te maken dan?![]()
![]()
Nee ik was te laat thuis, ze had de andere helft er al afgehaaldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij krijgt geen vakantiegeld ?![]()
ben ff héél rijk......ff dan
![]()
je gaat volledig voorbij aan de kern van mijn reactiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat jij nutteloos vind kan een ander nog wel belangrijk vindenen een van de file veroorzakers ben je zelf
jij moet iedere dag vanuit Arnhem naar Beesd
en dat doe je lekker nutteloos alleen in je brikkie
waarom ga jij niet carpoolen of met het oh zo goed geregelde openbaar vervoer ?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee ik was te laat thuis, ze had de andere helft er al afgehaald![]()
![]()
Mr. Ellende heeft beterschap beloofd wat dat betreftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Joh, maar denk ook eens aan de toekomst. Het huidige sociale stelsel is over een paar jaar niet te betalen volgens het huidige systeem.*doemdenken
ik had em al toen jij je papiertje nog moest halenquote:En had ik die sig nou eerder dan jij of ben ik de copy cat
jawel... dus mooi ff vakantiegeld innen en wegwezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij krijgt geen vakantiegeld ?![]()
ben ff héél rijk......ff dan
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een friet uur![]()
is dat een heel uur lang friet freten
![]()
Womenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee ik was te laat thuis, ze had de andere helft er al afgehaald![]()
![]()
Jobhopper......of between jobsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jawel... dus mooi ff vakantiegeld innen en wegwezen![]()
Das een standaard CBR met een andere paintjob en geen kappenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef Rib-i het volgende:
Net bij MHE geweest en een ander klein motorzaakje
www.kiwi-bikes.com
Streetfighter op basis van een CBR900RR
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef Rib-i het volgende:
www.kiwi-bikes.com
[afbeelding]
Nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Makster het volgende:
tering MF
Hoe verkoop ik een fighter zonder advertentie
Nog ff geduld joh.....nog maar 90 minutenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Makster het volgende:
tering MF
Idd, vanaf 15:00 uur geloof ik alquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nog ff geduld joh.....nog maar 90 minuten![]()
Ja kan ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Nietff vasthouden tot ik de mijne heb verkocht
is toch elke fighterquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een standaard CBR met een andere paintjob en geen kappen![]()
Zal wel een schade bak geweest zijn![]()
gelijk oversteken dan maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja kan ook![]()
Koop dan ook gelijk mijn SM
werk nu dus nog wel... maar wil daar weg...quote:
Die R1 kont is er ook spontaan opgegroeid?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Link werkt niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef Rib-i het volgende:
www.kiwi-bikes.com
[afbeelding]
Kontje en die geile uitlaat lijkt mij anders ook niet standaard.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:21 schreef Makster het volgende:
Jahquote:
Maar opm, dan moet ik je 7 verkopen en een duc halenquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
Eten.
Vakantiegeld.
Zelfs van die schamele 2 maanden en 10 dagen een leuke verrassing@internetbankieren net.![]()
Moest ff geld overboeken voor een nieuwe MPP voorband.![]()
Muil houwe pisvlekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die R1 kont is er ook spontaan opgegroeid?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^^met gratificatie erbij is het helemaal leuk natuurlijk
![]()
Marktplaats, Speurders.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Makster het volgende:
tering MF
deze post heb je niet gezien he rednekquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Marktplaats, Speurders.
Kennis van me heeft z'n motor pas via Speurders verkocht.
Duurde wel een week of 3 eer hij serieuze reaktie's kreeg maar wel maar 200 euro
onder de vraagprijs. Dus dat valt reuze mee.![]()
Op MF heb je er trouwens teveel zeikers tussen zitten die zich met jou handel bemoeien. (mijn mening) plus het gezeik ...verkoop je je demper ook los![]()
Op de openbare verkoopplaatsen komen ook meer potentiele klanten.![]()
niks moetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef Makster het volgende:
Maar opm, dan moet ik je 7 verkopen en een duc halen![]()
Ja ga hem ook op MP en Speurders zetten maar ik ga niet de advertentie op nieuw typen, die MOET ik kopieren van MFquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Marktplaats, Speurders.
Duurde wel een week of 3 eer hij serieuze reaktie's kreeg maar wel maar 200 euro
Op MF heb je er trouwens teveel zeikers tussen zitten die zich met jou handel bemoeien. (mijn mening) plus het gezeik ...verkoop je je demper ook los![]()
Ik was tot voor kort van mening dat je via MF een motor gewoon niet kon verkopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef Gawaine het volgende:
Marktplaats, Speurders.
Damn, anders maak je even steeds een betere commerciele tekst... hou op schei uit mallerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef Makster het volgende:
Ja ga hem ook op MP en Speurders zetten maar ik ga niet de advertentie op nieuw typen, die MOET ik kopieren van MF![]()
update-melding staat er al de halve dag vriendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[UPDATE]
Op dit moment wordt de database geïmporteerd in de nieuwe mysql-server. Deze actie is nu bijna voltooid.
Daarna gaan we online om te testen...
Het zit je hoog hehquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze post heb je niet gezien he rednek![]()
JE maakt het wel verleidelijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks moettrek je groene pakje aan, rondje rijden op die 7 en je bent verkocht
alleen de p0rn boots ontbreken dan nog
![]()
OPM ogen dichtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja ga hem ook op MP en Speurders zetten maar ik ga niet de advertentie op nieuw typen, die MOET ik kopieren van MF![]()
Wat lul iequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, anders maak je even steeds een betere commerciele tekst... hou op schei uit mallerd.![]()
Ik keek voor de eerste keer vandaag.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
update-melding staat er al de halve dag vriend![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Muil houwe pisvlek![]()
Ok je hebt gelijk, hij zal dan wel van achter aangereden ijn![]()
quote:
zie het best zitten met die fighter van jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
Het zit je hoog heh![]()
voor jou gemoedstoestand, nee niet gezien![]()
quote:JE maakt het wel verleidelijk in ieder geval
quote:OPM ogen dicht
weet ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je gaat volledig voorbij aan de kern van mijn reactie![]()
Ik zou het doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:40 schreef Makster het volgende:
JE maakt het wel verleidelijk in ieder geval![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet ik![]()
dat was niet klagen, maar gewoon alles slikken![]()
Zoek anders maar in wat archieven hier op fok.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:20 schreef Faithy het volgende:
graag wel een CV met referenties van te voren inleveren aub...
dan weet ik of 't verspilde moeite gaat worden..en nu op naar huis
97 van de 100 reaktie's als volgt:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was tot voor kort van mening dat je via MF een motor gewoon niet kon verkopen.![]()
![]()
[..]
je vergeet het afkrakenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
97 van de 100 reaktie's als volgt:
Damn mooie bike maar ik heb geen geld.
Wil je hem ruilen tegen mijn Mobiletje ?
Kan je hem nog 86 maanden vasthouden.
Over 379 jaar komt er geld vrij, als je hem dan nog hebt wil ik hem wel
Een zus van een neef daar een broer van en die z'n oom heeft er ook een.
Ja flikker dan gewoon een eind op en reageer er niet op.
Ik ga d'r ook nog steeds vanuit dat ie een grapje maakt.quote:
en het te duur.quote:
Oefenen z'n hoofd stil te houden bij 170 km/uur rechtop de bike zittendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou het doen.![]()
Alleen geen idee wat OPM ermee moet.![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en het te duur.
en als een motor weer een gunstige prijs heeft gaan ze weer zeiken dat ie zo goedkoop is en dat er best wat bij de prijs op kan.![]()
Nee idd niet gewent neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van mij niet gewend heH.
"watje die geen moeite wil doen".![]()
Die ene tekst van MF moet perse copy ~ gepasted worden.
Internet generatie.![]()
Ik doe het met offertes ook, voorwaar ik dan ook enige snelheidswinst bewerkstellig.![]()
Fucker, waarom doe je me dit aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie het best zitten met die fighter van je
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zou je bijna zeggen, het ligt er de laatste tijd wel heel erg veel uit.quote:
Marti aan het gasquote:
eind Augustus begin September ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zou je bijna zeggen, het ligt er de laatste tijd wel heel erg veel uit.
Is er al een nieuwe eifel datum bekend ?![]()
zoveel ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eind Augustus begin September ?![]()
heb nog ruim 3 weken vakantie te goed
Kosta nou zon weekendje eifel? Kwa hotels, eten en benzine edquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat red je niet van je zakgeld Bazzie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kosta nou zon weekendje eifel? Kwa hotels, eten en benzine ed
afgelopen weekendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zoveel ?
is er ergens een site met weer-jaargemiddelde's ?
en wanneer is die pc beurs ook alweer ?
Zie ook mijn eerdere postquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de heenreis is rond de 350KM hoordat red je niet met je toekomstige SM
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat red je niet van je zakgeld Bazzie.![]()
Ik it ipv op Motor Forum op Mokkels en dat bevalt me goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb net gereageerd in jouw verkoop topic
Ow, ritje maken nu? Mooi weer enzo.quote:
Jammer dat ik de CR aan het inrijden was vorig jaar, daar had je wel even op mogen testen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best benieuwd hoe zo een SM rijdt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja, lijkt mij wel lachen, OPM op een SM en Streetfighter.![]()
:^ @ Mercy.![]()
Ik denk, verkas nu onder het genot van een toetjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb net gereageerd in jouw verkoop topic
200-250 euri ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kosta nou zon weekendje eifel? Kwa hotels, eten en benzine ed
Ongeveer o...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best benieuwd hoe zo een SM rijdt
![]()
gelukkigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik zocht ook al.....maar kan 'm niet vinden![]()
mij ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:06 schreef Worldbeater het volgende:
Maja, lijkt mij wel lachen, OPM op een SM en Streetfighter.![]()
zo klinkt de mijne ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Ongeveer o...
BWOOAAAP BWOOAAAAAP BOP BLAP BWOOAAAAAAAP
quote:Zat gisteren met die gene die de CR van mij kocht op MSN, die gast poepte in zijn broek van de CR. Gaf in de tuin gas en reedt bijna bij de buurman naar binnen. Trapte ijn leger kisten verrot op de compressie en deed in zijn 4 wheelies
Jammer dat ik er bijna mee onder een tankwagen lag
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Probleem is dat het echt waar kan zijn met die CR, serieus ziekelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mij ook
[..]
zo klinkt de mijne ook![]()
[..]overdrijven is ook een koe
![]()
ook ziekelijk dan, jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:18 schreef Makster het volgende:
Probleem is dat het echt waar kan zijn met die CR, serieus ziekelijk![]()
Moet je MF checken als het allemaal te snel gaat, dan kom je weer tot rustquote:
Ja, "volgende week" dat is bij mij alles wat na de huidige week komtquote:
niet de verst verwijderdequote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja, "volgende week" dat is bij mij alles wat na de huidige week komtik ben anti agenda
[..]
niet de verst verwijderde![]()
![]()
quote:Er is volgend weekend een PC Discount in Den Bosch, misschien is er daar voor jou een leuke aanbieding te vinden, en voor een leuke prijs,
Nee, allen het bord: "Welkom in Brabant"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee aankomend weekend was beter verwoord geweest![]()
maarre heb jij die borden niet gezien langs de weg ?![]()
ff bijkomenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gaat 't wel een beetje meneer Rib-i![]()
![]()
Ik kan dus geen gasgeven dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Ongeveer o...
BWOOAAAP BWOOAAAAAP BOP BLAP BWOOAAAAAAAP
Zat gisteren met die gene die de CR van mij kocht op MSN, die gast poepte in zijn broek van de CR. Gaf in de tuin gas en reedt bijna bij de buurman naar binnen. Trapte ijn leger kisten verrot op de compressie en deed in zijn 4 wheelies
Jammer dat ik er bijna mee onder een tankwagen lag
Yep ik lees dat als "een weekend wat redelijk snel zou kunnen komen"quote:
Yup, 2 meter lang en 120 kilo, als die acherop het zadel gaat zitten dan maakt ie zelfs uit stilstand een wheeliequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan dus geen gasgeven dan.![]()
De enige wheelie die ik er ooit mee gemaakt heb, was bij het dragracen tegen Hicham en Pimber.![]()
Lomperik is die Gixxerfighter.![]()
Ik ben voor m'n dochter ook een pc aan het zoeken. Ik ga morgen in Den Bosch kijken voor deze aanbiedingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep ik lees dat als "een weekend wat redelijk snel zou kunnen komen"![]()
Effin, er worden nog wat pc's gedumpt op het werk daar heb ik me ook maar voor ingeschreven. (ze worden na 3 jaar vervangen door nieuwe).
Als ik er daar een van krijg koop ik er een cheap TFT schermpje bij voor hem en dan kan hij ook weer spelen.
Je dochter?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben voor m'n dochter ook een pc aan het zoeken. Ik ga morgen in Den Bosch kijken voor deze aanbieding
[afbeelding]
quote:
en anders kan je Hier misschien wel slagen voor een leuk compleet systeempjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep ik lees dat als "een weekend wat redelijk snel zou kunnen komen"![]()
Effin, er worden nog wat pc's gedumpt op het werk daar heb ik me ook maar voor ingeschreven. (ze worden na 3 jaar vervangen door nieuwe).
Als ik er daar een van krijg koop ik er een cheap TFT schermpje bij voor hem en dan kan hij ook weer spelen.
Ik had voor beide een notebook (een van een PC prive project en de andere van mijn vrouw)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben voor m'n dochter ook een pc aan het zoeken. Ik ga morgen in Den Bosch kijken voor deze aanbieding
[afbeelding]
een beetje naast maarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik verbaas me meer over het feit dat Rib I uberhaupt nageslacht heeft, schat zijn leeftijd op 22 ofzo
al er dan wel weer ver naast zitten.... NAja waarom eigenlijk
Zit met wat opmerkingen in mijn hoofd maar zal ze maar achterwege laten in het kader van goede smaakquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik verbaas me meer over het feit dat Rib I uberhaupt nageslacht heeft, schat zijn leeftijd op 22 ofzo
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ongeveer de helft ofzoquote:
U heeft mijn toestemming, met het de feestdagn in het vooruitzicht is het immers bijna al vrijdagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zit met wat opmerkingen in mijn hoofd maar zal ze maar achterwege laten in het kader van goede smaakWil Rib-I niet beledigen ofzo
Laten we beginnen met:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ongeveer de helft ofzo
[..]
U heeft mijn toestemming, met het de feestdagn in het vooruitzicht is het immers bijna al vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: No offence rib-i is maar een geintje![]()
Scheelt nog geen maandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij komt meer bij RichardGie in de buurt
![]()
Tering bijna 50quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij komt meer bij RichardGie in de buurt
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laten we beginnen met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: No offence rib-i is maar een geintje![]()
En ook nog is bang voor klappen van onze senior Rib I![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering bijna 50![]()
![]()
[..]
![]()
En ook nog is bang voor klappen van onze senior Rib I![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij vindt het dus niet erg om je eigen gelaat op fok te posten![]()
echt welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
Gaat er iemand vrijdag nog rijden na hemelvaart?
Als het weer het toelaat![]()
Topickiller![]()
Kleine meet met nog meer FOKkers?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welheb al veel te lang niet gereden
dus zal maar eerst een proeflesje nemen
![]()
Same here 100%.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:49 schreef Makster het volgende:
![]()
MAg ik achteropquote:
Dat zei Pimber toch ook al.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Ik werk vrijdag ook.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zei Pimber toch ook al.![]()
![]()
[..]
Ik werk vrijdag ook.
De directiesectretaresse werd door het slijk gehaald toen ze voorstelde aan de directeur om dicht te gaan.![]()
Ik zondag nog......maar wil again and again and againquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Sterf kut MF
Ik ga ff in bad
Daarna de SM te koop zetten en Marktplaats benaderen en tijdes mijn gebader aan een 7R denken
Had het weerbericht ff snel gechecked en die was positivequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je wil rijden voordat het weer gaat regenen zou ik het niet doen...
Niet liegen hequote:
Neuh, beetje naief om dat met de drukte en achterstand die we hebben tegen een directeur te zeggen, die zelf ook zo hard werkt, dat'ie amper nog weet dat'ie leeft. ... ik zat echt de knal af te wachten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:![]()
En jij vond het natuurlijk ook niet nomaal dat ze dat voorstelde![]()
![]()
Gayquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Sterf kut MF
Ik ga ff in bad
Daarna de SM te koop zetten en Marktplaats benaderen en tijdes mijn gebader aan een 7R denken
Omdat ze daar nog meer vakantie geld krijgen ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Damn, vakantiegeld krijgen van je baas. Wat een onzin
En dan durft het proletariaat nog te klagen over Nederland ook.Verklaard waarom OPM natuurlijk sowieso naar Duitsland gaat
[..]
Klik op subforum, dan alle topics die interessant zijn openen in nieuwe tabquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er ook zo 1 die 5 topics tegelijk aanklikt en dan gaat lezen.
Eindelijk iemand die minder rijdt, en sneller doorverkoopt dan ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:51 schreef worldpimber het volgende:
CR gekocht en weggedaan zonder een meter te rijden, Streetfighter gekocht - verkocht, en die SM zal er ook wel achteraan gaan.Wel een lelijk frame trouwens die fighter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |